Avis sur Four Seasons Hotel Baltimore
Four Seasons Hotel Baltimore
200 International Dr, Baltimore, MD
Avis
9,6
Exceptionnel
9,8/10
Propreté
9,6/10
Personnel et service
9,4/10
Équipements
9,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,4/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage d’affaires
29 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Bahram Sepahi, Regional VP & GM le 6 mai 2024
Bonjour Meriame, merci pour vos gentils commentaires. Nous sommes heureux que vous ayez apprécié la vue depuis l'hôtel. Nous espérons vous revoir bientôt.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
5 sept. 2016
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Rahinatu, Bronx
25 mai 2024
Rahinatu
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Fernando
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
1 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Fernando
Séjour de 1 nuit en avril 2024
8/10 Bien
Christine
9 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Christine
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Bahram Sepahi, Regional VP & GM le 6 mai 2024
Hello Christine, we're so happy to hear that our staff went above beyond to ensure you had a memorable stay. We'll be sure to share with our team. We can't wait to welcome you back soon.
10/10 Excellent
Eric
Voyage en couple
5 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Eric
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 Excellent
Falisha
31 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Falisha
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Bahram Sepahi, Regional VP & GM le 6 mai 2024
Hello Falisha, we're so glad that you had a fantastic stay with us. Thank you for your kind comments about our hotel including our exceptional staff, luxurious amenities, and array of top-tier dining experiences. We look forward to welcoming you back for many years to come!
10/10 Excellent
LaToria, Upper Marlboro
Voyage en couple
29 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
LaToria
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Bahram Sepahi, Regional VP & GM le 6 mai 2024
Hello, LaToria! We're so happy to hear you and your boyfriend had such an excellent stay with us. Thank you so much for your kind comments about your stay with us! We look forward to welcoming you back for many years to come.
10/10 Excellent
SHIBRAM
27 mars 2024
SHIBRAM
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 Excellent
Sajid, elkridge
20 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sajid
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 Excellent
Robert, Durham
19 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Robert
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Ryan
18 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ryan
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Damon
11 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Damon
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Courtney
5 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Courtney
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Bahram Sepahi, Regional VP & GM le 19 févr. 2024
Hello, Courtney! Thank you so much for your kind comments about your stay with us. We're thrilled you had such a great experience. We hope to welcome you back soon!
10/10 Excellent
joe
3 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
joe
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Bahram Sepahi, Regional VP & GM le 19 févr. 2024
Hello, Joe! We're so glad to hear you had a fantastic stay with us at Four Seasons Hotel Baltimore, and you enjoyed all that our property has to offer. We hope to welcome you back soon for another wonderful experience.
10/10 Excellent
Sean
3 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Sean
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Scott, Pequea
Voyage en couple
29 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Scott
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Bahram Sepahi, Regional VP & GM le 29 janv. 2024
Hello, Scott! We're thrilled to hear that there's no place better than Four Seasons Hotel Baltimore. From exceptional service to elevated accommodations, we're happy to offer such memorable and luxurious experiences. We look forward to welcoming you back for many years to come.
8/10 Bien
Cevat
18 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Cevat
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
11 janv. 2024
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Genevieve
Voyage en famille
3 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Genevieve
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Bahram Sepahi, Regional VP & GM le 5 janv. 2024
Hello Genevieve, Happy New Year to you and yours! We're so glad to hear you had such a fantastic New Year's Eve and enjoyed the elevated dining experiences at our Hotel and in Harbor East. Thank you so much for your kind comments about your stay and beginning the new year with us. We can't wait to welcome you back soon for another exceptional experience (complete with exceptional meals)!
10/10 Excellent
Robert, Lenoir
2 janv. 2024
Robert
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Robert
1 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
New Years Eve 2023
Robert
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Bahram Sepahi, Regional VP & GM le 5 janv. 2024
Hello Robert, Happy New Year! Thank you for taking the time to provide us with your thoughts regarding your recent stay at the hotel. We thrilled that you began the new year with us, and that you had an amazing experience! We look forward to welcoming you back for a year of Four Seasons experiences.
10/10 Excellent
Michelle
Voyage en couple
1 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michelle
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Erin Quon, Hotel Manager le 9 févr. 2024
Hello Michelle,Thank you so much for taking the time to provide us with your thoughts regarding your recent stay at the hotel! We are so glad that you enjoyed your guest room and in-room dining experience, and that our staff ensured you had a fantastic stay in Baltimore. The Four Seasons App is a fantastic resource for dining, connecting with our team, and seeing what our hotel has to offer. We apologize for any inconvenience caused by the quality issues you experienced with the mattress and dining at Maximon. We will ensure that our team is aware of this matter and appreciate your incredibly valuable feedback. We hope to welcome you back again in the future.
8/10 Bien
Brian
1 janv. 2024
Brian
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Frederick
16 déc. 2023
Frederick
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
John
11 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Five Star Treatment
John
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Bahram Sepahi, Regional Vice President le 15 déc. 2023
Hello, John! Wow—What fantastic comments! We're thrilled you enjoyed our luxury waterfront accommodations and that our staff went above and beyond to ensure you had a five-star stay. We can't wait to welcome you back soon for another impeccable experience!
10/10 Excellent
Michelle
Voyage en famille, Voyage en groupe
26 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michelle
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Bahram Sepahi,Regional Vice President & General Ma le 9 nov. 2023
Hello Michelle, we're so happy to hear that you loved our beautiful hotel in the heart of Harbor East. We can't wait to welcome you back and deliver our Four Seasons experience to you once again.
10/10 Excellent
Marilyn
22 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Marilyn
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
10/10 Excellent
Pietro
31 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Pietro
Séjour de 1 nuit en août 2023
10/10 Excellent
heather
20 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
heather
Séjour de 4 nuits en août 2023
10/10 Excellent
JENNY
Voyage en famille avec de jeunes enfants
7 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
JENNY
Séjour de 1 nuit en août 2023
10/10 Excellent
Manuel
Voyage en famille
4 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Manuel
Séjour de 1 nuit en août 2023
10/10 Excellent
Ashley
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en groupe
24 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ashley
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
10/10 Excellent
edwin
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
7 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
edwin
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
6/10 Satisfaisant
Miranda
Voyage en famille
6 juil. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
A mess of an experience . . .
Miranda
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Four Seasons Hotel Baltimore le 10 juil. 2023
Hello Miranda,Thank you for taking the time to share your thoughts with us on your recent stay. We are so sorry to hear you did not have an overall positive experience with our staff, accommodations, and visit to our pool. We are deeply appreciative of your feedback and will share it with the respective teams. We are glad that you enjoyed our room service and housekeeping, and celebrated the Fourth of July with us. We are constantly striving to improve and ensure each of our guests has the best possible experience. If you could please provide us with the best way to contact you, one of our team members is happy to follow up. We hope you will come back to visit us in the future.Best regards,Erin QuonHotel Manager
10/10 Excellent
Richard
Voyage d’affaires
28 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Richard
Séjour de 1 nuit en juin 2023
8/10 Bien
Maha, Santa Clara
Voyage en famille, Voyage d’affaires
6 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Maha
Séjour de 3 nuits en mai 2023
Réponse de Four Seasons Hotel Baltimore le 7 juin 2023
Hello Maha,Thank you for taking the time to share your thoughts with us on your stay. We are sorry to hear you did not have a positive experience regarding the restaurant located on the top floor. Although it is accessible through our lobby, The Bygone is owned and operated by a third-party restaurant group. We will ensure that your input is shared with the respective teams. We are constantly striving to improve and make certain each of our guests has the best possible stay. We hope you will come back to visit us in the future.Best regards,Erin QuonHotel Manager
10/10 Excellent
Kim
Voyage en famille
31 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kim
Séjour de 1 nuit en mai 2023
8/10 Bien
James
Voyage en famille
22 mai 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Not as good as expected!
James
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Joanna m le 22 mai 2023
Good Morning Mr. James Thank you so very much for your feedback. Can you provide me with the best number to contact you. Best,Joanna
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
15 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mai 2023
10/10 Excellent
xiaobing
13 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
xiaobing
Séjour de 1 nuit en mai 2023
10/10 Excellent
James
25 avr. 2023
James
Séjour de 1 nuit en avril 2023
10/10 Excellent
Jimmy
Voyage d’affaires
11 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jimmy
Séjour de 1 nuit en avril 2023
10/10 Excellent
Tricia
11 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great
Tricia
Séjour de 3 nuits en février 2023
Réponse de Four Seasons Hotel Baltimore le 17 avr. 2023
Hello Tricia,Thank you so much for your kind comment! We're thrilled you had such an exceptional experience at our property. We look forward to welcoming you back soon.Best regards,Bahram SepahiRegional Vice President & General Manager
10/10 Excellent
Gerrie
26 mars 2023
Gerrie
Séjour de 1 nuit en mars 2023
10/10 Excellent
Mechee
Voyage en couple
7 mars 2023
Les points forts : Personnel et service et équipements
Mechee
Séjour de 2 nuits en mars 2023
Réponse de Four Seasons Hotel Baltimore le 31 mars 2023
Hello Mechee,Thank you for taking the time to provide us with your thoughts regarding your recent stay at the hotel! We are glad that you enjoyed the restaurant, and that our team provided exceptional service. We apologize for the inconvenience you experienced regarding your accommodations. We will ensure that our internal team is aware of this matter and appreciate your incredibly valuable feedback. We hope to welcome you back again in the future.Kind regards,Erin QuonHotel Manager
10/10 Excellent
Megan
Voyage en couple
7 mars 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Megan
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Four Seasons Hotel Baltimore le 31 mars 2023
Hello Megan,Thank you for your kind comment! We always strive to provide our guests with an incredible experience. We hope to see you again soon.Best regards,Bahram SepahiRegional Vice President & General Manager
10/10 Excellent
John
28 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
John
Séjour de 2 nuits en février 2023
Réponse de Four Seasons Hotel Baltimore le 31 mars 2023
Hello John,Thank you for your kind comments! We always strive to provide our guests with an amazing experience. We hope to see you again soon!Best regards,Bahram SepahiRegional Vice President & General Manager
10/10 Excellent
Julie
Voyage en famille
27 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Julie
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
10/10 Excellent
Leticia
1 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Leticia
Séjour de 1 nuit en décembre 2022