Avis
10
Exceptionnel
10/10
Propreté
10/10
Personnel et service
9,8/10
Équipements
10/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,6/10
Écoresponsabilité
Avis
22 janv. 2024
Les points forts : Équipements
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Felipe Rubio Guest Relations Department le 27 janv. 2024
Dear Daniel,Thank you for rating your stay at our hotel.We hope to welcome you back in the future!Best regards,
10/10 Excellent
Eric
Voyage en couple
4 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Eric
Séjour de 3 nuits en mars 2023
Réponse de Felipe Rubio (Guest Relations Department) le 11 mai 2023
Cher Eric,Nous vous remercions sincèrement d'avoir pris le temps de partager votre expérience dans notre hôtel. Nous sommes ravis de savoir que vous avez passé un excellent séjour parmi nous et que notre personnel a su répondre à toutes vos attentes. Nous sommes particulièrement heureux de lire vos commentaires élogieux sur Sophie ainsi que sur Pépi, Lola et les autres membres du personnel de restauration. Nous transmettrons vos compliments à toute notre équipe, car cela leur donnera une motivation supplémentaire pour continuer à offrir un service exceptionnel à nos clients.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié notre emplacement idéal ainsi que notre gamme de services proposés. Nous sommes également ravis de savoir que vous avez apprécié la vue imprenable sur la mer depuis votre chambre duplex avec solarium. Nous sommes fiers d'offrir des hébergements exceptionnels pour tous nos clients, et nous sommes ravis de savoir que vous avez été satisfait de votre choix.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau dans un avenir proche pour un autre séjour inoubliable.Bien cordialement,
10/10 Excellent
Jacques
13 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Remarquable
Jacques
Séjour de 2 nuits en mai 2022
Réponse de Maria Montaño (Rooms Division Manager) le 17 mai 2022
Cher Monsieur Jacques,
Merci beaucoup pour votre commentaire. Nous sommes heureux de savoir que l'hôtel et nos services ont été à votre goût. Nous informerons nos collègues du restaurant à quel point ils ont apprécié le dîner. Nous espérons vous accueillir à nouveau très bientôt. Avec nos meilleures salutations
10/10 Excellent
Pierre
18 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super escapade
Pierre
Séjour de 3 nuits en novembre 2021
Réponse de Maria Montaño (Front Office Manager) le 30 nov. 2021
Cher Pierre
Nous vous remercions pour votre impressions.
Nous sommes ravis de savoir que vous avez apprécié votre séjour.
Au plaisir de vous accueillir très bientôt !
Trés cordialment
10/10 Excellent
Serge
10 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Serge
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
Réponse de Sophie Lobato le 11 nov. 2021
Cher invité,
Merci beaucoup d'avoir choisi Vincci Selección ALEYSA pour votre séjour sur la Costa del Sol et surtout merci d'avoir pris le temps d'écrire un avis sur Expedia.
Nous sommes ravis de savoir que vous avez passé un séjour fantastique parmi nous et que vous avez apprécié l'accueil du personnel et leur professionnalisme, je serai ravi de passer ce message à tous mes collègues qui seront très heureux de savoir qu'ils ont pu transmettre leur passion pour leur métier.
Au plaisir de vous accueillir prochainement à une autre occasion.
Avec nos meilleures salutations,
Sophie Lobato
Guest Experience Manager
10/10 Excellent
Denis
6 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Denis
Séjour de 3 nuits en août 2020
Réponse de Sophie Lobato - Front Office Manager le 9 août 2020
Thank you for choosing Vincci Selección Aleysa for your stay in the Costa del Sol and for providing us with such great punctuation.
We look forward to welcome you back soon!
Kind regards
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
27 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very nice stay
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de Maria Montaño, Front Office Manager le 31 août 2019
Dear guest
We are delighted to hear you have enjoyed your stay with us. Thank you for the special mention to our restaurant which offer high quality of service and food.
We look forward to welcoming you soon.
My best regards
10/10 Excellent
ChanTal
19 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
ChanTal
Séjour de 2 nuits en juin 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
22 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mai 2019
10/10 Excellent
Samy
20 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Parfait
Samy
Séjour de 1 nuit en mars 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
19 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en février 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
12 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Paradisiaque
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2018
10/10 Excellent
jas, paris
20 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel excellent
jas
Séjour de 4 nuits en août 2018
10/10 Excellent
Nass, Paris
9 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour inoubliable
Nass
Séjour de 2 nuits en août 2018
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
28 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en mai 2018
10/10 Excellent
Christophe, Paris
23 févr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Une parenthèse enchantée
Christophe
Séjour de 3 nuits en février 2018
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
11 févr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel parfait
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en janvier 2018
10/10 Excellent
nathalie
6 févr. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel parfait en tous points
nathalie
10/10 Excellent
Michèle, Ile de France
14 déc. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
superbe séjour, on y retournera
Michèle
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
18 oct. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
très bel hôtel, 37 chambres, service personnalisé,
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Patrick Pillonel
19 mai 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Grand Week-End
Patrick Pillonel
10/10 Excellent
Entre copains
9 févr. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Hotel aux petits soins
Entre copains
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
13 janv. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un hôtel très agréable
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Serge, geneve
3 déc. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hotel parfait
Serge
10/10 Excellent
Martine, paris 12eme
4 nov. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
vacances sereines
Martine
10/10 Excellent
Patrice, Mons
17 août 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un séjour magnifique
Patrice
10/10 Excellent
Shaï
5 févr. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Prestation de qualité
Shaï
10/10 Excellent
Arnaud, Le grau du roi
14 oct. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Arnaud
10/10 Excellent
Charlotte la voyageuse
9 avr. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
C'est de loin le meilleur hôtel que l'on pouvait trouver dans le secteur
Charlotte la voyageuse
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
19 févr. 2012
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Parfait !
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Kevin
20 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kevin
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Sophie Lobato le 25 mai 2024
Dear Guest,Thank you for sharing your experience with us. We are thrilled to hear that you had a 5-star stay.We hope to welcome you back soon!Kind regards,Sophie LobatoFront Office Manager
10/10 Excellent
Milka
17 mai 2024
Les points forts : Équipements
Milka
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de Sophie Lobato le 18 mai 2024
Dear Guest,Thank you very much for your 5 out of 5 rating. We are delighted to hear that your experience at our hotel was completely satisfactory.We look forward to the pleasure of welcoming you back soon.Best regards,Sophie LobatoFront Office Manager
10/10 Excellent
raja poles
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
raja poles
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Felipe Rubio Guest Relations Department le 1 mai 2024
Dear Ms. Poles,Thank you for your wonderful rating.We are pleased to read that you have had a very good stay.We hope to be able to welcome you back soon,
10/10 Excellent
Darius, Vilnius
Voyage en famille
31 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Darius
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Lidia Barranco, Assistant Front Office Manager le 7 avr. 2024
Dear Darius,Thank you so much for your fantastic feedback! We're thrilled to hear that you found everything excellent during your stay with us – from our staff, to the room, amenities, and breakfast. It's wonderful to know that we were able to meet your expectations in every aspect of your visit. We appreciate your kind words and hope to welcome you back again soon!My best regards, Lidia BarrancoAssistant Front Office Manager
10/10 Excellent
Ante
Voyage en famille
19 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ante
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Sophie Lobato Front Office Manager le 24 mars 2024
Lieber gast,Das ist wunderbar zu hören! Wir freuen uns sehr darüber, dass Sie unser Personal als äußerst freundlich empfunden haben. Unser Team setzt alles daran, unseren Gästen den bestmöglichen Service zu bieten. Vielen Dank für Ihr positives Feedback, und wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen GrüßenSophie LobatoFront Office Manager
10/10 Excellent
Sameer, Mill Park
26 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sameer
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Lidia Barranco, Assistant Front Office Manager le 28 févr. 2024
Dear Sameer, Thank you for choosing us for your stay.We're thrilled to hear that you enjoyed your stay with us! Our location is indeed perfect for relaxation, and we're delighted that our service met your expectations.We would love to welcome you back for another memorable experience. My best regards, Lidia BarrancoAssistant Front Office Manager
10/10 Excellent
William
Voyage en couple
25 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
William
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Lidia Barranco, Assistant Front Office Manager le 28 févr. 2024
Dear William,Thank you so much for your glowing review! We're thrilled to hear that your stay with us was such a standout experience. Providing excellent service, facilities, and a delicious breakfast are all top priorities for us. We are looking forward to welcoming you back next year, and we're sure you'll love our sister hotel in Seville just as much. My best regards, Lidia BarrancoAssistant Front Office Manager
10/10 Excellent
Samir
Voyage en couple
25 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Samir
Réponse de Lidia Barranco, Assistant Front Office Manager le 27 févr. 2024
Dear Samir, Thank you for your positive feedback! We're delighted to hear that you enjoyed our great service, prime location, and comfortable room during your stay with us. We strive to provide the best experience possible for our guests, and it's wonderful to know that we met your expectations. We hope to have the pleasure of welcoming you back to our hotel in the future!My best regards, Lidia BarrancoAssistant Front Office Manager
10/10 Excellent
Kenneth klitgaard
Voyage en famille
24 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Alt var fantastisk 🤗
Kenneth klitgaard
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Lidia Barranco, Assistant Front Office Manager le 27 févr. 2024
Dear Mr Klitgaard,Thank you so much for your wonderful feedback! We're thrilled to hear that you had a fantastic experience during your stay at our hotel. Our team works hard to ensure that every guest has a memorable and enjoyable time with us. We truly appreciate your kind words and hope to welcome you back again soon for another fantastic stay!My best regards, Lidia BarrancoAssistant Front Office Manager
10/10 Excellent
michael
Voyage en famille, Voyage d’affaires
22 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
michael
Séjour de 5 nuits en février 2024
Réponse de Lidia Barranco, Assistant Front Office Manager le 24 févr. 2024
Dear michael,Thank you so much for your feedback. We are delighted to hear that you had a fantastic stay at our hotel and that you rated us 5 out of 5. It means the world to us to know that you enjoyed your experience with us. We strive to provide exceptional service and comfort to all our guests.Thank you once again for choosing our hotel and we hope to welcome you in the near future.My best regards, Lidia BarrancoAssistant Front Office Manager
10/10 Excellent
Sandy
18 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
One to visit!
Sandy
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Maria Montaño (Rooms Division Manager) le 19 févr. 2024
Dear SandyThank you very much for your positive review. We are happy to see you have enjoyed your stay.Looking forward to welcoming you soon.
8/10 Bien
Christof
Voyage en couple
17 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Christof
Séjour de 14 nuits en février 2024
Réponse de Maria Montaño (Rooms Division Manager) le 18 févr. 2024
Sehr geehrter Herr Christofvielen Dank für Ihre Kommentare zu Ihrem Aufenthalt.Es freut uns zu hören, dass Sie einen positiven Aufenthalt hatten.Was die Sprachen unseres Teams betrifft, so möchte ich Ihnen mitteilen, dass wir alle Englisch, Französisch, Deutsch, Italienisch, Polnisch und Spanisch sprechen.Wir bieten auch Chromecast in den Zimmern, so dass Sie jede Anwendung von Ihrem Telefon auf den Bildschirm im Zimmer werfen können.Sehr geehrter Herrvielen Dank für Ihre Kommentare zu Ihrem Aufenthalt.Es freut uns zu hören, dass Sie einen positiven Aufenthalt hatten.Was die Sprachen unseres Teams betrifft, so möchte ich Ihnen mitteilen, dass wir alle Englisch, Französisch, Deutsch, Italienisch, Polnisch und Spanisch sprechen.Wir bieten auch Chromecast in den Zimmern, so dass Sie jede Anwendung von Ihrem Telefon auf den Bildschirm im Zimmer werfen können.Wir freuen uns darauf, Sie bald wieder zu sehen.
10/10 Excellent
Mina
5 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mina
Séjour de 9 nuits en janvier 2024
Réponse de Sophie Lobato le 7 févr. 2024
Dear Mina,Thank you for sharing your recent experience at our hotel in Malaga. We're thrilled to hear that you had a delightful stay and that our friendly and helpful staff contributed to making your experience truly enjoyable. It's fantastic to know that you found our cuisine outstanding – we always strive to offer the best culinary experience to our guests.We sincerely apologize for any inconvenience caused by the noise from neighboring rooms. We understand how disruptive this can be and will certainly look into ways to mitigate such disturbances in the future.Your feedback is invaluable to us, and we're grateful for the opportunity to improve. We hope to have the pleasure of welcoming you back soon for another wonderful stay.Warm regards,Sophie LobatoFront Office Manager
10/10 Excellent
ODELIA
3 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
ODELIA
Séjour de 5 nuits en janvier 2024
Réponse de Sophie Lobato le 7 févr. 2024
Dear Odelia, Thank you very much for your great rating through Expedia.We hope to welcome you back in a not too distant future.Kind regards,Sophie LobatoFront Office Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
28 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Sophie Lobato le 2 févr. 2024
Dear guest,Thank you very much for your wonderful rating on Expedia.We hope to welcome you back very soon.Kind regards,Sophie LobatoFront Office Manager
10/10 Excellent
Guy
Voyage en couple
14 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Guy
Séjour de 5 nuits en janvier 2024
Réponse de Felipe Rubio Guest Relations Department le 27 janv. 2024
Dear Guy, Thank you for rating your most recent experience at Vincci Selección Aleysa.We hope to welcome you back soon!Best regards,
10/10 Excellent
Garin
Voyage en couple
8 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Garin
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Lidia Barranco, Guest Relations Department le 28 janv. 2024
Dear Mr Garin, Thank you so much for taking the time to share your positive experience! We're thrilled to hear that your stay exceeded expectations. It's great to know that our colleague Borja at the front desk made you feel welcomed and provided outstanding service. He will be very proud to hear that. We're also delighted that you enjoyed your room facing the sea, the spa, and the excellent variety for breakfast. Your kind words mean a lot to us, and we truly appreciate your feedback. We look forward to welcoming you back for another fantastic stay in the near future!My best regards,
10/10 Excellent
André
Voyage en famille
6 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
André
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Felipe Rubio Guest Relations Department le 27 janv. 2024
Dear André,Thank you for your kind words. We appeciate that you have enjoyed your holidays and found comfort and relaxation in our facilities.We hope to be able to welcome you back soon!Best regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
4 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Einfach alles TOP: Professionell, aufmerksam ...
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Felipe Rubio Guest Relations Department le 27 janv. 2024
Liebe Gäste,Vielen Dank für Ihre begeisterte Bewertung! Es freut uns sehr zu hören, dass Sie Ihren Aufenthalt in unserer Hotel genossen haben.Es ist wunderbar zu hören, dass Sie unser Personal als professionell, empathisch und aufmerksam empfunden haben. Wir legen großen Wert darauf, eine ruhige und makellose Umgebung zu schaffen, und es ist schön zu hören, dass dies bei Ihnen gut angekommen ist. Es freut uns dass der Ausblick auf das Meer und die qualitativ hochwertige Verpflegung haben ebenfalls zu Ihrem Wohlbefinden beigetragen.Wir freuen uns darauf, Sie in Zukunft erneut bei uns begrüßen zu dürfen. Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre positiven Eindrücke zu teilen.Herzliche Grüße,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
27 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Äärimmäisen korkeaa laatua
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en décembre 2023
Réponse de Lidia Barranco Guest Relations Department le 28 déc. 2023
Dear guest, Thank you so much for your wonderful review! We are thrilled to hear that you found our hotel worthy of its five stars, not just in appearance but also in spirit and service. It's heartening to know that you felt well taken care of at Aleysa.We appreciate your strong recommendation. It's fantastic to learn that you found the experience worthwhile and consider our hotel a rare gem in the area. We also would like to inform you that we work with a bigger gym just across the road where you could do some sport with a voucher given at the Reception.Thank you for acknowledging the high quality and authenticity of our service. We look forward to welcoming you back to our hotel, and we'll strive to make your next stay even more memorable.May we take this opportunity to wish you a lovely and a Happy New Year 2024.Our warmest regards, Lidia BarrancoGuest Relations Department