Avis
8,4
Très bien
8,6/10
Propreté
9,0/10
Personnel et service
8,2/10
Équipements
8,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,4/10
Écoresponsabilité
Avis
24 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Pamela le 24 avr. 2024
Thank you for responding to our survey. We look forward to seeing you again, take care.
10/10 Excellent
Stephane
Voyage en couple
13 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stephane
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Pamela le 13 oct. 2023
Thank you for responding to our survey. Your feedback is important to us. We look forward to seeing you again, take care.
10/10 Excellent
André
9 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
André
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Pamela le 10 oct. 2023
Thank you Andre for responding to our survey. We look forward to seeing you again, take care.
10/10 Excellent
Stephane
Voyage en couple
8 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Stephane
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Pamela le 8 oct. 2023
Thank you for responding to our survey. Your feedback is important to us. We look forward to seeing you again, take care.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
25 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Des lits doubles pour 2 personnes c'est trop petits
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en juin 2023
Réponse de Shelby le 28 juin 2023
Thank you for staying with us, we appreciate your review and hope to see you again soon. Take care.
8/10 Bien
Marc
13 mai 2023
Marc
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Pamela le 3 juin 2023
Thank you for responding to our survey. We look forward to seeing you again, take care.
10/10 Excellent
JOHN
5 oct. 2022
JOHN
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
4/10 Médiocre
Nancy
15 août 2021
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nancy
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de Jenny Fitzpatrick le 16 août 2021
Bonjour Nancy,
Nous sommes désolés pour les problèmes pendant votre séjour. Pouvez-vous nous indiquer dans quelle pièce vous vous trouviez afin que nous puissions remplacer le contrôleur et effectuer l'entretien des toilettes.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
1 janv. 2021
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2020
Réponse de Pam le 2 janv. 2021
Thank you for responding to our survey. Have a safe and happy new year, take care.
8/10 Bien
Pierre
13 sept. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bien
Pierre
Séjour de 1 nuit en septembre 2020
Réponse de Miranda Speller le 17 sept. 2020
Bonjour Pierre!
Merci d'avoir pris le temps de revoir votre séjour chez nous. Nous avons hâte de vous revoir bientôt.
Passez une bonne journée!
10/10 Excellent
Gilles, montréal
Voyage en couple
8 sept. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Gilles
Séjour de 1 nuit en septembre 2020
Réponse de Lisa Front desk rep le 8 sept. 2020
Hello Gilles! thank you for taking the time to fill out the review!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
23 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2020
Réponse de Jenny Fitzpatrick le 24 août 2020
Thank you for staying with us and for completing our survey. All feedback helps us know what to improve in the future. We hope to see you again.
6/10 Satisfaisant
Éric
12 janv. 2020
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Séjour pas satisfaisant pour nous
Éric
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Miranda Speller le 13 janv. 2020
Bonjour Eric!
Merci d'avoir pris le temps de répondre à notre sondage en ligne concernant votre récent séjour dans notre hôtel.
Au nom de toute notre équipe, je voudrais m'excuser de ne pas avoir dépassé vos attentes. Votre satisfaction est importante pour nous et nous utiliserons les commentaires que vous avez fournis pour apporter des améliorations afin de garantir une expérience exceptionnelle à nos clients à l'avenir.
J'espère que vous envisagerez de rester avec nous à nouveau afin que nous puissions avoir une autre chance de vous offrir une expérience supérieure.
Cordialement,
10/10 Excellent
Stéphane
Voyage d’affaires
23 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Recommandé
Stéphane
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Jenny le 26 déc. 2019
Thank you for taking the time to complete our survey and for such a great review.
We hope to see you again in the new year,
Jenny Fitzpatrick
Comfort Inn Orillia
705-327-7744
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
20 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Miranda Speller le 23 août 2019
Hello Anonymous!
Thank you for taking the time to review your stay with us and we hope to welcome you back soon
Take Care
8/10 Bien
Voyageur vérifié
2 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de Alyssa le 3 juin 2019
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel.
Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!
10/10 Excellent
Maddy
6 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Maddy
Séjour de 2 nuits en mai 2019
Réponse de alyssa le 9 mai 2019
Dear Maddy,
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel.
Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!
8/10 Bien
Ghislaine
3 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ghislaine
Séjour de 1 nuit en octobre 2018
Réponse de Miranda Speller le 16 nov. 2018
Hello Ghislaine!
Thank you for the great score and we hope to welcome you back soon.
Take Care!
8/10 Bien
Kelly
Voyage en couple
28 avr. 2024
Kelly
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Pamela le 29 avr. 2024
Hi Kelly, sorry to hear you did not enjoy breakfast. Your feedback is important to us. We look forward to seeing you again, take care.
10/10 Excellent
Sharon
Voyage en famille
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sharon
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Pamela le 29 avr. 2024
Hi Sharon, thank you for responding to our survey and your wonderful comments. Your feedback is important to us and we look forward to seeing you again, take care.
10/10 Excellent
David
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
28 avr. 2024
Les points forts : Équipements
David
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Pamela le 2 mai 2024
Hi David, thank you for responding to our survey and your wonderful comments. We look forward to seeing you again, take care.
6/10 Satisfaisant
GREG
Voyage en couple
21 avr. 2024
GREG
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Shelley le 22 avr. 2024
Hello Greg, our apologies again. Unfortunately, this is out of our control and were only relying the message given to us by our provider.
8/10 Bien
Gary
Voyage en couple
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gary
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Shelley le 22 avr. 2024
Our apologies. Unfortunately issues such as this is out of our control and the provider had been contacted and were working on the issue.
8/10 Bien
Gwen
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Gwen
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Shelley le 22 avr. 2024
Hello Gwen thank you for completing our survey, we hope to see you again.
10/10 Excellent
Gerda
19 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Gerda
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Shelley le 22 avr. 2024
Thank you Gerda for completing our survey, we hope to see you again.
10/10 Excellent
Rupert
18 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Rupert
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Pamela le 18 avr. 2024
Hi Rupert, thank you so much for responding to our survey and your wonderful comments. Your feedback is important to us and we look forward to seeing you again, take care.
10/10 Excellent
Jean
Voyage en groupe
15 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jean
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de alisha le 15 avr. 2024
Thank you Jean for responding to our survey! We work hard to strive for a wonderful stay for our guest, we hope to see you again in the future!
10/10 Excellent
Judi
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Judi
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Pamela le 15 avr. 2024
Hi Judi, thank you for responding to our survey and your wonder comments. We do have 2 types of pillows on the beds - hard & soft - perhaps they were mixed up for your husband. Looking forward to seeing you again, take care.
10/10 Excellent
Robert
Voyage en couple
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Robert
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Pamela le 15 avr. 2024
Hi Robert, thank you for responding to our survey and your wonderful comments. We look forward to seeing you again, take care.
8/10 Bien
Garry
Voyage en couple
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté et équipements
Garry
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Pamela le 15 avr. 2024
Thank you for responding to our survey. Your feedback is important to us. We look forward to seeing you again,take care.
10/10 Excellent
nanette
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
nanette
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Pamela le 15 avr. 2024
Hi Nanette, thank you for responding to our survey and your wonderful comment. We look forward to seeing you again, take care.
8/10 Bien
Andre
13 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Andre
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Pamela le 13 avr. 2024
Hi Andre, thank you for responding to our survey. Your feedback is important to us. We look forward to seeing you again, take care.
8/10 Bien
Peter
8 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Peter
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Pamela le 10 avr. 2024
Hi Peter, thank you for responding to our survey. Your feedback is important to us. We look forward to seeing you again, take care.
10/10 Excellent
Lawrence
Voyage en couple
8 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lawrence
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Pamela le 10 avr. 2024
Hi Lawrence, thank you for responding to our survey. Your feedback is important to us and we look forward to seeing you again, take care.
10/10 Excellent
Harry
Voyage en famille
31 mars 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Harry
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Pamela le 1 avr. 2024
Hi Harry, thank you for responding to our survey and your wonderful comments. We look forward to seeing you again, take care.
10/10 Excellent
Mette
31 mars 2024
Mette
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Pamela le 20 avr. 2024
Hi Mette, thank you for responding to our survey. Your feedback is very important to us. We look forward to seeing you again, take care.
10/10 Excellent
Michelle
30 mars 2024
Les points forts : Propreté
Michelle
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Pamela le 1 avr. 2024
Hi Michelle, thank you for responding to our survey. Your feedback is important to us. We look forward to seeing you again, take care.
10/10 Excellent
Mario
Voyage en couple
30 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mario
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Pamela le 1 avr. 2024
Hi Mario, thank you for responding to our survey and your wonderful comments. Your feedback is important to us. We look forward to seeing you again, take care.
10/10 Excellent
Diane
30 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Diane
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Pamela le 1 avr. 2024
Hi Diane, thank you for responding to our survey. Your feedback is important to us. We look forward to seeing you again, take care.
10/10 Excellent
Angele
Voyage en famille avec de jeunes enfants
27 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Angele
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Pamela le 28 mars 2024
Thank you Angele for your wonderful comments. Your feedback is important to us. We look forward to seeing you again, take care.
10/10 Excellent
James
27 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
James
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Pamela le 28 mars 2024
Thank you James for responding to our survey and your wonderful comments. Your feedback is important to us. We look forward to seeing you again, take care.
8/10 Bien
Ken
27 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Ken
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Pamela le 28 mars 2024
Thank you for responding to our survey. Your feedback is important to us. In future, please reserve on the lower level. We look forward to seeing you again, take care
8/10 Bien
Vanessa
Voyage en couple
25 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Vanessa
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Pamela le 26 mars 2024
Hi Vanessa, thank you for responding to our survey and your wonderful comments. We look forward to seeing you again, take care.
8/10 Bien
Victoria
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
21 mars 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Victoria
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Pamela le 22 mars 2024
Hi Victoria, thank you for responding to our survey. We look forward to seeing you again, take care.
8/10 Bien
Art
Voyage en famille, Voyage en couple
19 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Art
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Pamela le 20 mars 2024
Hi Art, sorry about the pillows, there are suppose to be 2 hard pillows & 2 soft pillows on each bed. Your feedback is important to us and we look forward to seeing you again, take care.
10/10 Excellent
David
Voyage en couple
11 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Pamela le 12 mars 2024
Hi David, thank you for responding to our survey. Your feedback is important to us. We hope to see you again, and perhaps you will have time to enjoy breakfast. Take care.
10/10 Excellent
Kim
Voyage en famille
11 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kim
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Pamela le 12 mars 2024
Hi Kim, thank you for responding to our survey. Your feedback is important to us.We look forward to seeing you again, take care.
8/10 Bien
June
11 mars 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
June
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Pamela le 12 mars 2024
Hi June, thank you for responding to our survey. Your feedback is important to us. We look forward to seeing you again, take care.
8/10 Bien
mu le
11 mars 2024
mu le
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Pamela le 1 avr. 2024
Hi Mu Le, thank you for responding to our survey. Your feedback is important to us. We look forward to seeing you again, take care.
2/10 Horrible
Amber
10 mars 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Amber
Séjour de 1 nuit en mars 2024