Extérieur

Avis sur Al Meroz Bangkok

5 out of 5
Al Meroz Bangkok
4, Soi Ramkhamhaeng Road 5, Ramkhamhaeng Road, Suan Luang, Bangkok

Avis

8,8

Excellent

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 230 avis sur 436." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 135 avis sur 436." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 53 avis sur 436." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 13 avis sur 436." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 5 avis sur 436." "

9,0/10

Propreté

9,0/10

Personnel et service

8,6/10

Équipements

8,8/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,0/10

Écoresponsabilité

Avis

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service
3 étoiles mais pas plus
Pas du tout le standing d'un 5 étoiles. En arrivant c'était un 4 étoiles mais moi je ne donne pas plus que 3 étoiles. Piscine fermée et au niveau de la chambre très vieillotte donc un rafraîchissement est de mise. Sinon le personnel très sympathique
Séjour de 1 nuit en septembre 2022

10/10 Excellent

Nadia

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Belle hôtel, propre bon resto à l’intérieur
Séjour de 2 nuits en décembre 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 3 nuits en novembre 2019

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel entièrement Halal , très luxueux avec un personnel très accueillant
Séjour de 1 nuit en juillet 2019

8/10 Bien

Florian

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Recommandé
Rien à redire, hôtel pratique car proche de l'aéroport, conforme à ce qui était espéré.

8/10 Bien

Céline, Paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Séjour 1 nuit à Bangkok
Séjour d'une nuit très agréable. Chambre très confortable et luxueuse.

8/10 Bien

FREDERIC, STRASBOURG

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hotel récent
cet hôtel est tout récent donc les chambres sont impeccables, rien à dire sur ce sujet, le personnel est aimable, la piscine sur le toit est petite mais suffisante et peu fréquentée. Le petit déjeuner est décevant, minimaliste et de piètre qualité. L'hotel est situé dans un quartier relativement éloigné du centre de Bangkok il est relié par le "Airportlink" à 7 minutes à pied de l'hotel (bien pratique) mais rien autour pour diner....Pour nous néanmoins ce fut un bon rapport qualité prix dans la mesure où nous avons bénéficié d'une offre promotionnelle.

10/10 Excellent

christine, toulon

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hotel paradisiaque
séjour de rêve dans cet hôtel superbe de très grande qualité. tout est superbe on se croit dans un conte de fée c'est splendide , les chambres grandes, propres et joliment décorées. le personnel d'une gentillesse incroyable et a votre disposition , le petit déjeuner merveilleux il y a de tout pour tous les gouts .la piscine pour nous n'a pas été un souci car il n'y avait personne donc nous avons pu y aller mon mari et moi. le quartier par contre il n'y a pas grand chose mais la station métro est proche et c'est pratique pour aller a l’aéroport ou le centre de bangkok. pour nous cet hôtel est le plus chic que tous les hôtels que nous avons pu faire et nous avons eu un petit pincement de partir. nous y retournerons sans aucune hésitation je le conseille très fortement car c'est hôtel c'est le reve

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fantastique
Etablissement remarquable , decoration soignée, service de qualité.

8/10 Bien

ISABELLE

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pratique pour atteindre l'aéroport
Hotel neuf beau décor arabisant chambre spacieuse salle de bain un peu petite . Agence de voyage incompétente incapable de réserver un cabaret c'est le concierge qui a récupéré l'affaire et au final tout c'est bien passé. Petite piscine au 16 étage avec horaire pour les femmes 7h 12h et horaires pour les hommes 12h 20h. Un dîner buffet est proposé chaque soir 1000 bahts tout inclus. Metro et bateaux surn les longs à proximité mais l'hôtel est loin du centre par contre cela est pratique pour l'aéroport de sumkovit bon rapport qualité/prix

6/10 Satisfaisant

Hanisah

Séjour de 3 nuits en mai 2024

8/10 Bien

Azusa

Séjour de 3 nuits en mai 2024

8/10 Bien

Cesur

Séjour de 4 nuits en avril 2024

6/10 Satisfaisant

David, Falkirk

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Dylan

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Amir

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Clean and safe
Séjour de 7 nuits en mars 2024

8/10 Bien

Mieko

Les points forts : Propreté
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de TIAN le 28 mars 2024
Thank you for choosing Al Meroz Hotel and taking the time to provide us with your valuable feedback. This is exactly the type of experience we strive to create for each and every guest. Your feedback will be shared with our team and we will take this feedback to keep on doing the best service for our guests. We look forward to welcoming you back to Al Meroz Hotel very soon.

10/10 Excellent

MOMO

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
水が毎日補充されていたことと、ホテルのスタッフみんなが親切だったこと。
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de TIAN le 28 mars 2024
Thank you for choosing Al Meroz Hotel and taking the time to provide us with your valuable feedback. This is exactly the type of experience we strive to create for each and every guest. Your feedback will be shared with our team and we will take this feedback to keep on doing the best service for our guests. We look forward to welcoming you back to Al Meroz Hotel very soon.

8/10 Bien

KATO

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de TIAN le 28 mars 2024
Thank you for choosing Al Meroz Hotel and taking the time to provide us with your valuable feedback. This is exactly the type of experience we strive to create for each and every guest. Your feedback will be shared with our team and we will take this feedback to keep on doing the best service for our guests. We look forward to welcoming you back to Al Meroz Hotel very soon.

4/10 Médiocre

Michael

Voyage en groupe, Voyage en couple
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
This is a Muslim hotel, so there’s no alcohol allowed on premises. The buffet breakfast was a little less than average. Only ladies can use the pool from 7 AM till noon. No men allowed at that time. We were on the ninth floor. The lobby of the hotel is beautiful but our room was dated. The hallways were dated wallpaper was ripped the air conditioner in our room leaked and water pooled on our floor. The shower was broken and our bed was full of hair. I did not contact the front desk about any of this when I was on site, our door lock battery died in the middle of the night and had to have them fix it so we could get back into our room and this hotel is a little out-of-the-way
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de TIAN le 28 mars 2024
We would like to thank you for sparing time and reviewing our property. Besides, we sincerely apologize for the inconvenience caused to you. We have addressed the matter with the concerned department and have taken all corrective measures to obviate re-occurrence. Do kindly treat this as a one-off aberration on our part and not a mark of the hospitality that we are known for. We do look forward to meeting you on your next visit and we will make sure you carry back better memories of your visit with us.

6/10 Satisfaisant

David

wird zu hoch angepriesen. Mehr Standard, der in den Bildern bei Hotels.com luxuriöser dargestellt wird. Pool ist sehr enttäuschend, ebenso sehr laut dort, da die Abluft der kompletten Klimaanlage des Hotels über dem Pool heraus geblasen wird. Sehr laut.
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de TIAN le 28 mars 2024
Thank you for choosing Al Meroz Hotel as your hotel during your recent visit and for taking the time to provide us with your valuable feedback.We are pleased to learn that you have enjoyed your overall stay with us. Your comments have been shared with the relevant department heads and team members concerned. This valuable feedback allows us to continually monitor and improve both quality of our products and the standards of services provided.Again, thank you for giving us the opportunity to make your stay comfortable and we are looking forward to welcoming you back soon in the near future.

10/10 Excellent

Yunseok

Séjour de 24 nuits en janvier 2024
Réponse de TIAN le 28 mars 2024
Thank you for choosing Al Meroz Hotel as your hotel during your recent visit and for taking the time to provide us with your valuable feedback.We are pleased to learn that you have enjoyed your overall stay with us. Your comments have been shared with the relevant department heads and team members concerned. This valuable feedback allows us to continually monitor and improve both quality of our products and the standards of services provided.Again, thank you for giving us the opportunity to make your stay comfortable and we are looking forward to welcoming you back soon in the near future.

10/10 Excellent

Gabriela

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very nice and accomodating. We loved our stay - it is a bit far from the city center though
Réponse de TIAN le 28 mars 2024
Thank you for choosing Al Meroz Hotel as your hotel during your recent visit and for taking the time to provide us with your valuable feedback.We are pleased to learn that you have enjoyed your overall stay with us. Your comments have been shared with the relevant department heads and team members concerned. This valuable feedback allows us to continually monitor and improve both quality of our products and the standards of services provided.Again, thank you for giving us the opportunity to make your stay comfortable and we are looking forward to welcoming you back soon in the near future.

6/10 Satisfaisant

Chun Kau

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de TIAN le 28 mars 2024
Thank you for choosing Al Meroz Hotel as your hotel during your recent visit and for taking the time to provide us with your valuable feedback.We are pleased to learn that you have enjoyed your overall stay with us. Your comments have been shared with the relevant department heads and team members concerned. This valuable feedback allows us to continually monitor and improve both quality of our products and the standards of services provided.Again, thank you for giving us the opportunity to make your stay comfortable and we are looking forward to welcoming you back soon in the near future.

10/10 Excellent

Zulaikah

Voyage en famille
I will recommend people to come stay at this hotel..
Séjour de 5 nuits en janvier 2024
Réponse de TIAN le 28 mars 2024
Thank you for choosing Al Meroz Hotel as your hotel during your recent visit and for taking the time to provide us with your valuable feedback.We are pleased to learn that you have enjoyed your overall stay with us. Your comments have been shared with the relevant department heads and team members concerned. This valuable feedback allows us to continually monitor and improve both quality of our products and the standards of services provided.Again, thank you for giving us the opportunity to make your stay comfortable and we are looking forward to welcoming you back soon in the near future.

6/10 Satisfaisant

Marit

Voyage en groupe
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
The people here are very lovely and helpful. Upon walking into the hotel, it feels very much like a 5 star hotel, but once you leave the lobby, the stars go down. We were on the 14th floor and upon exiting the elevator, you are greeted by a large empty space with just a sofa by the window, no other adornments/decor. The carpets looked very dirty. Our room was just as the pictures showed but again, carpets stained and dirty. It was rather off-putting. I guess it was fine for what we needed, a place to stay before heading to the airport in the early am.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de TIAN le 28 mars 2024
Thank you for choosing Al Meroz Hotel as your hotel during your recent visit and for taking the time to provide us with your valuable feedback.We are pleased to learn that you have enjoyed your overall stay with us. Your comments have been shared with the relevant department heads and team members concerned. This valuable feedback allows us to continually monitor and improve both quality of our products and the standards of services provided.Again, thank you for giving us the opportunity to make your stay comfortable and we are looking forward to welcoming you back soon in the near future.

10/10 Excellent

Henry

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de TIAN le 26 janv. 2024
Dear Henry, Thank you for your continued patronage at Al Meroz Hotel and for taking your valuable time to post your experience following your recent stay with us at Al Meroz Hotel, Bangkok. We do hope that you will give us another chance to welcome you back again at Al Meroz Hotel, the leading halal hotel in Bangkok on your next visit to Bangkok as a chance for us to redeem ourselves and exceed your expectations.

6/10 Satisfaisant

Abdullah

Séjour de 1 nuit en janvier 2024

8/10 Bien

SHINSUKE

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
出張の際に使っています。空港からの鉄道駅に近く、コンビニもあり、便利です。ムスリムホテルですが、色々な国の人が泊っており、活気がある。
Séjour de 3 nuits en janvier 2024

8/10 Bien

Amir

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Nothing especial about area
Séjour de 7 nuits en janvier 2024

10/10 Excellent

Ziyad

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

4/10 Médiocre

Paresh

Voyage en couple
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
old rooms ,reception was not responsive ,had to update my keycard everyday to enter my room,only one lift was working ,waited for five minutes and could not access to the room because keycard could not work. apart from the breakfast there is nothing good about this hotel.
Séjour de 2 nuits en décembre 2023

10/10 Excellent

Rino

Voyage en groupe
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
スタッフの方が親切でとても良かった
Séjour de 3 nuits en décembre 2023

8/10 Bien

DAISUKE

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
スタッフは丁寧で、部屋も広く快適でした。 ホテル周辺はセブンイレブンはありますが、レストランはありませんでした。
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fantastic hotel
Very nice hotel with great and helpful staff. Food was delicious, and the bakery in the lobby was very nice. Clean and large room. Would definitively stay again
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

4/10 Médiocre

richard

Voyage en groupe
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Not impressed
Not amazing! I would rate this a cheap #2 of #5. Location sucks!
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

6/10 Satisfaisant

Naotaka

Réponse de TIAN le 28 mars 2024
Thank you for choosing Al Meroz Hotel as your hotel during your recent visit and for taking the time to provide us with your valuable feedback.We are pleased to learn that you have enjoyed your overall stay with us. Your comments have been shared with the relevant department heads and team members concerned. This valuable feedback allows us to continually monitor and improve both quality of our products and the standards of services provided.Again, thank you for giving us the opportunity to make your stay comfortable and we are looking forward to welcoming you back soon in the near future.

10/10 Excellent

Sinuttha

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Friendly and excellent customer service by all staff memebers. The room is very clean and the beds are very comfy.
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Madison le 1 déc. 2023
Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be aspleasant as the previous one.

8/10 Bien

Joy

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Madison le 1 déc. 2023
Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.

6/10 Satisfaisant

Emeline Moli

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service
Cleaners clean our room every day except for the day we requested not to, which is very impressive. Staff are very helpful and approachable. On the negative note- It can be extremely noisy, we can hear people talking next door ( throughout the night), difficult to sleep when we can hear doors open and close. The shower can be extremely hot even when it’s cold. Phone line doesn’t seem to work and the tv keeps buffering due to no signal.
Séjour de 6 nuits en novembre 2023

6/10 Satisfaisant

mohamed

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
The service of the staff was great. But the breakfast was not much much and plus we had power cut off in one morning while we having breakfast. Overall it was good experience.
Séjour de 8 nuits en novembre 2023

10/10 Excellent

Dayangku

Séjour de 1 nuit en novembre 2023

6/10 Satisfaisant

Ryuji

不便
Séjour de 3 nuits en novembre 2023

2/10 Horrible

Mario

Voyage d’affaires
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
The hallways full of garbage and dust told manager 4 times never got clean and room never got clean towels very old and uncomfortable to be use ,needed taxi the door man said Uber is cheaper got his friends crooks changed 3 times of taxi phone and tv not working properly and shower was keep changing temperature and behind hotel is city sewage open stinks badly
Séjour de 4 nuits en novembre 2023

10/10 Excellent

Jayafar

Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de TIAN le 26 janv. 2024
Thank you for choosing Al Meroz Hotel and taking the time to provide us with your valuable feedback. This is exactly the type of experience we strive to create for each and every guest. Your feedback will be shared with our team and we will take this feedback to keep on doing the best service for our guests. We look forward to welcoming you back to Al Meroz Hotel very soon.

6/10 Satisfaisant

Mohamed

Séjour de 2 nuits en octobre 2023

10/10 Excellent

Wan Ahmad Kamil

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de TIAN le 7 oct. 2023
Thank you for choosing Al Meroz Hotel and taking the time to provide us with your valuable feedback. This is exactly the type of experience we strive to create for each and every guest. Your feedback will be shared with our team and we will take this feedback to keep on doing the best service for our guests. We look forward to welcoming you back to Al Meroz Hotel very soon.

10/10 Excellent

HIRONORI

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Comfortable
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Madison le 2 sept. 2023
Thank you for staying with us

8/10 Bien

Satoe

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
I had a good time!
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de TIAN le 7 oct. 2023
Thank you for choosing Al Meroz Hotel and taking the time to provide us with your valuable feedback. This is exactly the type of experience we strive to create for each and every guest. Your feedback will be shared with our team and we will take this feedback to keep on doing the best service for our guests. We look forward to welcoming you back to Al Meroz Hotel very soon.

8/10 Bien

REGGIANO

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Was ok
Séjour de 5 nuits en août 2023
Réponse de TIAN le 7 oct. 2023
Thank you for choosing Al Meroz Hotel and taking the time to provide us with your valuable feedback. This is exactly the type of experience we strive to create for each and every guest. Your feedback will be shared with our team and we will take this feedback to keep on doing the best service for our guests. We look forward to welcoming you back to Al Meroz Hotel very soon.