Avis sur DoubleTree by Hilton Bratislava
DoubleTree by Hilton Bratislava
Trnavska Cesta 27/A, Bratislava
Avis
9,0
Merveilleux
9,2/10
Propreté
8,8/10
Personnel et service
8,6/10
Équipements
9,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,8/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage d’affaires
13 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Réponse de Nora Doubletree by Hilton Bratislava le 19 oct. 2021
Dear Richard,
thank you for your short but nice review.
Have a great day!
Nora
Doubletree by Hilton Bratislava
10/10 Excellent
Nans
Voyage d’affaires
18 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very good stay
Nans
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Martin le 18 déc. 2019
Dear Nans,
thank you for your feedback
10/10 Excellent
Katarina
29 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Katarina
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de Martin le 29 juil. 2019
Dear Katarina,
Thank you for your feedback!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
24 mai 2019
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyage business
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de Martin le 28 mai 2019
Dear Guest
We apologize for the inconvenience associated with the cleanliness of the room. We can assure you that this is not the standard of our hotel. Housekeeping manager was informed.
We look forward to your visit
8/10 Bien
Voyageur vérifié
28 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Parfait
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de Martin le 29 avr. 2019
Dear guest,
thank you for your feedback!
8/10 Bien
Bruno-Charles
23 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Belle chambre confortable sauf pas air climatisé
Bruno-Charles
Séjour de 2 nuits en avril 2019
Réponse de Martin le 25 avr. 2019
Dear Bruno - Charles,
thank you for your feedback.
We appreciate it!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
17 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Réponse de Martin Matus le 18 mars 2019
Dear guest,
thank you for your feedback
10/10 Excellent
didier
27 août 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
tres bien
didier
Séjour de 3 nuits en août 2017
10/10 Excellent
Martine
1 août 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Une très agréable halte sur la route des vacances
Martine
Séjour de 2 nuits en juillet 2017
8/10 Bien
Voyageur vérifié
3 oct. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
29 sept. 2016
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Maxime, France
11 déc. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très satisfait
Maxime
10/10 Excellent
gregory, Coublevie
6 nov. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sejour parfait, bravo
gregory
10/10 Excellent
Jean luc, Congénies, France
13 août 2012
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hotel idéal pour affaire, pour soirée étape,
Jean luc
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
10 juin 2012
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Week end de folie
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Voyageur vérifié
14 nov. 2011
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Dongmei
Voyage en famille
14 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent place to stay
Dongmei
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Lubica le 15 janv. 2024
Dear Dongmei,Thank you for this wonderful feedback, it is really nice to hear that you really enjoyed your time with us!We sincerely appreciate your comments, and we are grateful to hear that the highlight was our team's service.We hope you will visit us soon at DoubleTree by Hilton Bratislava again, we are really looking forward to it! Lubica, FO Manager
10/10 Excellent
Yanhui
14 janv. 2024
Yanhui
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Lubica le 4 mars 2024
Dear Yanhui,I would like to express my gratitude and thanks for your great rating. We greatly value such a high rating. It is of utmost importance for us to provide our guests with professional service and warm hospitality.We all look forward to a chance for welcoming you back soon again.Lubica, FO Manager
8/10 Bien
Patrick
5 janv. 2024
Patrick
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Lubica le 4 mars 2024
Dear Patrick,Thank you for providing us with your feedback. It is great to see that overall, you had a satisfactory experience with our hotel. We thank you for choosing DoubleTree by Hilton Bratislava for your stay and sincerely hope you will come back to our hotel the next time you’re staying in Bratislava. We look forward to the opportunity to serve your travel needs again.Lubica, FO Manager
8/10 Bien
Rovshan
2 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service
Rovshan
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
15 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Lubica, FO Manager le 3 janv. 2024
Dear Guest,Thank you for taking your time to complete our survey and for providing us with your feedback. It is great to see that overall, you had a satisfactory experience with our hotel. We sincerely hope you will come back to our hotel the next time you’re staying in Bratislava and we look forward to the opportunity to serve your travel needs again.
10/10 Excellent
Conny
Voyage en groupe
25 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Conny
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Lubica, FO Manager le 28 nov. 2023
Dear Conny,Thank you very much for taking your time to complete the survey. We truly appreciate your positive feedback. It is a great pleasure for us to learn that you found your stay at our hotel pleasant and comfortable. We sincerely hope you will come back to our hotel the next time you’re staying in Bratislava and we look forward to the opportunity to serve your travel needs again.Best regards,Lubica, FO Manager
10/10 Excellent
Emel
Voyage en groupe
27 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Emel
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Lubica, FO Manager le 27 oct. 2023
Dear Emel,zhank you for choosing DoubleTree by Hilton Bratislava and for high rating.It is a great pleasure for us to learn that you found your stay at our hotel pleasant and comfortable. We sincerely hope you will come back to our hotel the next time you’re staying in Bratislava and we look forward to the opportunity to serve your travel needs again.Best regads,Lubica, FO Manager
8/10 Bien
Rusen
27 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Rusen
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Lubica le 28 sept. 2023
Dear Rusen,thank you for your visit and good rating. We are delighted to know that you enjoyed our stay at DoubleTree by Hilton Bratislava.We sincerely hope you will come back to our hotel the next time you’re staying in Bratislava and we look forward to the opportunity to serve your travel needs again.Best regards,Lubica, FO Manager
10/10 Excellent
Emel
Voyage en famille
24 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Emel
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Lubica le 25 sept. 2023
Dear Mrs. Emel,Thank you very much for taking your time to complete our survey. We truly appreciate your positive feedback and opinion. It is a great pleasure for us to learn that you found your stay at our hotel pleasant and comfortable. We sincerely hope you will come back to our hotel the next time you’re staying in Bratislava and we look forward to the opportunity to serve your travel needs again.Best regards,Lubica, FO Manager
10/10 Excellent
Emel
Voyage en famille, Voyage en groupe
24 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Emel
Séjour de 3 nuits en mai 2023
Réponse de Lubica, FO Manager le 5 sept. 2023
Dear Emel,Thank you very much for taking your time to complete our survey. It is a great pleasure for us to learn that you found your stay at our hotel pleasant and comfortable. We sincerely hope you will come back to our hotel the next time you’re staying in Bratislava and we look forward to the opportunity to serve your travel needs again.
4/10 Médiocre
BYOUNGKIL
3 août 2023
BYOUNGKIL
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Lubica le 4 août 2023
Dear Mr. Byoungkil,Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. We are very sorry we did not exceed your expectations. At DoubleTree by Hilton, we promise to do whatever it takes to ensure you are satisfied and hope you will consider staying with us in the future. Sincerely,Lubica, FO manager
8/10 Bien
James
13 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
2 Night Stay
James
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Lubica le 14 juin 2023
Dear Mr. James,Thank you for taking a moment to share your experience. I am happy to hear you found our location and staff to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future!Sincerely,Lubica, FO manager
8/10 Bien
Emel
Voyage en famille
11 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good stay in good location
Emel
Séjour de 3 nuits en mai 2023
Réponse de Lubica le 11 mai 2023
Dear Emel,Thank you for taking your time to complete the survey. We value any honest comment from our guest, be it positive or negative, as this is the way to ensure growth and development of our services. We are glad that overall, you had a pleasant stay. Thanks to your review, I have notified the housekeeping management about the kettles place.Also your note regarding the coffe machine in breakafst room I have forwarded to F&B manager.The lunch and dinner is served in our new designed restaurant Cloud. The diine in breakfast room was organized for a special occassion.Thank you for choosing DoubleTree by Hilton Bratislava. I hope that we will be able to host you in our hotel again.Lubica, FO manager
8/10 Bien
Jenifer
Voyage en famille
10 mars 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Jenifer
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Lubica le 13 mars 2023
Dear Jenifer,Thank you for taking your time to complete our survey and for providing us with your feedback. It is great to see that overall, you had a satisfactory experience with our hotel. We sincerely hope you will come back to our hotel the next time you’re staying in Bratislava and we look forward to the opportunity to serve your travel needs again.Lubica, FO manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
7 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mars 2023
Réponse de Lubica le 7 mars 2023
Dear Guest,Thank you for your excellent rating! We hope you will visit again!Lubica, FO manager
6/10 Satisfaisant
Rovshan
Voyage en famille
8 févr. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rovshan
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Lubica le 10 févr. 2023
Dear Rovshan,Thank you for choosing DoubleTree by Hilton Bratislava. We sincerely hope you will come back to our hotel the next time you’re staying in Bratislava and we look forward to the opportunity to serve your travel needs again.Lubica, FO manager
8/10 Bien
Vukasin
22 janv. 2023
Vukasin
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Lubica le 24 janv. 2023
Dear Vukasin,First of all, I would like to thank you for having chosen the DoubleTree by Hilton Bratislava. Please let me also thank you for the good rating you gave about your stay in our hotel.I look forward to welcoming you once more to DoubleTree by Hilton Bratislava in the near future.Best regards, Lubica, FO manager
10/10 Excellent
HE
Voyage en famille
17 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
HE
Réponse de Lubica le 18 janv. 2023
Dear He,Thank you very much for taking your time to complete our survey. We truly appreciate your positive feedback. It is a great pleasure for us to learn that you found your stay at our hotel pleasant and frontdesk staff freindly. We look forward to your future visit. The DoubleTree by Hilton Bratislava staff are always at your service.Best regards,Lubica, FO manager
10/10 Excellent
Daniel
20 déc. 2022
Daniel
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Réponse de Lubica le 21 déc. 2022
Dobry den pan Daniel,dakujeme za Vas pobyt a za skvele bodovanie nasich sluzieb 10/10. Tesi nas, ze ste boli u nas s Vasim pobytom spokojny a verime, ze pri Vasej dalsej navsteve Bratislavy znova zavitate k nam.S pozdravom a prianim peknych sviatkov,Lubica, FO manager
10/10 Excellent
JUNHYE
15 déc. 2022
JUNHYE
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Réponse de Lubica le 16 déc. 2022
Dear Mr. Lee,Thank you for taking your time to complete our survey and for providing us with your feedback. It is great to see that overall, you had a satisfactory experience with our hotel. We sincerely hope you will come back to our hotel the next time you’re staying in Bratislava and we look forward to the opportunity to serve your travel needs again.Best regards,LubicaFO Manager
10/10 Excellent
Laszlo
25 nov. 2022
Laszlo
Séjour de 1 nuit en novembre 2022
Réponse de Lubica le 29 nov. 2022
Dear Mr. Laszlo,Thank you very much for taking your time to complete the survey. We truly appreciate your positive feedback and opinion. It is a great pleasure for us to learn that you found your stay at our hotel pleasant and comfortable. Look forward to welcome you again!Lubica, FO manager
8/10 Bien
keith
26 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
keith
Séjour de 3 nuits en septembre 2022
Réponse de Lubica le 26 sept. 2022
Dear Keith,Thank you for choosing DoubleTree by Hilton Bratislava and for your feedback. Yes, our hotel isnt in the downtown but on the other side we're connected to the Ondrej Nepela Arena and only four kilometers from the city center. The bus stop to the center is right in front of the hotel. It takes 10 minutes by bus.We are glad that overall, you had a pleasant stay.We sincerely hope you will come back to our hotel the next time you’re staying in Bratislava and we look forward to the opportunity to serve your travel needs again.Best regards,Lubica, FO manager
2/10 Horrible
keith
23 sept. 2022
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
keith
Séjour de 3 nuits en septembre 2022
10/10 Excellent
Igor
16 sept. 2022
Igor
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de Zuzana le 19 sept. 2022
Dobrý deň Igor,ďakujeme za Vašu návštevu a pozitívne hodnotenie. Budeme sa tešiť na Vašu ďalšiu návštevu.S pozdravom,Zuzana Gánóczy,Riaditeľ ubytovacieho úseku
10/10 Excellent
Callum
6 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Callum
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
10/10 Excellent
won
Voyage d’affaires
31 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
won
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Zuzana le 19 sept. 2022
Dear Won,thank you for your visit and positive review. We would be happy to welcome you back in the nearly future.Kind regards,Zuzana Ganoczy,Rooms Division Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
28 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Zuzana le 19 sept. 2022
Thank you for your nice review. I am happy that you appreciated our breakfast and service.We would be happy to welcome you back again in the future.Kind regards,Zuzana GanoczyRooms Division Manager
10/10 Excellent
Jitka
22 août 2022
Jitka
Séjour de 2 nuits en août 2022
Réponse de Zuzana le 19 sept. 2022
Ďakujeme za pozitívne hodnotenie, budeme sa tešiť na Vašu ďalšiu návštevu.
8/10 Bien
Alessandro
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
18 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Alessandro
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Zuzana le 19 sept. 2022
Dear Alessandro,thank you for your feedback and for your comment about pet service. We will do our best to improve it.I hope to welcome you back again in the future.Kind regards,Zuzana GanoczyRooms Division Manager
10/10 Excellent
Mihael
Voyage en famille
2 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Schlafen wie im Schlaraffenland
Mihael
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Lubica le 23 août 2022
Sehr Geehrte Herr Mihael,Vielen Dank für Ihre Zeit, um unseren Fragebogen auszufüllen. Wir schätzen jedes ehrliche Kommentar von unseren Gästen, ob es positiv oder negativ ist. Es hilft uns das Wachstum und die Entwicklung unserer Dienstleistungen zu gewährleisten. Wir freuen uns, dass Sie insgesamt einen angenehmen Aufenthalt hatten. Vielen Dank, dass Sie sich für DoubleTree by Hilton Bratislava entschieden haben. Lubica,FO manager
10/10 Excellent
Decio
17 juil. 2022
Decio
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
27 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de FrontOffice le 28 juin 2022
Dear guest,
Thank you for taking your time to providing us your feedback. It is great to see that overall, you had a satisfactory experience with our hotel.
We thank you for choosing DoubleTree by Hilton Bratislava for your stay. We sincerely hope you will come back to our hotel the next time you’re staying in Bratislava and we look forward to the opportunity to serve your travel needs again.
Kind regards,
Kristína Schwarczová
10/10 Excellent
Katarína
26 juin 2022
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Katarína
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de FrontOffice le 28 juin 2022
Vážená pani Katarína,
Ďakujeme, že ste si našli čas na odoslanie spätnej väzby za ubytovanie v DoubleTree by Hilton Bratislava. Vážime si Vašu odozvu a pozitívne hodnotenie, ktoré nás motivuje poskytovať nastavenú úroveň služieb aj naďalej.
Dovoľte mi prosím, aby som sa Vám v mene hotela DoubleTree by Hilton Bratislava úprimne poďakovala za Váš pobyt u nás. Teší nás, že ste sa u nás cítili príjemne a boli ste spokojný s poskytnutými službami.
Ďakujeme za prejavenú dôveru a tešíme sa na Vaše ďalšie pobyty u nás.
S pozdravom a prianím pekného dňa,
Kristína Schwarczová
10/10 Excellent
Branislav
Voyage d’affaires
5 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fast hang out
Branislav
Séjour de 1 nuit en juin 2022