Avis
8,8
Excellent
9,2/10
Propreté
9,0/10
Personnel et service
8,8/10
Équipements
8,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,8/10
Écoresponsabilité
Avis
31 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Réponse de Guest Relations le 19 déc. 2022
Dear Valued Guest, thank you for taking the time to rate your stay. We are happy to learn that you enjoyed your stay at Basel Marriott and we look forward to serving you again in the future. Kind Regards, Basel Marriott
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
10 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en janvier 2020
Réponse de Angela Lilienthal, General Manager le 13 janv. 2020
I certainly do not want to miss the opportunity of thanking you so very much for your friendly note.
It is a great pleasure for all of us to hear, that you enjoyed your stay in Basel and at our hotel, and I am
very happy that my staff was able to fulfil your expectations.
I hope that we can greet you again during your next stay in Basel.
Wishing you all the best, I remain
Yours sincerely,
10/10 Excellent
Laetitia
1 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
L’hôtel à choisir !
Laetitia
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Angela Lilienthal, General Manager le 6 janv. 2020
Dear Anonymous,
I certainly do not want to miss the opportunity of thanking you so very much for your feedback.
It is a great pleasure for all of us to hear, that you enjoyed your stay in Basel and at our hotel, and I am
very happy that my staff was able to fulfil your expectations.
I hope that we can greet you again during your next stay in Basel.
Wishing you all the best, I remain
Yours sincerely,
8/10 Bien
Fabrice
Voyage en famille
20 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel topissime
Fabrice
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Angela Lilienthal, General Manager le 6 janv. 2020
Dear Fabrice,
I certainly do not want to miss the opportunity of thanking you so very much for your feedback.
It is a great pleasure for all of us to hear, that you enjoyed your stay in Basel and at our hotel, and I am
very happy that my staff was able to fulfil your expectations.
I hope that we can greet you again during your next stay in Basel.
Wishing you all the best, I remain
Yours sincerely,
10/10 Excellent
Julien
Voyage en famille
16 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Julien
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Angela Lilienthal, General Manager le 16 déc. 2019
Dear Julien
I certainly do not want to miss the opportunity of thanking you so very much for your feedback.
It is a great pleasure for all of us to hear, that you enjoyed your stay in Basel and at our hotel, and I am
very happy that my staff was able to fulfil your expectations.
I hope that we can greet you again during your next stay in Basel.
Wishing you all the best, I remain
Yours sincerely,
8/10 Bien
Ines, Lausanne
Voyage en couple
24 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ines
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Angela Lilienthal, General Manager le 9 déc. 2019
Dear Ines
I certainly do not want to miss the opportunity of thanking you so very much for your feedback.
It is a great pleasure for all of us to hear, that you enjoyed your stay in Basel and at our hotel, and I am
very happy that my staff was able to fulfil your expectations.
I hope that we can greet you again during your next stay in Basel.
Wishing you all the best, I remain
8/10 Bien
Nadine
Voyage en famille
1 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nadine
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de Angela Lilienthal, General Manager le 4 nov. 2019
Dear Nadine
I certainly do not want to miss the opportunity of thanking you so very much for your feedback.
It is a great pleasure for all of us to hear, that you enjoyed your stay in Basel and at our hotel, and I am
very happy that my staff was able to fulfil your expectations.
I hope that we can greet you again during your next stay in Basel.
Yours sincerely,
6/10 Satisfaisant
patrick
21 avr. 2019
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Déçu par le restaurant
patrick
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de Angela Lilienthal, General Manager le 26 avr. 2019
Cher Patrick,
Nous vous remercions d’avoir pris le temps de nous écrire à la suite de votre séjour à Swissôtel Le Plaza Basel.
Nous sommes désolés que le service et la prestation n’aient pas été à la hauteur de vos attentes, et nous vous prions d’accepter nos plus sincères excuses.
Les hôtels Swissôtel sont désireux de vous offrir la meilleure qualité de service pour vos séjours ; par conséquent, votre avis est très précieux.
Soyez assuré(e) que les mesures nécessaires seront mises en oeuvre afin d’améliorer la qualité des prestations évoquées. De nouveau, nous vous remercions pour vos commentaires et espérons regagner votre confiance lors d’un prochain séjour.
Dans l’attente de vous accueillir prochainement, nous vous prions de croire, Monsieur, en l’expression de nos sentiments les meilleurs
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
18 mars 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mars 2019
Réponse de Angela Lilienthal, General Manager le 1 avr. 2019
Dear Anonymous,
I certainly do not want to miss the opportunity of thanking you so very much for your friendly note and
your answer to our guest online questionnaire.
It is a great pleasure for all of us to hear, that you enjoyed your stay in Basel and at our hotel, and I am
very happy that my staff was able to fulfil your expectations.
I hope that we can greet you again during your next stay in Basel.
Wishing you all the best, I remain
Yours sincerely,
10/10 Excellent
Rocco
26 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
bien situé
Rocco
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
Réponse de Brigitte Fritz, General Manager le 26 nov. 2018
Dear Anthony
Thank you very much for your 5 star rating and your positive Feedback. It will be our pleasure to welcome you back again.
Best regards
10/10 Excellent
Genis Marta
24 juin 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Genis Marta
Séjour de 1 nuit en juin 2018
Réponse de General Manager le 25 juin 2018
Dear Genis Marta
Thank you very much for your visit and your feedback!
We are very glad to learn that you had a nice stay with us and that everything was to your satisfaction.
Furthermore we hope that you had a very successful time in Basel with many new impressions!
It will be our pleasure to welcome you back again very soon.
Meanwhile, we wish you all the best and a pleasant time.
With best regards
Brigitte Fritz
General Manager
10/10 Excellent
Schwartz
15 nov. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Schwartz
Séjour de 2 nuits en novembre 2017
Réponse de Swissotel Le Plaza Basel le 21 nov. 2017
Sehr geehrte Frau Schwartz
Herzlichen Dank für Ihren Besuch und Ihr tolles Feedback!
Es freut uns sehr, dass es Ihnen bei uns gefallen hat und alles zu Ihrer Zufriedenheit war. Gern geben wir dieses positive Feedback an all unsere Kollegen weiter. Vielen Dank für diese Motivation!
Insgesamt hoffen wir, dass Sie eine erlebnisreiche, sowie eindrückliche Zeit in Basel verbringen konnten und viele Erinnerungen mit nach Hause genommen haben.
Auf Ihren nächsten Besuch freuen wir uns bereits heute und wünschen Ihnen bis dahin eine gemütliche Winterzeit!
Freundliche Grüsse aus Basel
Brigitte Fritz
General Manager
8/10 Bien
luis
17 oct. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
luis
Séjour de 2 nuits en octobre 2017
Réponse de Swissotel Le Plaza Basel le 24 oct. 2017
Dear luis
Thank you very much for your visit and your kind feedback.
We are glad to read that you stay with us was good and that you liked our hotel facilities. Of course, we will share your words with our entire team. It is a pleasure to receive such words, your satisfaction is our goal. Thank you for this motivation!
We also want to use this opportunity to express our apologies that the bed was not comfortable for your needs. On your next visit, please do not hesitate to get in touch with our team if something is not comfy, we are always happy to provide you a solution!
Despite this, we hope that you spent an enjoyable time in Basel and that you visited the famous sights in the historical old town. We also have lots of several tips for your next stay.
Once again, we would like to thank you for the trust you have placed in us and we are already looking forward to your next visit!
With best regards from Basel
Brigitte Fritz
General Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
29 mai 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Réponse de Swissotel Le Plaza Basel le 31 mai 2017
Dear Guest
Greetings from the Swissôtel Le Plaza Basel!
We will surely appreciated that you took a few moments to leave us as an excellent rating about your stay.
We are glad that our central location was the perfect starting point for a tour through Basel.
Thank you for your kind feedback and we hope to see you again soon for another magnifique journey with us.
With best regards from Basel
Brigitte Fritz
General Manager
6/10 Satisfaisant
SC
17 janv. 2016
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et confort de la chambre
Il a mal vieilli mais le personnel est impeccable !
SC
8/10 Bien
deplagne, Genéve
16 déc. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel BALE
deplagne
Réponse de Swissotel Le Plaza Basel le 23 déc. 2015
Dear deplagne,
Thank you very much for taking the time to give us a feedback about your stay in our Swissôtel Le Plaza Basel. I am delighted to hear that you were able to enjoy your time in our hotel and appreciated the conveniently close distance to the city centre.
The Swissotel Team and I would love to welcome you back soon.
Warm regards,
Brigitte Fritz
General Manager
8/10 Bien
Sandrine, Suisse
10 déc. 2015
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Bon hotel bien placé
Sandrine
Réponse de Swissotel Le Plaza Basel le 15 déc. 2015
Chère Sandrine
Nous vous remercions beaucoup pour votre feedback. Je suis très désolée d `apprendre que vous avez fait une mauvaise expérience dans notre espace sauna. En revanche, nous vous informons que dans l’hôtellerie suisse-allemande, l’espace spa (sauna et bain vapeur) est toujours mixte et nudiste.
Il nous serait un grand plaisir d`avoir la chance de pouvoir vous accueillir à nouveau.
Encore une fois, merci beaucoup et je vous prie d`agréer, Madame, mes salutations les meilleures.
Brigitte Fritz
Directrice
8/10 Bien
Patrick, sion
19 août 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Patrick
10/10 Excellent
Dolorès, Nyon
15 juil. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon choix
Dolorès
Réponse de Swissotel Le Plaza Basel le 17 juil. 2015
Chère Dolorès
Nous nous remercions beaucoup pour votre feedback! Il nous serait und grand plaisir d`avoir la chance de pouvoir vous accueillir à nouveau dans notre hotel!
Merci de nous faire savoir si nous pouvons faire quelque chose pour vous. Nous serons heureux de vous aider.
Encore une fois, merci beaucoup et je vous prie d`agréer, Madame, mes salutations les meilleures.
Brigitte Fritz
Directrice
10/10 Excellent
Yves, bex
25 févr. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amoureux de Bâle
Yves
Réponse de Swissotel Le Plaza Basel le 2 mai 2015
Cher Yves
Nous vous remercions beaucoup pour votre feedback positif.
Je suis très heureuse d’apprendre que votre séjour à Bâle et que notre personnel vous ont plu. Nous nous réjouissons vivement d’avoir la chance de pouvoir vous accueillir à nouveau.
N’hésitez pas à me contacter immédiatement si nous pouvons faire quelque chose pour vous. Nous serons heureux de vous aider.
Encore une fois, merci beaucoup et à la prochaine fois!
Meilleures salutations
Brigitte Fritz
Directrice
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
20 févr. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Rémi, France
17 nov. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bien situé, propre et tranquille.
Rémi
Réponse de Swissotel Le Plaza Basel le 24 janv. 2015
Cher Rémi
Nous tenons à vous remercier d’avoir pris le temps de nous avoir répondu et vos observations ont retenu toute notre attention.
Les avis et remarques comme les votres sont très importants afin d’assurer une qualité de service optimale et de répondre de la meilleure des façons aux attentes de notre clientèle.
Nous vous souhaitons une bonne semaine et vous présentons, Monsieur, nos salutations les meilleures.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
23 août 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ce que l'on attend d'un tel établissement !
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Marc60
24 juin 2013
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Français
Marc60
10/10 Excellent
Marie
30 janv. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tout confort
Marie
8/10 Bien
Voyageur vérifié
28 nov. 2012
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
4/10 Médiocre
laurent, Paris
28 oct. 2012
Les points faibles : Propreté et confort de la chambre
Hotel pour affaires
laurent
10/10 Excellent
jm n
28 août 2012
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
très bon hotel de centre ville aux normes internat
jm n
8/10 Bien
MT
18 mai 2012
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
proximité palais des congrès et transports
MT
8/10 Bien
Marie-Josee, Montreal
21 août 2011
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel très bien située à Bâle
Marie-Josee
8/10 Bien
Fabrice, Charente
15 févr. 2011
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bien place
Fabrice
10/10 Excellent
g, orléans france
8 oct. 2009
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
j'y retourne sans hésiter
g
10/10 Excellent
c, paris
9 mai 2009
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
très bon hôtel
c
10/10 Excellent
Rachel
13 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Rachel
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Jana le 16 mai 2024
Dear Rachel,It's always a pleasure to hear that our guests had an enjoyable stay. Our vision is to provide you with an unparalleled hotel experience, and it seems we hit the mark during your visit.We are looking forward to welcoming you back to our property in the future. Best wishes, Jana
10/10 Excellent
patricia
Voyage en groupe
3 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
patricia
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Jana le 16 mai 2024
Dear Patricia,Your feedback regarding your dining experience at our hotel is highly appreciated. It is disheartening to learn about your difficulty in finding a place to have supper.Your experience has provided us with valuable insights, and we always welcome feedback as it gives us a chance to reflect and improve. We look forward to the opportunity of serving you again and enhancing your experience.Best Regards,Jana
10/10 Excellent
Paolo
Voyage d’affaires
30 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Paolo
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Jana le 16 mai 2024
Dear Paolo,It's delightful to hear that you found the Basel Marriott Hotel to be a pleasant place for your stay. Our team strives to provide an exceptional experience to our guests, and your kind words are a testament to those efforts. We hope that your time in Basel was memorable and we look forward to welcoming you back in the future.Best regards,Jana
10/10 Excellent
Scott, New York
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
29 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Scott
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Jana le 16 mai 2024
Dear Scott,we are delighted that you had a fantastic experience at our Basel Marriott Hotel. It is always our goal to offer our guests an excellent stay. Your positive feedback confirms that we have achieved this goal. Thank you for taking the time to share your experience with us. We look forward to your next visit.With kind regards,Your team from the Basel Marriott Hotel
10/10 Excellent
Michael
Voyage en couple
13 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Rajae Ait Souki - Duty manager le 16 avr. 2024
Dear Michael Thank you for your feedback!We are delighted to hear that your experience exceeded expectations. It's wonderful to know you appreciated the cleanliness and spaciousness of our rooms, our strategic location, and our amenities. We strive to provide a superior service experience for every guest, and your feedback is incredibly valuable to us. Thank you for choosing Basel Marriott, and we look forward to welcoming you back soon.
10/10 Excellent
Ethel
Voyage en couple
12 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ethel
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Rajae Ait Souki - Duty manager le 16 avr. 2024
Dear Ethel Thank you for your positive comments and helpful feedback about your stay. We're thrilled you found our staff supportive and enjoyed our meals. Your satisfaction and comfort are our top priorities.Thank you for choosing our hotel, and we look forward to welcoming you back soon.
10/10 Excellent
Jacqueline
Voyage en couple
8 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jacqueline
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Rajae Ait Souki - Duty manager le 9 avr. 2024
Thank you so much for your wonderful review! We're thrilled to hear that Stefan made your stay absolutely incredible with his kindness and outstanding service. We truly appreciate your kind words and the recognition of our staff's efforts to honor the Marriott brand.Your feedback is a source of motivation for our entire team. Thank you once again for choosing Marriott, and we look forward to welcoming you back soon.
10/10 Excellent
Graham
29 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Graham
Réponse de Rajae Ait Souki - Duty manager le 1 avr. 2024
Dear Graham Thank you for your excellent review and for choosing us! Your feedback boosts our team's spirit, motivating us to maintain our high standards. We eagerly await your return.Best regards
10/10 Excellent
Graham
29 mars 2024
Graham
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Rajae Ait Souki - Duty manager le 20 avr. 2024
Dear GrahamThank you so much for your wonderful review! We're glad that you found everything to your liking and appreciate you taking the time to share your rating. It was a pleasure having you as our guest, and we hope to welcome you back soon for another delightful experience.
6/10 Satisfaisant
cathie
18 mars 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
cathie
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Rajae Ait Souki - Duty manager le 24 mars 2024
Sehr geehrte Cathieherzlichen Dank für Ihr Feedback. Es freut uns, dass Sie die Sauberkeit unseres Hotels geschätzt haben. Ihre Zufriedenheit ist uns wichtig, und wir nehmen Ihre Kritik ernst.Wir bedauern, dass die Einrichtung nicht Ihren Erwartungen entsprach und werden prüfen, wie wir das Ambiente verbessern können. Auch Ihr Hinweis zum Frühstückspreis ist für uns wertvoll. Wir streben stets danach, ein qualitativ hochwertiges Frühstücksbuffet zu einem fairen Preis anzubieten. Ihre Anmerkung wird intern besprochen.Wir hoffen auf die Gelegenheit, Sie bei Ihrem nächsten Besuch vollends überzeugen zu können. Für weitere Anmerkungen oder Wünsche stehen wir Ihnen gerne zur Verfügung.Mit freundlichen Grüßen,
10/10 Excellent
Bobby
Voyage en couple
11 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bobby
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Essam le 12 mars 2024
Dear BobbyThank you for choosing to stay with us. We are delighted to hear that you enjoyed your experience. Your positive feedback is greatly appreciated. We hope to welcome you back again soon. Best regards.
8/10 Bien
Melanie
22 févr. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Melanie
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Rajae Ait Souki - Duty manager le 10 mars 2024
Thank you for your feedback! We're thrilled you enjoyed your stay and appreciated our efforts to provide exceptional service. We look forward to welcoming you back in the future!
8/10 Bien
Suzanne
7 févr. 2024
Suzanne
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Rajae Ait Souki - Duty manager le 10 mars 2024
Thank you for your feedback! We're thrilled you enjoyed your stay and appreciated our efforts to provide exceptional service. We look forward to welcoming you back in the future!
10/10 Excellent
Christian
26 janv. 2024
Christian
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Rajae Ait Souki - Duty manager le 24 mars 2024
Dear ChristianThank you so much for your positive rating! We're thrilled you had a great experience with us. Your support means the world to our team. We look forward to welcoming you back soon!
8/10 Bien
Karl
Voyage en couple
22 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Karl
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Rajae Ait Souki - Duty manager le 8 févr. 2024
Dear KarlThank you very much for your kind feedback about your recent stay with us. It's truly rewarding to know that our efforts to provide a memorable experience have resonated with you. Your words serve as a wonderful encouragement to our entire team. We look forward to welcoming you back in the near future.Warm regards,
8/10 Bien
Myriame
14 janv. 2024
Myriame
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Rajae Ait Souki - Duty manager le 8 févr. 2024
Dear MyriameThank you very much for your kind feedback about your recent stay with us. It's truly rewarding to know that our efforts to provide a memorable experience have resonated with you. Your words serve as a wonderful encouragement to our entire team. We look forward to welcoming you back in the near future.Warm regards,
10/10 Excellent
Delmar
4 janv. 2024
Delmar
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Rajae Ait Souki - Duty manager le 8 févr. 2024
Dear DelmarThank you very much for your kind feedback about your recent stay with us. It's truly rewarding to know that our efforts to provide a memorable experience have resonated with you. Your words serve as a wonderful encouragement to our entire team. We look forward to welcoming you back in the near future.Warm regards,