Avis sur Sonesta Select Boca Raton Town Center
Sonesta Select Boca Raton Town Center
2000 NW Executive Center Circle, Boca Raton, FL
Avis
8,0
Très bien
8,4/10
Propreté
8,2/10
Personnel et service
7,8/10
Équipements
8,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,2/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
11 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Réponse de Roberto Hernandez Operations Manager le 14 mars 2024
Thank you for your comments.
8/10 Bien
Marielle
Voyage en couple
28 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Marielle
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Réponse de Front Desk Supervisor le 30 janv. 2023
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
10/10 Excellent
LaCheryl
Voyage en couple
28 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
LaCheryl
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Nadege
25 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nadege
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Roberto Hernandez Operations Manager le 26 mai 2024
Thank you for staying with us.
10/10 Excellent
ANDERSON
24 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
ANDERSON
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Roberto Hernandez Operations Manager le 26 mai 2024
Thank you for staying with us.
10/10 Excellent
Sandra
23 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sandra
Séjour de 7 nuits en mai 2024
Réponse de Roberto Hernandez Operations Manager le 26 mai 2024
Thank you for staying with us.
8/10 Bien
Jennifer
21 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jennifer
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Roberto Hernandez Operations Manager le 24 mai 2024
Thank you
10/10 Excellent
kim, jacksonville
20 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
kim
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Roberto Hernandez Operations Manager le 21 mai 2024
Thank you for staying with us
10/10 Excellent
Marilag, Paramus
19 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Marilag
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Roberto Hernandez Operations Manager le 20 mai 2024
Thank you for staying with
10/10 Excellent
Tomasz
15 mai 2024
Les points forts : Propreté
Tomasz
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Roberto Hernandez Operations Manager le 16 mai 2024
Thank you for staying with us
10/10 Excellent
Joscheb
Voyage en couple
15 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Joscheb
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Roberto Hernandez Operations Manager le 16 mai 2024
thank you for staying with us.
4/10 Médiocre
Bernerham
Voyage en famille, Voyage d’affaires
13 mai 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bernerham
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Roberto Hernandez Operations Manager le 14 mai 2024
Sorry for issues
8/10 Bien
Lee
13 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lee
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Roberto Hernandez Operations Manager le 14 mai 2024
Sorry for issues
6/10 Satisfaisant
Jeffrey D
12 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Jeffrey D
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Roberto Hernandez Operations Manager le 13 mai 2024
Sorry of the issues while you were here
10/10 Excellent
Alessandra
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage en groupe
11 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alessandra
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Roberto Hernandez Operations Manager le 12 mai 2024
Thank you for staying with us.
6/10 Satisfaisant
Manpreet Singh
10 mai 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Manpreet Singh
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Roberto Hernandez Operations Manager le 12 mai 2024
Thank you for staying with us
2/10 Horrible
Javier
Voyage en couple
8 mai 2024
Les points faibles : Personnel et service et équipements
Javier
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Roberto Hernandez Operations Manager le 9 mai 2024
First and foremost I would like to take this opportunity to sincerely apologize for the issues you encountered! It's our priority to exceed each guest's expectations with overall quality and service and we are very sorry that we fell short on your most recent stay. I personally would like to take this opportunity to apologize for your experience we are taking this opportunity to review your comments and look into additional service opportunities to better serve our guests. I can ensure you I will use it as the necessary re-training opportunity for my team to ensure they are used to improve our guest's experience.Again, I am very sorry again for any inconvenience this has caused you with your recent stay and hope you will give us another opportunity in the future. Once again thank you for your feedback, as it is guests such as yourself that help us improve each day. And it saddens me to hear we missed the mark with your visit. I will be sure to share your experience with our entire team so we may make the necessary adjustments to improve our service standards. Again thank you for you writing this review and sharing your experience with our hotel and we hope that you allow us another opportunity in the future to show you what hospitality we are capable of.
6/10 Satisfaisant
Arianna
8 mai 2024
Les points faibles : Personnel et service
Arianna
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Roberto Hernandez Operations Manager le 9 mai 2024
Thank you for staying with us
10/10 Excellent
Juliet, Kissimmee
Voyage en famille
8 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Juliet
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Roberto Hernandez Operations Manager le 9 mai 2024
Thank you for staying with us
6/10 Satisfaisant
Rita
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
7 mai 2024
Rita
Séjour de 8 nuits en avril 2024
Réponse de Molly le 7 mai 2024
Good Afternoon, thank you so much for your feedback
10/10 Excellent
Tze yu
Voyage d’affaires
5 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tze yu
Séjour de 2 nuits en avril 2024
8/10 Bien
Avivit
4 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Avivit
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Roberto Hernandez Operations Manager le 5 mai 2024
Good Morning,We are so excited to see that you had such a wonderful stay with us recently. We are extremely grateful and appreciate you taking a moment out of your busy day to leave this exceptional review. We hope and look forward to seeing you again very soon when you are in the Boca Raton area!
10/10 Excellent
Anirban
4 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Anirban
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Roberto Hernandez Operations Manager le 5 mai 2024
Good Morning, We are so excited to see that you had such a wonderful stay with us recently. We are extremely grateful and appreciate you taking a moment out of your busy day to leave this exceptional review. We hope and look forward to seeing you again very soon when you are in the Boca Raton area!
10/10 Excellent
ANDERSON
Voyage d’affaires
3 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
ANDERSON
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Roberto Hernandez Operations Manager le 5 mai 2024
Good Morning, We see that you had less than an enjoyable stay with us recently. We are extremely grateful and appreciate you taking a moment out of your busy day to leave this review. As its guests like yourself that allow us the opportunity to learn of service improvements that we may not be aware of. We are sorry to hear that the ekevators were not function correctly I will be sure to share these concerns with our engineering department so we may rectify the issue. Again thank you for you writing this review and sharing your experience with our hotel and we hope that you allow us another opportunity in the future to show you what hospitality we are capable of.
10/10 Excellent
Joshua
Voyage en couple
3 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Joshua
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Roberto Hernandez Operations Manager le 5 mai 2024
Good Morning,We are so excited to see that you had such a wonderful stay with us recently. We are extremely grateful and appreciate you taking a moment out of your busy day to leave this exceptional review. We hope and look forward to seeing you again very soon when you are in the Boca Raton area!
6/10 Satisfaisant
HollyJane
3 mai 2024
HollyJane
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Roberto Hernandez Operations Manager le 5 mai 2024
Thank you for staying with us.
8/10 Bien
Helen
3 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Helen
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Roberto Hernandez Operations Manager le 5 mai 2024
Good Morning,We see that you had less than an enjoyable stay with us recently. We are extremely grateful and appreciate you taking a moment out of your busy day to leave this review. As its guests like yourself that allow us the opportunity to learn of service improvements that we may not be aware of. We are sorry to hear that the water was not hot in the morning. I will be sure to share these concerns with our engineering department so we may rectify the issue. Again thank you for you writing this review and sharing your experience with our hotel and we hope that you allow us another opportunity in the future to show you what hospitality we are capable of.
10/10 Excellent
Melissa
30 avr. 2024
Melissa
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Roberto Hernandez Operations Manager le 21 mai 2024
Thank you for staying with us
10/10 Excellent
Wilberto
30 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Wilberto
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Molly le 2 mai 2024
Thanks for your feedback
10/10 Excellent
edwin
Voyage en couple
30 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
edwin
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Roberto Hernandez Operations Manager le 1 mai 2024
thank you
10/10 Excellent
Michael, Delray Beach
Voyage en couple
29 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 2 nuits en avril 2024
6/10 Satisfaisant
Wilfredo
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Wilfredo
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Roberto Hernandez Operations Manager le 1 mai 2024
Thank you
10/10 Excellent
Daniel
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Daniel
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Roberto Hernandez Operations Manager le 29 avr. 2024
Thank you
8/10 Bien
jennifer
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
jennifer
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Roberto Hernandez Operations Manager le 29 avr. 2024
thank you
4/10 Médiocre
Rosanna
Voyage en couple
27 avr. 2024
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rosanna
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Roberto Hernandez Operations Manager le 28 avr. 2024
First and foremost I would like to take this opportunity to sincerely apologize for the issues you encountered! It's our priority to exceed each guest's expectations with overall quality and service and we are very sorry that we fell short on your most recent stay. I personally would like to take this opportunity to apologize for your experience we are taking this opportunity to review your comments and look into additional service opportunities to better serve our guests. I can ensure you I will use it as the necessary re-training opportunity for my team to ensure they are used to improve our guest's experience.Again, I am very sorry again for any inconvenience this has caused you with your recent stay and hope you will give us another opportunity in the future. Once again thank you for your feedback, as it is guests such as yourself that help us improve each day. And it saddens me to hear we missed the mark with your visit. I will be sure to share your experience with our entire team so we may make the necessary adjustments to improve our service standards. Again thank you for you writing this review and sharing your experience with our hotel and we hope that you allow us another opportunity in the future to show you what hospitality we are capable of.
8/10 Bien
Marjorie
Voyage en famille
27 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Marjorie
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Roberto Hernandez Operations Manager le 28 avr. 2024
Sorry for the issues you encounter.
10/10 Excellent
Marielisa
Voyage en couple
27 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marielisa
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Molly le 2 mai 2024
Thanks for your feedback
10/10 Excellent
Chanda
27 avr. 2024
Chanda
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Roberto Hernandez Operations Manager le 17 mai 2024
Thank you for staying with us
10/10 Excellent
Godfrey
27 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Godfrey
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Roberto Hernandez Operations Manager le 28 avr. 2024
Thank you
8/10 Bien
Renald
26 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Renald
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Roberto Hernandez Operations Manager le 26 avr. 2024
Thank you
4/10 Médiocre
Ronallie
25 avr. 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ronallie
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Roberto Hernandez Operations Manager le 1 mai 2024
Credit was issues after check out. Response to guest wasn't casual just wanted to resolve issues as quickly as possible.
10/10 Excellent
Ezai
25 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ezai
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hector Martinez - Hotel Manager le 25 avr. 2024
Thank you for your feedback.
10/10 Excellent
Jaray
Voyage en couple
23 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jaray
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Roberto Hernandez Operations Manager le 23 avr. 2024
Thank you
2/10 Horrible
Nadia
23 avr. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Nadia
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Roberto Hernandez Operations Manager le 23 avr. 2024
Thank you for taking the time to provide feedback on your recent stay. Please know that your feedback is extremely important for us to continue to improve our service. We strive to offer a smooth and comfortable stay for our guests and it seems we fell short
4/10 Médiocre
Anthony
22 avr. 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Anthony
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Roberto Hernandez Operations Manager le 23 avr. 2024
We are sorry for the issues.
10/10 Excellent
Billy
22 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Billy
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Roberto Hernandez Operations Manager le 23 avr. 2024
Thank you
8/10 Bien
Ian
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ian
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Roberto Hernandez Operations Manager le 23 avr. 2024
thank you
10/10 Excellent
JANE
Voyage d’affaires
20 avr. 2024
JANE
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Roberto Hernandez Operations Manager le 21 avr. 2024
Thank you
10/10 Excellent
Mark, Ham Lake
Voyage d’affaires
20 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mark
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Roberto Hernandez Operations Manager le 21 avr. 2024
Thank you
10/10 Excellent
Stephen
Voyage en couple
20 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Stephen
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Roberto Hernandez Operations Manager le 21 avr. 2024
thank you for staying we us