Avis sur Grand Central Hotel Belfast
Grand Central Hotel Belfast
9-15 Bedford Street, Belfast, Northern Ireland
Avis
9,0
Merveilleux
9,6/10
Propreté
9,2/10
Personnel et service
9,0/10
Équipements
9,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,0/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en groupe
25 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Matthew Casement le 26 mai 2024
Thank you for your feedback, Razvan! We're thrilled to hear you had an amazing stay and highly recommend our hotel. We look forward to welcoming you back soon!Kind regards,Matthew
10/10 Excellent
Lisa
Voyage en famille
25 mai 2024
Les points forts : Équipements
Lisa
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Matthew Casement le 25 mai 2024
Dear Lisa,Thank you for your kind words!You will have to try our bath with a view next time.Safe Travels,Matthew :)
10/10 Excellent
John
Voyage en couple
24 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
John
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Matthew Casement le 24 mai 2024
Dear John,Thank you for your wonderful review!I hope to welcome you back soon.Kind regards,Matthew
10/10 Excellent
H.
Voyage en famille, Voyage en groupe, Voyage d’affaires
18 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
H.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Matthew Casement le 19 mai 2024
Dear H.Thank you for your kind words. We hope to welcome you back for another wonderful stay, Safe travels,Matthew
10/10 Excellent
Maria
Voyage en couple
12 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Maria
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Matthew Casement le 16 mai 2024
Dear Maria,Thank you for your glowing review.Kind regards,Matthew
10/10 Excellent
Michelle
Voyage d’affaires
9 mai 2024
Les points forts : Équipements
Michelle
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Matthew Casement le 16 mai 2024
Dear Michelle,Thank you for your glowing review. We can't wait to welcome you back for another wonderful stay.Kind regards,Matthew
10/10 Excellent
Jon-Paul
3 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jon-Paul
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Matthew Casement le 7 mai 2024
Dear Jon-Paul,Thank you for your 5* review. We hope to welcome you back in the near future.Kind regards,Matthew
10/10 Excellent
Mark
Voyage d’affaires
30 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mark
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Matthew Casement le 30 avr. 2024
Dear Mark,Thank you for your kind words.We hope to welcome you back in the near future.Kind regards,Matthew
10/10 Excellent
Mary
Voyage en couple
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mary
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Matthew Casement le 30 avr. 2024
Dear Mary, Absolutely delighted to hear about your wonderful stay with us! . Thanks for sharing your positive feedback! Kind regards,Matthew
10/10 Excellent
Paula
11 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Paula
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Natalia le 12 avr. 2024
Dear Paula,Thank you for your 5/5 review. We hope to host you again in the future.Kind regards,Natalia
10/10 Excellent
Carol
9 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Carol
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Matthew Casement le 9 avr. 2024
Dear Carol,Thank you for sharing your feedback.Kind regards,Matthew
10/10 Excellent
Colin
7 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Colin
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Matthew Casement le 9 avr. 2024
Dear Colin,Thank you for your perfect score. Kind regards,Matthew
4/10 Médiocre
Andrew
Voyage en famille
6 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Andrew
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Matthew Casement le 9 avr. 2024
Dear Andrew,Thank you for sharing your experience with us and for taking Maeve's phone call today. We're glad to hear that you found our hotel, staff, and room amenities to be great, including the comfortable bed and pillows. However, we're truly sorry to learn about the disturbance caused by the noise from the pipework and downpipes near your room. Your feedback is invaluable, and we apologise for any inconvenience this may have caused during your stay. Rest assured, we take your comments seriously and will address the issue promptly to ensure a better experience for our future guests. We appreciate you bringing this to our attention and thank you for your understanding.
4/10 Médiocre
Richard
27 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Richard
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Matthew le 28 mars 2024
Hi Richard,Thank you for dedicating your time to provide feedback. If you have any specific points you'd like to share, please feel free to do so.Warm regards,Matthew
10/10 Excellent
ALLISON
22 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
ALLISON
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de M le 25 mars 2024
Dear Allison,Thank you for your glowing review. Kind regards,Matthew
10/10 Excellent
Carolyn
Voyage en couple
17 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Carolyn
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Matthew Casement le 19 mars 2024
Dear Carolyn,Thank you for your kind feedback! We're delighted that you enjoyed your stay and appreciated our friendly staff and the stunning views from our bar. We look forward to welcoming you back soon!Best regards,Matthew
10/10 Excellent
Ciara
Voyage en couple
16 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ciara
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Matthew Casement le 19 mars 2024
Dear Ciara, Thank you for your perfect score. We hope to welcome you back in the near future. Kind regards,Matthew
10/10 Excellent
Scott, Durham
Voyage en famille
12 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Scott
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Matthew Casement le 16 mars 2024
Hi Scott,Thank you for your perfect scoring review. We look forward to hosting you again.Kind regards,Matthew
8/10 Bien
Steven, Garstang
6 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Steven
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de M le 6 mars 2024
Dear Steven, Thank you for sharing your feedback. We apologise for the oversight regarding the missing pen or pencil in your room and the presentation of the lotus biscuit. Your comments are valuable, and we'll certainly address these points to ensure a more seamless and enjoyable experience for our guests in the future. We hope you'll give us another opportunity to exceed your expectations on your next stay.Kind Regards,Matthew
6/10 Satisfaisant
Johnston
25 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Johnston
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de M le 6 mars 2024
Hi Johnston,Thank you for your review.Kind Regards,Matthew
10/10 Excellent
WILLIAM
Voyage en couple
18 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
WILLIAM
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Matthew Casement le 18 févr. 2024
Hi William, Thank you for your wonderful feedback. We hope to welcome you back in the future.Kind regards,Matthew
8/10 Bien
Siobhan
18 févr. 2024
Siobhan
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Matthew Casement le 20 févr. 2024
Hi Siobhan, Thank you for you feedback.We hope to host you again when you next visit the city. Kind regards,Matthew
10/10 Excellent
Steven
15 févr. 2024
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Steven
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de m le 16 févr. 2024
Hi Steven,Thank you for your top score! We hope to welcome you back in the near future.Kind Regards,Matthew
6/10 Satisfaisant
Pavel
10 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
Pavel
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Matthew Casement le 12 févr. 2024
Dear Pavel,Thank you for your feedback. We look forward to welcoming you back in the near future.Kind regards,Matthew
8/10 Bien
Martin
Voyage en couple
9 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Martin
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Matthew Casement le 12 févr. 2024
Dear Martin,We appreciate your feedback. Although we regret the queues for the rooftop bar, it remains the most popular sky bar in Ireland.Kind Regards,Matthew
10/10 Excellent
Helen
Voyage en groupe
7 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Helen
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Maeve, Front Office Manager le 8 févr. 2024
Dear Helen,Thank you for choosing Grand Central during your recent visit to the city. Your feedback has been used to monitor and improve upon our services and I appreciate your time taken to share the experience. I am pleased to note an overall enjoyable stay and I hope to welcome you back to Grand Central in the future. Please do not hesitate to contact me directly if I can be of any assistance to you. Kind Regards,Maeve DeansFront Office Manager
10/10 Excellent
Phyl
Voyage en couple
5 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Phyl
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Maeve, Front Office Manager le 8 févr. 2024
Dear Phyl,Thank you for choosing Grand Central during your recent visit to the city. Your feedback has been used to monitor and improve upon our services and I appreciate your time taken to share the experience. I am pleased to note an overall enjoyable stay and I hope to welcome you back to Grand Central in the future. Please do not hesitate to contact me directly if I can be of any assistance to you. Kind Regards,Maeve DeansFront Office Manager
10/10 Excellent
John
5 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
John
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Maeve, Front Office Manager le 8 févr. 2024
Dear John,Thank you for choosing Grand Central during your recent visit to the city. Your feedback has been used to monitor and improve upon our services and I appreciate your time taken to share the experience. I am pleased to note an overall enjoyable stay and I hope to welcome you back to Grand Central in the future. Please do not hesitate to contact me directly if I can be of any assistance to you. Kind Regards,Maeve DeansFront Office Manager
6/10 Satisfaisant
Lisa
4 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lisa
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Maeve, Front Office Manager le 8 févr. 2024
Dear Lisa,Thank you for choosing Grand Central during your recent visit to the city. Your feedback has been used to monitor and improve upon our services and I appreciate your time taken to share the experience. I am pleased to note an overall enjoyable stay and I hope to welcome you back to Grand Central in the future. Please do not hesitate to contact me directly if I can be of any assistance to you. Kind Regards,Maeve DeansFront Office Manager
6/10 Satisfaisant
Vibeke
3 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Vibeke
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Maeve, Front Office Manager le 8 févr. 2024
Dear Vibeke,Thank you for choosing Grand Central during your recent visit to the city. Your feedback has been used to monitor and improve upon our services and I appreciate your time taken to share the experience. I am pleased to note an overall enjoyable stay and I hope to welcome you back to Grand Central in the future. Please do not hesitate to contact me directly if I can be of any assistance to you. Kind Regards,Maeve DeansFront Office Manager
10/10 Excellent
Jane
Voyage en couple
30 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jane
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Maeve, Front Office Manager le 8 févr. 2024
Dear Jane,Thank you for choosing Grand Central during your recent visit to the city. Your feedback has been used to monitor and improve upon our services and I appreciate your time taken to share the experience. I am pleased to note an overall enjoyable stay and I hope to welcome you back to Grand Central in the future. Please do not hesitate to contact me directly if I can be of any assistance to you. Kind Regards,Maeve DeansFront Office Manager
10/10 Excellent
Gerald
29 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Gerald
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Maeve, Front Office Manager le 8 févr. 2024
Dear Gerald, Thank you for choosing Grand Central during your recent visit to the city. Your feedback has been used to monitor and improve upon our services and I appreciate your time taken to share the experience. I am pleased to note an overall enjoyable stay and I hope to welcome you back to Grand Central in the future. Please do not hesitate to contact me directly if I can be of any assistance to you. Kind Regards,Maeve DeansFront Office Manager
10/10 Excellent
Gary
24 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Gary
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Matthew Casement le 25 janv. 2024
Hi Gary, Thank you for your glowing feedback. We do look forward to seeing you in the near future. Kind regards,Matthew
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
14 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great Stay
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Matthew Casement le 15 janv. 2024
Dear Guest,Thank you so much for taking the time to share your feedback with us! We're thrilled to hear that you loved the hotel and found your room to be fabulous and impeccably clean. Your kind words mean a lot to us, and we're delighted that you had an overall positive experience.We apologise for any inconvenience you experienced with the slow service in the bar. Your feedback is valuable to us, and we will address this issue with our team to ensure that we improve and provide a more efficient service in the future.Once again, thank you for choosing our hotel, and we hope to welcome you back for another fantastic stay. If there's anything specific you'd like us to address or if you have any further comments, please feel free to reach out. We appreciate your patronage and look forward to the opportunity to exceed your expectations on your next visit.Best regards,Matthew
10/10 Excellent
Tara
14 janv. 2024
Tara
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Matthew Casement le 15 janv. 2024
Hi Tara,Thank you for the perfect score!We look forward to welcoming you back in the near future. Kind regards,Matthew
8/10 Bien
norman
Voyage en famille
6 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
norman
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Matthew Casement le 8 janv. 2024
Hi Norman,Thank you for your feedback.Kind regards,Matthew
10/10 Excellent
Ruth
6 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ruth
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Matthew Casement le 8 janv. 2024
Hi Ruth, Thank you for your perfect score. We look forward to welcoming you back when you next visit!Kind regards,Matthew
10/10 Excellent
Neil
2 janv. 2024
Neil
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Matthew Casement le 25 janv. 2024
Hi Neil, Thank you for your feedback. Kind Regards,Matthew
10/10 Excellent
Joseph
29 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Joseph
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Matthew Casement le 2 janv. 2024
Hi Joseph, Thank you so much for your wonderful feedback! We look forward to hosting you in the near future.
10/10 Excellent
Desmond
28 déc. 2023
Les points forts : Équipements
Desmond
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Matthew Casement le 29 déc. 2023
Hi Desmond, Thank you for your 5 star feedback. We hope to welcome you back in the near future. Kind Regards,Matthew
10/10 Excellent
ROY
27 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A*
ROY
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Matthew Casement le 29 déc. 2023
I'm glad to hear that you had a great stay! It's fantastic that the location met your expectations, and the fact that you found the breakfast amazing adds an extra positive touch to your experience. We look forward to hosting you again in the future!
10/10 Excellent
Judith
23 déc. 2023
Judith
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Matthew Casement le 12 janv. 2024
Hi Judith,Thank you for your glowing review! We can't wait to welcome you back. Kind regards,Matthew
6/10 Satisfaisant
Catherine
22 déc. 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Catherine
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Matthew Casement le 29 déc. 2023
Thank you for your feedback.
6/10 Satisfaisant
Siobhan
17 déc. 2023
Siobhan
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Matthew Casement le 29 déc. 2023
I'm sorry to hear that your experience did not meet your expectations.
10/10 Excellent
George
17 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
George
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Matthew Casement le 29 déc. 2023
Thank you for the perfect 10 out of 10! We're delighted you had a great experience and appreciate your positive feedback. We look forward to hosting you again soon!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
17 déc. 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Matthew Casement le 29 déc. 2023
Thank you for sharing your feedback. We're glad to hear you enjoyed your room. We apologise for any inconvenience with the waiting and bar service. Your comments are valuable, and we'll use them to improve our service. We hope to have the opportunity to welcome you back and provide a more seamless experience.
10/10 Excellent
Mark
16 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mark
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Matthew Casement le 29 déc. 2023
Thank you for the perfect 10 out of 10! We're thrilled you enjoyed the friendly staff and the comfortable room with amazing views over Belfast. Your positive feedback is much appreciated, and we look forward to hosting you again in the future!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
14 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
City break
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Matthew Casement le 29 déc. 2023
Thank you for the perfect 10 out of 10! We're delighted you had a great experience and appreciate your positive feedback. We look forward to hosting you again soon!
8/10 Bien
Aleksandra
11 déc. 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Great with some minor flaw
Aleksandra
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Matthew Casement le 29 déc. 2023
Thank you for your feedback and recommendation. We're glad you appreciated our locations, cleanliness, and friendly staff. We apologise for the slow restaurant service, and we appreciate your honesty. Your feedback helps us improve, and we'll address this issue to ensure a better dining experience in the future. We hope to have the opportunity to welcome you back, and we understand your preference for dining elsewhere.
8/10 Bien
Ray
Voyage en groupe
10 déc. 2023
Ray
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Matthew Casement le 29 déc. 2023
We're delighted you had a great experience and appreciate your positive feedback. We look forward to hosting you again soon!