Hall

Avis sur DoubleTree by Hilton Bratislava

4 out of 5
DoubleTree by Hilton Bratislava
Trnavska Cesta 27/A, Bratislava

Avis

9,0

Merveilleux

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 193 avis sur 342." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 114 avis sur 342." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 24 avis sur 342." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 3 avis sur 342." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 8 avis sur 342." "

9,2/10

Propreté

8,8/10

Personnel et service

8,6/10

Équipements

9,2/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,8/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Richard

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon hôtel
Le personnel est efficace, professionnel et souriant. Belle grande chambre.
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Réponse de Nora Doubletree by Hilton Bratislava le 19 oct. 2021
Dear Richard, thank you for your short but nice review. Have a great day! Nora Doubletree by Hilton Bratislava

10/10 Excellent

Nans

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very good stay
Classic Double Tree hotel, good standards. Clean and comfortable. Good breakfast. Italian restaurant downstairs served good food too. I would not walk outside by myself when it’s dark though but rather take a taxi.
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Martin le 18 déc. 2019
Dear Nans, thank you for your feedback

10/10 Excellent

Katarina

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de Martin le 29 juil. 2019
Dear Katarina, Thank you for your feedback!

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyage business
RAS pour voyage Business. Déco type années 80. Changement de chambre car elle sentait le tabac froid De quoi travailler dans le lobby
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de Martin le 28 mai 2019
Dear Guest We apologize for the inconvenience associated with the cleanliness of the room. We can assure you that this is not the standard of our hotel. Housekeeping manager was informed. We look forward to your visit

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Parfait
Super très bien situé et très bien desservi
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de Martin le 29 avr. 2019
Dear guest, thank you for your feedback!

8/10 Bien

Bruno-Charles

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Belle chambre confortable sauf pas air climatisé
Très belle hôtel le personnel extrêmement sympatique belle chambre calme air climatisé fonctionnait soso par contre fesait très chaud même avec fenêtre ouverte cartier correct sans plus très bien situé si vous avec voiture. Parking gratuit avant et arrière.
Séjour de 2 nuits en avril 2019
Réponse de Martin le 25 avr. 2019
Dear Bruno - Charles, thank you for your feedback. We appreciate it!

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Réponse de Martin Matus le 18 mars 2019
Dear guest, thank you for your feedback

10/10 Excellent

didier

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
tres bien
hotel situé écart du centre, mais on circule bien. quartier calme bel hotel, super petit dej, parking cher mais on peut se garer autour
Séjour de 3 nuits en août 2017

10/10 Excellent

Martine

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Une très agréable halte sur la route des vacances
Revenant d' un séjour en Pologne nous avons apprécié Doyble Tree très confortable avec de très bon matelas et grande propreté. Excellents petit déjeuner .
Séjour de 2 nuits en juillet 2017

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre

10/10 Excellent

Maxime, France

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très satisfait
Très bon hôtel rapport qualité excellent. Je le recommande vivement!

10/10 Excellent

gregory, Coublevie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sejour parfait, bravo
Sejour parfait, bravo

10/10 Excellent

Jean luc, Congénies, France

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hotel idéal pour affaire, pour soirée étape,
Chambre plutôt spacieuse et silencieuse, petit déjeuner impeccable, attention cependant le parking est payant à l'heure.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Week end de folie
Nous avions pris deux chambres deluxe Tres belles avec une literie de folie

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

10/10 Excellent

Dongmei

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent place to stay
Really nice hotel! The room size is decent with good food and excellent service from every single staff in the hotel... Strongly recommended!
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Lubica le 15 janv. 2024
Dear Dongmei,Thank you for this wonderful feedback, it is really nice to hear that you really enjoyed your time with us!We sincerely appreciate your comments, and we are grateful to hear that the highlight was our team's service.We hope you will visit us soon at DoubleTree by Hilton Bratislava again, we are really looking forward to it! Lubica, FO Manager

10/10 Excellent

Yanhui

Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Lubica le 4 mars 2024
Dear Yanhui,I would like to express my gratitude and thanks for your great rating. We greatly value such a high rating. It is of utmost importance for us to provide our guests with professional service and warm hospitality.We all look forward to a chance for welcoming you back soon again.Lubica, FO Manager

8/10 Bien

Patrick

Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Lubica le 4 mars 2024
Dear Patrick,Thank you for providing us with your feedback. It is great to see that overall, you had a satisfactory experience with our hotel. We thank you for choosing DoubleTree by Hilton Bratislava for your stay and sincerely hope you will come back to our hotel the next time you’re staying in Bratislava. We look forward to the opportunity to serve your travel needs again.Lubica, FO Manager

8/10 Bien

Rovshan

Les points forts : Personnel et service
Séjour de 2 nuits en décembre 2023

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Lubica, FO Manager le 3 janv. 2024
Dear Guest,Thank you for taking your time to complete our survey and for providing us with your feedback. It is great to see that overall, you had a satisfactory experience with our hotel. We sincerely hope you will come back to our hotel the next time you’re staying in Bratislava and we look forward to the opportunity to serve your travel needs again.

10/10 Excellent

Conny

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Grosses Badezimmer
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Lubica, FO Manager le 28 nov. 2023
Dear Conny,Thank you very much for taking your time to complete the survey. We truly appreciate your positive feedback. It is a great pleasure for us to learn that you found your stay at our hotel pleasant and comfortable. We sincerely hope you will come back to our hotel the next time you’re staying in Bratislava and we look forward to the opportunity to serve your travel needs again.Best regards,Lubica, FO Manager

10/10 Excellent

Emel

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Lubica, FO Manager le 27 oct. 2023
Dear Emel,zhank you for choosing DoubleTree by Hilton Bratislava and for high rating.It is a great pleasure for us to learn that you found your stay at our hotel pleasant and comfortable. We sincerely hope you will come back to our hotel the next time you’re staying in Bratislava and we look forward to the opportunity to serve your travel needs again.Best regads,Lubica, FO Manager

8/10 Bien

Rusen

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Lubica le 28 sept. 2023
Dear Rusen,thank you for your visit and good rating. We are delighted to know that you enjoyed our stay at DoubleTree by Hilton Bratislava.We sincerely hope you will come back to our hotel the next time you’re staying in Bratislava and we look forward to the opportunity to serve your travel needs again.Best regards,Lubica, FO Manager

10/10 Excellent

Emel

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
This is my third or fourth stay in this hotel and it was the best one! Our deluxe room was so big and clean. The hotel facilities such as check-in experience, welcoming gifts, spa center, breakfast, spacious lobby and smiling staffs were amazing thank you!
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Lubica le 25 sept. 2023
Dear Mrs. Emel,Thank you very much for taking your time to complete our survey. We truly appreciate your positive feedback and opinion. It is a great pleasure for us to learn that you found your stay at our hotel pleasant and comfortable. We sincerely hope you will come back to our hotel the next time you’re staying in Bratislava and we look forward to the opportunity to serve your travel needs again.Best regards,Lubica, FO Manager

10/10 Excellent

Emel

Voyage en famille, Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en mai 2023
Réponse de Lubica, FO Manager le 5 sept. 2023
Dear Emel,Thank you very much for taking your time to complete our survey. It is a great pleasure for us to learn that you found your stay at our hotel pleasant and comfortable. We sincerely hope you will come back to our hotel the next time you’re staying in Bratislava and we look forward to the opportunity to serve your travel needs again.

4/10 Médiocre

BYOUNGKIL

Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Lubica le 4 août 2023
Dear Mr. Byoungkil,Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. We are very sorry we did not exceed your expectations. At DoubleTree by Hilton, we promise to do whatever it takes to ensure you are satisfied and hope you will consider staying with us in the future. Sincerely,Lubica, FO manager

8/10 Bien

James

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
2 Night Stay
Good hotel close to the National Football Stadium, so you can walk to it easily. Good accommodations and very friendly english-speaking employees. Would stay again if in Bratislava.
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Lubica le 14 juin 2023
Dear Mr. James,Thank you for taking a moment to share your experience. I am happy to hear you found our location and staff to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future!Sincerely,Lubica, FO manager

8/10 Bien

Emel

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good stay in good location
Our stay was good. Hotel is very near to the Central Bratislava. I want to say that in rooms, kettle’s place should be changed. It is hard to use it right under glass shelf. Also in the breakfast room, coffee machines are not working well. It is filling just 1/4 of the glass. The restaurant in the hotel does not have meal differentations. Also does the hotel serve dinner? I have seen dinner in the breakfast room, but I couldnt understand if it is for a special occassion.
Séjour de 3 nuits en mai 2023
Réponse de Lubica le 11 mai 2023
Dear Emel,Thank you for taking your time to complete the survey. We value any honest comment from our guest, be it positive or negative, as this is the way to ensure growth and development of our services. We are glad that overall, you had a pleasant stay. Thanks to your review, I have notified the housekeeping management about the kettles place.Also your note regarding the coffe machine in breakafst room I have forwarded to F&B manager.The lunch and dinner is served in our new designed restaurant Cloud. The diine in breakfast room was organized for a special occassion.Thank you for choosing DoubleTree by Hilton Bratislava. I hope that we will be able to host you in our hotel again.Lubica, FO manager

8/10 Bien

Jenifer

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Lubica le 13 mars 2023
Dear Jenifer,Thank you for taking your time to complete our survey and for providing us with your feedback. It is great to see that overall, you had a satisfactory experience with our hotel. We sincerely hope you will come back to our hotel the next time you’re staying in Bratislava and we look forward to the opportunity to serve your travel needs again.Lubica, FO manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en mars 2023
Réponse de Lubica le 7 mars 2023
Dear Guest,Thank you for your excellent rating! We hope you will visit again!Lubica, FO manager

6/10 Satisfaisant

Rovshan

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Lubica le 10 févr. 2023
Dear Rovshan,Thank you for choosing DoubleTree by Hilton Bratislava. We sincerely hope you will come back to our hotel the next time you’re staying in Bratislava and we look forward to the opportunity to serve your travel needs again.Lubica, FO manager

8/10 Bien

Vukasin

Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Lubica le 24 janv. 2023
Dear Vukasin,First of all, I would like to thank you for having chosen the DoubleTree by Hilton Bratislava. Please let me also thank you for the good rating you gave about your stay in our hotel.I look forward to welcoming you once more to DoubleTree by Hilton Bratislava in the near future.Best regards, Lubica, FO manager

10/10 Excellent

HE

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
All frontdesk staff are super friendly.
Réponse de Lubica le 18 janv. 2023
Dear He,Thank you very much for taking your time to complete our survey. We truly appreciate your positive feedback. It is a great pleasure for us to learn that you found your stay at our hotel pleasant and frontdesk staff freindly. We look forward to your future visit. The DoubleTree by Hilton Bratislava staff are always at your service.Best regards,Lubica, FO manager

10/10 Excellent

Daniel

Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Réponse de Lubica le 21 déc. 2022
Dobry den pan Daniel,dakujeme za Vas pobyt a za skvele bodovanie nasich sluzieb 10/10. Tesi nas, ze ste boli u nas s Vasim pobytom spokojny a verime, ze pri Vasej dalsej navsteve Bratislavy znova zavitate k nam.S pozdravom a prianim peknych sviatkov,Lubica, FO manager

10/10 Excellent

JUNHYE

Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Réponse de Lubica le 16 déc. 2022
Dear Mr. Lee,Thank you for taking your time to complete our survey and for providing us with your feedback. It is great to see that overall, you had a satisfactory experience with our hotel. We sincerely hope you will come back to our hotel the next time you’re staying in Bratislava and we look forward to the opportunity to serve your travel needs again.Best regards,LubicaFO Manager

10/10 Excellent

Laszlo

Séjour de 1 nuit en novembre 2022
Réponse de Lubica le 29 nov. 2022
Dear Mr. Laszlo,Thank you very much for taking your time to complete the survey. We truly appreciate your positive feedback and opinion. It is a great pleasure for us to learn that you found your stay at our hotel pleasant and comfortable. Look forward to welcome you again!Lubica, FO manager

8/10 Bien

keith

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
It’s a nice hotel, but it really is not conveniently located if you are a tourist. It’s a business hotel, and is a good 40 minute walk to the closest tourist attractions of Bratislava. Also a 40 minute walk from the train station. As Bratislava is a fairly small town, you could say it’s way out of the way to anywhere a tourist might go. There’s also very little in the way of dining around the hotel, and the hotel restaurant is not great. Not awful. But not great
Séjour de 3 nuits en septembre 2022
Réponse de Lubica le 26 sept. 2022
Dear Keith,Thank you for choosing DoubleTree by Hilton Bratislava and for your feedback. Yes, our hotel isnt in the downtown but on the other side we're connected to the Ondrej Nepela Arena and only four kilometers from the city center. The bus stop to the center is right in front of the hotel. It takes 10 minutes by bus.We are glad that overall, you had a pleasant stay.We sincerely hope you will come back to our hotel the next time you’re staying in Bratislava and we look forward to the opportunity to serve your travel needs again.Best regards,Lubica, FO manager

2/10 Horrible

keith

Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
I was really enjoying my stay here at this hotel. It’s not convenient location wise to the old city and castle. But it’s really a business hotel, not a tourist hotel. Plus I really enjoy walking, so I didn’t feel inconvenienced. I decided to extend my stay for a few days and booked the extension on Expedia as I find Expedia convenient and easy to use. I went down to the front desk to pay them the courtesy of letting them know I was extending. The girl at the desk was very very nice, but I think she is new and wasn’t sure what to do, so she called over what i assume was her manager. This woman proceeded to lecture me about how I should be using the Hilton website (which I don’t like using) and how she shouldn’t be letting me stay in my upgraded room (which I never asked for to begin with) because I wasn’t using the Hilton website. But as a favor, she would let me stay in the upgraded room. First of all, I’m a 55 year old man paying full price for a hotel, not an 18 year old backpacker at a hostel. Second, I have gold status with Hilton as an American Express platinum card holder. She wasn’t doing me any favors by giving me an upgrade which I am A-entitled to and B-never asked for in the first place. This whole interaction has left a really bad taste in my mouth and has spoiled what was otherwise a very enjoyable stay. If this is the way Hilton treats their paying customers, I think I will just stay at other hotels in the future.
Séjour de 3 nuits en septembre 2022

10/10 Excellent

Igor

Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de Zuzana le 19 sept. 2022
Dobrý deň Igor,ďakujeme za Vašu návštevu a pozitívne hodnotenie. Budeme sa tešiť na Vašu ďalšiu návštevu.S pozdravom,Zuzana Gánóczy,Riaditeľ ubytovacieho úseku

10/10 Excellent

Callum

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en septembre 2022

10/10 Excellent

won

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Zuzana le 19 sept. 2022
Dear Won,thank you for your visit and positive review. We would be happy to welcome you back in the nearly future.Kind regards,Zuzana Ganoczy,Rooms Division Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good service,clean hotel, great breakfast. recommended
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Zuzana le 19 sept. 2022
Thank you for your nice review. I am happy that you appreciated our breakfast and service.We would be happy to welcome you back again in the future.Kind regards,Zuzana GanoczyRooms Division Manager

10/10 Excellent

Jitka

Séjour de 2 nuits en août 2022
Réponse de Zuzana le 19 sept. 2022
Ďakujeme za pozitívne hodnotenie, budeme sa tešiť na Vašu ďalšiu návštevu.

8/10 Bien

Alessandro

Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Tutto ottimo come sempre all’Hilton, ma 30 € x animale domestico (io ho 2 cani) senza alcun servizio aggiuntivo per loro (ciotole, cucce, o gadget come in altre strutture) non si possono far passare alla voce “animali domestici ammessi potrebbe essere richiesto un supplemento”. Questo credo sia inaccettabile. Unica ragione per un giudizio complessivo inferiore al massimo.
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Zuzana le 19 sept. 2022
Dear Alessandro,thank you for your feedback and for your comment about pet service. We will do our best to improve it.I hope to welcome you back again in the future.Kind regards,Zuzana GanoczyRooms Division Manager

10/10 Excellent

Mihael

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Schlafen wie im Schlaraffenland
Das Zimmer war zwar bisschen in die Jahre gekommen, allerdings war alles andere sehr gut Das Bett war himmlisch, noch nie so gut auf einem Bett gechlafen
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Lubica le 23 août 2022
Sehr Geehrte Herr Mihael,Vielen Dank für Ihre Zeit, um unseren Fragebogen auszufüllen. Wir schätzen jedes ehrliche Kommentar von unseren Gästen, ob es positiv oder negativ ist. Es hilft uns das Wachstum und die Entwicklung unserer Dienstleistungen zu gewährleisten. Wir freuen uns, dass Sie insgesamt einen angenehmen Aufenthalt hatten. Vielen Dank, dass Sie sich für DoubleTree by Hilton Bratislava entschieden haben. Lubica,FO manager

10/10 Excellent

Decio

Séjour de 1 nuit en juillet 2022

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de FrontOffice le 28 juin 2022
Dear guest, Thank you for taking your time to providing us your feedback. It is great to see that overall, you had a satisfactory experience with our hotel. We thank you for choosing DoubleTree by Hilton Bratislava for your stay. We sincerely hope you will come back to our hotel the next time you’re staying in Bratislava and we look forward to the opportunity to serve your travel needs again. Kind regards, Kristína Schwarczová

10/10 Excellent

Katarína

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de FrontOffice le 28 juin 2022
Vážená pani Katarína, Ďakujeme, že ste si našli čas na odoslanie spätnej väzby za ubytovanie v DoubleTree by Hilton Bratislava. Vážime si Vašu odozvu a pozitívne hodnotenie, ktoré nás motivuje poskytovať nastavenú úroveň služieb aj naďalej. Dovoľte mi prosím, aby som sa Vám v mene hotela DoubleTree by Hilton Bratislava úprimne poďakovala za Váš pobyt u nás. Teší nás, že ste sa u nás cítili príjemne a boli ste spokojný s poskytnutými službami. Ďakujeme za prejavenú dôveru a tešíme sa na Vaše ďalšie pobyty u nás. S pozdravom a prianím pekného dňa, Kristína Schwarczová

10/10 Excellent

Branislav

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fast hang out
Paráda tá Bratislava
Séjour de 1 nuit en juin 2022