Centre commercial

Avis sur Sheraton Baku Intourist

5 out of 5
Sheraton Baku Intourist
Mikail Useynov Avenue, 51, Baku

Avis

8,8

Excellent

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 38 avis sur 70." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 23 avis sur 70." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 8 avis sur 70." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 1 avis sur 70." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 0 avis sur 70." "

8,6/10

Propreté

8,8/10

Personnel et service

8,4/10

Équipements

8,8/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

9,4/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

MOHAMED EL AMINE

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
UN BON SÉJOUR TOP HOTEL
Séjour de 4 nuits en janvier 2020
Réponse de Sevda Mammadova le 30 janv. 2020
Dear Guest, Thank you for staying Intourist Hotel Baku and providing feedback. Looking forward to welcome you back among us soon. Best Regards, Sevda Mammadova General Manager

10/10 Excellent

MOHAMED EL AMINE

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en janvier 2020
Réponse de Sevda Mammadova le 27 janv. 2020
Dear Guest, Thank you for staying Intourist Hotel Baku and providing feedback. Looking forward to welcome you back among us soon. Best Regards, Sevda Mammadova

10/10 Excellent

CAN

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en octobre 2023

10/10 Excellent

Samip

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amazing Stay.
Séjour de 3 nuits en janvier 2024

10/10 Excellent

ERSIN

Séjour de 2 nuits en décembre 2023

10/10 Excellent

Mehmet Alp

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en novembre 2023

10/10 Excellent

Ümit

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Everything is good
Séjour de 5 nuits en octobre 2023

8/10 Bien

ipek

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tüm personel, özellikle restoran çalışanları, cok güleryüzlü ve misafirperver.
Séjour de 3 nuits en octobre 2023

6/10 Satisfaisant

Jihad, EAST PALO ALTO

Séjour de 1 nuit en septembre 2023

10/10 Excellent

Sergei, Seattle

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great hospitality
Séjour de 3 nuits en septembre 2023

10/10 Excellent

Marina, Bellevue

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great hotel, great location.
Séjour de 4 nuits en août 2023

8/10 Bien

AHMED

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en juillet 2023

10/10 Excellent

ARTURO

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Muy buena experiencia
Un servicio excepcional.
Séjour de 4 nuits en février 2020
Réponse de Sevda Mammadova le 3 mars 2020
Dear Guest, Thank you for staying Intourist Hotel Baku and providing feedback. Looking forward to welcome you back among us soon. Best Regards, Sevda Mammadova General Manager

8/10 Bien

Eissa

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
الفندق جميل ونظيف. الافطار جيد والاطالة جميلة.
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Sevda Mammadova le 27 janv. 2020
Dear Guest, Thank you for staying Intourist Hotel Baku and providing feedback. Looking forward to welcome you back among us soon. Best Regards, Sevda Mammadova

6/10 Satisfaisant

Waleed

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
The rooms very small and the toilet have bad smell
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Sevda Mammadova le 18 nov. 2019
Dear Mr. Waleed, Thank you for sharing your experience at Intourist Hotel Baku. I would like to sincerely apologize for not meeting your expectations in regards to your overall stay. Once again, thank you for staying at Intourist Hotel Baku, and I look forward to welcome you back on your next trip to Baku. Sincerely, Sevda Mammadova General Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great Hotel and friendly Staff Must stay in when you are in Baku
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de Sevda Mammadova le 6 nov. 2019
Dear Guest, Thank you for staying Intourist Hotel Baku and providing feedback. Looking forward to welcome you back among us soon. Best Regards, Sevda Mammadova

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Extremely good value for money. Location and staff both excellent.
Séjour de 7 nuits en octobre 2019
Réponse de Sevda Mammadova le 30 oct. 2019
Dear Guest, Thank you for taking time to provide feedback regarding your recent stay at Intourist Hotel Baku Autograph Collection and looking forward to welcome you back on your next trip to Baku. Best Regards, Sevda Mammadova General Manager

8/10 Bien

Mohamed Yousuf

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Good stay.. Could have been better!!!
The stay was good.. it could have been better. The interiors of the room need to be taken care of and need to be repaired. The housekeeping was good on some days and okay on few days. In room dining was slow and one time they totally forgot my order but as a nice gesture they gave me free soft drinks. The breakfast was good and staff always helpful. I requested a late checkout by one hour and was denied saying the hotel the full.. which was not. I would prefer other Marriot properties next time for my stay in Baku being a Marriot Bonvoy member.
Séjour de 6 nuits en octobre 2019
Réponse de Sevda Mammadova le 17 oct. 2019
Dear Guest, Thank you for taking time to leave feedback about your recent stay at Intourist Hotel Baku. As we pride ourselves in delivering a memorable hotel experience during your travels, we have unfortunately fallen short of our goal during your recent stay. Please accept our sincere apologies for not meeting your expectations during your stay. Thank you for staying at Intourist Hotel Baku, and we hope you choose staying with us again whenever your travel needs bring you back to Baku. Sevda Mammadova General Manager

8/10 Bien

nadezhda

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en septembre 2019
Réponse de Sevda Mammadova le 26 sept. 2019
Dear Guest, Thank you for sharing your experience and staying at the Intourist Hotel Baku Autograph Collection and we hope you choose to stay with us again whenever your travel needs bring you back to Baku. Sincerely, Sevda Mammadova General Manager

10/10 Excellent

Mani

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de Sevda Mammadova le 17 sept. 2019
Dear Mani, Thank you for taking time to provide feedback regarding your recent stay at Intourist Hotel Baku Autograph Collection and looking forward to welcome you back on your next trip to Baku. Best Regards, Sevda Mammadova General Manager

10/10 Excellent

Mohamed

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Sevda Mammadova le 1 sept. 2019
Dear Mohamed, Thank you for staying at the Intourist Hotel Baku Autograph Collection and providing feedback. We hope you choose to create more memories with us whenever your travels bring you back to Baku. Sincerely, Sevda Mammadova General Manager

6/10 Satisfaisant

Hesham

Voyage en famille
Nice view of the seafront. Close to some resturants
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Réponse de Sevda Mammadova le 17 juil. 2019
Dear Guest, Thank you for staying in Intourist Hotel Baku Autograph Collection and providing feedback. Looking forward to welcome you back on your next trip to Baku. Best Regards, Sevda Mammadova General Manager

10/10 Excellent

Mazi

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Stylish hotel
Very stylish hotel with a unique vibe Love the breakfast there too
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de Sevda Mammadova le 3 juil. 2019
Dear Guest, Thank you for sharing your experience and staying at the Intourist Hotel Baku Autograph Collection and we hope you choose to stay with us again whenever your travel needs bring you back to Baku. Sincerely, Sevda Mammadova General Manager

4/10 Médiocre

Saleh

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
فندق متوسط
فيه موقف صار لي أثناء إقامتي بالفندق هذا زارني ضيف للغرفة وإذا بالأستقبال يمنع هذا الضيف من الدخول وطلب مني دفع رسوم لزيارة الضيف القادم لي وبمعيتي أتعجب متر هذا الفعل المشين من قبل إدارة الفندق
Séjour de 2 nuits en juin 2019
Réponse de Sevda Mammadova le 17 juin 2019
Dear Guest, Thank you for sharing your experience at the Intourist Hotel Baku Autograph Collection. As we pride ourselves in delivering a memorable hotel experience during your travels, we have unfortunately fallen short of our goal during your recent stay. Kindly be informed that according to hotel policy and procedure, any visitor in the room is charge at the price of 50AZN. In case if guest does not want to pay visitor charge, library and restaurant area can be used for meeting with friends and family. Best Regards, Sevda Mammadova General Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Good location and friendly staff.
Séjour de 3 nuits en juin 2019
Réponse de Sevda Mammadova le 17 juin 2019
Dear Guest, Thank you very much for feedback regarding your recent stay at Intourist Hotel Baku Autograph Collection! Hope to welcome you back among us whenever the travel brings you back to Baku. Sincerely, Sevda Mammadova General Manager

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Séjour de 4 nuits en mai 2019
Réponse de Sevda Mammadova le 17 juin 2019
Dear Guest, Thank you for sharing your experience at the Intourist Hotel Baku Autograph Collection. As we pride ourselves in delivering a memorable hotel experience during your travels, we have unfortunately fallen short of our goal during your recent stay. Could you please be so kind to provide us with detailed feedback. Best Regards, Sevda Mammadova General Manager

8/10 Bien

Maarten

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en mai 2019
Réponse de Rena Mamedova le 13 mai 2019
Dear Maarten, Thank you very much for feedback regarding your recent stay at Intourist Hotel Baku Autograph Collection! Hope to welcome you back among us whenever the travel brings you back to Baku.

10/10 Excellent

Azer

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
My favorite hotel in Baku
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de Rena Mamedova le 13 mai 2019
Dear Azer, Thank you for sharing your experience and staying at the Intourist Hotel Baku Autograph Collection and we hope you choose to stay with us again whenever your travel needs bring you back to Baku.

8/10 Bien

ALI

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
مريحة
جيدة جدا
Séjour de 1 nuit en janvier 2019

10/10 Excellent

mohammed

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2018

8/10 Bien

musabbeh

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
الفندق نوعاً ما بعيد عن وسط المدينة.
Séjour de 1 nuit en décembre 2018

8/10 Bien

Sasá

Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Pulito, ordinati e comodo per raggiungere il centro
Séjour de 4 nuits en décembre 2018

10/10 Excellent

Abdullah

Les points forts : Personnel et service
كل شي جيد ولكن ريحه الفندق سيئه
Séjour de 2 nuits en novembre 2018

10/10 Excellent

Mohammed

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Best
Best value for money and good service
Séjour de 1 nuit en novembre 2018

10/10 Excellent

Mohammed

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Best
best hotel in baku
Séjour de 2 nuits en novembre 2018

6/10 Satisfaisant

bandr

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
الفندق ممتاز وأنصح به
Séjour de 1 nuit en septembre 2018

8/10 Bien

Aliaksandr

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
отель на высоком уровне
хороший отель для короткого визита в Баку
Séjour de 2 nuits en septembre 2018

8/10 Bien

Bentürk

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bakü bayrak meydanında yer olarak çok güzel ve temiz bir otel. Özellikle kahvaltısı mükemmel.
Séjour de 3 nuits en juillet 2018

10/10 Excellent

severino

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
quarto super comodo falta lo consierge....
muy bien

10/10 Excellent

Dr Christopher, Czechia

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Outstanding hotel with great staff
Truly magnificent. The reception, restaurant and management team need particular mention. Nothing was too much trouble for Lala and her team. We'll done all.
Séjour de 6 nuits en avril 2018

8/10 Bien

Brian, Mayo

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
baku bay stay
excellent location with good vibe, friendly staff.

10/10 Excellent

Esra

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

8/10 Bien

CARLO

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en mars 2018

10/10 Excellent

Abdulla

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en décembre 2017

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
The didn't know how to clean room and everyday gives you Excuse. The menu restaurant very small and limited. I disappointment...
Séjour de 17 nuits en août 2017

8/10 Bien

KHALIFA

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
الفندق نظيف ومريح والغرفه بالسريرين التؤائم تعتبر ممتازه لعائله من زوجين وطفلين صغارين لكن لايوجد مسبح وموقع الفندق رائع بالقرب من منجل ستيك هاوس ومقابل لعين أذبيجان وقريب من الممشى والكورنش كانت مدة اقامتنا في الفندق لثلاث ليالي ثم طلبنا التمديد بضع ساعات لحين موعد الذهاب الى المطار فأخبرونا حتى الساعه السادسه سيتم احتساب نصف سعر الليله وبعد الساعه السادسة سيتم احتساب سعر الليله كامله لكن عندما سألناهم أننا نريد حتى الساعه السادسه أولا اعطونا سعر 86 مانات ثم غيروا كلامهم وقالوا أن السعر حتى الساعه السادسه سيكون 112 مانات (للعلم كانت الليله بسعر 150 مانات تم احتسابها لنا خلال الثلاث ليالي أي أن نصفها 75مانات ) وبعد مناقشات اصروا على 112 مانات مما اضطرنا للخروج وحجز فندق آخر لسوء تعاملهم ومحاولتهم التلاعب في السعر
Séjour de 3 nuits en août 2017

8/10 Bien

SALEH

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
قريب من البحر والكورنيش ووسط باكو ابقديمة
موقع رائع 1500 متر من شارع نظامي و800 متر من فينيسيا الصغيرة إذا تحب تحجز لازم غرفة مطلة ع البحر لأن الغرف الخلفيه ماتصلح ابدا
Séjour de 3 nuits en août 2017

10/10 Excellent

Kawase, JP

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
The staff was very kind. I could stay very comfortable.
Séjour de 5 nuits en juillet 2017

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service
They gave me twin bed room while my request is king size bed, the wifi disconnected alot, the breakfast should has more variety, no swimming pool
Séjour de 5 nuits en juin 2017