Avis
9,4
Exceptionnel
9,6/10
Propreté
9,2/10
Personnel et service
9,4/10
Équipements
9,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
Avis
3 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en mai 2019
Réponse de Nisrine Yehya le 3 juin 2019
Dear Mr. Abbas,
Thank you for staying with us and for taking the time to leave your ratings on Hotels.com.
I am glad you enjoyed your stay at Le Gray. We certainly try our best to be of excellent service to all our guests and it is always rewarding when it is recognized.
We look forward to welcome you to Le Gray the next time you visit Beirut.
Kind regards,
Nisrine Yehya
Quality & Continuous Improvement Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
2 juin 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mai 2019
Réponse de Nisrine Yehya le 3 juin 2019
Dear Mr./Ms.,
I would like to thank you for staying with us recently and for sharing your ratings on Expedia.
We look forward to welcome you back to Le Gray in the near future.
Kind regards,
Nisrine Yehya
Quality & Continuous Improvement Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
25 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en février 2019
Réponse de Nisrine Yehya le 22 mars 2019
Dear Sirs,
Thank you for staying with us recently and for posting your feedback on Expedia.com.
We look forward to welcome you back to Le Gray in the near future,
Kind regards,
Nisrine Yehya
Quality & Continuous Improvement Manager
10/10 Excellent
Alexandre Beaussier
26 avr. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Alexandre Beaussier
8/10 Bien
Voyageur vérifié
5 oct. 2011
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
escapade a Beyrouth
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
hawaiimelody, tokyo
Voyage en famille avec de jeunes enfants
31 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
hawaiimelody
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Nisrine Yehya le 4 févr. 2020
Dear Mr. hawaiimelody,
It is always a thrill to get such a review, particularly when it is as positive as your experience was. We strive every day to ensure our guests have a marvelous time at our hotel and it is extremely rewarding to have a guest like you taking the time to share this with us.
We look forward to welcoming you back to Le Gray in the near future.
Yours sincerely,
Nisrine Yehya
Quality & Continuous Improvement Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
31 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en décembre 2019
Réponse de Nisrine Yehya le 4 janv. 2020
Dear Mr./Ms.,
It is always a thrill to get such a review, particularly when it is as positive as your experience was. We strive every day to ensure our guests have a marvelous time at our hotel and it is extremely rewarding to have a guest like you taking the time to share this with us.
We look forward to welcoming you back to Le Gray in the near future.
Yours sincerely,
Nisrine Yehya
Quality & Continuous Improvement Manager
10/10 Excellent
Roman
Voyage en groupe
4 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Roman
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de Nisrine Yehya le 16 déc. 2019
Dear Mr. Roman,
Thank you for staying with us and for taking the time to leave your ratings on Hotels.com. I am glad you enjoyed your stay at Le Gray.
We certainly try our best to be of excellent service to all our guests and it is always rewarding when it is recognized.
We look forward to welcoming you again at Le Gray in the near future.
Kind regards,
Nisrine Yehya
Quality & Continuous Improvement Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
10 oct. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de Nisrine Yehya le 11 oct. 2019
Dear Mr./Ms.,
I would like to thank you for staying with us recently and for sharing your ratings on Expedia.
We look forward to welcome you back to Le Gray in the near future.
Kind regards,
Nisrine Yehya
Quality & Continuous Improvement Manager
10/10 Excellent
R.Roumanus, Sydney
Voyage d’affaires, Voyage en couple
18 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
R.Roumanus
Séjour de 4 nuits en août 2019
Réponse de Nisrine Yehya le 19 sept. 2019
Dear Mr. Roumanus,
It is always a thrill to get such a review, particularly when it is as positive as your experience was.
We strive every day to ensure our guests have a marvelous time at our hotel and it is extremely rewarding to have a guest like you taking the time to share this with us.
We look forward to welcoming you back to Le Gray in the near future.
Yours sincerely,
Nisrine Yehya
Quality & Continuous Improvement Manager
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
10 sept. 2019
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Nisrine Yehya le 11 sept. 2019
Dear Mr./Ms.,
Thank you for staying with us and for taking the time to post your ratings on Expedia.
I appreciate if you can provide us with more details regarding the glitches you have encountered during your stay .It is only through sincere feedback that we can discover mishaps and mistakes to correct and put things back on track.
Looking forward to welcoming you back in the near future.
Sincerely Yours,
Nisrine Yehya
Quality & Continuous Improvement Manager
10/10 Excellent
mohammad
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
27 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
mohammad
Séjour de 3 nuits en août 2019
Réponse de Nisrine le 29 août 2019
Dear Mr. Mohammad,
Thank you for staying with us and for taking the time to leave your ratings on Hotels.com.
I am glad you enjoyed your stay at Le Gray. We certainly try our best to be of excellent service to all our guests and it is always rewarding when it is recognized.
We look forward to welcoming you again at Le Gray in the near future.
Kind regards,
Nisrine Yehya
Quality & Continuous Improvement Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
26 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en août 2019
Réponse de Nisrine le 29 août 2019
Dear Mr./Ms.,
Thank you for staying with us and taking the time to post your comments on Expedia.
I am glad to read that our efforts did not go unnoticed and that you enjoyed your stay with us.
I will pass on your comments to all our employees, it’s all about our guest experience !
Looking forward to having you back at Le Gray in the near future.
Kind regards,
Nisrine Yehya
Quality & Continuous Improvement Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
10 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 15 nuits en juin 2019
Réponse de Nisrine Yehya le 15 juil. 2019
Dear Mr./ Ms.,
Thank you for staying with us and for taking the time to leave your ratings on Hotels.com.
I am glad you enjoyed your stay at Le Gray. We certainly try our best to be of excellent service to all our guests and it is always rewarding when it is recognized.
We look forward to welcoming you again at Le Gray in the near future.
Kind regards,
Nisrine Yehya Quality & Continuous Improvement Manager
10/10 Excellent
SOUAD
1 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Superb Service!
SOUAD
Séjour de 3 nuits en juin 2019
Réponse de Nisrine Yehya le 2 juil. 2019
Dear Ms. Souad,
Thank you for staying with us and taking the time to post your comments on Hotels.com.
I am glad to read that our efforts did not go unnoticed and that you enjoyed your stay with us. I will pass on your comments to all our employees, it’s all about our guest experience !
Looking forward to having you back at Le Gray in the near future.
Kind regards,
Nisrine Yehya
Quality & Continuous Improvement Manager
10/10 Excellent
Francois
6 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
perfect
Francois
Séjour de 2 nuits en mai 2019
Réponse de Nisrine Yehya le 7 juin 2019
Dear Mr. Francois,
I wanted to thank you for staying recently with us and taking the time to post your feedback on Hotels.com.
I am glad to hear that our efforts did not go unnoticed and that you enjoyed your stay with us. I will forward your comment regarding the quality of bread to our Executive Chef who I am sure will follow up on this issue.
Looking forward to welcoming you back in the near future.
Yours sincerely,
Nisrine Yehya
Quality & Continuous Improvement Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
28 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
I definetly come again
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mai 2019
Réponse de Nisrine Yehya le 30 mai 2019
Dear Mr./Ms.,
Thank you for staying with us and for taking the time to leave your valuable review on Hotels.com.
We are glad you enjoyed your stay at Le Gray. We certainly try our best to be of excellent service to all our guests and it is always rewarding when it is recognized.
We look forward to welcome you to Le Gray the next time you visit Beirut.
Kind regards,
Nisrine Yehya
Quality & Continuous Improvement Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
18 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en mai 2019
Réponse de Nisrine Yehya le 22 mai 2019
Dear Mr./Ms.,
Thank you for staying with us recently and for taking the time to post your review on Expedia.
We appreciate your ratings regarding your stay at Le Gray and it is always a pleasure to receive a constructive feedback.
We look forward to welcoming you back to Le Gray in the near future.
Yours sincerely,
Nisrine Yehya
Quality & Continuous Improvement Manager
10/10 Excellent
Abbas
13 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
I’ll give this hotel 6*
Abbas
Séjour de 2 nuits en mai 2019
Réponse de Nisrine Yehya le 15 mai 2019
Dear Mr. Abbas,
Thank you for staying with us and for taking the time to leave your wonderful review on Hotels.com.
I am glad you enjoyed your stay at Le Gray. We certainly try our best to be of excellent service to all our guests and it is always rewarding when it is recognized.
We look forward to welcome you to Le Gray the next time you visit Beirut
Kind regards,
Nisrine Yehya
Quality & Continuous Improvement Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
1 mai 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en avril 2019
Réponse de Nisrine Yehya le 7 mai 2019
Dear Sirs,
Thank you for staying with us recently and for posting your rating on Expedia.com.
We look forward to welcome you back to Le Gray in the near future.
Kind regards,
Nisrine Yehya
Quality & Continuous Improvement Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
13 avr. 2019
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2019
Réponse de Nisrine Yehya le 17 avr. 2019
Dear Mr./Ms.,
Thank you for staying with us recently and for taking the time to post your review on Expedia.
We appreciate your ratings regarding your stay at Le Gray and it is always a pleasure to receive a constructive feedback.
Kindly note that the hotel was fully booked so we could not offer you your preferred room type.
We look forward to welcoming you back to Le Gray in the near future.
Yours sincerely,
Nisrine Yehya
Quality & Continuous Improvement Manager
10/10 Excellent
Ihab
10 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amazing Service
Ihab
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de Nisrine Yehya le 17 avr. 2019
Dear Mr. Ihab,
Thank you for staying with us and for posting a very nice comment on Hotels.com.
I am glad you enjoyed your stay with us. We certainly try the best we can to offer an exquisite service to all our guests and we are particularly thrilled when our efforts do not go unnoticed.
Looking forward to welcoming you back in the near future.
Best regards,
Nisrine Yehya
Quality & Continuous Improvement Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
8 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great Stay!
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en avril 2019
Réponse de Nisrine Yehya le 10 avr. 2019
Dear Mr./Ms.,
Thank you for staying with us recently and for posting your lovely comments on Expedia.
It is always energizing to receive such wonderful compliments on our service, food and location.
We are glad you have enjoyed your stay at Le Gray, and we look forward to welcoming you back in the near future.
Yours Sincerely,
Nisrine Yehya
Quality and Continuous Improvement Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
25 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en mars 2019
Réponse de Nisrine Yehya le 4 avr. 2019
Dear Sirs,
Thank you for staying with us recently and for taking the time to post your review on Expedia.
I am glad to hear that you enjoyed your stay with us and appreciated your room.
Please accept our apologies with regards to the delay in delivering your luggage to the room.
We look forward to welcoming you back to Le Gray in the near future.
Yours sincerely,
Nisrine Yehya
Quality & Continuous Improvement Manager
10/10 Excellent
Andrea
19 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Andrea
Séjour de 3 nuits en mars 2019
Réponse de Nisrine Yehya le 22 mars 2019
Dear Andrea,
I would like to thank you for staying with us recently and for sharing your experience.
We look forward to welcome you back to Le Gray in the near future.
Kind regards,
Nisrine Yehya
Quality & Continuous Improvement Manager
10/10 Excellent
peter
18 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Loved it!
peter
Séjour de 2 nuits en mars 2019
Réponse de Nisrine Yehya Quality & Continuous Improvement Man le 22 mars 2019
Dear Mr. Peter,
Thank you for taking the time to leave such a wonderful review of your stay at Le Gray.
It is always rewarding for the team to receive such positive observations, especially on their level of service.
We look forward to welcome you back on your next visit to Beirut.
With kind regards,
8/10 Bien
Jaafar
11 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jaafar
Séjour de 2 nuits en février 2019
Réponse de Nisrine Yehya le 12 févr. 2019
Dear Mr. Jaafar,
Thank you for staying with us and taking the time to post your ratings on Hotels.com.
Looking forward to welcoming you back in the near future.
Sincerely Yours,
Nisrine Yehya
Quality & Continuous Improvement Manager
8/10 Bien
Mitzie
8 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mitzie
Séjour de 3 nuits en décembre 2018
Réponse de Nisrine Yehya le 12 févr. 2019
Dear Mr. Mitzie,
Thank you for staying with us and taking the time to post your ratings on Hotels.com.
Looking forward to welcoming you back in the near future.
Sincerely Yours,
Nisrine Yehya
Quality & Continuous Improvement Manager
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
27 déc. 2018
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Le Gray Beirut
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2018
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
18 déc. 2018
Les points forts : Personnel et service et équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2018
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
21 nov. 2018
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en novembre 2018
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
29 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2018
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
28 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en octobre 2018
8/10 Bien
Mishal
21 oct. 2018
Les points forts : Propreté et personnel et service
Mishal
Séjour de 2 nuits en octobre 2018
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
14 oct. 2018
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en octobre 2018
10/10 Excellent
khalil
7 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Awesome hotel and great location
khalil
Séjour de 1 nuit en octobre 2018
10/10 Excellent
Saoud, Kuwait
8 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Saoud
Séjour de 2 nuits en août 2018
10/10 Excellent
Klaus, London
22 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Perfect place to stay in Beirut
Klaus
Séjour de 3 nuits en mai 2018
10/10 Excellent
Melanie
20 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Central and one of the best hotels ever!
Melanie
Séjour de 1 nuit en mai 2018
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
19 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mai 2018
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
9 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en mai 2018
8/10 Bien
Voyageur vérifié
2 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en avril 2018
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
3 avr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mars 2018
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
9 mars 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en mars 2018
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
27 déc. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great stay and wonderful staff!
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en décembre 2017
8/10 Bien
Voyageur vérifié
17 sept. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2017
10/10 Excellent
Layal
12 sept. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
One of the best
Layal
Séjour de 1 nuit en septembre 2017
6/10 Satisfaisant
Lyn, boston
30 août 2017
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Great location for sightseeing
Lyn
Séjour de 1 nuit en août 2017
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
13 août 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en août 2017
10/10 Excellent
Jennifer
6 août 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jennifer
Séjour de 1 nuit en août 2017