Bar (sur place)

Avis sur Hampton Inn Boston Natick

2.5 out of 5
Hampton Inn Boston Natick
319 Speen St, Natick, MA

Avis

8,8

Excellent

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 559 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 286 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 81 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 50 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 25 avis sur 1001." "

8,8/10

Propreté

9,2/10

Personnel et service

8,4/10

Équipements

8,4/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,6/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Steeve

Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Hava le 29 janv. 2024
Thank you for your review! We are happy to hear that you enjoyed the stay. Hope to see you again soon

10/10 Excellent

Jerome

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Hava le 3 juil. 2023
Thank you for staying with us! We are happy to hear that you enjoyed your stay. Hope to see you again soon

10/10 Excellent

Patrick

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Très bel endroit propre et calme. Excellent déjeuner. Point a noter, c'est difficile a trouver la bonne sortie pour le stationnement mais aussitôt arrivé, aussitôt bien servi :)
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de Hava le 24 avr. 2023
I want to take this opportunity to personally thank you for filling out the Hilton survey for your recent visit to the Hampton Inn Boston/Natick, MA. I truly thank you for taking time to share your thoughts.

8/10 Bien

Myriam

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de Hava le 11 avr. 2023
thank you for taking the time to write a review about your recent visit. We greatly appreciate your feedback and we look forward to welcoming you back again in the future.

10/10 Excellent

luc

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Très bon déjeuner mall et restaurants très proches
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Hava le 9 avr. 2023
thank you for taking the time to write a review about your recent visit. We greatly appreciate your feedback and we look forward to welcoming you back again in the future.

8/10 Bien

GEORGES

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
Hôtel propre. très bien situé à côté de centre commercial immense Natick mall. très bon déjeuner grand variété et propre.le seul chose qui est négatif c'est un bruit bizarre on entend de temps en temps même la nuit.
Séjour de 2 nuits en février 2023
Réponse de Hava Pullman le 4 avr. 2023
thank you for taking the time to write a review about your recent visit. We greatly appreciate your feedback! We look forward to welcoming you back again in the future.

10/10 Excellent

Robert

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Football in Boston
Bel endroit bien situé excellent hôtel abordable pour le Football
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
Réponse de Ryan B., General Manager le 12 sept. 2019
Thank you for rating your visit a "10"!

10/10 Excellent

Nancy

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellente adresse près de Boston
Bonne adresse pas trop chère pour visiter Boston. Excellents petits déjeuners et chambres très confortables et spacieuses pour 4 personnes. Boston est à 30 minutes à peine en voiture, très simple d'accès. Un parking à 20 dollars la journée au 55 Jersey Street dans Boston, tout près des Musées et le centre se rejoint facilement en Uber.
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de Ryan B., General Manager le 27 août 2019
Thank you for sharing a review. We love that we exceeded your expectations and hope to see you again for another exceptional visit.

8/10 Bien

marc

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Réponse de Ryan B., General Manager le 23 juil. 2019
Thank you for rating our hotel. See you again soon.

10/10 Excellent

LAURE

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
AU TOP ...... Malgré le Froid !!!
Petit séjour pour voir ma fille à Wellesley fin février, Hotel très bien situé à 20 mn de Boston, personnel très sympa et serviable ( sans leur aide difficile de trouver un bureau de change), petit déjeuner très copieux, un resto bar sans sortir de l'hotel (pour les fans de sports n'hésitez pas), proche d'un centre commercial ( mettez vos baskets journée shopping garantie), un peu de sport pour digérer le petit déjeuner pas de souci (appareils de fitness), petite salle d'ordinateur (utile pour confirmer ses billets) super rapport qualité prix. En tant qu'ancienne chef de réception, pour un prochain séjour à Boston je retournerai au Hampton Inn Natick sans hésitation
Séjour de 3 nuits en février 2019
Réponse de General Manager le 11 mars 2019
Merci d'avoir écrit une critique. Nous aimons que vous ayez apprécié votre visite et sommes impatients de vous revoir un jour.

10/10 Excellent

marc

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

8/10 Bien

Kierstn

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
The safety inspections in the elevators have haven’t out since February
Séjour de 3 nuits en mai 2024

4/10 Médiocre

Mary Elizabeth

Voyage en famille
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
SMOKEY AND NOISY
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Hava le 25 mai 2024
Thank you for taking the time to share about your recent stay with us, and we are sorry to hear that you were unhappy with your experience. Our goal is to provide a warm, friendly, and reliable experience that makes guests happy, and we sincerely appreciate your feedback. We hope to welcome you back soon.

10/10 Excellent

Jesse

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Raven always makes us feel as home! The whole staff is great though. We stay here 12-15x a year and never have had an issue yet going back 4 years.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Hava le 25 mai 2024
Thank you for taking a moment to share your experience. Making you happy makes us happy. If there’s anything we can do to make your stay better next time, talk to any member of our team and we’ll strive to ensure you’re 100% happy. We look forward to welcoming you back soon.

10/10 Excellent

Terry

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great housekeeping staff, good food in restaurant
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Hava le 22 mai 2024
Thank you for taking a moment to share your experience. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future.

10/10 Excellent

David

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Hava le 25 mai 2024
Thank you for taking a moment to share your experience. I am happy to hear you found the hotel to your liking. Making you happy makes us happy. If there’s anything we can do to make your stay better next time, talk to any member of our team and we’ll strive to ensure you’re 100% happy. We look forward to welcoming you back soon.

10/10 Excellent

Mark

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Hava le 22 mai 2024
Thank you for taking a moment to share your experience. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future.

8/10 Bien

Fernando

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
No shuttle to shopping area but short 5 min walk. Not crosswalk friendly though. Excellent staff!
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Hava le 22 mai 2024
Thank you for taking a moment to share your experience. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future.

10/10 Excellent

Michael

Les points forts : Propreté
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hava le 22 mai 2024
Thank you for taking a moment to share your experience. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future.

2/10 Horrible

Thanh Van

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I got there at 4 PM and they still didn’t have our room ready. Check-in time was 3 PM. They just told me to wait without apologizing or anything.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Hava le 22 mai 2024
We are sorry to hear that you did not fully have an enjoyable stay with us. We strive to provide a great experience for all our guest, and it seems that we fell short. Your feedback will be utilized to create a better experience for all our guest moving forward. Thank you.

4/10 Médiocre

KURT

Les points faibles : Propreté et personnel et service
3 rooms booked. One had clump of hair in the tub and used towel on the floor upon arrival. Another was OUT of shampoo. Asked a staff member cleaning rooms on our floor about the shampoo, he said he didn't have any. Shampoo remained empty the length of our stay. Advised front desk about all this upon check-out, and their response was not "Oh, I apologize" , it was "How many people did you ask?". I stay at Hampton Inns with some frequency, this experience is surely at the bottom of the list.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Hava le 14 mai 2024
We are sorry to hear that you did not fully have an enjoyable stay with us. We strive to provide a great experience for all our guest, and it seems that we fell short. Your feedback will be utilised to create a better experience for all our guest moving forward. Thank you.

10/10 Excellent

Yvette

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff were so helpful and nice
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Hava le 14 mai 2024
Thank you for taking a moment to share your experience. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future.

10/10 Excellent

Douglas

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great property in a good location with a nice breakfast buffet. Older hotel but has had a refresh several years ago, and is clean. Skybokx Grill is a nice sports bar with live entertainment on the weekends, and good food (the Pizza was really good). Directly across from Natick Mall and close to other shopping areas. A bit tricky getting in and out of on Speen Street but overall a great place to stay.
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Hava le 12 mai 2024
Thank you for taking a moment to share your experience. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future.

10/10 Excellent

Lolimar

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Safe area
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Hava le 7 mai 2024
Thank you for staying with us! We are happy to hear that you enjoyed the stay and hope to see you again soon

6/10 Satisfaisant

joseph

Voyage en couple
Worst "Free" breakfast I have ever had at any hotel.. Cheesy, sadly presented, and all the foods I tried were tasteless and sub par. Lousy coffee. Prepared cooked foods we cold. Left a bad taste in my mouth literally. On the second morning I skipped it totally and went elsewhere to eat breakfast.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Hava le 7 mai 2024
We are sorry to hear that you did not fully have an enjoyable stay with us. We strive to provide a great experience for all our guest, and it seems that we fell short. Your feedback will be utilised to create a better experience for all our guest moving forward. Thank you.

10/10 Excellent

Brina

Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Hava le 22 mai 2024
Thank you for taking a moment to share your experience. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future.

10/10 Excellent

Gordon

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Happy with the stay, but I hate those low toilets apparently made for 3 foot tall people. Plus, a soft-close lid on the toilet would be appreciated.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hava le 1 mai 2024
Thank you for taking a moment to share your experience. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future.

10/10 Excellent

Harold, Watertown

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice clean hotel would stay there again
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Hava le 29 avr. 2024
Thank you for staying with us! We are happy to hear that you enjoyed the stay and hope to see you again soon

8/10 Bien

Susan

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The staff was friendly, the breakfast room had plenty of seating, the room was clean. The sheets were a bit rough and other Hampton Inns have better pillows. It was great to have the restaurant attached for dinner. Many do not have this option. We’d stay there again.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Hava le 29 avr. 2024
Thank you for staying with us! We are happy to hear that you enjoyed the stay and hope to see you again soon

10/10 Excellent

Weijuan

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
服務好
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hava le 29 avr. 2024
Thank you for staying with us! We hope to see you again soon

6/10 Satisfaisant

raj

Voyage d’affaires
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
The building exterior and room interior are not up to Hampton standards. The room, while clean, has dated furniture that makes the room drab and depressing. I actually checked out after one night.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Hava le 1 mai 2024
We are sorry to hear that you did not fully have an enjoyable stay with us. We strive to provide a great experience for all our guest, and it seems that we fell short. Your feedback will be utilised to create a better experience for all our guest moving forward. Thank you.

8/10 Bien

Dennis

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hava le 25 avr. 2024
Thank you for the review! We hope to see you again soon

10/10 Excellent

Raymond

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hava le 20 avr. 2024
Thank you for staying with us! We are happy to see that you enjoyed the stay. We look forward to seeing you again soon

8/10 Bien

Carolyn Burke

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
It is a little dated but it served our purpose (Boston Marathon spectators). Good breakfast bar. Cheerful service.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hava le 20 avr. 2024
Thank you for staying with us! We are glad that you enjoyed the breakfast and our awesome staff. We look forward to seeing you again!

10/10 Excellent

don

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Easy check in and out
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hava le 20 avr. 2024
We are happy to hear that you had a good stay with us. We are looking forward to seeing you again soon

10/10 Excellent

Jonathan

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The hotel worked out very well for us.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hava le 20 avr. 2024
We are happy to hear that you you enjoyed the stay with us. We are looking forward to seeing you again soon

10/10 Excellent

Sebastien, Sherbrooke

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Really well located for our needs
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Hava le 20 avr. 2024
Thank you for the review! We are happy that you enjoyed the stay and hope to see you again soon!

10/10 Excellent

Minyuan

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent !
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hava le 15 avr. 2024
Thank you for the review. We are happy to hear that you enjoyed the stay! We hope to see you again soon

4/10 Médiocre

Kofi

Voyage en couple
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Bed and pillows to soft. Very noisy in the halls late at night.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hava le 16 avr. 2024
We are sorry to hear that you did not fully have an enjoyable stay with us. We strive to provide a great experience for all our guest, and it seems that we fell short. Your feedback will be utilised to create a better experience for all our guest moving forward. Thank you.

10/10 Excellent

Nicholas, Exeter

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Decent place.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hava le 15 avr. 2024
Thank you for the review. We are happy to hear that you enjoyed the stay! We hope to see you again soon

10/10 Excellent

Brittaney-Mae

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Enjoyable stay
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hava le 9 avr. 2024
Thank you for taking a moment to share your experience. I am happy to hear you found the hotel to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Making you happy makes us happy. We hope to see you again soon

8/10 Bien

Savica

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice breakfast area, well-attended. Had a quiet stay.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hava le 9 avr. 2024
Thank you for taking a moment to share your experience. I am happy to hear you found the breakfast to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future.

4/10 Médiocre

Kelly Anne

Voyage en famille, Voyage en groupe, Voyage d’affaires
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Check in was smooth, unfortunately i was put in a room that smelled of cigarette smoke. They quickly changed my room when i explained which was terrific. The hotel is dated. There is a grocery store within walking distance which is handy.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hava le 9 avr. 2024
Thank you for taking a moment to share your experience. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. If we can make your stay better next time, please let us know.

10/10 Excellent

Isaac

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice place, the rooms are very clean and comfortable
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hava le 7 avr. 2024
Thank you for your review! We are happy to hear that you enjoyed the stay. Hope to see you again soon

10/10 Excellent

David

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lots of parking.. nice staff
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hava le 7 avr. 2024
Thank you for your review! We are happy to hear that you enjoyed the stay. Hope to see you again soon

10/10 Excellent

XIAI

Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hava le 29 avr. 2024
Thank you for staying with us! We are happy to hear that you enjoyed the stay and hope to see you again soon

10/10 Excellent

JOSEPH

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Love the breakfast and the Skybox bar
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hava le 7 avr. 2024
Thank you for your review! We are happy to hear that you enjoyed the stay. Hope to see you again soon

10/10 Excellent

Michael

Voyage en famille, Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Quick and easy check in, great staff at front desk, easy parking!
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hava le 7 avr. 2024
Thank you for your review! We are happy to hear that you enjoyed the stay. Hope to see you again soon

10/10 Excellent

Stephen

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
All good
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hava le 2 avr. 2024
Thank you for your review! We are happy to hear that you enjoyed your stay and we hope to see you again soon.

8/10 Bien

Steve

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Hava le 2 avr. 2024
Thank you for the review. We are happy to hear that you enjoyed your stay. Hope to see you again soon