Avis
8,2
Très bien
8,4/10
Propreté
8,4/10
Personnel et service
7,6/10
Équipements
8,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,8/10
Écoresponsabilité
Avis
10 août 2019
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de Shah Palace Hotel team le 12 août 2019
Dear Guest, Thank you so much for your kind review and sharing your experience with us! We appreciate your comments and feedback, and would love to welcome you again! We believe that this time you will receive only positive emotions!
4/10 Médiocre
Nicole
23 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements
Nicole
Séjour de 1 nuit en mai 2024
6/10 Satisfaisant
TAREQ, Kuwait
3 mai 2024
Les points forts : Propreté
TAREQ
Séjour de 4 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Efdal
Voyage en couple
29 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Efdal
6/10 Satisfaisant
KORAY
2 janv. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Orta düzey
KORAY
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
8/10 Bien
Ernesto
Voyage en famille
22 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ernesto
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Peter
26 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Peter
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
10/10 Excellent
Victor, Chicago
Voyage en groupe
28 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Victor
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Réponse de Vafa Rahimova le 6 nov. 2023
Dear Guest,Warm greeting from Shah Palace Luxury Museum Hotel!Thank you for such brilliant feedback and hope we will have an opportunity to welcome you again in our property.Have a nice day!
6/10 Satisfaisant
Elvira
Voyage en famille
14 oct. 2023
Les points faibles : Personnel et service
Elvira
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Réponse de Vafa Rahimova le 6 nov. 2023
Dear Guest,Warm greeting from Shah Palace Luxury Museum Hotel!Thank you for the feedback.Please accept my sincere apology on behalf of Shah Palace Luxury Museum Hotel. We are so sorry to hear that your experience with the hotel that we delivered did not meet your expectations.Hope we will have an opportunity to welcome you again in our property.Have a nice day!
8/10 Bien
Takuto
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
8 oct. 2023
Les points forts : Personnel et service
Takuto
Séjour de 6 nuits en octobre 2023
Réponse de Vafa Rahimova le 6 nov. 2023
Dear Guest,Warm greetings from Shah Palace Luxury Museum Hotel!Thank you for your feedback.We are happy to hear that your experience with the hotel meet your expectations and sorry for the difficulties you have faced during the stay.We will be happy to welcome you again in our property and make your second stay memorable and enjoyable!
10/10 Excellent
Rick
Voyage en famille
7 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rick
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Vafa Rahimova le 6 nov. 2023
Dear Guest,Warm greetings from Shah Palace Luxury Museum Hotel!Thank you for your feedback.We are happy to hear that your experience with the hotel meet your expectations.We will be happy to welcome you again in our property!
10/10 Excellent
JAVED
Voyage en groupe
4 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
shah palace hotel Baku my stay .
JAVED
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Vafa Rahimova le 6 nov. 2023
Dear Guest,Warm greetings from Shah Palace Luxury Museum Hotel!Thank you for your feedback.We are happy to hear that your experience with the hotel meet your expectations.We will be happy to welcome you again in our property!
10/10 Excellent
sadettin
30 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Harika
sadettin
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Vafa Rahimova le 6 nov. 2023
Dear Guest,Warm greetings from Shah Palace Luxury Museum Hotel!Thank you for your feedback.We are happy to hear that your experience with the hotel meet your expectations.We will be happy to welcome you again in our property!
8/10 Bien
Ernesto
Voyage en couple
10 sept. 2023
Les points forts : Équipements
Ernesto
Séjour de 8 nuits en septembre 2023
Réponse de Vafa Rahimova le 6 nov. 2023
Dear Guest,Warm greeting from Shah Palace Luxury Museum Hotel!Thank you for the feedback.Please accept my sincere apology on behalf of Shah Palace Luxury Museum Hotel. We are so sorry to hear that your experience with the hotel that we delivered did not meet your expectations.Hope we will have an opportunity to welcome you again in our property.Have a nice day!
10/10 Excellent
Alexander
19 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Alexander
Séjour de 6 nuits en juillet 2023
8/10 Bien
Ilona
3 août 2023
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ilona
Séjour de 8 nuits en juillet 2023
6/10 Satisfaisant
Baris
31 juil. 2023
Baris
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
10/10 Excellent
Ralph
Voyage en famille
25 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ralph
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
10/10 Excellent
Yuichiro, Bethesda
15 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Yuichiro
Séjour de 14 nuits en juin 2023
8/10 Bien
Vagif
30 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Vagif
Séjour de 1 nuit en juin 2023
10/10 Excellent
Alex
25 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Alex
Séjour de 5 nuits en juin 2023
4/10 Médiocre
Christopher
30 mai 2023
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
The dreaded room 504
Christopher
Séjour de 5 nuits en mai 2023
Réponse de Shah Palace Team le 14 juin 2023
Dear Christopher Roehrs,Thank you for sharing your experience with us. We sincerely apologize for the inconveniences you encountered during your stay.We regret that our check-in process did not meet your expectations, and we apologize for any miscommunication regarding your early check-in request because we did not receive any massages from your side about early check in and we did not confirm it.Regarding the room assignment, we apologize for any inconvenience caused by being located on the 5th floor. But we offered you to change your room on the lower floors and you did not accept it. We appreciate your feedback regarding the noise from the parking lot, and we will take this into consideration for future improvements.We are glad to hear that you enjoyed our breakfast offerings and appreciated our central location in the old city. We value your feedback, and we assure you that we will address the concerns you raised with our staff to ensure a better experience for our guests in the future.Once again, we apologize for the inconveniences you experienced and appreciate your understanding. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with a more enjoyable stay.Best regards,Shah Palace Hotel team
10/10 Excellent
Naveed
4 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Naveed
Séjour de 9 nuits en avril 2023
Réponse de Vafa Rahimova le 16 juin 2023
Dear Guest,Thank you for such positive and pleasant feedback.It was very nice to welcome you.Wish you a great day!
8/10 Bien
Hubert
2 mai 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Great location in a historic building
Hubert
Séjour de 3 nuits en avril 2023
Réponse de Vafa Rahimova le 16 juin 2023
Dear Guest,Thank you for such positive feedback.It was very nice to welcome you.We will improve ourselves for achieving better results. Wish you a great day!
8/10 Bien
Syed
Voyage en famille
30 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great Place
Syed
Séjour de 3 nuits en avril 2023
Réponse de Vafa Rahimova le 16 juin 2023
Dear Guest,Thank you for such positive feedback.We are sorry for the difficulties you are facing during the check-in procedure.It was very nice to welcome you.All your comments were well noted and we will improve ourselves for achieving better results. Wish you a great day!
10/10 Excellent
Hilary
27 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hilary
Séjour de 5 nuits en avril 2023
Réponse de Vafa Rahimova le 16 juin 2023
Dear Guest,Thank you for such positive feedback.It was very nice to welcome you. Hope we will have an opportunity to meet you again.Wish you a great day!
8/10 Bien
Helmut Herbert
21 avr. 2023
Helmut Herbert
Séjour de 5 nuits en avril 2023
Réponse de Vafa Rahimova le 16 juin 2023
Dear Guest,Thank you for such positive feedback.It was very nice to welcome you. Hope we will have an opportunity to assist you again.Wish you a great day!
6/10 Satisfaisant
Phathanaphon
19 avr. 2023
Phathanaphon
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Vafa Rahimova le 16 juin 2023
Dear Guest,Thank you for such positive feedback.It was very nice to welcome you. Hope we will have an opportunity to assist you again.Please let us know what actually we should make to improve our service in the future.Wish you a great day!
2/10 Horrible
alla hart
13 avr. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
alla hart
Séjour de 5 nuits en avril 2023
10/10 Excellent
Saeed
Voyage en famille, Voyage en couple
18 févr. 2023
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Saeed
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Nazakat Suleymanova le 20 févr. 2023
Dear Mr.Saeed,Greetings from Shah Palace Luxury Museum Hotel!Thank you for all your review about your stay. Your recommendations are highly interested by ourside. We'll take into consideration that, bath tubs are not proper way for guests' comfort. Again, we'll be happy if you can choose our hotel on your destination! Sincerely,Nazakat SuleymanovaSales Manager
8/10 Bien
Alain
7 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice hotel with good location i Old Baku.
Alain
Séjour de 5 nuits en novembre 2022
2/10 Horrible
Bas
22 oct. 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bas
Séjour de 6 nuits en octobre 2022
10/10 Excellent
Nana
17 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
What a design!
Nana
Séjour de 3 nuits en octobre 2022
6/10 Satisfaisant
Georgina
6 oct. 2022
Great location but updating required
Georgina
Séjour de 2 nuits en octobre 2022
10/10 Excellent
Youri
Voyage en groupe
3 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Youri
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
10/10 Excellent
Waseem
16 sept. 2022
Waseem
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
8/10 Bien
CHIRAZ
15 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
CHIRAZ
Séjour de 6 nuits en septembre 2022
10/10 Excellent
Elshan
Voyage d’affaires
10 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Elshan
Séjour de 3 nuits en septembre 2022
10/10 Excellent
Elena
5 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Elena
Séjour de 2 nuits en août 2022
10/10 Excellent
Ersin
27 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ersin
Séjour de 1 nuit en août 2022
8/10 Bien
ricardo
Voyage en couple
23 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
ricardo
Séjour de 4 nuits en août 2022
8/10 Bien
Voyageur vérifié
8 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Boa localização
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mai 2022
Réponse de Irakliy Asatiani. Director of Sales le 6 août 2022
Thanks for your review!
It will be our pleasure to meet you at Shah Palace again!
10/10 Excellent
Ammar
4 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ammar
Séjour de 1 nuit en juin 2022
10/10 Excellent
Khaled
16 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice
Khaled
Séjour de 2 nuits en juin 2022
Réponse de Reservation Department le 20 juin 2022
Good Day, Dear Guest,
Thank you for your feedback!
Best Regards,
Shah Palace Team.
8/10 Bien
Rene
7 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Rene
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de Reservation Department le 20 juin 2022
Good Day, Dear Guest,
Thank you for your feedback!
Best Regards,
Shah Palace Team.
8/10 Bien
Barry
20 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Barry
Séjour de 2 nuits en mai 2022
Réponse de Reservation Department le 20 juin 2022
Good Day, Dear Guest,
Thank you for your feedback!
Best Regards,
Shah Palace Team.
8/10 Bien
Sadettin
18 janv. 2022
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Pencere
Sadettin
Séjour de 1 nuit en janvier 2022
Réponse de Irakliy Asatiani. Director of Sales le 3 févr. 2022
Dear Guest,
Many thanks for your comment.
Can you please give us more information? Was this a technical problem?
We will be glad to see you at the hotel again!
6/10 Satisfaisant
Abdul Rahman
Voyage en groupe
28 déc. 2021
Les points faibles : Confort de la chambre
Abdul Rahman
Séjour de 2 nuits en décembre 2021
Réponse de Irakliy Asatiani. Director of Sales le 18 janv. 2022
Dear Mr Abdul Rahman,
Thank you for your message and for the high rating of our location!
Our standard twin rooms are comfortable for 2 people.
For reservations from 3 people, we would advise you to book the Superior Twin Rooms, which are beautifully designed and have 38 square meters of space.
Looking forward to meet you again!
10/10 Excellent
Anwar
Voyage en groupe
15 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Anwar
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
Réponse de Reservation Department le 16 nov. 2021
Many thanks for choosing us!
Looking forward to meet you again!
6/10 Satisfaisant
Chaia
8 oct. 2021
Les points forts : Propreté et personnel et service
Not the best stay 7
Chaia
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Réponse de Reservation Department le 3 nov. 2021
Dear Guest,
Many thanks for your feedback!
Looking forward to see you at our hotel again!