Avis sur Regenta Inn Airport Bangalore
Regenta Inn Airport Bangalore
No.15 Down Town Park, Sadahalli Road, Gate, International Airport Road, Bengaluru, Karnataka
Avis
6,6
6,6/10
Propreté
7,2/10
Personnel et service
6,2/10
Équipements
6,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
4,8/10
Écoresponsabilité
Avis
8 juin 2018
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Séjour de 1 nuit en juin 2018
Réponse de Pradeesh le 9 juin 2018
Dear Adrien,
Thank you for staying with us and sharing your feedback.Looking forward to serve you soon.
4/10 Médiocre
Alvin
Voyage en famille
30 sept. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alvin
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
10/10 Excellent
nitin
14 sept. 2023
nitin
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
8/10 Bien
Chandan, Chantilly
Voyage d’affaires
20 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Chandan
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
2/10 Horrible
Ramachandran
Voyage en famille
18 mai 2023
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Ramachandran
Séjour de 1 nuit en mai 2023
2/10 Horrible
Christopher, Bethesda
Voyage en couple
8 févr. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Christopher
Séjour de 2 nuits en février 2023
4/10 Médiocre
Joseph
8 févr. 2023
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Joseph
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
2/10 Horrible
Shubha
Voyage en famille
8 janv. 2023
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Shubha
4/10 Médiocre
Rhett
16 oct. 2022
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Rhett
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Réponse de General Manager le 7 nov. 2022
Dear guestPlease accept my sincere apology for the inconvenience. We strive to provide consistent service, and i would request you to please take this as one off instance and it is very unfortunate we were not able to deliver up to your expectation. I request you to give us another chance to serve you and i will ensure you will have a pleasant stay with us. Looking forward to welcome you back to the hotel .Regard'sSubramanya
10/10 Excellent
Chandrashekar
Voyage en famille
21 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Chandrashekar
Séjour de 1 nuit en août 2022
2/10 Horrible
Dhimant
Voyage en groupe
3 juin 2022
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Terrible
Dhimant
Séjour de 2 nuits en mai 2022
2/10 Horrible
Ashutosh
Voyage d’affaires
28 févr. 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Not recommended
Ashutosh
Séjour de 1 nuit en février 2022
6/10 Satisfaisant
Srinivasa
Voyage d’affaires
30 août 2021
Srinivasa
Séjour de 1 nuit en août 2021
6/10 Satisfaisant
Jamrodh
Voyage d’affaires
12 nov. 2020
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jamrodh
Séjour de 1 nuit en novembre 2020
Réponse de Arjun Rao le 17 nov. 2020
Dear Guest,
Namaste!!!
Thank you for having taken your time to provide us with your valuable feedback.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
1 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Arjun Rao E le 3 févr. 2020
Dear Guest,
Namaste!!!
Thank you for visiting us at Regenta Inn, Bangalore.
I hope we achieved our goal in making your stay memorable by providing outstanding service.
We Love to hear your feedback and use it to review and improve our services every day!
Regards,
8/10 Bien
Anna
Voyage d’affaires
27 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Anna
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Arjun Rao e le 30 janv. 2020
Dear Guest,
Namaste!!!
Thank you for visiting us at Regenta Inn, Bangalore.
I hope we achieved our goal in making your stay memorable by providing outstanding service.
We Love to hear your feedback and use it to review and improve our services every day!
Regards,
2/10 Horrible
Ashakir
Voyage en famille
18 nov. 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Poor hotel
Ashakir
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Arjun Rao E le 20 nov. 2019
Dear Guest,
Namaste!!!
We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.
6/10 Satisfaisant
gaurav
Voyage en famille
22 oct. 2019
Les points forts : Personnel et service
gaurav
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Arjun Rao E le 20 nov. 2019
Dear Guest,
Namaste!!!
Thank you for staying with us.
2/10 Horrible
Christian
18 oct. 2019
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Do go there
Christian
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Arjun Rao E le 28 oct. 2019
Dear Guest,
Namaste!!!
Thank you for having taken your time to provide us with your valuable feedback relating to your stay with us.
We are sincerely concerned and apologies that we fell short on your expectations in some area.
Your helpful comments are much appreciated, and your feedback will help us to continually improve the standard of facilities and services offered to all our guests.
Looking forward to see you again in the near future and assuring best services at all time.
6/10 Satisfaisant
Nathan
Voyage en famille
17 sept. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
Swipe left.
Nathan
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Arjun Rao E le 18 sept. 2019
Dear Guest,
Thank you for having taken your time to provide us with your valuable feedback relating to your stay with us.
We are sincerely concerned and apologies that we fell short on your expectations in some area.
Your helpful comments are much appreciated, and your feedback will help us to continually improve the standard of facilities and services offered to all our guests.
Looking forward to see you again in the near future and assuring best services at all time.
6/10 Satisfaisant
Karan
26 août 2019
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
ONLY if you’re looking to stay near Bglr Airport!!
Karan
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Arjun Rao E le 29 août 2019
Dear Guest,
Namaste!!!
Thank you for having taken your time to provide us with your valuable feedback relating to your stay with us.
We are sincerely concerned and apologies that we fell short on your expectations in some area.
Your helpful comments are much appreciated, and your feedback will help us to continually improve the standard of facilities and services offered to all our guests.
Looking forward to see you again in the near future and assuring best services at all time.
Regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
23 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Arjun Rao E le 24 août 2019
Dear Guest,
Namaste!!!
Thank you for choosing to stay at Regenta Inn, for your recent stay in Bangalore!
We Love to hear your feedback and use it to review and improve our services every day!
Regards,
4/10 Médiocre
Sunil
29 mai 2019
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Sunil
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de Arjun Rao E le 29 mai 2019
Dear Guest,
We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
7 mai 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2017
Réponse de Arjun Rao E le 11 mai 2019
Dear Guest,
Thank you for choosing to stay at Regenta Inn, for your recent stay in Bangalore!
We sincerely regret the inconvenience caused during your stay, we had arranged chauffeur driven car as per your request for airport transfers and charges are very minimum (include parking and toll).
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
3 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de Arjun Rao E le 9 mai 2019
Dear Guest,
Thank you for visiting us at Regenta Inn, Bangalore.
I hope we achieved our goal in making your stay memorable by providing outstanding service.
We Love to hear your feedback and use it to review and improve our services every day!
Looking forward to welcome you again soon.
8/10 Bien
L.V.
Voyage en couple
27 avr. 2019
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
L.V.
Séjour de 2 nuits en avril 2019
Réponse de Arjun Rao e le 9 mai 2019
Dear Guest,
Thank you for visiting us at Regenta Inn, Bangalore.
I hope we achieved our goal in making your stay memorable by providing outstanding service.
Looking forward to welcome you again soon.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
21 avr. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de Arjun Rao E le 22 avr. 2019
Dear Guest,
Thank you for having taken your time to provide us with your valuable feedback
Looking forward to see you again in the near future and assuring best services at all time.
6/10 Satisfaisant
Karan
31 mars 2019
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Definitely not a 4-Star Hotel!
Karan
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Réponse de Arjun Rao E le 1 avr. 2019
We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.
6/10 Satisfaisant
Abhinit
29 mars 2019
Les points forts : Confort de la chambre
Shower head broken and smelly bathroom
Abhinit
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Réponse de Arjun Rao E le 1 avr. 2019
We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.
4/10 Médiocre
Akhil
19 mars 2019
Les points faibles : Personnel et service
Unpleasant experience
Akhil
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Réponse de Arjun Rao E le 20 mars 2019
Dear Mr. Akhil,
Namaste!!!
Thank you for having taken your time to provide us with your valuable feedback relating to your stay with us.
We are sincerely concerned and apologies that we fell short on your expectations in some area.
Your helpful comments are much appreciated, and your feedback will help us to continually improve the standard of facilities and services offered to all our guests. Airport transfer would have been arranged on prior intimation.
Looking forward to see you again in the near future and assuring best services at all time.
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
4 mars 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Réponse de Arjun Rao e le 6 mars 2019
Dear Guest,
Thank you for staying with us and look forward to meeting you on your next visit.
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
9 févr. 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
Réponse de Arjun Rao E le 15 févr. 2019
Dear Guest, Please accept my sincere apologies for the inconvenience caused to you. We will make sure this doesn't happen again.
8/10 Bien
Anitha
26 janv. 2019
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Need to redo your bathroom
Anitha
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
Réponse de Arjun Rao E le 30 janv. 2019
Dear Ms. Anitha, Namaste!!! Thank for staying with us.
Definitely we shall take up the renovation at the earliest. We thank you for your suggestion and look forward to having you with us.
8/10 Bien
Asmita
23 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Go for it 👍
Asmita
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
Réponse de Arjun Rao E le 30 janv. 2019
Dear Ms. Asmita, Namaste!!! Thank you for staying with us and we look forward to having you with us.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
13 janv. 2019
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Regenta Inn
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en janvier 2019
Réponse de Arjun Rao E le 30 janv. 2019
Dear Guest, We regret the inconvenience caused during stay with us.Now the construction work has completed and even we have deputed good English specking staff to take care of international guest like you.
8/10 Bien
Arancha
7 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great location for the airport
Arancha
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
Réponse de Arjun Rao E le 30 janv. 2019
Dear Guest, Thank you for your appreciation and encouragement. Looking forward to having you with us.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
3 janv. 2019
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2018
Réponse de Arjun Rao E le 13 févr. 2019
Thank you for staying with us and looking forward to having you again.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
23 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2018
Réponse de Arjun Rao E le 30 janv. 2019
Dear Guest, Thank you for staying with us and giving 5/5 for our services.
2/10 Horrible
Nupur
19 déc. 2018
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bugged
Nupur
Séjour de 3 nuits en décembre 2018
10/10 Excellent
Josh
12 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great layover hotel
Josh
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
8 déc. 2018
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2018
6/10 Satisfaisant
kyungyeol
1 déc. 2018
Les points forts : Propreté et personnel et service
kyungyeol
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
10/10 Excellent
Bhupender
21 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
very good
Bhupender
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
2/10 Horrible
StephenRainey, London
16 nov. 2018
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
StephenRainey
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
13 sept. 2018
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2018
Réponse de Pradeesh le 15 oct. 2018
Dear Guest,
Namaste!!!
Thank you for staying at Regenta Inn on your recent visit and sharing your valuable feedback you had with us.
4/10 Médiocre
Shekhar
1 sept. 2018
Not very comfertable rooms
Shekhar
Séjour de 1 nuit en août 2018
Réponse de Pradeesh le 15 oct. 2018
Dear Mr. Shekhar,
Namaste!!!
Thank you for staying with us and sharing your feedback you had with us.First and foremost behalf of Royal Orchid Hotels we are regretting for the inconvenience caused and we will make sure that you will have a comfortable stay on your next visit.
2/10 Horrible
R, INDIA
23 août 2018
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
DON'T BOOK THIS HOTEL
R
Séjour de 1 nuit en août 2018
Réponse de Pradeesh le 30 août 2018
Dear Guest,
Namaste!!!
Thank you for staying with us and sharing your feedback.and behalf of Regenta Inn by Royal Orchid Hotels, we are regretting on the issues you have faced.Also I would like to inform you that for the safety and security purpose we are not allowing any visitors to spend more than two hours in a room if it is extending that time they have to provide their valid ID proof and as it is a transit hotel we have to charge Rs.500/- net per person as it is going to be day use.Once again thank you for staying with us.
Best Regards,
Pradeesh
6/10 Satisfaisant
Mukul
11 août 2018
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Mukul
Séjour de 1 nuit en août 2018
Réponse de Pradeesh le 30 août 2018
Dear Mr. Mukul,
Namaste,
Thank you for staying with us and we are looking forward to meet you soon.
8/10 Bien
Shriram
28 juil. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good airport hotel
Shriram
Séjour de 1 nuit en juillet 2018
Réponse de Pradeesh le 3 août 2018
Dear Shriram,
Namaste!!!
Thank you for staying with Regenta Inn by Royal Orchid Hotels and sharing your feedback in this platform.We looking forward to meet you soon.
6/10 Satisfaisant
TANZEEM, Ranchi
2 juil. 2018
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
TANZEEM
Séjour de 1 nuit en juin 2018
Réponse de Pradeesh le 11 juil. 2018
Dear Tanzeem,
Thank you for staying with us and we deeply regretting on the difficulties you have faced.We will make sure that you will have comfortable stay on your next visit.