Réception

Avis sur DK Hotel

3 out of 5
DK Hotel
Ancienne Route, Bonaberi

Avis

7,0

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 10 avis sur 43." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 16 avis sur 43." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 7 avis sur 43." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 3 avis sur 43." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 7 avis sur 43." "

7,6/10

Propreté

8,0/10

Personnel et service

7,6/10

Équipements

6,8/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

6,8/10

Écoresponsabilité

Avis

6/10 Satisfaisant

mirene

Voyage d’affaires
Les points forts : Personnel et service
Le vieillissement de l’établissement, faudrait faire des rénovations sérieusement : fils électriques qui pendent dans les chambres et couloirs, douches pratiquement inutilisable
Séjour de 9 nuits en mars 2023

4/10 Médiocre

alain

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Séjour décevant
Séjour de 8 nuits en mars 2022
Réponse de Le Responsable des Réservations le 23 mai 2022
Cher Alain, Nous sommes désolés de constater que vous soyez mécontent de votre séjour parmi nous. Nous faisons de notre mieux pour améliorer la qualité de notre service. Merci de nous en avoir fait part.

8/10 Bien

Rodrigue

Séjour de 4 nuits en octobre 2021

6/10 Satisfaisant

Rodrigue

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Établissement qui a besoin d’être rénové de l’intérieur des chambres standards ,C’est très vieux, le frigidaire dans la chambre ne fonctionne pas.
Séjour de 4 nuits en octobre 2021
Réponse de Le Responsable Des Réservations. le 21 oct. 2021
Cher Rodrigue, Vos observations sont bien prises en compte, nous travaillons de mieux pour l'amélioration de notre produit. Merci de nous en avoir fait part. Votre satisfaction est notre priorité.

10/10 Excellent

yannck

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de The Reservation Team Manager le 22 juil. 2019
Dear Yannick, Thank you for your feedback. We are happy you were satisfied in our propert. We will also be happy to welcome you again. our satisfaction is our priority.

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de The Reservation Team Manager le 19 juil. 2019
Thank you for your feedback, We're sorry you disliked your stay in our property. We' re working hard to solve the issue ou experienced. Thank ou for letting us know.

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

J'ai aimé la dimension des chambres et le confort des chambre Ce que je n'ai apprécié c'est les joins de douches sur le bas des paliers de douche et sur le contact avec les murs qui sont pleins de moisissures Il faut les traiter avec de l'eau de javel pur ou un produit anti-moisissures
Séjour de 13 nuits en février 2019
Réponse de Le Responsable des Reservations le 14 mars 2019
Merci pour votre feedback. Vos observations sont prises en compte. Nous y travaillons pour votre satisfaction.

2/10 Horrible

Herve, Houston

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Chambre sale et puant le moisi. Niveau d’equipement Insuffisant, personnel de réception désagréable. Coupure d’électricité pendant 1h. A fuir !
Séjour de 1 nuit en octobre 2018
Réponse de Le Responsable de l'Equipe des Réservations le 18 nov. 2018
Cher Herve, nous sommes désolés que vous n'ayez trouvé satisfaction dans notre établissement. Nous faisons de notre mieux pour résoudre les problèmes que vous avez rencontré. Merci de nous avoir fait part.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre

8/10 Bien

Mac-Elly

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Impeccable
Excellent accueil belle chambre

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Séjour Dk
Séjour impeccable très bon accueil et disponibilité du personnel . Des efforts de finition des chambres sont à faire pour être au standard européen mais cet hôtel est d'un bon niveau pour l'Afrique .

6/10 Satisfaisant

théo, Paris

Les points faibles : Propreté et confort de la chambre
Hotel dans l'ensemble plutôt correct.
L'accueil est bon et les chambres sont spacieuses. Le personnel est accueillant et toujours disponible. Un bémol sur les chambres : forte odeur d'humidité et salle de bain pas nickel. Cependant pour l'Afrique cet hotel est bon sans plus. A 30min de l'aéroport sans bouchons. Dans un cadre correct. En bordure de route mais calme une fois à l'intérieur. Climatisation, wifi et télé un peu brouillée. Si vous n'êtes pas trop exigeant, vous pouvez faire une halte a cet hôtel sans problème.

8/10 Bien

musa

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
This property has been neglected compared to previous years. Over all it’s an excellent place
Séjour de 2 nuits en mars 2024

2/10 Horrible

Fabrice

Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Water was not working. There is no AC at the lobby and hallway. Rooms are so hot because AC was not running until you put in your keycard.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

10/10 Excellent

Armstrong

Séjour de 1 nuit en novembre 2023

2/10 Horrible

Leo

Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Terrible overhaul
Séjour de 1 nuit en août 2023

2/10 Horrible

Kimbu

Séjour de 1 nuit en novembre 2022

8/10 Bien

Charles, Laytonsville

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The property is clean and the staff are professional and always helpful. I recommend the hotel to travelers.
Séjour de 10 nuits en avril 2022
Réponse de The Reservation Team Manager le 23 mai 2022
Dear Charles, Thank you for your feedback. Your satisfaction is our priority.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ask for a room on the 4th floor. They are much cleaner and modern. Overall it was a good hotel. They could do some improvement with basic customer training on the front desk.
Séjour de 2 nuits en janvier 2022
Réponse de The Reservation Team Manager le 9 févr. 2022
Thank you for your feedback, Your satisfaction is our priority.

8/10 Bien

Charles, Laytonsville

Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Great pool
Séjour de 7 nuits en novembre 2021

8/10 Bien

Mary E, Jacksonville

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
staff were uniformily helpful, polite, and had good customer service skills.
Séjour de 6 nuits en octobre 2021

10/10 Excellent

Charles, Laytonsville

Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
The hotel is conveniently located close to shopping, and other activities. It also has a supermarket and bakery at the ground level for any needs. Its restaurants provide delicious meals and drinks at affordable prices. The entire hotel staff is friendly and professional. The management is constantly making improvements to the structure and improving the different services.
Séjour de 7 nuits en septembre 2021

2/10 Horrible

George

Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Easily to say its the worst property i have ever stayed in. Checked into a room smelling with overused sheets and mold. Complained to the front desk and they laughed over it saying the room is clean. Tv remote doesnt work. AC remote doesn't work. No water pressure in bathroom. Checked out on the 2nd day and they refused to refund the remaining 5 nights. I have never met such a dishonest establishment where they have terrible facilities and still try to hold you hostage.
Séjour de 7 nuits en septembre 2021
Réponse de The Reservation Team Manager le 21 oct. 2021
Dear George, Your observation are taken into account. We're working hard to improve our service. Thanks for letting us know.

10/10 Excellent

Charles, Laytonsville, Maryland, USA

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Friendly staff and management. Clean environment and great location close to shopping, restaurants, and many local points of interest.
Séjour de 4 nuits en novembre 2020

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 11 nuits en octobre 2020

10/10 Excellent

Charles, Washinton, DC

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The hotel is located in an ideal location close to most needs and yet away from the noise and chaos of the city. The staff is friendly and courteous and the management is very accommodating and flexible to customer unusual needs.
Séjour de 5 nuits en novembre 2019
Réponse de The Reservation Team Manager le 10 déc. 2019
Dear Charles, We're happy you were satisfied in our property. We'll also be happy to welcome you again. Your satisfaction is our priority.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice hotel and great services at very affordable price. Great location close to several amenities.
Séjour de 11 nuits en novembre 2019
Réponse de The Reservation Team Manager le 25 nov. 2019
Thank you for your feedback, We're happy you were satisfied in our property. We'll also be happy to welcome you again. Your satisfaction is our priority.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Le Responsable des Réservations le 21 nov. 2019
Merci pour votre feedback. Nous sommes heureux que vous ayez trouvé satisfaction dans notre établissement. Nous serons également ravis de vous accueillir à nouveau. Votre satisfaction est notre priorité.

10/10 Excellent

george

Voyage en famille, Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de The Reservation Team Manager le 26 oct. 2019
Dear george, We're happy you were satisfied in our property.we'll also be happy to welcome again.

8/10 Bien

Debjeet

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Solid budget option in Douala
DK Hotel is located in Bonabéri, just outside of Douala. It is a good option for those who wish to stay outside of the main city and maybe beat early morning traffic to hit the highways leading north and west out of the city. Accommodation in Douala is not cheap, but DK fills the mid-price range quite well. This is a basic hotel that has everything that a budget traveler needs for a night or two: comfortable bed, great wifi, and hot water in the shower. I would return in a heartbeat.
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de The Reservation Team Manager le 18 août 2019
Dear Debjeet, We're happy you were satisfied in our property. We'll also be happy to welcome you again. Your satisfaction is our priority.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
They had a very nice section for my wedding reception and the musician was very nice
Séjour de 7 nuits en juillet 2019
Réponse de The Reservation Team Manager le 2 août 2019
Thank you for your feedback, We are happy you were satisfied in our property.Your satisfaction is our priority.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Decent hotel for international traveller
The booking with hotel.com was very easy and DK hotel found my reservation upon arrival. The check in was fast and manager on duty assisted with taking my luggages to the room. The room was clean and decent. The A/C worked very well. Although the TV had no video, it was immediately replaced. Although the hotel is located on a busy street, security was adequate as every guest was screened and visitors had to deposit their ID's with the front desk. Overall, I found DK hotel a very good bargain and worth the price for customer service, cleanliness and convenience to shops and public transport.
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Réponse de The Reservation Team Manager le 24 mars 2019
Thank you for your feedback, We're happy you were satisfied in our property. We'll also be happy to welcome you again. Your satisfaction is our priority.

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
They couldn't verify my online reservation, had to deposit 25000 FCFA until reservation was verified. Couldn't connect to the wifi. Took a day to send someone to come look at it and it never worked after that. Always some activities going on around the pool espacially on weekends; crowded with young teenagers having some kind of a party.
Séjour de 3 nuits en décembre 2018
Réponse de The Reservation Team Manager le 8 janv. 2019
We're sorry you disliked your stay in our property. We're working hard to solve the issue you experienced. Thank you for letting us know. Happy New Year

8/10 Bien

DenyzDerazor, Douala, cm

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
Réponse de Le Responsable de l'Equipe de Reservations le 4 déc. 2018
Cher Denyz, Merci pour votre feedback. Nous sommes heureux que vous ayez trouvé satisfaction dans notre établissement. Nous serons également ravis de vous accueillir à nouveau. Votre satisfaction est notre priorité.

10/10 Excellent

Reichley, USA

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Its worth ur money, customer service is very good. I will go back there
Séjour de 2 nuits en août 2018
Réponse de The Reservation Team Manager le 8 sept. 2018
Dear Reichley, We're happy you were satisfied in our property. We'll also be happy to welcome you again. Your satisfaction is our priority.

8/10 Bien

Daniel

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent staffs/service
Excellent service and staffs are always there and ready to serve. Management should consider carrying out some maintenance/repairs. Moreover, there shouldn’t be asking clients who have made reservations via Hotels.com to pay additional 3000CFA as tax.

8/10 Bien

Charles, Laytonsville, MD

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice and affordable hotel
Very friendly staff and management. Conveniently located near shops and close to the city. Hotel’s bakery and supermarket provides most of your needs. Restaurants serve great dishes and nightly entertainment. Above all the staff is quite friendly and very professional. Clean and affordable hotel accommodation.
Séjour de 3 nuits en décembre 2017
Réponse de The Reservation Team Manager le 9 janv. 2018
Dear Charles, we're happy you were satisfied in our property. We'll also be happy to welcome you again, your satisfaction is our priority.

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
roaches and more roaches
There were roaches all over including my bed and in the fridge
Séjour de 12 nuits en juin 2017

8/10 Bien

Daniel, Libreville

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
leuk hotel
Het personeel is zeer vriendelijk, de kamer is ruim en netjes en het eten is goed. Jammer dat de geluidsisolatie ven het raam slecht is gezien de ligging aan een drukke straat. Zoals in elk Afrikaans hotel is er wel iets stuk: een douchedeur die er half uit hangt.
Réponse de The reservation team. le 3 janv. 2017
Dear Daniel, Thanks for your feedback, Were are sorry you were unhappy in our property. We'll work hard to fix the issue you experienced. thanks for letting us know. Regards, The reservation team

6/10 Satisfaisant

Mounabe, ENGLAND

Les points forts : Propreté et personnel et service
just for short stay here. food smell in the hole building
Réponse de The reservation team le 2 juin 2016
Dear Sir/Madam, thank you for your feed back, We apologize for the inconvenient, we will make sure this does not happen again We hope to welcome you again very soon. Kind regards, The reservation team

10/10 Excellent

Mario

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre

4/10 Médiocre

Mlisana, South Africa

Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
A generally ok hotel.
A reasonably priced hotel. The extras are however, overpriced. The service orientation of the staff leaves a lot to be desired, in particular housekeeping. In short, you get what you pay for. If you need comfort and facilities give this one a miss. But if you just need a place to lay your head, then by all means not a bad choice.

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points faibles : Personnel et service
I booked into the hotel about 2a.m. on Wednesday the 18th February, 2015 The night porter would not accept the confirmation e-mail from expedia so I had to pay cash and I have since discovered that 368 euros has been deducted from my bank account. As I am at a loss for this amount would it be possible to reimburse me. the money was deducted from my account on 12th December 2014. Apart from this the hotel was clean and comfortable,