Hall

Avis sur Quality Inn & Suites Baton Rouge West – Port Allen

2.5 out of 5

Avis

6,6
Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 148 avis sur 601." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 148 avis sur 601." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 102 avis sur 601." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 92 avis sur 601." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 111 avis sur 601." "

6,6/10

Propreté

7,4/10

Personnel et service

6,2/10

Équipements

6,2/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

5,6/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Patricia

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
1 nuit dans 1 chambre avec 2 lits doubles
Hôtel bien situé, dans une zone proche de nombreux restaurants, fast-food, et magasins. Hotel propre, bien équipé. Parking gratuit. Personnel agréable, professionnel et souriant. Chambre spacieuse, propre, bien équipée, avec literie confortable et wifi fonctionnel. Piscine exterieure en saison. Petit déjeuner inclus complet (sucré/salé). Ma voiture est tombée en panne le matin, et la receptionniste a été d’une gentillesse incroyable, elle m’a aidé dans les démarches afin de contacter l’assistance de la voiture de location, le garagiste… Bref, un ENORME merci à cette receptionniste d’une gentillesse incroyable et d’une aide très précieuse.
Séjour de 1 nuit en février 2024

8/10 Bien

stéphanie

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Stacy le 28 oct. 2019
Thank you for your rating. We hope to see you again soon.

4/10 Médiocre

Christine

Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Terriblement sale
La chambre était terriblement sale et l'hôtel est mal entretenue de manière générale.
Séjour de 1 nuit en avril 2018
Réponse de SPD le 6 avr. 2018
Please accept our apologies. I will make sure the general manager sees your comments. I do not know any specifics but I will try to find the room you were in and follow up. Again we apologize

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Réponse de SPD le 20 avr. 2017
Thank you for taking the time to give us your review.

8/10 Bien

Angel David

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ac was bad
Séjour de 1 nuit en mai 2024

4/10 Médiocre

Shannon

Voyage en groupe
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
It’s not the best. Everything was dirty, my room smelled like cigarette smoke, and the bed detached from the wall when I set my bag on it. Overall, very outdated. You get exactly what you pay for (maybe a little less, actually) The staff were very friendly, however, and the breakfast isn’t bad.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

6/10 Satisfaisant

Cesar

Voyage d’affaires
Les points forts : Équipements
Se que estan en remodelacion pero los cuartos estan un poco sucios y deteriorados con oxido y si no enciendes el aire acondicionado muy frio, el mal olor es insoportable
Séjour de 1 nuit en avril 2024

8/10 Bien

Todd

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
We had a really clean room. And a great continental breakfast. We really enjoyed our stay at Whispering Hill Inn .
Séjour de 2 nuits en avril 2024

6/10 Satisfaisant

Shannon

Les points faibles : Équipements
You get what you pay for. It’s a bed to sleep in, you can kinda shower (but the tub filled up quickly) the rooms and fixtures are very outdated. luckily, the AC worked.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

Anisha

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
great
Séjour de 1 nuit en avril 2024

2/10 Horrible

Glenn

Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en avril 2024

4/10 Médiocre

Darren

Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en avril 2024

6/10 Satisfaisant

Stephanie

Voyage en groupe
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
The hotel was old, run down and dirty. Everything was damaged and stained. An outlet didn’t work in our room. That being said, it looks as though they’re going to start remodeling.
Séjour de 2 nuits en mars 2024

6/10 Satisfaisant

Shaquilla

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service
Remote did not work, no extra battery. Cigarette burns in sheets.
Séjour de 1 nuit en mars 2024

6/10 Satisfaisant

Erwin

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Expedia no debería recomendar este tipo de hoteles.
Séjour de 2 nuits en mars 2024

2/10 Horrible

Keith

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
This was the worst place I've ever seen. The sheets were stained with cigarette burns, hair on the fitted sheets, smoke smell unbearable. Safety lock on front door broken, carpet dirty with holes and burn marks. Toilet had putty holding up the base connected to floor with hair around it, 2 of the lamps were broken. Went to front desk to ask for new sheets and was told "All i have is one". So I was stuck with the pub infested fitted sheet". A crusty milky looking substance noted beside the bed that spread to the night stand, dirt noted on the curtains, top to bottom.
Séjour de 1 nuit en février 2024

2/10 Horrible

John

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Went to this place twice this month. Thinking the stay would be better after the first time. Second time they gave me a roim where i had to walk a good distance to get to the room. I already told them i was handicapped by having heart failure. Then they give me a room with a tv that didn't work and the bathroom light wouldn't come on. Then they said it wouldn't be till the next day they would be able to fix the problems in the room. So i asked for a cancelation and refund and got denied. It took them 5 days to answer if they were going to or not. I would never recommend this to anyone. Theyre a bunch of liars
Séjour de 3 nuits en février 2024

10/10 Excellent

Deborah

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2024

4/10 Médiocre

Tammy

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pictures are deceiving
We chose this hotel on our trip to Louisiana to go to the LSU game. The service when we walked in was ok. So the pictures on the website to book looks nothing like the actual hotel. The hotel is I guess going through some remodel in areas.Walls in room had mildew with holes. The breakfast area was probably the best part of the hotel. It is not the place I would stay again.
Séjour de 2 nuits en février 2024

4/10 Médiocre

Doreen

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
First room didn't have working lights so we had them switch us. Second room smelled horrible. Will not go back. We thought Quality Inn had higher standards
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 Excellent

Deborah

Séjour de 1 nuit en janvier 2024

2/10 Horrible

Kenneth Dean, Hamilton

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
No WiFi even though it advertised so. Two of the four lamps in the room didn't work. Broken sink. Ripped curtains. Smelly room. Iron didn't work. Chairs in break area were filthy and stained. Sausage and eggs were cold. No juice in the machine. So much more but I'll stop
Séjour de 1 nuit en février 2024

2/10 Horrible

Gracelyn

Voyage d’affaires
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
The staff was nice though!
My husband was in the military for 35 years and deployed 8 times and can stay pretty much anywhere but he tried to sleep and the noise was awful and the sink leaked so the carpet was wet, moldy and in horrible condition and there was a chunk of hair stuck on the wall when he went to hang up his clothes. He still thought it would be ok because he was on a security job in town working from 7pm to 7am so he would only have to sleep there but after 4 hours of no sleep due to sounds & smells, he checked out and I got him a room at the Quality Inn in Denham Springs where he had stayed before for the same price and he just drove farther in to work. 1/10 Do Not Recommend !
Outside of room
Stairway to room
Condition of the carpet
Hair on the wall
Séjour de 2 nuits en février 2024

2/10 Horrible

Richard

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
None of the ice machines on the entire property were working. My toilet was filthy. Clearly, the bathroom had not been cleaned. I tried to use the phone to call my wife and the phone in the room was disconnected. I decided to watch some TV and guess what? The television did not work. There was no signal. I am very unhappy and disappointed.
Séjour de 1 nuit en février 2024

2/10 Horrible

Miellon

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Roach infested Dirty linen Bathroom sink clogged Toilet wont flush without several tries Rooms smell like cigarettes and musty odor.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

6/10 Satisfaisant

Lana

Voyage en couple
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

10/10 Excellent

Trevon

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Pictures online were very misleading
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

10/10 Excellent

Kendra

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
They had cut the elevator off. So the customer couldn’t use it
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

6/10 Satisfaisant

Lydia

Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Didn’t get the room ordered due to elevator not operating right curtains and carpet being the value of property down. Blanket on bed had holes in them like cigarette burns
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

4/10 Médiocre

Jennifer

Séjour de 1 nuit en janvier 2024

6/10 Satisfaisant

Neely

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

10/10 Excellent

Nazeem

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Standard room was appropriately clean so the front desk person provided executive suite within the same price which was an awesome experience.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

2/10 Horrible

Martha, ottawa

Séjour de 1 nuit en janvier 2024

6/10 Satisfaisant

Charlston

Les points faibles : Propreté
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

2/10 Horrible

shiwana

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bottom of the barrel
If your looking for a last minute roach motel thatbhas no toilet plungers onsite..this is the motel for you.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

10/10 Excellent

Jonathan

Séjour de 1 nuit en décembre 2023

2/10 Horrible

James

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Cigarette burns in the sheets. Lights weren't working in the bathroom. Holes punched in the walls. Three words of advice ...Don't Do It!
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

4/10 Médiocre

Devin

Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

8/10 Bien

Sarah

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
No toothpaste provided & elevator was out of order
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

2/10 Horrible

Jada

Séjour de 1 nuit en décembre 2023

4/10 Médiocre

Kelly

Voyage d’affaires
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
You get what you pay for!
This entire property is filthy! The lobby/dinning area tables had built up gunk on them and the chairs were heavily stained. The breakfast bar area was filthy and NO COFFEE! My room had hair all over the sink and floors with crumbs and grass all over the carpet. My bed had been undone like the room had never been cleaned. NO HOT WATER either. The elevator was broke and they tried to put me on the third floor walking up three tall flights of stairs. The staff were friendly, but it was just so dirty I had to leave a review to warn others.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023

4/10 Médiocre

Alton

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The property was ok but the parking lot on the side is going to destroy someone's vehicle. I didn't like the fact that I had roaches in my room I really want my refund from this night.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023

4/10 Médiocre

Niki

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
NOT CLEAN
THE PEOPLE WERE NICE, BUT THE ROOMS ARE NOT CLEAN, THE LOBBY CHAIRS HAVE STAINS ALL OVER THEM, SO GROSS YOU DIDNT EVEN WANT TO SIT ON THEM. SAME WITH THE SOFA BED CUSHIONS IN OUR ROOM. UN-CLEAN ALL WAY AROUND
Séjour de 1 nuit en novembre 2023

2/10 Horrible

Robert

Les points faibles : Personnel et service
Poorly managed business.
Séjour de 2 nuits en novembre 2023

2/10 Horrible

Tommy

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en octobre 2023

4/10 Médiocre

derrick

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Not 3 stars
Séjour de 1 nuit en octobre 2023

4/10 Médiocre

Kellie

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Room/bathroom dingy. Holes in walls. A/C sounded like a train every time it kicked on.
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Lenaya Bell le 24 oct. 2023
Dear Kellie, we apologize for the unpleasant experience you had at our establishment. We value your feedback and honesty, and we will use it to improve our training and procedures. Thank you for bringing this to our attention.

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
It is not worth the discounted price.
My room was damp and smelled of mold and smoke. The shower head and pipe were exposed through a hole in the wall. The shower head was directed at the wall, and because it was free-floating in the hole you couldn't change directions of the water flow. The hair dryer was destroyed and was a fire hazard. They were unable to replace or fix it during my stay. The worst was the ROACHES!! I killed baby roaches in the sink area and on the bedside table. I left an opened butter on a dining room table at breakfast on Saturday. On Sunday when I went down for breakfast, it was in the same spot, which means that no one cleaned the tables. I could not wait to leave this hotel.
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Lenaya Bell le 24 oct. 2023
We apologize for the unpleasant experience you had during your stay in one of our rooms. We would like to assure you that the matter has been promptly addressed and resolved by our management team. In the future, we kindly request that you do not hesitate to approach our front desk if you encounter any discomfort during your stay. We value your feedback and appreciate your honesty. Thank you for choosing our establishment.

10/10 Excellent

Mark

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en octobre 2023

2/10 Horrible

John

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en octobre 2023