Avis
7,6
Bien
8,2/10
Propreté
8,0/10
Personnel et service
8,8/10
Équipements
7,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,0/10
Écoresponsabilité
Avis
5 août 2019
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en juillet 2019
4/10 Médiocre
RACHID, Clichy
22 oct. 2015
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Peut mieux faire
RACHID
10/10 Excellent
Ahmad
21 juin 2023
Ahmad
Séjour de 5 nuits en juin 2023
Réponse de najy, Manager le 9 août 2023
thank you fr your kind review and we are so happy that we could serve you.wishing you a pleasant time while hoping to see you again
8/10 Bien
Fouad
Voyage d’affaires
5 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fouad
Séjour de 1 nuit en mai 2023
6/10 Satisfaisant
Raouf
Voyage en groupe
5 août 2022
Les points faibles : Personnel et service
Raouf
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Reservation le 5 août 2022
Rude staff was due to rude attitude from guests that littered all around the pool and threw garbage all around and violated the opening and closing time of pool and beach which are clearly stated on Expedia. We never had to deal with so much mess and behavior. We respect your decision and encourage you not come back again
6/10 Satisfaisant
Rand
Voyage en famille
8 mai 2022
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Rand
Séjour de 6 nuits en avril 2022
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
6 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en septembre 2019
Réponse de Guest Relation Officer le 11 oct. 2019
Thank you very much for your lovely review. It is a pleasure to learn that you had a pleasant and lovely stay at Lamedina Hotel. Looking forward to host you again in the future on your next stay in Lebanon.
10/10 Excellent
Dando
17 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dando
Séjour de 9 nuits en juillet 2019
Réponse de Najy le 17 juil. 2019
Dear Ms. Dando
thank you for your kind reply. we are always happy to know that we are doing what we should do for our beloved guests.
We are honored to have hosted you... looking forward to meeting you again.
Guest Relation
Najy
10/10 Excellent
Vito, Sydey
9 juin 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Vito
Séjour de 7 nuits en mai 2018
Réponse de najy le 15 juin 2018
Dear Mr5. Vito
thank you fro yor kind review and we hope that we will have another chance to host you. we promise you that we will always do our best to become better and better.
Najy
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
15 avr. 2017
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Old, dirty, and not kept
Voyageur vérifié
Réponse de Reservation le 23 avr. 2017
Dear Sir
we are sorry that you did not like your stay at our hotel. but it is important for us to note that the hotel is 6 month old and the rooms that you had were used for the first time after the new furniture and new design was done. the hotel has an ancient design but all is new... as for the cleanliness you were asked to fill a comment card and you said all is great.and you liked it... finally if you consider a breakfast with 23 different item low quality. Finally we appreciate if you pass us a phone number so we can talk to you live
Best Regards
Customer Service
10/10 Excellent
Jacques
26 sept. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Convenient anad clean hotel
Jacques
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
19 sept. 2016
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
6/10 Satisfaisant
gisele
14 mai 2016
Les points forts : Confort de la chambre
gisele
10/10 Excellent
Krzysztof, Seattle, WA
10 mai 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Friendliest hotel ever.
Krzysztof
10/10 Excellent
margret, لبنان
19 août 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre