Avis sur Red Lion Inn & Suites Branson
Red Lion Inn & Suites Branson
1420 West 76 Country Blvd, Branson, MO
Avis
8,2
Très bien
8,6/10
Propreté
8,8/10
Personnel et service
7,8/10
Équipements
8,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
6,8/10
Écoresponsabilité
Avis
20 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de Jacque le 20 juin 2019
Thank you for choosing to stay with us. We appreciate your review.
2/10 Horrible
Diana
Voyage en famille avec de jeunes enfants
8 avr. 2024
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Diana
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Guest Relations le 13 avr. 2024
Dear Diana,We appreciate you bringing your concerns to our attention, though we regret the experience you've described. Please know that room integrity and making our valued guests feel comfortable are of utmost importance to us, and we sincerely apologize for dropping the ball on this occasion. Rest assured, your concerns will be addressed promptly as we rectify the issues you've mentioned and give our rooms any extra attention needed. Your feedback is valued, and we hope you consider returning and giving us another chance to change your perceptions down the line.
10/10 Excellent
Lauren
24 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lauren
Séjour de 1 nuit en mars 2024
2/10 Horrible
Jason
16 mars 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jason
Séjour de 2 nuits en mars 2024
2/10 Horrible
Predrag, Buffalo
10 mars 2024
Predrag
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Guest Relations le 15 mars 2024
Thank you so much for the feedback. We're sorry to hear that you didn't have a good time with us overall. While we treat our property regularly, we'll be sure to have our pest control and housekeeping teams look into your comments further and make improvements where necessary. Please consider giving us another chance in the future; we're confident that we can impress you.
6/10 Satisfaisant
Jeremy
Voyage en famille
3 janv. 2024
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jeremy
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
6/10 Satisfaisant
Emily
Voyage en famille
3 janv. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Emily
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
1 janv. 2024
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
2/10 Horrible
jennifer
30 déc. 2023
jennifer
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
8/10 Bien
Marian
Voyage en famille
29 déc. 2023
Marian
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
8/10 Bien
John
29 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
John
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
2/10 Horrible
Joe
28 déc. 2023
Les points faibles : Personnel et service
Joe
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
2/10 Horrible
Dennis
Voyage en groupe
28 déc. 2023
Dennis
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Guest Relations le 2 janv. 2024
Dear Dennis,We appreciate you reaching out to share your experience. Our team will review your concerns to determine how we can improve going forward and ensure our property is presented in the best light. The comfort and satisfaction of our guests is very important to us. Thank you, and we hope you will choose to stay with us again for a more seamless experience we know we can deliver.
8/10 Bien
Phil
27 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service
Phil
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Heather
Voyage en famille
27 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Heather
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
4/10 Médiocre
Brian
Voyage en groupe
25 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Unpleasant
Brian
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de St le 25 déc. 2023
I am sorry we did not meet your needs. We would love the chance to show you that we are better than your stay. We are also in the process of updating rooms and fixing issues that have been brought to our attention.
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
24 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
4/10 Médiocre
Angela
Voyage en famille
23 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Angela
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Guest Relations le 27 déc. 2023
Dear Angela,Though we are glad you appreciated our affordable value, we regret that other aspects of your visit fell below your expectations. Please know that the safety and comfort of our valued guests remain our top focus, and we sincerely apologize if you felt otherwise on this occasion, especially regarding our service and attention to cleanliness. Rest assured, your feedback is vital and will be shared with the respective teams for immediate improvement. Down the line, we hope you consider returning and giving us another chance to change your perceptions.
4/10 Médiocre
Irina
Voyage en famille
23 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Irina
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Guest Relations le 28 déc. 2023
Dear Irina,Though we are glad you enjoyed our central location, we regret that other aspects fell below your expectations, especially regarding our service and cleanliness. Rest assured, your feedback is vital, and we assure you that we will share it with the respective teams for immediate improvement. In the future, we hope you consider returning and giving us another chance to change your perceptions with the comfortable, welcoming stay we are typically known for.
10/10 Excellent
Mario
19 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mario
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
2/10 Horrible
Denine, west liberty
17 déc. 2023
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Denine
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
17 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Bradley
16 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Bradley
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de ST le 18 déc. 2023
Thank you for the score of ten. If you could also let us know what the favorite part of your stay was with us we would love to know.
8/10 Bien
Laura
Voyage en famille
16 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Good Value, Clean and Friendly
Laura
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de St le 18 déc. 2023
Thank you for your feedback and I hope if we are given the chance to have you stay again that we can impress you more than last time.
8/10 Bien
John
Voyage en famille, Voyage en couple
16 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
John
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de St le 18 déc. 2023
Thank you for the 4 out of 5 but if you could let us know what we are lacking on management would like the chance to improve that area and make you next stay a better one.
6/10 Satisfaisant
Jamie
15 déc. 2023
Jamie
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de St le 18 déc. 2023
Sorry things were not up to a better standard for the rating. However, if we could know where we are lacking I would like to ensure we would be improving those areas to show we can do better.
6/10 Satisfaisant
Michelle
Voyage en famille
10 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michelle
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Marcia
Voyage en couple
9 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marcia
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
8/10 Bien
John
7 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Get a way
John
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
8/10 Bien
James, Naperville
3 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
James
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
10/10 Excellent
Shay
Voyage en couple
30 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Shay
Séjour de 5 nuits en novembre 2023
Réponse de MTS le 1 déc. 2023
Dear guest thank you for your review and we are happy to see that you enjoyed your stay with us and we hope to have you back with us again in the future
4/10 Médiocre
Bea
Voyage en couple
29 nov. 2023
Bea
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de MTS le 30 nov. 2023
Dear guest thank you for your review. and here at the Red Lion we Strive to have friendly front desk agents that person was jus letting you know that a bus is on its way and didn't want you to get trapped in by the bus if you parked there when they got dropped off and as far as the drain issues go if you would have called us to let us know we would have moved you to another room or fixed the issue that day. we hope that you come and stay with us again in the future.
2/10 Horrible
Kaine
Voyage en couple
29 nov. 2023
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kaine
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de MTS le 29 nov. 2023
Dear guest thank you for your review. we apologize for our laundry facility not working we are in the process of having the machines worked on. and for breakfast its the brand standard we serve eggs sausage potatoes cereal milk juice and coffee. we hope to have you stay with us again in the future.
6/10 Satisfaisant
Tracy
28 nov. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tracy
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
8/10 Bien
michelle, jefferson
28 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
michelle
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de MTS le 29 nov. 2023
Dear guest thank you for your review. We are happy to see that you had a good stay with us and we hope that you come and stay with us again in the future.
4/10 Médiocre
Courtney
27 nov. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Courtney
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de MTS le 4 déc. 2023
thank you for your review
10/10 Excellent
Ricky
27 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ricky
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de MTS le 29 nov. 2023
Dear guest thank you for your feedback and we are happy to see that you enjoyed your stay here with us and we hope to have you stay with us again in the future.Thanks Management
2/10 Horrible
jorge
Voyage en famille
26 nov. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
jorge
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de MTS le 29 nov. 2023
Dear guest thank you for your feedback. And for breakfast we advertise is eggs sausage potatoes cereal milk juice and coffee, and for service our housekeeper the beds get changed on a daily basis and if you where to have needed service in your room you would just have to call or come to front desk and they would be more than happy to put you on the list for service that day.
8/10 Bien
Christopher
Voyage en groupe
26 nov. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Christopher
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de MTS le 28 nov. 2023
Dear guest thank you for your feedback. We are glad to see that you enjoyed your stay with us and we hope that your stay with us again in the future.Thanks Management
6/10 Satisfaisant
Angela
Voyage en couple
25 nov. 2023
Les points faibles : Personnel et service et équipements
Angela
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de MTS le 26 nov. 2023
dear guest thank you for your feedback and overall we are glad to see that you enjoyed your stay with us and we hope to have you back with us again in the future.Thanks Management
8/10 Bien
Joan
Voyage en couple
24 nov. 2023
Les points forts : Personnel et service
Joan
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de MTS le 26 nov. 2023
Dear guest thank you for your review and we are happy to see that you enjoyed your stay with us and we hope you come and stay with us again in the future.
4/10 Médiocre
Brenda
Voyage en famille
21 nov. 2023
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Done with Red Lion
Brenda
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de MTS le 26 nov. 2023
Dear guest thank you for your feedback and we hope that you come back with us and give us another chance. we have new mattresses on order. our breakfast consists of eggs sausage potatoes and cereal milk coffee and toast that is the brand standard here.
6/10 Satisfaisant
Jasmin
Voyage en famille, Voyage en couple
16 nov. 2023
Les points faibles : Personnel et service
Jasmin
Réponse de MTS le 16 nov. 2023
Dear guest thank you for your review. We here at the Red Lion Inn we strive to have a good and friendly staff here. We are glad to see that you liked the room and enjoyed your stay with us we hope that you stay with us again in the future.
8/10 Bien
Janeice
12 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Janeice
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de MTS le 15 nov. 2023
Dear guest thank you for your review. and we hope that come and stay with us again in the future our breakfast is hot and we serve eggs sausage potatoes and cereal milk coffee and juice and if juice was out it gets replaced right away by breakfast attendant only way pitcher is not filled is if we are out and waiting on order to come in. Thanks Management
8/10 Bien
Sandra Lee
Voyage en couple
12 nov. 2023
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sandra Lee
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de MTS le 15 nov. 2023
Dear guest thank you for your review and we are glad to see that you enjoyed your stay with us and hope to have you stay with us again in the future. Thanks Management
8/10 Bien
David
Voyage en famille
11 nov. 2023
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de MTS le 15 nov. 2023
Dear guest thank you for review. and we hope you stay with us again in the future.Thanks Management
2/10 Horrible
Anne
6 nov. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nasty! Will NEVER stay here again!
Anne
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de MTS le 15 nov. 2023
Dear guest thank you for your feedback we are sorry to see that your stay didn't go as planned We Do have housekeeping everyday and the rooms get cleaned and sheets changed everyday we would never put guest in a dirty room and if there where any issues jus notify front desk agent and we would be more than happy to help you with anything that you need. and for breakfast we follow the brand standards of serving eggs sausage potatoes and cereal milk juice and coffee. we hope that u come and stay with us again in the futureThanks Management
8/10 Bien
Ann
Voyage en groupe
6 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ann
Séjour de 5 nuits en octobre 2023
Réponse de MTS le 6 nov. 2023
Dear guest thank you for your feedback. we are glad to see that you enjoyed your stay with us and here at the hotel we like to have a very people friendly staff as well as service oriented staff. We hope to have you stay with us again in the future.Thanks Management
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
5 nov. 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Decent lodging
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de MTS le 6 nov. 2023
dear guest thank you for your review we are glad ti see that you enjoyed your stay with us and for breakfast we follow our brand standards of serving eggs sausage potatoes cereal toast milk juice and coffee. Thanks Management
8/10 Bien
Linda
Voyage en groupe
3 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Linda
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de MTS le 6 nov. 2023
Dear guest thank you for your feedback and here at our hotel we strive to have a very professional and friendly staff and glad to hear that you enjoyed your stay and we hope to have you stay with us again in the future.ThanksManagement