Avis
8,0
Très bien
8,0/10
Propreté
8,2/10
Personnel et service
7,6/10
Équipements
7,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
Avis
Voyage d’affaires
4 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en février 2020
8/10 Bien
Voyageur vérifié
4 janv. 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de Annie le 29 janv. 2020
Thank you so much for your wonderful feedback after your recent stay with us. We really appreciate you taking the time to share your experience and being so pleasantly. We look forward to welcoming you back again to Narai Hotel Bangkok.
Sincerely yours,
Anintorn Ovathasarn
Hotel Manager
Narai Hotel, Bangkok
8/10 Bien
Veskudeparis, Paris
8 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Veskudeparis
Séjour de 7 nuits en novembre 2019
Réponse de Annie le 3 févr. 2020
Bonjour Veskudeparis,
Greetings! Thank you for taking out time to share the valuable feedback of your stay at our property. We are delighted to learn that you had a memorable stay with us. It is so inspiring for us to see that our guests have had a beautiful stay which in itself is the biggest recognition for all the efforts we put in. We have shared your wonderful feedback with the whole team. The team looks forward to your return soon again to what we hope is now your home whenever you’re in the city.
Kind regards,
Anintorn Ovathasarn
Hotel Manager
Narai Hotel, Bangkok
10/10 Excellent
céline
10 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
séjour de 3 nuits
céline
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
Réponse de Annie le 14 nov. 2019
Bonjour céline!
Merci beaucoup pour votre visiter!
Greetings! Thank you for taking out time to share the valuable feedback of your stay at our property. We are delighted to learn that you had a memorable stay with us. It is so inspiring for us to see that our guests have had a beautiful stay which in itself is the biggest recognition for all the efforts we put in. We have shared your wonderful feedback with the whole team. The team looks forward to your return soon again to what we hope is now your home whenever you’re in the city.
À bientôt,
Anintorn Ovathasarn
Hotel Manager
Narai Hotel, Bangkok
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en couple
4 nov. 2019
Les points faibles : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
Réponse de Annie le 14 nov. 2019
Thank you so much for your value feedback after your recent stay with us. We really appreciate you taking the time to share your experience and being so pleasantly with our upscale room. For your information, we are about to complete our rooms touching up, floor by floor.
Should you plan on returning to Bangkok in the future please feel free to contact me, and I trust we can improve on this experience and provide you with a thoroughly enjoyable stay.
Sincerely yours,
Anintorn Ovathasarn
Hotel Manager
Narai Hotel, Bangkok
10/10 Excellent
User
4 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
User
Séjour de 8 nuits en octobre 2019
Réponse de Annie le 14 nov. 2019
Thank you so much for your wonderful score review feedback after your recent stay with us. We really appreciate you taking the time to share your experience and being so pleasantly. We look forward to welcoming you back again to Narai Hotel Bangkok.
Sincerely yours,
Anintorn Ovathasarn
Hotel Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
23 sept. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Annie le 23 sept. 2019
Thank you so much for your wonderful score feedback after your recent stay with us. We really appreciate you taking the time to share your experience and being so pleasantly. We look forward to welcoming you back again to Narai Hotel Bangkok.
Sincerely yours,
Anintorn Ovathasarn
Hotel Manager
Narai Hotel, Bangkok
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
23 sept. 2019
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en septembre 2019
Réponse de Annie le 23 sept. 2019
Bonjour!
Merci beaucoup pour votre visiter!
Thank you for reviewing your recent visit at Narai Hotel Bangkok. This is exactly the type of experience we strive to create for each and every guest, and it is wonderful to know that you truly enjoyed every aspect of your stay with us. I will happily share your kind words with the team.
We look forward to welcoming you back to Narai Hotel, Bangkok in the nearest future.
Sincerely yours,
Anintorn Ovathasarn
Hotel Manager
Narai Hotel, Bangkok
10/10 Excellent
michel
19 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Michel
michel
Séjour de 3 nuits en août 2019
Réponse de Annie le 12 sept. 2019
Bonjour michel,
Merci beaucoup pour visiter!
Thank you for reviewing your recent visit at Narai Hotel Bangkok. This is exactly the type of experience we strive to create for each and every guest, and it is wonderful to know that you truly enjoyed every aspect of your stay with us. I will happily share your kind words with the team.
We look forward to welcoming you back to Narai Hotel, Bangkok in the nearest future.
Sincerely yours,
Anintorn Ovathasarn
Hotel Manager
Narai Hotel, Bangkok
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
31 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Réponse de Annie le 6 août 2019
Bonjour!
Merci beaucoup pour votre visiter!
Thank you so much for your wonderful feedback after your recent stay with us. We really appreciate you taking the time to share your experience and being so pleasantly. We look forward to welcoming you back again to Narai Hotel Bangkok.
Sincerely yours,
Anintorn Ovathasarn
Hotel Manager
Narai Hotel, Bangkok
10/10 Excellent
Mario
2 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mario
Séjour de 2 nuits en mai 2019
Réponse de Annie le 6 juin 2019
Dear Mario,
Greetings! Thank you for taking out time to share the valuable feedback of your stay at our property.
We are delighted to learn that you had a memorable stay with us. It is so inspiring for us to see that our guests have had a beautiful stay which in itself is the biggest recognition for all the efforts we put in. We have shared your wonderful feedback with the whole team. The team looks forward to your return soon again to what we hope is now your home whenever you’re in the city.
Kind regards,
Anintorn Ovathasarn
Hotel Manager
Narai Hotel, Bangkok
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
27 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 11 nuits en mai 2019
Réponse de Annie le 29 mai 2019
Bonjour,
Merci beaucoup pour votre visiter!
Thank you for your wonderful review. This is exactly the type of experience we strive to create for each and every guest and I am delighted to hear that you truly enjoyed your time with us especially with our restaurant. I will share your compliment with the team. In the meantime, we look forward to welcoming you back to Narai Hotel Bangkok very soon.
À bientôt,
Anintorn Ovathasarn
Hotel Manager
Narai Hotel, Bangkok
8/10 Bien
dominique
6 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
description du narai hotel et ses environs
dominique
Séjour de 2 nuits en mai 2019
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en couple
14 mars 2019
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en mars 2019
Réponse de Annie le 18 mars 2019
Bonjour!
Greetings! At the outset, we would like to thank you for sparing time and reviewing our property. We sincerely apologize for the inconvenience caused to you. We have addressed the matter with the concerned department and have taken all corrective measures to obviate re-occurrence. Do kindly treat this as a one-off aberration on our part and not a mark of the hospitality that we are known for. We do look forward to meeting you on your next visit and we will make sure you carry back better memories of your visit with us.
Kind regards,
Anintorn Ovathasarn
Hotel Manager
Narai Hotel, Bangkok
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires, Voyage en couple
1 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en février 2019
Réponse de dear le 9 avr. 2019
Dear Guest,
Greetings! Thank you for taking out time to share the valuable feedback of your stay at our property. We are delighted to learn that you had a memorable stay with us. It is so inspiring for us to see that our guests have had a beautiful stay which in itself is the biggest recognition for all the efforts we put in. We have shared your wonderful feedback with the whole team. The team looks forward to your return soon again to what we hope is now your home whenever you’re in the city.
Kind regards,
Narai Hotel
6/10 Satisfaisant
Sébastien, Paris
Voyage en famille
24 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Sébastien
Séjour de 8 nuits en février 2019
Réponse de Annie le 4 mars 2019
Bonjour Sébastien,
Greetings! At the outset, we would like to thank you for sparing time and reviewing our property. We sincerely apologize for the inconvenience caused to you. We have addressed the matter with the concerned department and have taken all corrective measures to obviate re-occurrence. Do kindly treat this as a one-off aberration on our part and not a mark of the hospitality that we are known for. We do look forward to meeting you on your next visit and we will make sure you carry back better memories of your visit with us.
Kind regards,
Anintorn Ovathasarn
Hotel Manager
Narai Hotel, Bangkok
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
6 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en janvier 2019
Réponse de Annie le 9 févr. 2019
Bonjour!
Greetings! Thank you for taking out time to share the valuable feedback of your stay at our property.
We are delighted to learn that you had a memorable stay with us. It is so inspiring for us to see that our guests have had a beautiful stay which in itself is the biggest recognition for all the efforts we put in. We have shared your wonderful feedback with the whole team.
The team looks forward to your return soon again to what we hope is now your home whenever you’re in the city.
À bientôt!
Kind regards,
Anintorn Ovathasarn
Hotel Manager
Narai Hotel, Bangkok
10/10 Excellent
michel
17 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Satisfait
michel
Séjour de 4 nuits en décembre 2018
Réponse de dear le 17 déc. 2018
Dear Michel,
Greetings! Thank you for taking out time to share the valuable feedback of your stay at our property. We are delighted to learn that you had a memorable stay with us. It is so inspiring for us to see that our guests have had a beautiful stay which in itself is the biggest recognition for all the efforts we put in. We have shared your wonderful feedback with the whole team. The team looks forward to your return soon again to what we hope is now your home whenever you’re in the city.
Kind regards,
Narai hotel
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
13 déc. 2018
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en novembre 2018
Réponse de dear le 13 déc. 2018
Dear Guest,
Greetings! At the outset, We would like to thank you for sparing time and reviewing our property. We have made a note of your feedback. We will make sure that you carry back better memories of your stay with us in the future, and towards this please allow us to be of service to you once again.
Kind regards,
Narai hotel
10/10 Excellent
Daniel
5 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Daniel
Séjour de 2 nuits en novembre 2018
Réponse de dear le 7 déc. 2018
Dear Mr. Daniel,
Greetings! Thank you for taking out time to share the valuable feedback of your stay at our property. We are delighted to learn that you had a memorable stay with us. It is so inspiring for us to see that our guests have had a beautiful stay which in itself is the biggest recognition for all the efforts we put in. We have shared your wonderful feedback with the whole team. The team looks forward to your return soon again to what we hope is now your home whenever you’re in the city.
Kind regards,
Narai hotel
8/10 Bien
Mickael
15 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice in Silom Street
Mickael
Séjour de 3 nuits en novembre 2018
Réponse de dear le 16 nov. 2018
Dear Khun Mickael,
Greetings! Thank you for taking out time to share the valuable feedback of your stay at our property. We are delighted to learn that you had a memorable stay with us. It is so inspiring for us to see that our guests have had a beautiful stay which in itself is the biggest recognition for all the efforts we put in. We have shared your wonderful feedback with the whole team. The team looks forward to your return soon again to what we hope is now your home whenever you’re in the city.
Kind regards,
Narai Hotel
6/10 Satisfaisant
Francoise, Cannes
12 nov. 2018
Les points forts : Propreté et personnel et service
Francoise
Séjour de 2 nuits en novembre 2018
Réponse de dear le 12 nov. 2018
Dear Francoise,
Greetings! At the outset, We would like to thank you for sparing time and reviewing our property. We have made a note of your feedback. We will make sure that you carry back better memories of your stay with us in the future, and towards this please allow us to be of service to you once again.
Kind regards,
Narai Hotel
10/10 Excellent
michel
7 mars 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A conseiller
michel
Séjour de 4 nuits en mars 2018
8/10 Bien
Voyageur vérifié
31 janv. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel bien situé
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2018
8/10 Bien
romain, metz
9 janv. 2018
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
romain
Séjour de 2 nuits en janvier 2018
Réponse de Vanlaya le 17 janv. 2018
Dear Mr. Romain,
Thank you very much for taking the time to write this nice review. We hope to be able to welcome you back at Narai Hotel again.
Kind regards,
Vanlaya S.
Sales Executive
8/10 Bien
alexis, bangkok
4 janv. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Idéalement situé
alexis
Séjour de 5 nuits en décembre 2017
6/10 Satisfaisant
edabba, reunion
10 nov. 2017
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel proche des grands axes
edabba
Séjour de 11 nuits en octobre 2017
4/10 Médiocre
florentin
7 sept. 2017
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour décevant, à fuir !
florentin
Séjour de 6 nuits en août 2017
8/10 Bien
Daniel
2 août 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Irréprochable
Daniel
Séjour de 1 nuit en juillet 2017
10/10 Excellent
benoit
21 juin 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
correct pour son prix
benoit
Séjour de 4 nuits en juin 2017
8/10 Bien
GERARD
24 mai 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel très bien situe
GERARD
8/10 Bien
Marcel
16 avr. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Marcel
8/10 Bien
Voyageur vérifié
6 avr. 2017
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Jesper
Voyage d’affaires
11 févr. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kommer gerne igen
Jesper
Séjour de 2 nuits en février 2021
10/10 Excellent
Thumb, Bangkok
Voyage d’affaires
14 juil. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Thumb
Séjour de 1 nuit en juillet 2020
10/10 Excellent
Thumb, Bangkok
Voyage d’affaires
10 juil. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Thumb
Séjour de 2 nuits en juillet 2020
10/10 Excellent
Dominik
23 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Prima Lage, große Zimmer
Dominik
Séjour de 1 nuit en mars 2020
8/10 Bien
Ingela
16 mars 2020
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Ingela
Séjour de 3 nuits en mars 2020
10/10 Excellent
ZUBAIR ULFAROOQ
Voyage d’affaires
15 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
great help full smiling staff
ZUBAIR ULFAROOQ
Séjour de 7 nuits en mars 2020
10/10 Excellent
elizabeth, hollywood fl
14 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
elizabeth
Séjour de 2 nuits en février 2020
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
11 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en mars 2020
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
11 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en février 2020
6/10 Satisfaisant
Geoff, Australia
Voyage en groupe
11 mars 2020
Les points forts : Propreté et personnel et service
Geoff
Séjour de 1 nuit en mars 2020
10/10 Excellent
t, 日本
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage d’affaires
9 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
t
Séjour de 1 nuit en mars 2020
8/10 Bien
Voyageur vérifié
8 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Dejligt hotel
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mars 2020
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
7 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2020
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires, Voyage en couple
5 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en février 2020
8/10 Bien
Oskar
Voyage d’affaires
4 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Oskar
Séjour de 4 nuits en février 2020
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
3 mars 2020
Les points forts : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2020
10/10 Excellent
K
Voyage en couple
3 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
K
Séjour de 4 nuits en février 2020