Avis sur Ramada by Wyndham Belfast City Centre
Ramada by Wyndham Belfast City Centre
20 Talbot Street, Belfast, Northern Ireland
Avis
8,4
Très bien
8,8/10
Propreté
8,8/10
Personnel et service
8,2/10
Équipements
8,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,6/10
Écoresponsabilité
Avis
17 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Réponse de GM le 20 oct. 2023
Dear pascaleThank you for your rating, much appreciated. I do apologise about the noise you experienced. Kind RegardsGeneral Manager
8/10 Bien
Catherine
15 juin 2022
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Catherine
Séjour de 3 nuits en juin 2022
Réponse de GM le 29 juin 2022
Dear Catherine
Thank you for your rating, much appreciated.
Kind Regards
General Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
9 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
Réponse de GM le 14 sept. 2019
Dear Anonymous
Thank you for your review, much appreciated.
Kind Regards
General Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
24 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en mars 2019
Réponse de GM le 12 avr. 2019
Dear Anonymous
Thank you for your kind review, much appreciated.
Regards
General Manager
8/10 Bien
Laurent
27 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Laurent
Séjour de 1 nuit en octobre 2018
Réponse de John M le 12 déc. 2018
Thank you for your review.
Kind Regards
John-Ops Manager
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
21 sept. 2018
Les points forts : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en septembre 2018
8/10 Bien
Voyageur vérifié
10 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon mais sans plus
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juillet 2018
8/10 Bien
Bernadette
Voyage en couple
18 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bernadette
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de GM le 22 mai 2024
Dear BernadetteThank you for your review. I am pleased you had a nice stay with us and enjoyed our great breakfast.Kind RegardsGeneral Manager
10/10 Excellent
Diane Margaret, Stonehaven
Voyage en groupe
12 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Diane Margaret
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de General Manager le 13 mai 2024
Hi Diane,Thank you for reviewing Ramada By Wyndham Belfast, we appreciate you taking the time to leave us a review regarding your recent stay. I am pleased to read you had a great time with us.I hope to welcome you back with us soon,Kind Regards,General Manager
10/10 Excellent
Carlie
Voyage en famille
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Carlie
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de GM le 3 mai 2024
Dear CarlieThank you for your review. I am pleased you had a great stay with us.Kind RegardsGeneral Manager
10/10 Excellent
james
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
james
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de GM le 3 mai 2024
Dear jamesThank you for your review. I am pleased you had a great stay with us.Kind RegardsGeneral Manager
10/10 Excellent
Wanda, Ingersoll
Voyage en couple
26 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Wanda
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de GM le 3 mai 2024
Dear WandaThank you for your review. I am pleased you had a great stay with us.Kind RegardsGeneral Manager
8/10 Bien
Jermain
25 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Jermain
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de GM le 26 avr. 2024
Dear JermainThank you for your review. I am pleased you had a nice stay. Kind RegardsGeneral Manager
10/10 Excellent
Roisin
24 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Roisin
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de GM le 26 avr. 2024
Dear RoisinThank you for your review. I am pleased you had a great stay. I will pass on your kind comments to James. Kind RegardsGeneral Manager
10/10 Excellent
Laura
17 avr. 2024
Laura
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de General Manager le 13 mai 2024
Hi Laura,Thank you for reviewing Ramada By Wyndham Belfast, we appreciate you taking the time to leave us a review regarding your recent stay. I am pleased to read you had a great time with us.I hope to welcome you back with us soon,Kind Regards,General Manager
10/10 Excellent
Susan
10 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Susan
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de GM le 20 avr. 2024
Dear SusanThank you for your rating, much appreciated. Kind RegardsGeneral Manager
8/10 Bien
Karen
6 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Karen
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de GM le 20 avr. 2024
Dear KarenThank you for your rating, much appreciated. Kind RegardsGeneral Manager
4/10 Médiocre
Yoshie
31 mars 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Yoshie
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de GM le 5 avr. 2024
Dear YoshieThank you for your rating. I would have appreciated more info on your low score. RegardsGeneral Manager
10/10 Excellent
Virgilia
Voyage en famille
27 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Virgilia
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de GM le 27 mars 2024
Dear VirgiliaThank you for your great review. I am pleased you had a nice stay and the team looked after you well. I am delighted to hear you recognising our housekeeping team. Kind RegardsGeneral Manager
10/10 Excellent
Gordon
19 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Gordon
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de GM le 20 mars 2024
Dear GordonThank you for your great review. I am pleased the team looked after you well. Kind RegardsGeneral Manager
10/10 Excellent
Philip
Voyage en couple
10 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Philip
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de GM le 13 mars 2024
Dear PhilipThank you for taking the time to leave us a great review. I am pleased you had a great stay and the team looked after you well. Kind RegardsGeneral Manager
8/10 Bien
Barbara
1 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Barbara
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de GM le 6 mars 2024
Dear BarbaraThank you for your rating, much appreciated. Kind RegardsGeneral Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
28 févr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de GM le 6 mars 2024
Dear AnonymousThank you for your rating, much appreciated. Kind RegardsGeneral Manager
10/10 Excellent
John
24 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
John
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de GM le 26 févr. 2024
Dear JohnThank you for taking the time to leave us a review, much appreciated. Kind RegardsGeneral Manager
8/10 Bien
Rachel
23 févr. 2024
Rachel
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de GM le 26 févr. 2024
Dear RachelThank you for taking the time to leave us a rating, much appreciated. Kind RegardsGeneral Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
18 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de GM le 26 févr. 2024
Dear AnonymousThank you for taking the time to leave us a rating, much appreciated. Kind RegardsGeneral Manager
10/10 Excellent
Amgad
Voyage en famille
16 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amgad
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de GM le 26 févr. 2024
Dear AmgadThank you for taking the time to leave us a rating, much appreciated. Kind RegardsGeneral Manager
10/10 Excellent
Joan
Voyage d’affaires
16 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Joan
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de GM le 26 févr. 2024
Dear JoanThank you for taking the time to leave us a rating, much appreciated. Kind RegardsGeneral Manager
2/10 Horrible
Adam
11 févr. 2024
Adam
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de GM le 26 févr. 2024
Dear AdamThank you for the review. More information on your low score would have been appreciated so we could see where we went wrong. Kind RegardsGeneral Manager
2/10 Horrible
Adam
11 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
Adam
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de GM le 26 févr. 2024
Dear AdamThank you for the review. More information on your low score would have been appreciated so we could see where we went wrong. Kind RegardsGeneral Manager
8/10 Bien
Carol
6 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Carol
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de GM le 7 févr. 2024
Dear CarolThank you for your review, much appreciated. I am pleased you had a nice stay and the team looked after you well. There are hooks in the bathroom beside the shower, sorry if you missed them.Kind RegardsGeneral Manager
10/10 Excellent
Mark
Voyage en groupe
5 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mark
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de GM le 7 févr. 2024
Dear MarkThank you for your review, much appreciated. I am pleased you had a nice stay and the team looked after you well. I look forward to welcoming you back in the future. Kind RegardsGeneral Manager
10/10 Excellent
Debbie
5 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Debbie
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de General Manager le 6 févr. 2024
Hi Debbie,Thank you for reviewing Ramada By Wyndham Belfast, we appreciate you taking the time to leave us feedback regarding your recent stay! I am pleased to read you had an enjoyable stay. Kind Regards, General Manager
10/10 Excellent
ALAN
2 févr. 2024
ALAN
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de GM le 7 févr. 2024
Dear ALANThank you for your rating, much appreciated. Kind RegardsGeneral Manager
10/10 Excellent
IAIN
28 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
IAIN
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de GM le 7 févr. 2024
Dear IAINThank you for your rating, much appreciated. Kind RegardsGeneral Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
19 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Good stay
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de GM le 22 janv. 2024
Dear AnonymousThank you for your review. I am sorry you only had one towel, there should have been two. If you had asked we would have brought more up. Kind RegardsGeneral Manager
10/10 Excellent
CHRISTOPHER
19 janv. 2024
CHRISTOPHER
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de GM le 22 janv. 2024
Dear CHRISTOPHERThank you for your rating, much appreciated. Kind RegardsGeneral Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
18 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de GM le 22 janv. 2024
Dear AnonymousThank you for taking the time to leave us a review, much appreciated. I am sorry your room was cold, you can alter the temperature a the radiator. I am pleased you had a great stay. Kind RegardsGeneral Manager
10/10 Excellent
Chris
16 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Cost and warm 👌
Chris
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de GM le 17 janv. 2024
Dear ChrisThank you for your review, much appreciated. I am pleased Leah looked after you and you had a great stay. I will pass on your comments. Kind RegardsGeneral Manager
6/10 Satisfaisant
Karen
14 janv. 2024
Karen
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de GM le 17 janv. 2024
Dear KarenThank you for your rating, much appreciated. Although more info on the low score would have been appreciated. Kind RegardsGeneral Manager
10/10 Excellent
MIGUEL
7 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
MIGUEL
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de GM le 17 janv. 2024
Dear MIGUELThank you for your rating, much appreciated. Kind RegardsGeneral Manager
8/10 Bien
Gopika
4 janv. 2024
Gopika
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de GM le 17 janv. 2024
Dear GopikaThank you for your rating, much appreciated. Kind RegardsGeneral Manager
8/10 Bien
Alan
Voyage en groupe
2 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Alan
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de GM le 4 janv. 2024
Dear AlanThank you for your review. I am pleased you had a nice stay. Kind RegardsGeneral Manager
10/10 Excellent
Paul
Voyage en couple
31 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Paul
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de GM le 1 janv. 2024
Dear PaulThank you for your great review. I am pleased you had a great stay with us and the team looked after you well. Kind RegardsGeneral Manager
2/10 Horrible
DM
30 déc. 2023
DM
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de General Manager le 31 déc. 2023
Hi DM,Thank you for reviewing Ramada By Wyndham Belfast, we appreciate you leaving us feedback. I am disappointed that you did not enjoy your stay. We would appreciate some further feedback as to why your stay was not the standard which we would expect. Kind Regards,Claire, Operations
10/10 Excellent
Charlie
29 déc. 2023
Charlie
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de General Manager le 31 déc. 2023
Hi Charlie,Thank you for reviewing Ramada By Wyndham Belfast, we appreciate you leaving us feedback. I am pleased to read that you had an enjoyable stay with us.I hope we can welcome you back soon for another great stay!Kind Regards,General Manager
8/10 Bien
Vladimar
28 déc. 2023
Vladimar
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de General Manager le 31 déc. 2023
Hi Vladimar,Thank you for reviewing Ramada By Wyndham Belfast, we appreciate you leaving us feedback. I am pleased to read that you had an enjoyable stay with us.I hope we can welcome you back soon for another great stay!Kind Regards,General Manager
10/10 Excellent
Garry
24 déc. 2023
Garry
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de General Manager le 31 déc. 2023
Hi Garry,Thank you for reviewing Ramada By Wyndham Belfast, we appreciate you leaving us feedback. I am pleased to read that you had an enjoyable stay with us.I hope we can welcome you back soon for another great stay!Kind Regards,General Manager
8/10 Bien
Jordan
19 déc. 2023
Jordan
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de GM le 17 janv. 2024
Dear JordanThank you for your rating, much appreciated. Kind RegardsGeneral Manager
10/10 Excellent
Ryan
Voyage en couple
19 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ryan
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de General Manager le 21 déc. 2023
Hi Ryan,Thank you for reviewing Ramada By Wyndham Belfast, we appreciate you leaving us feedback regarding your recent stay.I hope we can welcome you back in the future. Kind Regards,General Manager