Hall

Avis sur Howard Johnson by Wyndham Blackwood Near Philadelphia

2 out of 5
Howard Johnson by Wyndham Blackwood Near Philadelphia
832 N Black Horse Pike, Blackwood, NJ

Avis

7,4

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 329 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 315 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 146 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 89 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 122 avis sur 1001." "

7,4/10

Propreté

8,0/10

Personnel et service

7,0/10

Équipements

7,2/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

7,0/10

Écoresponsabilité

Avis

2/10 Horrible

Gaetan

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
À l’accueil ma voiture est restée coincée entre deux voiture. J’ai demandé poliment ( du moins au début) au conducteurs de déplacer leur voitures. La personnes qui était devant s’est mise à faire démontrer de la nonchalance et n’a pas optempéré continuant une conversation au téléphone. J’ai demandé à la commis d’intervenir, plutôt que d’intervenir elle a préféré ignorer la situation.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Front Desk Manager le 30 mars 2024
Dear Guest,We are sorry for the inconvenience caused to you. Thank you for letting us know.

10/10 Excellent

Julie

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service et équipements
Pratique et accessible pour notre voyage mais le taux d’humidité etait tellement elever que meme le lit etait humide. Sinon toute etait parfait
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Front Desk manager le 19 sept. 2023
Dear Guest,Thank you for letting us know about your stay with us.

8/10 Bien

Joël

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté et personnel et service
Bien mais beaucoup de travaux ce sera mieux dans quelques mois
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Front Desk Manager le 22 août 2022
Dear Guest,Thank you for letting us know about your stay with us.

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de Front Desk Manger le 26 déc. 2019
Dear Guest, Thank you for letting us know about your stay with us.

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Bon emplacement La propreté laisse à désirée, air climatisé très bruyante
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Front Desk Manager le 24 août 2019
Dear Guest, We're sorry you were unhappy. We'll work hard to fix the issue you experienced. Thank you for letting us know.

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Le service était rapide mais la propreté des lieux laissait à désiré.
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de Front Desk Manager le 23 juil. 2019
Dear Guest, We're sorry you were unhappy with your stay. Thank you for letting us know.

10/10 Excellent

Martine, Montréal

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Grande chambre, propre, balcon privé, grande chambre de bain avec un grand bain et une douche séparée.
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
Réponse de Front Desk Manager le 5 nov. 2018
Dear Guest, We are glad you enjoyed your stay with us. We look forward to your return visit next time you are in the area.

8/10 Bien

Sabine

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Belle surprise, chambre spacieuse avec balcon
Séjour de 1 nuit en octobre 2018
Réponse de Front Desk Manager le 28 oct. 2018
Dear Guest, We are glad you enjoyed your stay with us. We look forward to your return visit next time you are in the area.

6/10 Satisfaisant

Dominic, Gatineau, Qc

Les points forts : Propreté
Correct … Les installations manquent un peu d'amour. Belle piscine.
Séjour de 1 nuit en juillet 2018
Réponse de Front Desk Manager le 10 août 2018
Dear Guest. We are in the process of making some positive changes to our hotel and property

8/10 Bien

Stephane

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en juillet 2018
Réponse de Front Desk Manger le 3 août 2018
Dear Guest, We are glad you enjoyed your stay with us. We are looking forward to your return visit next time you are in the area.

8/10 Bien

Mark

Les points forts : Propreté et personnel et service
Good attentive staff...
Séjour de 2 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

vicky

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Convenient, clean, easy access to the highways and the stores. Only thing negative about it was that the walls were thin.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Manager le 23 mai 2024
Hello vicky,Thank you for sharing your feedback with us. We're pleased to hear that you found our location convenient and appreciated our cleanliness. We regret to learn of your experience with noise disruptions due to thin walls. Your comments are noted and will be shared with the relevant team for further review.

10/10 Excellent

Caron

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
We had a very nice day. The staff was excellent. The room was nice.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Manager le 22 mai 2024
Hello Caron,We are delighted to hear about your positive experience with our excellent staff and nice rooms. Your satisfaction is our top priority, and we hope to welcome you back soon for another enjoyable stay.

10/10 Excellent

John

Everything was good
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Manager le 22 mai 2024
Hello John,We're thrilled to hear you had an overall positive experience with us! If there's anything further you'd like to share or if we can assist in any way, please feel free to reach out. Your feedback is greatly appreciated.

8/10 Bien

Jaron

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et personnel et service
Was nice first room was pretty clean but tub was disgusting so I requested a new room and they accommodated me without an issue.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Front Desk Manager le 14 mai 2024
Dear Guest,We are glad to hear that you enjoyed your stay with us. Thank you for letting us know.

10/10 Excellent

Barmi

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Very good
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Front Desk Manager le 11 mai 2024
Dear Guest,We are glad you enjoyed your stay with us. Thank you for letting us know.

2/10 Horrible

Jeanine

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Front Desk Manager le 9 mai 2024
Dear Guest,We would like to apologize for the inconvenience caused to you and your family. Thank you for letting us know,

8/10 Bien

Carol

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
good place
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Front Desk Manager le 9 mai 2024
Dear Guest,We are glad you enjoyed your stay with us. Thank you for letting us know.

10/10 Excellent

Danielle

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Check in went smoothly and quickly
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Front Desk Manager le 9 mai 2024
Dear Guest,We are glad you enjoyed your stay with us. Thank you for letting us know.

10/10 Excellent

Debra

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Front Desk Manager le 6 mai 2024
Dear Guest,We are glad to hear that you enjoyed your stay with us. thank you for letting us know.

10/10 Excellent

Zachary

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
There were plenty of restaurants nearby and a Wawa! It was very convenient and staff treated us great!
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Front Desk Manager le 6 mai 2024
Dear Guest,We are glad to hear that you enjoyed your stay with us. Thank you for letting us know.

6/10 Satisfaisant

Jennifer, Hampstead

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage d’affaires
Rough neighborhood
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Front Desk Manager le 6 mai 2024
Dear Guest,We are sorry to hear that you did not enjoy your stay with us. Thank you for letting us know.

8/10 Bien

Juan

Voyage d’affaires
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very convenient
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Front Desk Manager le 29 avr. 2024
Dear Guest, We are glad to hear that you enjoyed your stay with us. Thank you for letting us know.

10/10 Excellent

Jared

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Property was very nice, staff was nice and also check in was very easy. Rooms are all outside access and that makes it really easy to get in and out
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Front Desk Manager le 29 avr. 2024
Dear Guest,We are glad you enjoyed your stay with us. Thank you for letting us know

10/10 Excellent

ROBIN

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Was a great place to stay in the area specially for the price. Breakfast variety was good enough and was kept up with as far as replenishing as guests were eating. Beds are really comfortable but are small Clean, quiet and comfortable.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Front Desk Manager le 29 avr. 2024
Dear Guest,We are glad to hear that you enjoyed your stay with us. Thank you for letting us know.

10/10 Excellent

Jennifer

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
was surprisingly spacious and modern inside the rooms. We had an outside balcony which was extra nice.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Front Desk Manager le 29 avr. 2024
Dear Guest,We are glad to hear that you enjoyed your stay with us. Thank you for letting us know.

8/10 Bien

Lila A

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Pleasantly surprised by the room. Modern, large and clean.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Front Desk Manager le 22 avr. 2024
Dear Guest,We are glad to hear that you enjoyed your stay with us. Thank you for letting us know.

2/10 Horrible

Troy

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Front Desk Manager le 24 avr. 2024
Dear Guest,We are sorry to hear that you did not enjoy your stay with us. Thank you for letting us know.

8/10 Bien

India

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
The property was okay! Definitely needs deep cleaning.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Front Desk Manager le 22 avr. 2024
Dear Guest,Thank you for letting us know about your stay with us.

10/10 Excellent

Latoya

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Great tub
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Front Desk Manager le 22 avr. 2024
Dear Guest, We are glad to hear that you enjoyed your stay with us. Thank you for letting us know.

10/10 Excellent

Jorge

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Good
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Front Desk Manager le 18 avr. 2024
Dear Guest,We are glad to hear that you enjoyed your stay with us. Thank you for letting us know.

10/10 Excellent

Jonathan

Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Front Desk Manager le 6 mai 2024
Dear Guest,Thank you for letting us know about your stay with us.

10/10 Excellent

Kabiru, Blackwood

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Front Desk Manager le 13 avr. 2024
Dear Guest,We are glad to hear that you enjoyed your stay with us. Thank you for letting us know.

10/10 Excellent

Ryan

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Front Desk Manager le 11 avr. 2024
Dear Guest,We are glad to hear that you enjoyed your stay with us. Thank you for letting us know.

8/10 Bien

Allen

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The hotel room was very clean and the staff was very nice.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Front Desk Manager le 11 avr. 2024
Dear Guest,We are glad to hear that you enjoyed your stay with us. Thank you for letting us know.

6/10 Satisfaisant

Maricela

Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Front Desk Manager le 29 avr. 2024
Dear Guest, Thank you for letting us know about your stay with us.

10/10 Excellent

Madeline

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very spacious room, modern, clean (only the floor was not that clean as shoe marks were visible), super comfortable beds, huge bathroom, silent location so we had a great sleep. Elevator was a plus!
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Front Desk Manager le 8 avr. 2024
Dear Guest,We are glad that you enjoyed your stay with us. Thank you for letting us know.

10/10 Excellent

Juan

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Everything was good
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Front Desk Manager le 8 avr. 2024
Dear Guest,We are glad you enjoyed your stay with us. Thank you for letting us know.

10/10 Excellent

Daniel

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Front Desk Manager le 8 avr. 2024
Dear Guest,We are glad you enjoyed your stay with us. Thank you for letting us know.

10/10 Excellent

George

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
It's very well maintained. Good amenities and facilities. A great value
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Front Desk Manager le 3 avr. 2024
Dear Guest,We are glad you enjoyed your stay with us. Thank you for letting us know.

4/10 Médiocre

Jewell

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Front Desk Manager le 3 avr. 2024
Dear Guest,We are sorry to hear that you did not enjoy your stay with us. Thank you for letting us know.

10/10 Excellent

Eileen

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Clean and comfortable.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Front Desk Manager le 30 mars 2024
Dear Guest,Thank you for letting us know about your stay with us.

10/10 Excellent

Barry

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Front Desk Manager le 3 avr. 2024
Dear Guest,We are glad to hear that you enjoyed your stay with us. Thank you for letting us know.

10/10 Excellent

Emmanuel

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Front Desk Manager le 30 mars 2024
Dear Guest,We are glad you enjoyed your stay with us. Thank you for letting us know.

10/10 Excellent

Tarrah

Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Front Desk Manager le 16 avr. 2024
Dear Guest,We are glad you enjoyed your stay with us. Thank you for letting us know.

8/10 Bien

Marco

Voyage en famille, Voyage en groupe
Les points forts : Personnel et service
The rooms were big and cleaned. The draws had dirt in them. The room sometimes smelled like cigarette, especially when the bathroom fan was on. Checking in was a mess, there was o ly one person there and he took about 20 minutes per guess. It took for ever to check in then it seems like the close the doors to the main lo by and it made things very crowded waiting on line in a crapped space.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Front Desk Manager le 25 mars 2024
Dear Guest,Thank you for letting us know about your experience at check in. We would like to apologize for the inconvenience this caused. Thank you for also letting us know about the smoke smell in the bathroom.

8/10 Bien

Abayomi

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice place
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Front Desk Manager le 14 mars 2024
Dear Guest,We are glad to hear that you enjoyed your stay with us. Thank you for letting us know.

8/10 Bien

Abayomi

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice place
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Front Desk Manager le 13 mars 2024
Dear Guest,Thank you for letting us know about your stay with us.

2/10 Horrible

Alonzo

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Customer service was not good and the layout of the property is very unsafe.
Réponse de Front Desk Manager le 6 mars 2024
Dear Guest,We would like to apologize for any inconvenience you experienced during your stay with us. We strive to provide the best customer service possible. In this instance we failed.

2/10 Horrible

Matthew

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I arrived at the property to check in and was told that I could not check In because the computers were down.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Front Desk Manager le 13 mars 2024
Dear Guest,We would like to apologize for any inconvenience that this may have caused you. It was out of our control due to maintenance being done on our system through Wyndham.