Avis sur Admiral Fell Inn Baltimore Harbor, Ascend Hotel Collection
Admiral Fell Inn Baltimore Harbor, Ascend Hotel Collection
888 S Broadway, Baltimore, MD
Avis
8,2
Très bien
8,4/10
Propreté
9,0/10
Personnel et service
7,4/10
Équipements
7,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,8/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
14 mai 2024
Les points forts : Équipements
Séjour de 5 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Jaymin
6 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jaymin
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Marisa le 7 mai 2024
Thank you for your feedback
10/10 Excellent
Chad
4 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Chad
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Marisa le 6 mai 2024
Thank you for your feedback Chad! Hope to see you again soon.
10/10 Excellent
Rebecca
Voyage en famille
2 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rebecca
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Marisa le 2 mai 2024
Thank you so much for your feedback! We hope to see you again soon.
10/10 Excellent
Stephanie
26 avr. 2024
Stephanie
Séjour de 1 nuit en avril 2024
4/10 Médiocre
Christine
Voyage en famille
19 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Christine
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Marisa le 20 avr. 2024
Christine,Thank you for taking the time to leave us your feedback. I would like to apologize for failing to meet your expectations on you recent visit. Rest assured, your concerns will be addressed. We will be definitely making improvements so that future guests will have an excellent stay.
10/10 Excellent
Kent, York Haven
17 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kent
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Marisa le 18 avr. 2024
Thank you for your feedback. We hope to see you again soon!
2/10 Horrible
barbara
Voyage en famille
15 avr. 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
barbara
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Marisa le 16 avr. 2024
Thak you for your feedback Barbara. I do apologize for failing to meet your expectations on your recent visit. Your concerns will be addressed to ensure an exceptional stay for future guests.
10/10 Excellent
Heidi
Voyage en couple
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Heidi
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Marisa le 16 avr. 2024
Thank you for your feedback. I'm happy to hear that you had a great stay. Hope to see you again soon!
10/10 Excellent
Bridget
13 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Bridget
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Kelsey J. le 13 avr. 2024
Thank you so much for your feedback! We hope to see you all again.
10/10 Excellent
Curtis
Voyage en famille
11 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Curtis
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Marisa le 11 avr. 2024
Thank you so much for your feedback! We hope to see you again
4/10 Médiocre
Gregory, Burnsville
10 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gregory
Séjour de 6 nuits en février 2024
Réponse de Marisa le 10 avr. 2024
Thank you for your feedback Gregory. We're sorry that we failed to meet your expectations. We are making some changes to ensure an exceptional experience for our future guests.
6/10 Satisfaisant
Laura
8 avr. 2024
Les points forts : Propreté
Laura
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Marisa le 8 avr. 2024
Thank you for your feedback Laura. Please allow me to apologize on behalf of the entire team here at the Admiral Fell Inn for failing to meet your expectations. Rest assured that your concerns will be addressed so that we can provide our future guests with exceptional service. We hope you will give us another opportunity to wow you in the future.
10/10 Excellent
Margarita
Voyage en couple
25 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Margarita
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Marisa le 26 mars 2024
Thank you so much for your feedback. We hope you will stay with us on your next trip to Fells Point!
6/10 Satisfaisant
Kym
20 mars 2024
Les points forts : Propreté
Kym
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Kelsey J. le 24 mars 2024
We do apologize for the inconvenience during your recent stay. Thank you for giving us another chance to make it right :) We greatly appreciate your feedback and hope to see you soon!
8/10 Bien
Elizabeth
17 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Elizabeth
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Marisa le 18 mars 2024
Thank you for your feedback. We hope to see you again soon.
8/10 Bien
jessica
Voyage en couple
17 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
jessica
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Marisa le 18 mars 2024
Thank you for taking the time to leave us your review. We hope to see you again soon.
4/10 Médiocre
Stephen, DAVIS
Voyage d’affaires
15 mars 2024
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stephen
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Marisa le 15 mars 2024
Thank you for your feedback Stephen. I would like to apologize for failing to meet your expectations on your most recent visit. I have already shared your feedback with the maintenance department. I will also pass along your feedback to the front desk associate. I hope that you will give us another chance to wow you some time in the future.
10/10 Excellent
Jeremy
14 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jeremy
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Marisa le 15 mars 2024
Thank you for your feedback. We hope to see you again soon.
10/10 Excellent
Jeffrey A
10 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jeffrey A
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Kelsey J. le 10 mars 2024
Dear Jeffrey,Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Admiral Fell Inn Baltimore Harbor! Rest assured that we use your comments to continually improve with the goal of providing the most enjoyable experience for our guests.We hope to see you again soon.
10/10 Excellent
Iva, Waldorf
Voyage en famille
5 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Iva
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Marisa le 5 mars 2024
Glad to hear you enjoyed your stay! We hope to see you soon!
10/10 Excellent
Timothy
Voyage d’affaires
4 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Timothy
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Marisa le 4 mars 2024
Thank you for your feedback. We hope to see you again soon.
8/10 Bien
Marcy
Voyage en couple
3 mars 2024
Marcy
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Marisa le 5 mars 2024
Thank you for your feedback. We’re glad you enjoyed your stay. We will definitely be using your feedback to make some improvements. Next time you stay with us, ask for a an interior room at the desk. :) See you soon!
8/10 Bien
Elena
Voyage d’affaires, Voyage en couple
25 févr. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Elena
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Kelsey J. le 27 févr. 2024
Dear Elena,Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Admiral Fell Inn Baltimore Harbor, Ascend Hotel Collection.On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us as a valued guest.We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.Should you need additional support, please do not hesitate to reach out to us.We hope for an opportunity to properly host you in the future.Sincerely,Kelsey JacksonAdmiral Fell Inn Baltimore Harbor
10/10 Excellent
Victoria
20 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Victoria
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Marisa le 20 févr. 2024
Thank you Victoria! We appreciate your feedback. We hope to see you again soon.
10/10 Excellent
Lisa
20 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lisa
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Marisa le 21 févr. 2024
Thank you for your positive feedback. Hope to see you soon!
10/10 Excellent
David, Nazareth
Voyage en couple
19 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Marisa le 19 févr. 2024
Thank you for your feedback David. We hope to see you again soon.
4/10 Médiocre
Jill
19 févr. 2024
Les points faibles : Confort de la chambre
Jill
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Marisa le 20 févr. 2024
Thank you for your feedback. We're sorry that we missed the mark on your recent visit. Should you need further assistance, or if you would like to give us more information about your stay, please reach out to us.
4/10 Médiocre
Kathryn
18 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Dirty and outdated room
Kathryn
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Marisa le 19 févr. 2024
Thank you for your feedback Kathryn. I have passed your comments along to the Executive Housekeeper to ensure that these issues are addressed.
10/10 Excellent
DEBRA
18 févr. 2024
DEBRA
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Marisa le 19 févr. 2024
Thank you for your feedback!
8/10 Bien
Victoria
16 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Victoria
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Marisa le 19 févr. 2024
Thank you for your feedback. I would like to sincerely apologize for failing to meet your expectations on your recent visit. We will be using your feedback to make necessary improvements for our future guests. Thank you again, and we hope to be able to properly host you in the future.
4/10 Médiocre
Connor
13 févr. 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Connor
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Marisa le 13 févr. 2024
Thank you for your feedback. We're sorry we failed to meet your expectations this time around.
10/10 Excellent
Renata
Voyage d’affaires
12 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Renata
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Kelsey J. le 12 févr. 2024
Dear Renata,Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Admiral Fell Inn Baltimore Harbor, Ascend Hotel Collection.We sincerely appreciate and value your feedback as a Choice Privileges member. Your compliments will be shared with our team and serve as encouragement as we strive to continuously improve the quality of our services. It is always a pleasure to receive positive feedback.Your loyalty is important to us. Please visit us again soon!Sincerely,Kelsey JacksonAdmiral Fell Inn Baltimore Harbor, Ascend Hotel Collection
6/10 Satisfaisant
Dawn
11 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Dawn
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Marisa le 13 févr. 2024
Thank you for your feedback, Dawn. We apologize for failing to meet your expectations and hope that you will give us another chance to wow you in the future.
4/10 Médiocre
Justin, Newnan
Voyage d’affaires
9 févr. 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et équipements
Justin
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Kelsey J. le 10 févr. 2024
Dear Justin,Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Admiral Fell Inn Baltimore Harbor, Ascend Hotel Collection.Allow me to apologize on behalf of our hotel for failing to meet your expectations on your recent visit. I have shared your feedback with our General Manager to better handle these types of situations differently in the future. Feedback from our Choice Privileges members on their experiences is what we use to further our constant improvement.Again, thank you for your time and valuable feedback. We hope for another opportunity to properly host you in the future.Sincerely,Kelsey JacksonAdmiral Fell Inn Baltimore Harbor, Ascend Hotel Collection
8/10 Bien
Sylvia Benz
Voyage en famille
6 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sylvia Benz
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Marisa le 7 févr. 2024
Thank you for your response, Sylvia. We're sorry we didn't acknowledge you a repeat guest, please forgive us for the oversight. I will be passing your feedback about the AC on to our maintenance department. I'm glad you were still able to enjoy your stay nonetheless, and we hope to see you again.
10/10 Excellent
Yama
6 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Yama
Réponse de Marisa le 8 févr. 2024
Hello Yama,I'm glad you had a great stay with us and we hope to see you again soon.
2/10 Horrible
Jakes
5 févr. 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jakes
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Marisa le 6 févr. 2024
Thank you for your feedback. We're sorry we failed to meet your expectations. If you would like to discuss your stay with us, please reach out to us at the hotel.
10/10 Excellent
Robert
Voyage d’affaires
1 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Robert
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Marisa le 2 févr. 2024
Hi Robert,I'm glad to hear you enjoyed your stay with us. Looking forward to welcoming you back soon!
2/10 Horrible
Blaine
Voyage en groupe
30 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Blaine
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Marisa le 31 janv. 2024
Thank you for your feedback. We're sorry we didn't meet your expectations. We are working hard to rectify the issues you experienced.
10/10 Excellent
Amy
30 janv. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Amy
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Marisa le 31 janv. 2024
Thank you for your feedback Amy. We hope to see you again soon.
10/10 Excellent
David
29 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Kelsey J. le 29 janv. 2024
Dear David, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Admiral Fell Inn Baltimore Harbor, Ascend Hotel Collection. We sincerely appreciate and value your feedback! Your compliments will be shared with our team and serve as encouragement as we strive to continuously improve the quality of our services. It is always a pleasure to receive positive feedback. Your loyalty is important to us. Please visit us again soon! Sincerely, Kelsey JacksonAdmiral Fell Inn Baltimore Harbor, Ascend Hotel Collection
4/10 Médiocre
Sarah
28 janv. 2024
Les points faibles : Confort de la chambre
Thermostat broken and heat blasting!
Sarah
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Kelsey J. le 29 janv. 2024
Dear Sarah, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Admiral Fell Inn Baltimore Harbor, Ascend Hotel Collection. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations of the comfortability of our hotel. Your satisfaction is important to us as a valued Choice Privileges member. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests. Should you need additional support, please do not hesitate to reach out to us or by visiting our Support page: https://www.choicehotels.com/support We hope for an opportunity to properly host you in the future. Sincerely, Kelsey JacksonAdmiral Fell Inn Baltimore Harbor, Ascend Hotel Collection
10/10 Excellent
Sharron
27 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
best stay ever
Sharron
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Kelsey J. le 28 janv. 2024
Hello Sharron!We thank you so much for your feedback and hope to see you again!
8/10 Bien
Alysha
24 janv. 2024
Alysha
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Kelsey J. le 24 mars 2024
Thank you for your feedback! We greatly appreciate your business and hope to see you again soon!
10/10 Excellent
Christopher
Voyage en couple
17 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Christopher
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Marisa le 22 janv. 2024
Thank you so much for your feedback. Hope to see you again soon!
4/10 Médiocre
Larry
Voyage en famille
16 janv. 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Larry
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Marisa le 16 janv. 2024
We're sorry we failed to meet your expectations on your most recent visit. Please reach out to us if you would like to share specific feedback. We can definitely use your comments to make any necessary improvements.
8/10 Bien
ROBERT, NORRISTOWN
Voyage en famille
14 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service
ROBERT
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Kelsey le 14 janv. 2024
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Admiral Fell Inn Baltimore Harbor, Ascend Hotel Collection.Allow me to apologize on behalf of our hotel for failing to meet your expectations regarding the issues experienced on your recent visit. I have shared your feedback with our General Manager to better handle these types of situations differently in the future. Feedback from guest on their experiences is what we use to further our constant improvement.Again, thank you for your time and valuable feedback. We hope for another opportunity to properly host you in the future.
2/10 Horrible
javier
14 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
javier
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Kelsey le 14 janv. 2024
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Admiral Fell Inn Baltimore Harbor, Ascend Hotel Collection.Allow me to apologize on behalf of our hotel for failing to meet your expectations regarding the issues experienced on your recent visit. I have shared your feedback with our General Manager to better handle these types of situations differently in the future. Feedback from our guest on their experiences is what we use to further our constant improvement.Again, thank you for your time and valuable feedback. We hope for another opportunity to properly host you in the future.
10/10 Excellent
James
Voyage d’affaires
12 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
James
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Marisa le 12 janv. 2024
Thank you for your feedback. I am glad you enjoyed your stay.