Avis sur The Verve Hotel Boston Natick, Tapestry Collection by Hilton
The Verve Hotel Boston Natick, Tapestry Collection by Hilton
1360 Worcester St, Natick, MA
Avis
8,4
Très bien
8,8/10
Propreté
8,8/10
Personnel et service
7,8/10
Équipements
8,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,2/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
29 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Ryan B., General Manager le 30 oct. 2023
Thank you for your feedback. We hope to welcome you back again in the future.
10/10 Excellent
Michel
23 mars 2023
Michel
Séjour de 2 nuits en mars 2023
Réponse de Jay Scroggins le 26 mars 2023
Good afternoon Michel,Thank you very much for taking the time to leave a review. We are thrilled to know that you enjoyed your overall experience. We look forward to welcoming you back in the near future. Hospitably
10/10 Excellent
Michel
9 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michel
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Réponse de Jay Scroggins le 26 mars 2023
Good afternoon Michel, Thank you for leaving such a great rating!
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
16 févr. 2020
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en février 2020
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
3 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juin 2019
Réponse de Kristen Goncalves le 3 juil. 2019
Thank you for the great review!
8/10 Bien
pierre
18 avr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
pierre
Réponse de Alec le 21 avr. 2018
Would like to know how to make it a 5 out 5.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
1 août 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juillet 2017
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
3 juil. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bel hôtel
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juin 2017
Réponse de Asst FO Mngr le 6 juil. 2017
Thank you for leaving us with an excellent feedback to an overall great stay. You can count on us to provide you with amazing service everytime.
6/10 Satisfaisant
Cengiz
25 mai 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cengiz
Séjour de 2 nuits en mai 2024
6/10 Satisfaisant
barabra
25 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
barabra
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de SW le 25 mai 2024
Barbara, thank you for your review, we certainly appreciate your feedback! Customer experience and any comments will help to address any concerns for your future enjoyment. Thank you again!
6/10 Satisfaisant
Kelly, Temecula
Voyage en couple
24 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kelly
Séjour de 5 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
VINITSKAIA
21 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
VINITSKAIA
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Katheryne
21 mai 2024
Katheryne
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Ryan B., General Manager le 22 mai 2024
Thank you for the feedback about our decor! We look forward to welcoming you back again in the future.
8/10 Bien
Charles
21 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Charles
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Ryan B., General Manager le 22 mai 2024
Thank you for rating your visit!
8/10 Bien
Ying
Voyage en famille
20 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Ying
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Ryan B. le 21 mai 2024
Thank you for rating your visit.
10/10 Excellent
Narine
20 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Narine
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Ryan B., General Manager le 22 mai 2024
Thank you for the 5 star review!
8/10 Bien
Jean-Luc, Belmont
16 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jean-Luc
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Ryan B., General Manager le 22 mai 2024
Thank you for rating your stay!
8/10 Bien
Kayla
29 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kayla
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Ryan B., General Manager le 30 avr. 2024
Thank you for rating your visit.
10/10 Excellent
Tracy
Voyage en groupe
27 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Tracy
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Ryan B., General Manager le 30 avr. 2024
Tracy, thank you for the feedback and rating your visit 5 stars!
10/10 Excellent
Misty
26 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Misty
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Ryan B., General Manager le 30 avr. 2024
Thank you for the 5 star rating!
8/10 Bien
Brian
18 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Brian
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Ryan B., GM le 23 avr. 2024
Thank you for rating your visit. We apologize that another party disturbed you with smoking. Our hotel is 100% non smoking and we will address this with the other party. Thank you for bringing this to our attention.
10/10 Excellent
Danielle
18 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Danielle
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Réponse de Ryan B., GM le 23 avr. 2024
Thank you for the feedback and we look forward to seeing you again soon.
2/10 Horrible
Gregg, Tucson
Voyage en famille
16 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Gregg
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Ryan B., GM le 23 avr. 2024
Gregg, I apologize for any confusion with your booking. The hotel does have rooms that have 2 Full Sized beds in the room as well as rooms with 1 King Sized bed. I hope that we can better accommodate you in the future.
10/10 Excellent
Eden
Voyage en famille
16 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Eden
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Ryan B., GM le 23 avr. 2024
Thank you for rating your stay.
10/10 Excellent
Julie
15 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Julie
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Ryan B., GM le 23 avr. 2024
Thank you for sharing your recent experience with us. We hope to see you again in the future.
10/10 Excellent
Leslie, Dobbs Ferry
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Leslie
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Ryan B., GM le 23 avr. 2024
Thank you for the 5 Star rating!
6/10 Satisfaisant
Laura, Bethel
Voyage en famille avec de jeunes enfants
13 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Laura
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de SW le 14 avr. 2024
Dear Laura, thank you so much for taking the time for posting your feedback, we are very sorry you had the poor room experience. Please accept my apologies for what was less than an exemplary stay and we have already shared this with our Housekeeping Manager as well as our General Manager for their immediate attention. We hope to be of service in the very near future
8/10 Bien
Sasha
11 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sasha
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Ryan le 12 avr. 2024
Sasha, thank you for your feedback and rating your visit. We will share your review with our housekeeping team.
10/10 Excellent
Renato
9 avr. 2024
Renato
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Ryan le 12 avr. 2024
Thank you for rating your visit.
10/10 Excellent
Lisa
Voyage en famille
5 avr. 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Lisa
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de SW le 6 avr. 2024
Thak you for your 5 star rating! We look forward to welcoming you back soon!
8/10 Bien
Amy
Voyage en couple
2 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Amy
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de SW le 6 avr. 2024
Thank you for your review, we will share this feedback with our housekeeping staff for their immediate attention! We look forward to welcoming you back!
10/10 Excellent
geng
Voyage en famille
27 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
geng
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de SW le 6 avr. 2024
Thank you for letting us know, I wish you had let us know when you were here so we could find out where it was coming from, to correct immediately. We share the high-quality standard of cleanliness you expect from all Hilton Hotels. Hope we can be of service in the near future.
10/10 Excellent
Josefina
23 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Josefina
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de SW le 25 mars 2024
Thank you for your review and we appreciate it!
10/10 Excellent
Peter
Voyage en couple
17 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Peter
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de SW le 25 mars 2024
Thank you so much for sharing this with us! Guest feedback is crucial in being able to address to our customer needs. We look forward to seeing you again soon!
8/10 Bien
Joyce
Voyage en groupe
5 mars 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Joyce
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de SW le 9 mars 2024
thank you for your rating! We look forward to welcoming you back to the property soon!
10/10 Excellent
Elizabeth
Voyage en famille
26 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Elizabeth
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de SW le 9 mars 2024
Thank you so much for your review! and for recognizing our staff! I look forward to welcoming you back soon!
10/10 Excellent
Kimberly
18 févr. 2024
Kimberly
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de SW le 25 mars 2024
Thank you so much for your 5 star review!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
18 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice Little Getaway
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de sw le 18 févr. 2024
Thank you so much for your review, we look forward to seeing you again soon!
8/10 Bien
Adrien
Voyage en couple
15 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Adrien
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de sw le 15 févr. 2024
Thank you so much for your review! I am so happy to hear that you enjoyed your stay and the customer service!I am sorry to hear about the room fridge, I will share this immediately with housekeeping staff for their immediate attention
10/10 Excellent
Lissette
Voyage en couple
13 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lissette
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de sw le 13 févr. 2024
Thank you so much for your review! We take pride in ensuring our guests have a memorable stay! We look forward to welcoming you back!
10/10 Excellent
chad
Voyage en couple
11 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
chad
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de SW le 12 févr. 2024
Thank you for your review! We are so happy you enjoyed your stay with us and the Vibe, hope to see you again soon.
10/10 Excellent
Sumalee
11 févr. 2024
Sumalee
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de SW le 25 mars 2024
Thank you for your 5 star review!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
4 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de SW le 6 févr. 2024
Thank you so much for your great review! I hope to welcome you back very soon!
6/10 Satisfaisant
Maha
Voyage en famille
27 janv. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Maha
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de SW le 28 janv. 2024
Maha, thank you so much for taking the time to post this review regarding your recent stay. While we certainly appreciate your feedback, we are very sorry you had the poor room experience. Please accept my apologies for what was less than an exemplary stay and we have already shared this with our Housekeeping Manager as well as our general manager for their immediate attention.
10/10 Excellent
Gregory
25 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gregory
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de SW le 28 janv. 2024
Thank you for your excellent review!
6/10 Satisfaisant
Stephanie
22 janv. 2024
Stephanie
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de SW le 28 janv. 2024
Thank you for sharing, we certainly would appreciate any feedback you wish to share with us. We are committed to our customer experience and any comments will help to address any concerns for your future enjoyment. Thank you again!
10/10 Excellent
Amylou
Voyage d’affaires, Voyage en couple
20 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Amylou
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de sw le 21 janv. 2024
Thank you for your feedback! We look forward to welcoming you back to the Hotel soon!
8/10 Bien
narciso
Voyage en couple
20 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
narciso
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de sw le 21 janv. 2024
Thank you for your 4 star rating! We look forward to welcoming you back to the Hotel soon!
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en famille
17 janv. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de SW le 17 janv. 2024
Thank you so much for taking the time to complete the survey regarding your recent stay. While we certainly appreciate your feedback, we are very sorry you had this poor room experience. Please accept my apologies for what was less than an exemplary stay and we have already shared this with our Housekeeping Manager as well as our general manager for their immediate attention.As a gesture and as a means of compensating you, I'd like to award some Honors points to your account, please let me know if this will work for you and I look forward to hearing back from you very soon.
4/10 Médiocre
Donald
15 janv. 2024
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
Donald
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Ryan B., General Manager le 20 janv. 2024
Donald, we apologize that we did not exceed your expectations this visit and hope to welcome you back in the future for an exceptional stay.