Avis
9,4
Exceptionnel
9,6/10
Propreté
9,6/10
Personnel et service
9,4/10
Équipements
9,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,2/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
10 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Martin Hurley le 21 mars 2024
Dear Ms. Aurelie, We are glad that we were able to make your visit comfortable and convenient. Best regards,Martin HurleyGeneral ManagerLancaster Bangkok
10/10 Excellent
Helen
Voyage en famille
4 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Helen
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Martin Hurley le 19 janv. 2024
Dear Ms. Helen,I sincerely hope to welcome you back soon.Best regards,Martin HurleyGeneral ManagerLancaster Bangkok
10/10 Excellent
Daniel
14 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Daniel
Séjour de 5 nuits en novembre 2023
Réponse de Martin Hurley le 15 nov. 2023
Dear Mr.Daniel,We appreciate your generous feedback and hope to see you again.Best regards,Martin HurleyGeneral ManagerLancaster Bangkok
10/10 Excellent
caroline
Voyage en famille
22 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
caroline
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Martin Hurley le 11 sept. 2023
Dear Mr.Caroline,I sincerely hope to welcome you back soon.Best regards,Martin HurleyGeneral ManagerLancaster Bangkok
10/10 Excellent
Rudy
Voyage en couple
1 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rudy
Séjour de 5 nuits en mars 2023
Réponse de Martin Hurley le 7 avr. 2023
Dear Rudy,I'm delighted to read how much you enjoyed your stay, and how you really took advantage of our great facilities. Best regards,Martin HurleyGeneral ManagerLancaster Bangkok
10/10 Excellent
Adel
Voyage en couple
3 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Adel
Réponse de Martin Hurley le 13 janv. 2023
Dear Adel,I'm delighted to read your kind comments regarding the team and the service they provide.Best regards,Martin HurleyGeneral ManagerLancaster Bangkok
10/10 Excellent
Yasmine
1 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Yasmine
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
Réponse de Martin Hurley le 3 août 2022
Dear Yasmine,
Thank you very much for your rating. We hope to see you again soon.
Best regards,
Martin Hurley
General Manager
Lancaster Bangkok
10/10 Excellent
KARIM
9 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent Hotel
KARIM
Séjour de 8 nuits en avril 2022
Réponse de Martin Hurley le 18 mai 2022
Dear Karim,
We are very pleased to read that your stay was perfect and clean and that you have enjoyed our breakfast included the central location which we know how important is to make visiting the city easier.
Best regards,
Martin Hurley
General Manager
Lancaster Bangkok
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
22 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de GM le 24 févr. 2020
Dear Guest,
Thank you for your kind review. I'm pleased to see that your stay was perfect and that you enjoyed service levels of the team. We look forward to welcoming you back.
Best wishes,
Martin Hurley
General Manager
Lancaster Bangkok
10/10 Excellent
Francois
28 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un vrai 5 étoiles, récent et bien situé
Francois
Séjour de 3 nuits en janvier 2020
Réponse de GM le 31 janv. 2020
Dear Francois,
Thank you for your review. I'm glad to read how much you enjoyed your stay with us and we sincerely look forward to welcoming you back soon.
Best wishes,
Martin Hurley
General Manager
Lancaster Bangkok
10/10 Excellent
Nadine, Belley
Voyage en couple
23 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nadine
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de GM le 23 janv. 2020
Dear Nadine,
Thank you for your 5/5 review of Lancaster Bangkok. I’m delighted to read how much you enjoyed our service levels and had such a great stay with us. We look forward to welcoming you back soon.
Best wishes,
Martin Hurley
General Manager
Lancaster Bangkok
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants
8 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en août 2019
Réponse de GM le 15 août 2019
Dear Guest,
Thank you for your review of Lancaster Bangkok. I’m delighted to read you enjoyed your family room and that you had such a comfortable stay with us. We hope to welcome you back to Lancaster Bangkok.
Best wishes,
Martin Hurley
General Manager
Lancaster Bangkok
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
24 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Réponse de GM le 26 juin 2019
Dear Guest,
Thank you for reviewing your recent stay at Lancaster Bangkok and awarding us five stars. I’m delighted to read that you enjoyed our spacious rooms, great beds, and convenient location.
Thank you also for your comments regarding the impeccable service, we work hard to delight our guests and appreciate the recognition. We look forward to your return to Lancaster Bangkok.
Best wishes,
Martin Hurley
General Manager
Lancaster Bangkok
8/10 Bien
Voyageur vérifié
20 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en avril 2019
Réponse de GM le 23 avr. 2019
Dear Guest,
Thank you for your review of Lancaster Bangkok. I'm pleased you enjoyed your stay with us. We hope to welcome you back soon.
Best wishes,
Martin Hurley
General Manager
Lancaster Bangkok
10/10 Excellent
Mélanie
10 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fantastique!!!
Mélanie
Séjour de 1 nuit en février 2019
Réponse de GM le 12 févr. 2019
Dear Mélanie,
Thank you for your review of Lancaster Bangkok, I'm delighted to read how much you enjoyed your stay and look forward to your return next year.
Best wishes,
Martin Hurley
General Manager
Lancaster Bangkok
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
9 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
Réponse de GM le 9 janv. 2019
Dear guest,
Thank you for your review of Lancaster Bangkok. I'm pleased to see you enjoyed your stay and our convenient location. We hope to see you again soon.
Best wishes,
Martin Hurley
General Manager
Lancaster Bangkok
8/10 Bien
GABRIEL
4 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Trsè bon Hôtel
GABRIEL
Séjour de 3 nuits en août 2018
Réponse de GM le 6 sept. 2018
Dear Gabriel,
Thank you for your review of Lancaster Bangkok, I'm happy to read that you enjoyed your stay and our level of service. We hope to see you again soon.
Best wishes,
Martin Hurley
General Manager
Lancaster Bangkok
10/10 Excellent
William, Rexburg
Voyage en famille
25 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
William
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Martin Hurley le 28 mai 2024
Dear Mr. William, We appreciate your generous feedback and hope to see you again.Best regards,Martin HurleyGeneral ManagerLancaster Bangkok
8/10 Bien
Stefan
Voyage en couple
21 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Stefan
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Martin Hurley le 24 mai 2024
Dear Mr. Stefan, I sincerely hope to welcome you back soon.Best regards,Martin HurleyGeneral ManagerLancaster Bangkok
10/10 Excellent
Joseph
20 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Joseph
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Martin Hurley le 24 mai 2024
Dear Mr.Joseph, I’m delighted to read how much you enjoyed our spa and service levels. We look forward to your return to Lancaster Bangkok.Best regards,Martin HurleyGeneral ManagerLancaster Bangkok
10/10 Excellent
Paul
20 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Paul
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Martin Hurley le 24 mai 2024
Dear Mr.Paul, Thank you for the wonderful feedback. We are thrilled to hear that you found your stay to be incredible. Best regards,Martin HurleyGeneral ManagerLancaster Bangkok
8/10 Bien
Dana
Voyage en famille
18 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dana
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Martin Hurley le 28 mai 2024
Dear Ms.Dana, We always aim to deliver a great experience. Thanks for taking the time to bring this to our attention. We will use the feedback to make us better.Best regards,Martin HurleyGeneral ManagerLancaster Bangkok
8/10 Bien
kaori
17 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
kaori
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de Martin Hurley le 24 mai 2024
Dear Mr.Kaori, I sincerely hope to welcome you back soon.Best regards,Martin HurleyGeneral ManagerLancaster Bangkok
10/10 Excellent
Chinh, Longmont
Voyage en famille
14 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Chinh
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Martin Hurley le 28 mai 2024
Dear Mr. Chinh, We are thrilled to read you found all the makings for a wonderful stay at Lancaster Bangkok. We do look forward to welcoming you back for a longer stay in the near future.Best regards,Martin HurleyGeneral ManagerLancaster Bangkok
10/10 Excellent
Jatin
Voyage en couple
10 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jatin
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Martin Hurley le 14 mai 2024
Dear Mr. Jatin, Thank you for your review of Lancaster Bangkok. I’m glad to read that your stay was good and that the location worked for you. Best regards,Martin HurleyGeneral ManagerLancaster Bangkok
8/10 Bien
Thu
Voyage en famille
9 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Thu
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Martin Hurley le 14 mai 2024
Dear Mr. Thu, I’m pleased you enjoyed your stay and the levels of service provided. Best regards,Martin HurleyGeneral ManagerLancaster Bangkok
10/10 Excellent
Andrew
8 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Andrew
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Martin Hurley le 24 mai 2024
Dear Mr. Andrew, We appreciate your generous feedback and hope to see you again.Best regards,Martin HurleyGeneral ManagerLancaster Bangkok
10/10 Excellent
HITOMI
5 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
HITOMI
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Martin Hurley le 8 mai 2024
Dear Mr. Hitomi, I sincerely hope to welcome you back soon.Best regards,Martin HurleyGeneral ManagerLancaster Bangkok
10/10 Excellent
Ainsa
Voyage en groupe
2 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ainsa
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Martin Hurley le 8 mai 2024
Dear Ms. Ainsa, We appreciate your generous feedback and hope to see you again.Best regards,Martin HurleyGeneral ManagerLancaster Bangkok
10/10 Excellent
william
26 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
william
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de Martin Hurley le 2 mai 2024
Dear Mr. William, I’m glad to read that your enjoyed your stay with us and that the location worked for you. Thank you for recognising the service levels of our team members. We look forward to welcoming you back to Lancaster Bangkok.Best regards,Martin HurleyGeneral ManagerLancaster Bangkok
10/10 Excellent
Anita
16 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Anita
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Martin Hurley le 26 avr. 2024
Dear Ms. Anita, Thank you for your fantastic review of Lancaster Bangkok. I was pleased to read that you enjoyed your stay with us, and even more pleased to see your comments regarding our friendly and helpful team. Please let us know how our pool area could have been better, we are always happy to receive specific feedback.Best regards,Martin HurleyGeneral ManagerLancaster Bangkok
6/10 Satisfaisant
Takashi
16 avr. 2024
Takashi
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Martin Hurley le 8 mai 2024
Dear Mr. Takashi, I sincerely hope to welcome you back soon.Best regards,Martin HurleyGeneral ManagerLancaster Bangkok
8/10 Bien
RICHARD
15 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
RICHARD
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Réponse de Martin Hurley le 22 avr. 2024
Dear Mr. Richard, I sincerely hope to welcome you back soon.Best regards,Martin HurleyGeneral ManagerLancaster Bangkok
10/10 Excellent
Sherida
12 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sherida
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Martin Hurley le 22 avr. 2024
Dear Ms. Sherida, I sincerely hope to welcome you back soon.Best regards,Martin HurleyGeneral ManagerLancaster Bangkok
10/10 Excellent
Frank
11 avr. 2024
Frank
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Martin Hurley le 26 avr. 2024
Dear Mr. Frank, Thank you very much for your return, We are thrilled to read you enjoyed us just as much on the fourth visit to Lancaster Bangkok. We do look forward to welcoming you back for a longer stay in the near future.Best regards,Martin HurleyGeneral ManagerLancaster Bangkok
8/10 Bien
Sai Ho
Voyage en famille
5 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sai Ho
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Martin Hurley le 22 avr. 2024
Dear Mr. Sai Ho, Thank you for posting a review. We provide a Gideons bible in every room, I’m sorry if this caused you to lose sleep – we would be happy to carefully remove it on request. I’m quite sure that the presence of a book in your room hasn’t caused any issues previously.Best regards,Martin HurleyGeneral ManagerLancaster Bangkok
10/10 Excellent
Anthony
Voyage en couple
4 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Anthony
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Martin Hurley le 10 avr. 2024
Dear Mr. Anthony, We are all very happy that you liked our location but particularly that you enjoyed the service our staff have provided.Best regards,Martin HurleyGeneral ManagerLancaster Bangkok
10/10 Excellent
Supatthra
4 avr. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Supatthra
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Martin Hurley le 10 avr. 2024
Dear Khun Supatthra, The team appreciate your kind words and we look forward to welcoming you back.Best regards,Martin HurleyGeneral ManagerLancaster Bangkok
8/10 Bien
Tatsuya
1 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tatsuya
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Martin Hurley le 2 avr. 2024
Dear Mr. Tatsuya, We appreciate your generous feedback and hope to see you again.Best regards,Martin HurleyGeneral ManagerLancaster Bangkok
10/10 Excellent
NEIL
29 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
NEIL
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Martin Hurley le 29 mars 2024
Dear Mr. Neil, We appreciate your generous feedback and hope to see you again.Best regards,Martin HurleyGeneral ManagerLancaster Bangkok
10/10 Excellent
Mahbubur
26 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mahbubur
Séjour de 6 nuits en mars 2024
Réponse de Martin Hurley le 28 mars 2024
Dear Mr. Mahbbur, What a pleasure it was to read. Thank you for acknowledging the effort that goes into making a memorable stay.
10/10 Excellent
Isa
26 mars 2024
Isa
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Martin Hurley le 22 avr. 2024
Dear Ms. Isa, I sincerely hope to welcome you back soon.Best regards,Martin HurleyGeneral ManagerLancaster Bangkok
10/10 Excellent
Frank
25 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Frank
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Réponse de Martin Hurley le 29 mars 2024
Dear Mr. Frank, Thank you for your review of Lancaster Bangkok, it's great to read so many positive comments. I'm delighted that you would return to the hotel, but feel free to let me know what more we could have done to improve your stay. We look forward to your return.Best regards,Martin HurleyGeneral ManagerLancaster Bangkok
10/10 Excellent
Marc, St Louis
23 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Marc
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Martin Hurley le 28 mars 2024
Dear Mr. Marc, I sincerely hope to welcome you back soon.Best regards,Martin HurleyGeneral ManagerLancaster Bangkok
8/10 Bien
Juuso
22 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Juuso
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Martin Hurley le 29 mars 2024
Dear Mr. Juuso, Thank you for posting a review and we’re sorry to hear that your experience was not of the quality you expected. We would like the opportunity to investigate your feedback further, please feel free to contact directly.Best regards,Martin HurleyGeneral ManagerLancaster Bangkok
10/10 Excellent
Marissa
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
19 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marissa
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Martin Hurley le 21 mars 2024
Dear Ms.Marissa, I'm pleased to see that you enjoyed your family room, very convenient for families with children. Your kind praises about our helpful and friendly team are sincerely appreciated and will be shared with the team, we know they will be delighted!Best regards,Martin HurleyGeneral ManagerLancaster Bangkok
10/10 Excellent
Ricardo
Voyage en couple
15 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ricardo
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Martin Hurley le 21 mars 2024
Dear Mr. Ricardo, We appreciate your generous feedback and hope to see you again.Best regards,Martin HurleyGeneral ManagerLancaster Bangkok
10/10 Excellent
Frank
13 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Frank
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Martin Hurley le 2 avr. 2024
Dear Mr. Frank, I sincerely hope to welcome you back soon.Best regards,Martin HurleyGeneral ManagerLancaster Bangkok
10/10 Excellent
Ricardo
Voyage en couple
12 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ricardo
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Martin Hurley le 21 mars 2024
Dear Mr. Ricardo, The team appreciate your kind words and we look forward to welcoming you back.Best regards,Martin HurleyGeneral ManagerLancaster Bangkok
10/10 Excellent
Frank
11 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Frank
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Martin Hurley le 2 avr. 2024
Dear Mr. Frank,We appreciate your generous feedback and hope to see you again.Best regards,Martin HurleyGeneral ManagerLancaster Bangkok