Avis sur Hotel Indigo Baton Rouge Downtown, an IHG Hotel
Hotel Indigo Baton Rouge Downtown, an IHG Hotel
200 Convention St, Baton Rouge, LA
Avis
8,8
Excellent
9,2/10
Propreté
9,2/10
Personnel et service
8,0/10
Équipements
8,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,2/10
Écoresponsabilité
Avis
10 mai 2012
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
8/10 Bien
Ray, Crockett
Voyage en famille, Voyage d’affaires
10 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Ray
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Facelift le 28 avr. 2024
Thanks for staying with us. Please come again when the renovations are complete.
4/10 Médiocre
Jessica
17 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jessica
Séjour de 1 nuit en mars 2024
6/10 Satisfaisant
Ross
Voyage en famille
26 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ross
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Barry Gambold le 28 févr. 2024
Thank you for choosing Hotel Indigo and for taking the time to provide feedback about your experience at Hotel Indigo Baton Rouge Downtown. We apologize for the issues that you experienced and are addressing them. We are looking forward to our completed renovation sometime early spring. We hope to see you back then.Best regard,Barry GamboldGeneral Manager Hotel Indigo Baton Rouge
2/10 Horrible
Kimberly
Voyage en groupe
25 févr. 2024
Les points faibles : Équipements
Kimberly
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Barry Gambold le 28 févr. 2024
Thank you for choosing Hotel Indigo and for taking the time to provide feedback about your experience at Hotel Indigo Baton Rouge Downtown. We apologize for the issues that you experienced and are addressing them. We are looking forward to our completed renovation sometime early spring. We hope to see you back then.Best regard,Barry GamboldGeneral Manager Hotel Indigo Baton Rouge
10/10 Excellent
Brian
Voyage en couple
25 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Brian
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Barry Gambold le 29 févr. 2024
Thank you for choosing Hotel Indigo and for taking the time to provide feedback about your experience at Hotel Indigo Baton Rouge Downtown.Best regard,Barry GamboldGeneral Manager Hotel Indigo Baton Rouge
10/10 Excellent
Nicole
11 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nicole
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Barry Gambold le 29 févr. 2024
Thank you for choosing Hotel Indigo and for taking the time to provide feedback about your experience at Hotel Indigo Baton Rouge Downtown.Best regard,Barry GamboldGeneral Manager Hotel Indigo Baton Rouge
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
26 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Barry Gambold le 29 févr. 2024
Thank you for choosing Hotel Indigo and for taking the time to provide feedback about your experience at Hotel Indigo Baton Rouge Downtown.Best regard,Barry GamboldGeneral Manager Hotel Indigo Baton Rouge
10/10 Excellent
Adam
Voyage en couple
22 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Adam
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Barry Gambold le 29 févr. 2024
Thank you for choosing Hotel Indigo and for taking the time to provide feedback about your experience at Hotel Indigo Baton Rouge Downtown. We are hoping to have construction done by May so please come back and take a look.Best regard,Barry GamboldGeneral Manager Hotel Indigo Baton Rouge
8/10 Bien
Michael
15 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Renovation in progress and needed!
Michael
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Barry Gambold le 29 févr. 2024
Thank you for choosing Hotel Indigo and for taking the time to provide feedback about your experience at Hotel Indigo Baton Rouge Downtown. We are looking to be done by May so please come take a look at the new Hotel Indigo Baton Rouge.Best regard,Barry GamboldGeneral Manager Hotel Indigo Baton Rouge
10/10 Excellent
Joseph, GALLIANO
Voyage d’affaires
8 janv. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Joseph
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Barry Gambold le 29 févr. 2024
Thank you for choosing Hotel Indigo and for taking the time to provide feedback about your experience at Hotel Indigo Baton Rouge Downtown.Best regard,Barry GamboldGeneral Manager Hotel Indigo Baton Rouge
6/10 Satisfaisant
Steffan
20 nov. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Steffan
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
8/10 Bien
Keith
12 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Keith
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
6/10 Satisfaisant
Maria
12 nov. 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Maria
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
2/10 Horrible
Joshua
7 nov. 2023
Joshua
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Kennedi Minor Guest Service Manager HotelIndigoBR le 12 nov. 2023
We appreciate you for taking the time to leave us feedback. Although we didn’t succeed at making your stay perfect. We would love to hear more and be able to make it right for you and future guests to come.
6/10 Satisfaisant
matthew
6 nov. 2023
Les points forts : Personnel et service
matthew
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Kennedi Minor Guest Service Manager HotelIndigoBR le 12 nov. 2023
Thank you for taking the time to leave us feedback. We truly appreciate you staying with us and will take all suggestions from our guests into consideration to make our hotel the best for you and others to come.
8/10 Bien
Curtis
6 nov. 2023
Curtis
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Kennedi Minor Guest Service Manager HotelIndigoBR le 12 nov. 2023
Thank you so much for your great feedback. We strive daily to ensure all of our guests feel welcome. Thank you for staying with us.
8/10 Bien
Cynthia
Voyage en couple
27 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cynthia
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Kennedi Minor Guest Service Manager HotelIndigoBR le 12 nov. 2023
Thank you for taking the time to leave us feedback. We truly appreciate you staying with us and will take all suggestions from our guests into consideration to make our hotel the best for you and others to come.
10/10 Excellent
Jim
Voyage d’affaires
24 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jim
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Kennedi Minor Guest Services Manager HotelIndigoBR le 27 oct. 2023
Thank you so much for your great feedback. We strive daily to ensure all of our guests feel welcome. Thank you for staying with us.
8/10 Bien
Stephanie
23 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Stephanie
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Kennedi Minor Guest Services Manager HotelIndigoBR le 27 oct. 2023
Thank you so much for your great feedback. We strive daily to ensure all of our guests feel welcome. Thank you for staying with us.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
23 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en octobre 2023
Réponse de Kennedi Minor Guest Services Manager HotelIndigoBR le 27 oct. 2023
Thank you for taking the time to leave us feedback. We truly appreciate you staying with us and will take all suggestions from our guests into consideration to make our hotel the best for you and others to come.
8/10 Bien
Cara
Voyage en famille
22 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Cara
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Kennedi Minor Guest Services Manager HotelIndigoBR le 27 oct. 2023
Thank you so much for your great feedback. We strive daily to ensure all of our guests feel welcome. Thank you for staying with us.
10/10 Excellent
Stephen
22 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Stephen
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Kennedi Minor Guest Services Manager HotelIndigoBR le 27 oct. 2023
Thank you so much for your great feedback. We strive daily to ensure all of our guests feel welcome. Thank you for staying with us.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
20 oct. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Nice host staff, poor cleaning staff
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Kennedi Minor Guest Services Manager HotelIndigoBR le 27 oct. 2023
Thank you for taking the time to leave us feedback. We truly appreciate you staying with us and will take all suggestions from our guests into consideration to make our hotel the best for you and others to come.
4/10 Médiocre
Matthew
18 oct. 2023
Matthew
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Kennedi Minor Guest Services Manager HotelIndigoBR le 20 oct. 2023
We appreciate you for taking the time to leave us feedback. Although we didn’t succeed at making your stay perfect. We would love to hear more and be able to make it right for you and future guests to come.
10/10 Excellent
angela
18 oct. 2023
angela
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Kennedi Minor Guest Services Manager HotelIndigoBR le 20 oct. 2023
Thank you so much for your great feedback. We strive daily to ensure all of our guests feel welcome. Thank you for staying with us.
8/10 Bien
Janet
18 oct. 2023
Janet
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Kennedi Minor Guest Services Manager HotelIndigoBR le 20 oct. 2023
Thank you for taking the time to leave us feedback. We truly appreciate you staying with us and will take all suggestions from our guests into consideration to make our hotel the best for you and others to come.
4/10 Médiocre
Laura
Voyage en couple
16 oct. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Laura
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Kennedi Minor Guest Services Manager HotelIndigoBR le 20 oct. 2023
We appreciate you for taking the time to leave us feedback. Although we didn’t succeed at making your stay perfect. We would love to hear more and be able to make it right for you and future guests to come.
6/10 Satisfaisant
Joanne, San Antonio
9 oct. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Joanne
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Kennedi Minor GuestServiceManager Hotel IndigoBR le 12 oct. 2023
Thank you for taking the time to leave us feedback. We truly appreciate you staying with us and will take all suggestions from our guests into consideration to make our hotel the best for you and others to come.
6/10 Satisfaisant
Kimyatta
9 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kimyatta
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Kennedi Minor GuestServiceManager Hotel IndigoBR le 12 oct. 2023
Thank you for taking the time to leave us feedback. We truly appreciate you staying with us and will take all suggestions from our guests into consideration to make our hotel the best for you and others to come.
10/10 Excellent
James
30 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
James
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Kennedi Minor GuestServiceManager Hotel IndigoBR le 12 oct. 2023
Thank you so much for your great feedback. We strive daily to ensure all of our guests feel welcome. Thank you for staying with us.
10/10 Excellent
John
Voyage d’affaires
26 sept. 2023
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
John
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Kennedi Minor GuestServiceManager Hotel IndigoBR le 12 oct. 2023
Thank you so much for your great feedback. We strive daily to ensure all of our guests feel welcome. Thank you for staying with us.
10/10 Excellent
Ayan
11 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ayan
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Kennedi Minor GuestServiceManager Hotel IndigoBR le 12 oct. 2023
Thank you so much for your great feedback. We strive daily to ensure all of our guests feel welcome. Thank you for staying with us.
10/10 Excellent
Makenzie
Voyage en groupe
10 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Makenzie
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Kennedi Minor GuestServiceManager Hotel IndigoBR le 12 oct. 2023
Thank you so much for your great feedback. We strive daily to ensure all of our guests feel welcome. Thank you for staying with us.
10/10 Excellent
Annie
Voyage en groupe
9 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Annie
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Kennedi Minor GuestServiceManager Hotel IndigoBR le 12 oct. 2023
Thank you so much for your great feedback. We strive daily to ensure all of our guests feel welcome. Thank you for staying with us.
10/10 Excellent
Leslie
Voyage en famille
6 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Leslie
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Kennedi Minor GuestServiceManager Hotel IndigoBR le 12 oct. 2023
Thank you so much for your great feedback. We strive daily to ensure all of our guests feel welcome. Thank you for staying with us.
8/10 Bien
Kimberly
Voyage en groupe
5 sept. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Decent, but be prepared for extra fees
Kimberly
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Kennedi Minor GuestServiceManager Hotel IndigoBR le 12 oct. 2023
Thank you for taking the time to leave us feedback. We truly appreciate you staying with us and will take all suggestions from our guests into consideration to make our hotel the best for you and others to come.
10/10 Excellent
steven
4 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
steven
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Kennedi Minor GuestServiceManager Hotel IndigoBR le 12 oct. 2023
Thank you so much for your great feedback. We strive daily to ensure all of our guests feel welcome. Thank you for staying with us.
10/10 Excellent
Jason
4 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jason
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Kennedi Minor GuestServiceManager Hotel IndigoBR le 12 oct. 2023
Thank you so much for your great feedback. We strive daily to ensure all of our guests feel welcome. Thank you for staying with us.
10/10 Excellent
sean, Pineville
4 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
sean
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Kennedi Minor GuestServiceManager Hotel IndigoBR le 12 oct. 2023
Thank you so much for your great feedback. We strive daily to ensure all of our guests feel welcome. Thank you for staying with us.
10/10 Excellent
Reginald
30 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Reginald
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Kennedi Minor GuestServiceManager Hotel IndigoBR le 12 oct. 2023
Thank you so much for your great feedback. We strive daily to ensure all of our guests feel welcome. Thank you for staying with us.
8/10 Bien
Harvey
Voyage en couple
27 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Harvey
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Kennedi Minor GuestServiceManager Hotel IndigoBR le 12 oct. 2023
Thank you for taking the time to leave us feedback. We truly appreciate you staying with us and will take all suggestions from our guests into consideration to make our hotel the best for you and others to come.
10/10 Excellent
Karla
Voyage en groupe
26 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Girls Weekend
Karla
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Kennedi Minor GuestServiceManager Hotel IndigoBR le 26 août 2023
Thank you so much for your great feedback. We strive daily to ensure all of our guests feel welcome. Thank you for staying with us.
8/10 Bien
Mona
25 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mona
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Kennedi Minor GuestServiceManager Hotel IndigoBR le 26 août 2023
Thank you for taking the time to leave us feedback. We truly appreciate you staying with us and will take all suggestions from our guests into consideration to make our hotel the best for you and others to come.
10/10 Excellent
Omar
19 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Omar
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Kennedi Minor GuestServiceManager Hotel IndigoBR le 26 août 2023
Thank you so much for your great feedback. We strive daily to ensure all of our guests feel welcome. Thank you for staying with us.
6/10 Satisfaisant
Samuel
Voyage en famille
18 août 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Samuel
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Kennedi Minor GuestServiceManager Hotel IndigoBR le 26 août 2023
Thank you for your feedback. We strive daily to ensure all of our guests feel welcome. Thank you for staying with us.
6/10 Satisfaisant
Mark
Voyage en famille
15 août 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mark
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Kennedi Minor GuestServiceManager Hotel IndigoBR le 26 août 2023
We appreciate you for taking the time to leave us feedback. Although we didn’t succeed at making your stay perfect. We would love to hear more and be able to make it right for you and future guests to come.
4/10 Médiocre
Sean
Voyage en couple
14 août 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sean
Réponse de Kennedi Minor GuestServiceManager Hotel IndigoBR le 26 août 2023
We appreciate you for taking the time to leave us feedback. Although we didn’t succeed at making your stay perfect. We would love to hear more and be able to make it right for you and future guests to come.
8/10 Bien
Casey
14 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Casey
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Kennedi Minor GuestServiceManager Hotel IndigoBR le 26 août 2023
Thank you for taking the time to leave us feedback. We truly appreciate you staying with us and will take all suggestions from our guests into consideration to make our hotel the best for you and others to come.
8/10 Bien
Kelley
5 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kelley
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Kennedi Minor GuestServiceManager Hotel IndigoBR le 10 août 2023
Thank you so much for your great feedback and appreciate our staff. We strive daily to ensure all of our guests feel welcome. Thank you for staying with us.