Extérieur

Avis sur La Quinta Inn & Suites by Wyndham Columbia / Fort Meade

2.5 out of 5

Avis

7,8

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 359 avis sur 814." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 203 avis sur 814." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 111 avis sur 814." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 73 avis sur 814." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 68 avis sur 814." "

8,2/10

Propreté

8,4/10

Personnel et service

7,8/10

Équipements

8,0/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

7,6/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

Suzie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Chambre 212 face a l’ascenseur trop bruyant . À notre prochain voyage nous allons demander une autre chambre loin de l’ascenseur. Bon déjeuner et super service
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de gm le 27 févr. 2024
Thank you so much for your nice review and we will certainly acomodate your room preferences next time. We are looking forward to see you again. Thank you.

8/10 Bien

Lynn

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Notre toilette fonctionnait tres mal
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

2/10 Horrible

Michel

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Good
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

10/10 Excellent

Marie-Pier

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Très bien, personnel très sympa
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

8/10 Bien

Francis

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Voyage en famille
Bon rapport qualité prix.
Séjour de 1 nuit en juillet 2022

8/10 Bien

Stephane

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en janvier 2022
Réponse de Dionne le 25 janv. 2022
Thank You for staying with us.

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en mai 2020

8/10 Bien

Marylene

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bel établissement pas compliqué
Bien situé près de l’autoroute, facilité d’enregistrement, chambre assez spacieuse pour 5 , propre et bon petit déjeuner. Idéal pour notre arrêt sur la route :)
Séjour de 1 nuit en mars 2020

10/10 Excellent

Ghislain

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sejour avant croisière
Hotel bien situé tres propre et dejeuner bien correct
Séjour de 1 nuit en février 2020

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de BSloan, GM le 27 févr. 2020
Thank you for your valuable feedback!

10/10 Excellent

Melissa

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en janvier 2020

10/10 Excellent

Patrick

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Retour vers Québec
Séjour de 1 nuit en janvier 2020

8/10 Bien

Ayoub

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de BSloan, GM le 12 août 2019
Thank You

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Plus jamais La Quinta
Je me suis fiée aux avis mais j’ai été désagréablement déçu. En arrivant devant ma porte de chambre, je vois des trace de pied de biche comme si on aurait voulu défoncée la porte ( ça inaugurait mal). J’avsais réserver pour 5personnes on me donne une chambre avec 1 lit king sous prétexte que j’avais Demander une salle de bain vitrée. Dans la deuxième chambre la baignoire était sale. Les draps tachés de sang. J’étais Découragée. Comme c’était Mon dernier escale avant d’arriver Chez moi j’ai pris mon mal en patience et j’ai dormis habillé avec mon Chandails à capuche sans défaire le lit. Seule bonne note le déjeuner était bien même si je trouvais qu’il finissait un peu tôt (9:00 am).
Séjour de 1 nuit en juillet 2019

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tout était parfait de l'accueil par Eddie, la propreté de la chambre jusqu'au petit déjeuner.
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de BSloan, GM le 1 mai 2019
Merci!

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Propreté Rien à signaler de négatif Gentillesse à la réception
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
Réponse de BSloan, GM le 2 déc. 2018
Merci!

6/10 Satisfaisant

Sherry

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
There were dogs just barking and barking all night. I was there from the 25th thru 27th and i had to hear these dogs barking. I did ask if the dogs were supposed to be on only one floor and was told that this would be addressed. It was not. that little dog just barked and barked. The heavy set young lady who was workign the front desk needs to be in the back of the house. She was rude and just should not be in that position.
Séjour de 2 nuits en mai 2024

4/10 Médiocre

Jasmine

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
The property was dirty and had bugs inside the room. The property felt damp, dank, and mildew-y. Short story, short— I will never stay here again.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

2/10 Horrible

Fay

Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Truck stop Raggedy bathroom
Séjour de 7 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

June

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2024

2/10 Horrible

Timothy

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
While showering a staff member needed to knock on the door and tell me to stop showering mid shower because it was leaking in the laundry room.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

Mackendy

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Good staff and there's place very close by to shop.
Séjour de 3 nuits en mai 2024

8/10 Bien

Jennifer

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
The La Quinta room was clean and quiet. The space in the room was adequate. There were a few things that needed attention: the toilet seat was loose, the door to the shower had a broken door stop and the bath wash dispenser was no longer attached to the wall of the shower. However the shower was great! The chain security lock was broken. The elevator to the rooms is functional, but the door’s closing action was noisy and needs attention. Breakfast was adequate. I have stayed there several times over the years and enjoyed the stay, but it appears some things need a competent serviceman.
Séjour de 4 nuits en mai 2024

4/10 Médiocre

Anne-Marie

Voyage en groupe
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Our room on the fourth floor smelled like cigarette smoke as did the hallway. We assumed this used to be the floor which permitted smoking. Yech! Also, the housekeeping staff didn’t come to our room on the second day of our stay. We notified the clerk at the front desk and he said we should have put a sign on our front door for housekeeping service. That makes no sense! A sign on the mirror in our room stated that the Do Not Disturb sign should be hung on the door if we did NOT want fresh sheets and towels. When we returned in the evening, we again asked the front desk clerk if the housekeeping staff had made our beds and replaced our towels. He said the housekeeping staff was gone for the day and handed us fresh towels. I do not think this was an appropriate response to our issue. We will not be staying at this hotel again.
Séjour de 2 nuits en mai 2024

6/10 Satisfaisant

arianna

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Honestly the front desk staff was super awesome! The cleanliness of the room we stayed in wasn’t that great. More of some unseen stuff that needed repairs. Other then that if I had to yes I’d stay again.
Séjour de 4 nuits en avril 2024

6/10 Satisfaisant

Robert

Voyage en groupe, Voyage d’affaires
Les points forts : Personnel et service
While it was the cheapest option, I will point out that plumbing needs serious reworking, staff is friendly (no adjustments needed), AC units need a full rework due to wet rugs, hair in the bathtub drain, elevator needs cleaning and detailing, and an unusual high pitched sound around the water valve behind the toilet.
Séjour de 5 nuits en avril 2024

4/10 Médiocre

Alma Grace

Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
The road towards the property is dirty with all the garbage and dump items like grocery cart and trash chairs. The elevator of the hotel is not in good condition.
Séjour de 1 nuit en avril 2024

6/10 Satisfaisant

Holly M

Les points forts : Personnel et service
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 Excellent

Sahul

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Its very good and clean quite
Séjour de 1 nuit en avril 2024

4/10 Médiocre

Noah

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
The staff working there was very nice and friendly, I came to the hotel early due to my flight landing early and they found a room I could get into early. As for the facility itself, the lobby area is nice, but that's about it. The elevator is very loud and bangs around as you ride in it. Was fearful getting in every time. We could also hear the elevator from our room, which was not great. I do not fault the hotel for this, but the other guests were horribly loud and obnoxious. Running around the halls and yelling and screaming at all hours of the night... I would assume someone from the hotel staff would say something. We were unable to sleep for two nights because of these horrible other guests. Nothing wrong with the hotel itself, and perhaps we just picked a bad time to go at the same time as other horrible guests.
Séjour de 2 nuits en avril 2024

6/10 Satisfaisant

Marco Antonio, Victoria

Voyage en famille
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service et équipements
When we first walk in the attendant already had an attitude. Was rude to my husband when he asked if he should sign both checkin forms for our room and our son’s room. Found hair in our bed and the bedspread had stains. The tv had hands prints ALL over it & this place is in a remote area and would not go back to this La Quinta.
Séjour de 3 nuits en avril 2024

4/10 Médiocre

Twinkle

Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Some guests at night were not respectful of others. They were drunk, made too much noise through the night, knock the doors and talked and laughed loudly. Manager on duty did nothing.
Séjour de 2 nuits en avril 2024

8/10 Bien

Nadia, Lehi

Les points forts : Propreté et personnel et service
It’s fine. We only needed a place to stay for one night before going to the airport the next day.
Séjour de 1 nuit en avril 2024

4/10 Médiocre

Michael

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté et personnel et service
It was not very clean and the whole priperty smelt like a dopehole.
Séjour de 2 nuits en mars 2024

8/10 Bien

Monica Helena Teixeira da

Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Good
Séjour de 1 nuit en mars 2024

6/10 Satisfaisant

Erika, Washington

Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Séjour de 1 nuit en mars 2024

4/10 Médiocre

John

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
It was a little on the ghetto side, pay a little more and go somewhere else.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Raafat MO le 20 mars 2024
We're sorry to hear that your experience fell short of expectations. We take all feedback seriously and will work to address any concerns to improve our guests' experiences.

10/10 Excellent

Lynn

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Safe quiet nice place to stay and the price was good. It is also close to the casino and mall and shops. A bout 10mins away!! Worth the price
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Raafat MO le 13 mars 2024
We're thrilled to hear that you had a safe, quiet, and pleasant stay with us! It's wonderful to know that you found our location convenient and enjoyed the proximity to nearby attractions like the casino, mall, and shops.Thank you for choosing to stay with us, and we look forward to welcoming you back for another enjoyable stay in the future!

6/10 Satisfaisant

Juan carlos

Les points faibles : Personnel et service
Front desk guy had an attitude!! Not friendly at all and disrespectful
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Raafat MO le 13 mars 2024
We sincerely apologize for the negative experience you had with our front desk staff. Providing exceptional customer service is paramount to us, and we regret that your encounter did not meet our usual standards of friendliness and professionalism.Rest assured, we take your feedback seriously, and we will address this matter with our team to ensure that all guests are treated with the utmost respect and courtesy at all times.Thank you for bringing this to our attention, and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future for a more positive experience.

2/10 Horrible

Mark

Séjour de 2 nuits en mars 2024

4/10 Médiocre

Charle

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de gm le 27 févr. 2024
I would like to apologize for any inconvenience you may have encountered during your most recent stay with us. I hope that you will give us another chance. Thank you.

4/10 Médiocre

Guillermo

Voyage en couple
Les points faibles : Équipements
The hotel was very cold too much noise
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de gm le 27 févr. 2024
First and foremost I would like to apologize for the inconvenience you encountered on your most recent stay with us. Please rest assured we are looking into this matter and we will certainly do a better job next time. I hope that you will give us another chance. Thank you.

8/10 Bien

Robert

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en février 2024

4/10 Médiocre

Michael

Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bathroom was flooded and requested a refund due to said damage and haven’t received one.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de gm le 22 févr. 2024
First and foremost I would like to apologize for the inconvenience you encountered on your most recent stay with us. Please rest assured that we are looking into this matter and we will update you on any decision regarding any refund once we have completed looking into the situation. Thank you.

10/10 Excellent

thomas

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2024

4/10 Médiocre

Lisa

Voyage en groupe, Voyage avec des animaux de compagnie
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
The driveway into the property looked like the city dump - heaps and mounds of trash, broken furniture, etc. It was so filthy that I considered stopping and calling Expedia to tell them I couldn't stay here. I decided once I pulled up front that I would go in after all. Check-in was quick, efficient, and so courteous. I got into my room where the problems began. The thermostat was not working and it was about 95 degrees. Maintenance came quickly and took care of it. Then I turned the tv on and the cable was not working. Maintenance came and ended up replacing the cable. Then I went into the bathroom. There was one towel and a half roll of t.p. Once again, housekeeping took care of the issue right away, but I wondered why it was one aggravation after another. The water continued to run in the toilet unless you jiggled the handle. Breakfast was nice and the woman who was serving guests was very friendly and polite! The staff certainly made up for the deficits of the facility.
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de gm le 22 févr. 2024
I would like to apologize for the inconvenience you encountered on your most recent stay with us. This not our standard and I assure you that we will look into these issues you have brought to our attention. Thank you for taking the time to give us your feedback.

10/10 Excellent

April

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice staff. Hot breakfast. Spacious room.
Séjour de 1 nuit en février 2024

8/10 Bien

Grant

Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 Excellent

Karl

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
The property was clean and quiet. Good value for the price. More than 2 sets of towels for 2 people would have been helpful but altogether conditions were up to expected standards of cleanliness
Séjour de 1 nuit en février 2024

6/10 Satisfaisant

James

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Clean with friendly staff excellent rate.
Séjour de 5 nuits en février 2024