Piscine couverte, chaises longues

Avis sur Home2 Suites by Hilton Walpole Foxboro

3 out of 5
Home2 Suites by Hilton Walpole Foxboro
2375 Boston Providence Highway, Walpole, MA

Avis

8,8

Excellent

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 524 avis sur 829." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 182 avis sur 829." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 57 avis sur 829." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 32 avis sur 829." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 34 avis sur 829." "

9,2/10

Propreté

9,0/10

Personnel et service

8,8/10

Équipements

9,2/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,8/10

Écoresponsabilité

Avis

6/10 Satisfaisant

Nathalie, Mont-Saint-Hilaire

Les points forts : Personnel et service
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Milton Carvalho General Manager le 4 avr. 2024
Hi Nathalie, Thank you for the feedback! We are glad you enjoyed your stay!

2/10 Horrible

Mélissa

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Milton Carvalho General Manager le 7 nov. 2023
Thank you for your feedback. I would like to know why you only gave us 2/10.We hope to see you again in near future.

10/10 Excellent

paola, laval

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Très heureuses de notre sejour je vais revenir c est sûre
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Milton Carvalho General Manager le 3 oct. 2023
Dear Paola, Thank you for your feedback! We hope to see you again in near future!

10/10 Excellent

Jean-Pierre

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ideal pour un événement au Gillette Stadium
Séjour de 4 nuits en août 2023
Réponse de Milton Carvalho General Manager le 5 sept. 2023
Thank you!

8/10 Bien

Sylvie

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
La chambre n’était pas prête à notre arrivée et il était 17:15, autrement les chambres sont vraiment très bien et accès à pied au Gillette Stadium.
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Milton Carvalho General Manager le 12 août 2023
Dear Guest, thank you for your feedback. We hope to see you again in the near future.

10/10 Excellent

Chantal, Beloeil

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Situé à 1,5km du Gillette stadium. Excellent déjeuner.
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de Jeremy le 12 avr. 2023
From our staff and I, we would like to personally say, Thank you! For taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel.You are among our most valued guests. We sincerely appreciate your feedback.We are extremely happy you had an amazing stay with us. Our family at the Home 2 in Walpole, count every guest not as just guest but as our extended family. We will continue to do the same for all of our new extended families.We can’t wait to welcome you home again.

10/10 Excellent

Daniel

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 1 nuit en juillet 2022

4/10 Médiocre

Vicky

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service et équipements
Nous avions loué cet hôtel avec piscine pour couper la route et que les enfants puissent de penser leur énergie. J’ai pris la peine de vérifier que l piscine fonctionnait avant de faire mon enregistrement. Les enfants sont descendu avec leur maillot et ils avaient fermé la piscine car quelqu’un avait échappé de la vitre. Nous remontons donc à notre chambre et 5 min après le réceptionniste vient nous dire que nous faisions trop de bruit.. Disons que notre première demi heure je l’ai trouvé bien ordinaire Pas grand chose dans le buffet le matin non plus, le remplissage ne se faisait pas
Séjour de 1 nuit en juillet 2022

10/10 Excellent

Ginette

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Très bel hôtel et bien situé.
Séjour de 2 nuits en avril 2022
Réponse de jeremy le 5 mai 2022
From our staff and myself, we would like to personally say, Thank you! For taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. You are among our most valued guests. We sincerely appreciate your feedback. We are extremely happy you had an amazing stay with us. Our family at the Home 2 in Walpole, count every guest not as just guest but as our extended family. We will continue to do the same for all of our new extended families. We can’t wait to welcome you home again soon

10/10 Excellent

Patrick

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Melissa Flaherty, GM le 29 déc. 2019
Thank you for your review. We are happy to hear you enjoyed your stay with us! We can't wait to welcome you home again!

8/10 Bien

Eric

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Melissa Flaherty, GM le 23 déc. 2019
Thank you for your review. We look forward to welcoming you back again soon and hoping we will be able to ensure you are able to rate us a perfect 10!

10/10 Excellent

eric

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super ,très propre et le confort excellent!!! Près des Outlets....
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Melissa Flaherty, GM le 7 déc. 2019
Thank you for your review! We are happy we met your expectations. We look forward to welcoming you home again soon!

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de Melissa Flaherty, GM le 7 déc. 2019
Thank you for your review! We are happy we met your expectations. We look forward to welcoming you home again soon!

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en mai 2019
Réponse de Melissa Flaherty, GM le 24 mai 2019
Thank you for the review of our property. It was our pleasure to have you with us. We can't wait for you to come home again!

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Un hôtel très confortable (chambre familiale, spacieuse et pratique) avec un personnel agréable. Seul point à améliorer : le déjeuner qui manque de choix.
Séjour de 3 nuits en avril 2019
Réponse de melissa, gm le 4 mai 2019
Thank you for your feedback! We are excited we met your expectations and can't wait to welcome you again

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Cest tres clean propre et l'attention a la clientèle est tellement bonne
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de Melissa, GM le 4 mai 2019
Thank you for your feedback! We are excited we met your expectations and can't wait to welcome you again

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Piscine petit dejeuner propreté des locaux personnel agreable
Séjour de 3 nuits en avril 2019
Réponse de Melissa Gm le 4 mai 2019
Thank you for your feedback! We are excited we met your expectations and can't wait to welcome you again

10/10 Excellent

Michele

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en février 2019
Réponse de Michelle Lloret le 4 mars 2019
Thank you for your review!

10/10 Excellent

Karim, Paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel récent très propre a côté du Gilette stadium bon séjour en ce qui nous concerne
Séjour de 5 nuits en octobre 2018
Réponse de Yolimel Castillo le 1 nov. 2018
Merci beaucoup

10/10 Excellent

Marc, Montreal

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Parfait pour une visite a pieds au gilette stadium
Séjour de 1 nuit en août 2018
Réponse de Yolimel Castillo le 22 août 2018
Thank You

10/10 Excellent

Alex, Magog, qc

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Superbe place ! Près du Gillette Stadium, très propre et grande chambre!
Séjour de 1 nuit en août 2018
Réponse de Yolimel Castillo le 19 août 2018
Merci beaucoup

10/10 Excellent

Denise

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
This property was neat and clean and the staff was very friendly. Would definitely stay again.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Milton Carvalho General Manager le 28 mai 2024
Hello Denise, Thank you sharing your feedback with us! We really appreciate your kind words and hope to see you again in the near future.

8/10 Bien

Brad

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Property was nice and in convenient location close to patriot place . The pull out sofa was Very uncomfortable and the price point was a little high
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Milton Carvalho General Manager le 14 mai 2024
Hi Brad, Thank you for your feedback! I will be sure to share this with our team. I apologize for convenience of the pull-out sofa. I will look into this with my housekeeping manager. We hope to see you again in the near future.

10/10 Excellent

perla

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The guys at the reception are super friendly and so professional. I enjoyed my stay because of their excellent service. Thank you so much!!
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Milton Carvalho General Manager le 14 mai 2024
Hi Perla, Thank you for your feedback! I will be sure to share this with our team.

8/10 Bien

Eva, Astoria

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Milton Carvalho General Manager le 2 mai 2024
Dear Guest, Thank you for taking the time to talk about your stay! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again in the near future!

10/10 Excellent

regine

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Had a great stay thanks. Front desk Staff was very kind.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Milton Carvalho General Manager le 2 mai 2024
Dear Guest, Thank you for taking the time to talk about your stay! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again in the near future!

10/10 Excellent

Nick

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Good
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Milton Carvalho General Manager le 25 avr. 2024
Hello Nick, thank you for your feedback. We are glad you enjoyed your stay!

6/10 Satisfaisant

Ana Paula, West Lebanon

Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Milton Carvalho General Manager le 25 avr. 2024
Thank you for your feedback. We hope to see you again in the near future.

10/10 Excellent

Magdalene

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The room was clean spacious and well arranged. I recommend any other family to stay there anytime they visit the area. I will actually go back there soon
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Milton Carvalho General Manager le 23 avr. 2024
Hello, Thank you for your feedback! We hope to see you again in the near future.

10/10 Excellent

Jose

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Perfect for family
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Milton Carvalho General Manager le 23 avr. 2024
Hello Jose, Thank you for your feedback! We hope to see you again in the near future.

10/10 Excellent

Matthew

Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Milton Carvalho General Manager le 14 mai 2024
Hi Mathew, Thank you for your feedback!

10/10 Excellent

Nick

Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Milton Carvalho General Manager le 2 mai 2024
Dear Guest, Thank you for taking the time to talk about your stay! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again in the near future!

10/10 Excellent

Jhony M

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage en groupe, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Muy comadas las habitaciones cerca del estadio Gillette lo que faltan son restaurantes cercas del hotel todo lo demas muy bien...
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Milton Carvalho General Manager le 5 avr. 2024
Jhony, Thank you for your review. Please know that there is tons of restaurants on route 1 and at patriot place at gillete. Viva la Club America.

10/10 Excellent

David

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Milton Carvalho General Manager le 5 avr. 2024
Hello David, Thank you for your feedback. We hope to see you again in the near future.

10/10 Excellent

Mario

Voyage en couple
Great place !
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Milton Carvalho General Manager le 4 avr. 2024
Hi Mario, Thank you for the feedback! We are glad you enjoyed your stay!

10/10 Excellent

JOSE

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Milton Carvalho General Manager le 4 avr. 2024
Hi Jose, Thank you for the feedback! We are glad you enjoyed your stay!

10/10 Excellent

Jorge

Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Milton Carvalho General Manager le 25 avr. 2024
Hello Jorge, Thank you for your feedback! We hope to see you again soon!

8/10 Bien

Linda

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Milton Carvalho General Manager le 4 avr. 2024
Hi Linda, Thank you for the feedback! We are glad you enjoyed your stay!

10/10 Excellent

Darla

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Milton Carvalho General Manager le 21 mars 2024
Dear Guest, Thank you for finding the team to complete your feedback. We are glad you enjoyed your stay and hope to see you again!

8/10 Bien

Hans

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Milton Carvalho General Manager le 19 mars 2024
Thank you for the ranking!

2/10 Horrible

Nick

Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Milton Carvalho General Manager le 4 avr. 2024
Hi Nick, I am sorry to hear that things didn't go as expected with your stay. We hope to see you again in the near future.

4/10 Médiocre

Cathy

Les points faibles : Propreté et personnel et service
Room was not clean upon arrival; routine cleanings were inadequate; supplies were not restocked; breakfast was average at best. Front desk staff were helpful.
Séjour de 9 nuits en février 2024
Réponse de Milton Carvalho General Manager le 8 mars 2024
Hi Cathy, Thank you for taking the time to complete this survey and letting us know about your experience. We hope you give us another chance to show you what a true Home2 experience is about.

10/10 Excellent

sergiu

Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Milton Carvalho General Manager le 8 mars 2024
Dear guest, Thank you for your feedback. We appreciate your business and we hope to see you again!

4/10 Médiocre

Lana

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very noisy not up to date
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Milton Carvalho General Manager le 20 févr. 2024
Hi Lana, Thank you for your feedback. I will be sure to follow up with my team regarding quiet hours. What features and or amenities do you wish our hotel had?

10/10 Excellent

Garensha

Great
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Milton Carvalho General Manager le 1 févr. 2024
Dear guest, Thank you for your feedback! We appreciate you giving us your feedback!

8/10 Bien

Michael

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Milton Carvalho General Manager le 29 janv. 2024
Thank you, Michael for your feedback!

10/10 Excellent

Kelly

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great stay! Thank you!
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Milton Carvalho General Manager le 29 janv. 2024
Hi Kelly, Thank you for your feedback. We hope to see you again!

4/10 Médiocre

Frank

Voyage en famille
Les points faibles : Confort de la chambre
Nice setup, so loud
Our room’s toilet had a broken handle and would flush. There was no maintenance so we had to pack up our family at 10:30 at night as we’d just checked in and move to another room on another floor. Sleep was hard to come by as lots of child hockey players were staying there and were allowed to run the halls and stomp around until 1 - 2 am each night.
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Milton Carvalho General Manager le 29 janv. 2024
Dear Guest,We sincerely apologize for the inconvenience caused to you. We hope to see you again in the near future.

10/10 Excellent

Diane

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
The pool was nice too
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
Réponse de Milton Carvalho General Manager le 16 janv. 2024
Hi Diane, Thank you for the feedback.

6/10 Satisfaisant

Lori

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Room was clean. Water pressure in shower was terrrible. Front desk was rude.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Milton Carvalho General Manager le 15 janv. 2024
Hello Lori, I apologize that you had a few issues during your stay. We strive to make sure that all our guests enjoy their stay. We hope you consider us in the future.