Avis sur Home2 Suites by Hilton Walpole Foxboro
Home2 Suites by Hilton Walpole Foxboro
2375 Boston Providence Highway, Walpole, MA
Avis
8,8
Excellent
9,2/10
Propreté
9,0/10
Personnel et service
8,8/10
Équipements
9,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,8/10
Écoresponsabilité
Avis
24 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Milton Carvalho General Manager le 4 avr. 2024
Hi Nathalie, Thank you for the feedback! We are glad you enjoyed your stay!
2/10 Horrible
Mélissa
Voyage en groupe
24 oct. 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Mélissa
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Milton Carvalho General Manager le 7 nov. 2023
Thank you for your feedback. I would like to know why you only gave us 2/10.We hope to see you again in near future.
10/10 Excellent
paola, laval
Voyage en famille
29 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
paola
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Milton Carvalho General Manager le 3 oct. 2023
Dear Paola, Thank you for your feedback! We hope to see you again in near future!
10/10 Excellent
Jean-Pierre
Voyage en famille avec de jeunes enfants
27 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jean-Pierre
Séjour de 4 nuits en août 2023
Réponse de Milton Carvalho General Manager le 5 sept. 2023
Thank you!
8/10 Bien
Sylvie
Voyage en famille
11 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sylvie
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Milton Carvalho General Manager le 12 août 2023
Dear Guest, thank you for your feedback. We hope to see you again in the near future.
10/10 Excellent
Chantal, Beloeil
Voyage en famille
12 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Chantal
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de Jeremy le 12 avr. 2023
From our staff and I, we would like to personally say, Thank you! For taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel.You are among our most valued guests. We sincerely appreciate your feedback.We are extremely happy you had an amazing stay with us. Our family at the Home 2 in Walpole, count every guest not as just guest but as our extended family. We will continue to do the same for all of our new extended families.We can’t wait to welcome you home again.
10/10 Excellent
Daniel
22 juil. 2022
Les points forts : Propreté et personnel et service
Daniel
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
4/10 Médiocre
Vicky
Voyage en famille
14 juil. 2022
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service et équipements
Vicky
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
10/10 Excellent
Ginette
Voyage en famille
29 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ginette
Séjour de 2 nuits en avril 2022
Réponse de jeremy le 5 mai 2022
From our staff and myself, we would like to personally say, Thank you! For taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel.
You are among our most valued guests. We sincerely appreciate your feedback.
We are extremely happy you had an amazing stay with us. Our family at the Home 2 in Walpole, count every guest not as just guest but as our extended family. We will continue to do the same for all of our new extended families.
We can’t wait to welcome you home again soon
10/10 Excellent
Patrick
24 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Patrick
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Melissa Flaherty, GM le 29 déc. 2019
Thank you for your review. We are happy to hear you enjoyed your stay with us! We can't wait to welcome you home again!
8/10 Bien
Eric
Voyage en groupe
22 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Eric
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Melissa Flaherty, GM le 23 déc. 2019
Thank you for your review. We look forward to welcoming you back again soon and hoping we will be able to ensure you are able to rate us a perfect 10!
10/10 Excellent
eric
2 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
eric
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Melissa Flaherty, GM le 7 déc. 2019
Thank you for your review! We are happy we met your expectations. We look forward to welcoming you home again soon!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
26 nov. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de Melissa Flaherty, GM le 7 déc. 2019
Thank you for your review! We are happy we met your expectations. We look forward to welcoming you home again soon!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
22 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mai 2019
Réponse de Melissa Flaherty, GM le 24 mai 2019
Thank you for the review of our property. It was our pleasure to have you with us. We can't wait for you to come home again!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants
23 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en avril 2019
Réponse de melissa, gm le 4 mai 2019
Thank you for your feedback! We are excited we met your expectations and can't wait to welcome you again
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants
20 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de Melissa, GM le 4 mai 2019
Thank you for your feedback! We are excited we met your expectations and can't wait to welcome you again
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants
20 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en avril 2019
Réponse de Melissa Gm le 4 mai 2019
Thank you for your feedback! We are excited we met your expectations and can't wait to welcome you again
10/10 Excellent
Michele
4 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Michele
Séjour de 3 nuits en février 2019
Réponse de Michelle Lloret le 4 mars 2019
Thank you for your review!
10/10 Excellent
Karim, Paris
29 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Karim
Séjour de 5 nuits en octobre 2018
Réponse de Yolimel Castillo le 1 nov. 2018
Merci beaucoup
10/10 Excellent
Marc, Montreal
18 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Marc
Séjour de 1 nuit en août 2018
Réponse de Yolimel Castillo le 22 août 2018
Thank You
10/10 Excellent
Alex, Magog, qc
17 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Alex
Séjour de 1 nuit en août 2018
Réponse de Yolimel Castillo le 19 août 2018
Merci beaucoup
10/10 Excellent
Denise
Voyage en famille
27 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Denise
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Milton Carvalho General Manager le 28 mai 2024
Hello Denise, Thank you sharing your feedback with us! We really appreciate your kind words and hope to see you again in the near future.
8/10 Bien
Brad
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage d’affaires
14 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Brad
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Milton Carvalho General Manager le 14 mai 2024
Hi Brad, Thank you for your feedback! I will be sure to share this with our team. I apologize for convenience of the pull-out sofa. I will look into this with my housekeeping manager. We hope to see you again in the near future.
10/10 Excellent
perla
Voyage en famille avec de jeunes enfants
13 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
perla
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Milton Carvalho General Manager le 14 mai 2024
Hi Perla, Thank you for your feedback! I will be sure to share this with our team.
8/10 Bien
Eva, Astoria
30 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Eva
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Milton Carvalho General Manager le 2 mai 2024
Dear Guest, Thank you for taking the time to talk about your stay! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again in the near future!
10/10 Excellent
regine
Voyage en couple
29 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
regine
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Milton Carvalho General Manager le 2 mai 2024
Dear Guest, Thank you for taking the time to talk about your stay! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again in the near future!
10/10 Excellent
Nick
25 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nick
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Milton Carvalho General Manager le 25 avr. 2024
Hello Nick, thank you for your feedback. We are glad you enjoyed your stay!
6/10 Satisfaisant
Ana Paula, West Lebanon
23 avr. 2024
Ana Paula
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Milton Carvalho General Manager le 25 avr. 2024
Thank you for your feedback. We hope to see you again in the near future.
10/10 Excellent
Magdalene
Voyage en famille avec de jeunes enfants
22 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Magdalene
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Milton Carvalho General Manager le 23 avr. 2024
Hello, Thank you for your feedback! We hope to see you again in the near future.
10/10 Excellent
Jose
Voyage en famille avec de jeunes enfants
20 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jose
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Milton Carvalho General Manager le 23 avr. 2024
Hello Jose, Thank you for your feedback! We hope to see you again in the near future.
10/10 Excellent
Matthew
14 avr. 2024
Matthew
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Milton Carvalho General Manager le 14 mai 2024
Hi Mathew, Thank you for your feedback!
10/10 Excellent
Nick
9 avr. 2024
Nick
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Milton Carvalho General Manager le 2 mai 2024
Dear Guest, Thank you for taking the time to talk about your stay! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again in the near future!
10/10 Excellent
Jhony M
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage en groupe, Voyage en couple
5 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jhony M
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Milton Carvalho General Manager le 5 avr. 2024
Jhony, Thank you for your review. Please know that there is tons of restaurants on route 1 and at patriot place at gillete. Viva la Club America.
10/10 Excellent
David
4 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Milton Carvalho General Manager le 5 avr. 2024
Hello David, Thank you for your feedback. We hope to see you again in the near future.
10/10 Excellent
Mario
Voyage en couple
3 avr. 2024
Mario
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Milton Carvalho General Manager le 4 avr. 2024
Hi Mario, Thank you for the feedback! We are glad you enjoyed your stay!
10/10 Excellent
JOSE
3 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
JOSE
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Milton Carvalho General Manager le 4 avr. 2024
Hi Jose, Thank you for the feedback! We are glad you enjoyed your stay!
10/10 Excellent
Jorge
3 avr. 2024
Jorge
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Milton Carvalho General Manager le 25 avr. 2024
Hello Jorge, Thank you for your feedback! We hope to see you again soon!
8/10 Bien
Linda
22 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Linda
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Milton Carvalho General Manager le 4 avr. 2024
Hi Linda, Thank you for the feedback! We are glad you enjoyed your stay!
10/10 Excellent
Darla
19 mars 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Darla
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Milton Carvalho General Manager le 21 mars 2024
Dear Guest, Thank you for finding the team to complete your feedback. We are glad you enjoyed your stay and hope to see you again!
8/10 Bien
Hans
18 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hans
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Milton Carvalho General Manager le 19 mars 2024
Thank you for the ranking!
2/10 Horrible
Nick
9 mars 2024
Nick
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Milton Carvalho General Manager le 4 avr. 2024
Hi Nick, I am sorry to hear that things didn't go as expected with your stay. We hope to see you again in the near future.
4/10 Médiocre
Cathy
3 mars 2024
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Cathy
Séjour de 9 nuits en février 2024
Réponse de Milton Carvalho General Manager le 8 mars 2024
Hi Cathy, Thank you for taking the time to complete this survey and letting us know about your experience. We hope you give us another chance to show you what a true Home2 experience is about.
10/10 Excellent
sergiu
22 févr. 2024
sergiu
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Milton Carvalho General Manager le 8 mars 2024
Dear guest, Thank you for your feedback. We appreciate your business and we hope to see you again!
4/10 Médiocre
Lana
Voyage en couple
19 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lana
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Milton Carvalho General Manager le 20 févr. 2024
Hi Lana, Thank you for your feedback. I will be sure to follow up with my team regarding quiet hours. What features and or amenities do you wish our hotel had?
10/10 Excellent
Garensha
31 janv. 2024
Garensha
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Milton Carvalho General Manager le 1 févr. 2024
Dear guest, Thank you for your feedback! We appreciate you giving us your feedback!
8/10 Bien
Michael
Voyage en famille
28 janv. 2024
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Michael
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Milton Carvalho General Manager le 29 janv. 2024
Thank you, Michael for your feedback!
10/10 Excellent
Kelly
Voyage en famille
28 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kelly
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Milton Carvalho General Manager le 29 janv. 2024
Hi Kelly, Thank you for your feedback. We hope to see you again!
4/10 Médiocre
Frank
Voyage en famille
17 janv. 2024
Les points faibles : Confort de la chambre
Nice setup, so loud
Frank
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Milton Carvalho General Manager le 29 janv. 2024
Dear Guest,We sincerely apologize for the inconvenience caused to you. We hope to see you again in the near future.
10/10 Excellent
Diane
Voyage en famille
16 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Diane
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
Réponse de Milton Carvalho General Manager le 16 janv. 2024
Hi Diane, Thank you for the feedback.
6/10 Satisfaisant
Lori
14 janv. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Lori
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Milton Carvalho General Manager le 15 janv. 2024
Hello Lori, I apologize that you had a few issues during your stay. We strive to make sure that all our guests enjoy their stay. We hope you consider us in the future.