Avis sur Travelodge by Wyndham Bakersfield
Travelodge by Wyndham Bakersfield
1011 Oak Street, Bakersfield, CA
Avis
6,6
6,6/10
Propreté
7,2/10
Personnel et service
6,2/10
Équipements
6,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
5,8/10
Écoresponsabilité
Avis
12 sept. 2023
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de MP - Guest Relations Manager le 3 oct. 2023
Hello Francois, We’re so sorry that your experience did not match your expectations. Please help us to improve by providing more information on your experience. Thank you.
2/10 Horrible
Ines, France
Voyage en couple
16 oct. 2019
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ines
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de kam le 22 oct. 2019
Thank you for taking the time to write a review. Have a great time !!
10/10 Excellent
GuyBoulanger, Bakersfield
Voyage en famille
13 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
GuyBoulanger
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de kam le 15 sept. 2019
We are glad to hear you enjoyed our property.Thanks for staying with us and we appreciate your feedback!.
10/10 Excellent
Séverine
27 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séverine
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de kam le 1 sept. 2019
We are glad to hear you enjoyed our property.Thanks for staying with us and we appreciate your feedback!.
8/10 Bien
Magali
11 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Magali
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de kam le 14 juil. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!.
2/10 Horrible
denis
16 juin 2019
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
denis
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de kam le 16 juin 2019
Thank you for taking the time to write a review. Have a great time !!
8/10 Bien
ROMAIN
Voyage en famille avec de jeunes enfants
12 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
ROMAIN
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de kam le 12 mai 2019
We are glad to hear you enjoyed our property. Thank You.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
9 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de kam le 12 mai 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!.
8/10 Bien
Lionel
1 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Propre et fonctionnel
Lionel
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de Chris le 5 mai 2019
Thank you taking the time to respond with your review.
6/10 Satisfaisant
sylvie
28 déc. 2018
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
sylvie
Séjour de 1 nuit en octobre 2018
Réponse de kam le 2 janv. 2019
Thank you for taking the time to write a review. Have a great time !!
8/10 Bien
Aurelien
27 déc. 2018
Les points forts : Personnel et service
Aurelien
Séjour de 1 nuit en décembre 2018
Réponse de kam le 2 janv. 2019
Thank you for taking the time to write a review. Have a great time !!
10/10 Excellent
Joseph
18 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent petit hôtel
Joseph
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
Réponse de kam le 19 nov. 2018
We are glad to hear you enjoyed our property. Thank You.
10/10 Excellent
Flavien
13 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Flavien
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
Réponse de kam le 19 nov. 2018
We are glad to hear you enjoyed our property. Thank You.
8/10 Bien
Marc
21 juin 2018
Les points forts : Propreté et personnel et service
Marc
Séjour de 1 nuit en juin 2018
Réponse de Kam le 22 juin 2018
Thank you for taking the time to give us a feedback and choosing our hotel for you stay. we look forward to seeing you again.
8/10 Bien
Dominique
12 avr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Reste quand même très bon rapport qualité prix
Dominique
Réponse de Chris le 27 avr. 2018
Thank you for taking the time to write a review.
8/10 Bien
stephanie, Tahiti
25 août 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
stephanie
Séjour de 1 nuit en août 2017
8/10 Bien
Anais
22 août 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Trés bien
Anais
Séjour de 1 nuit en août 2017
8/10 Bien
Voyageur vérifié
7 août 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2017
2/10 Horrible
Gerard
29 juin 2017
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fuyez passez votre chemin
Gerard
Séjour de 1 nuit en juin 2017
8/10 Bien
Voyageur vérifié
1 oct. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel bon rapport qualité prix
Voyageur vérifié
6/10 Satisfaisant
Julien
16 sept. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Pour une nuit, amplement suffisant !
Julien
8/10 Bien
sarah, aix en provence
21 août 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
bon hotel
sarah
8/10 Bien
Steeve
18 août 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Steeve
8/10 Bien
Gregory, Tahiti
4 août 2016
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Bon rapport qualité-prix
Gregory
8/10 Bien
Voyageur vérifié
1 juil. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Étape sympa et reposante
Voyageur vérifié
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
8 juin 2016
Les points faibles : Personnel et service
Voyageur vérifié
2/10 Horrible
Jose
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage d’affaires
21 avr. 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jose
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de CC - Guest Relations Manager le 22 avr. 2024
Dear Jose, We're deeply sorry to hear about the disturbances you encountered during your stay and the unfortunate incident with your car. Your comfort and safety are of utmost importance to us, and we sincerely apologize for any inconvenience caused by the noise from the neighboring room and the lack of assistance regarding the incident with your vehicle. Rest assured, we take these matters very seriously, and we will address them promptly with our team to prevent any recurrence. We understand your frustration and appreciate your understanding. If there's anything further we can do to assist you or if you have any additional concerns, please don't hesitate to contact us directly.
10/10 Excellent
Eva
Voyage en famille avec de jeunes enfants
11 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Eva
Séjour de 8 nuits en mars 2024
Réponse de CC - Guest Relations Manager le 11 avr. 2024
Dear Eva,It's wonderful to hear that the property owners made a positive impression during your stay! Having attentive and friendly management can significantly enhance the guest experience. We truly appreciate your kind words and are glad that their hospitality contributed to your satisfaction. Thank you for sharing your feedback, and we look forward to welcoming you back in the future.Sincerely,
10/10 Excellent
Susanne
5 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Susanne
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de MP - Guest Relations Manager le 6 avr. 2024
Hello Susanne, We would like to thank you for taking the time to complete our online survey. Feedback from our guests is very important to us and your input helps with our continuing efforts to provide excellent service and a great stay. Thank you so much for your business and we look forward to seeing you in the future.
10/10 Excellent
Amanda
Voyage en famille, Voyage en groupe
21 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amanda
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de MP - Guest Relations Manager le 26 févr. 2024
Hello Amanda, We’re delighted to hear about your recent experience with us. Thank you for taking the time to share your experience and we look forward to welcoming you back soon!
2/10 Horrible
JOSE
17 févr. 2024
JOSE
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de MP - Guest Relations Manager le 24 mars 2024
Hello Jose, We’re so sorry that your experience did not match your expectations. Please help us to improve by providing more information on your experience. Thank you.
4/10 Médiocre
Louise, Buffalo
Voyage en couple
11 févr. 2024
Louise
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de MP - Guest Relations Manager le 12 févr. 2024
Hello Louise, Thank you for letting us know about the issues that you experienced during your recent stay at our hotel. Reviews like these give us an opportunity to address areas of improvement. Guest satisfaction is our top priority, Rest assured that your concern has been forwarded to the hotel management and will be handled accordingly.
2/10 Horrible
Daniel
Voyage en famille
10 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Daniel
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de MP - Guest Relations Manager le 11 févr. 2024
Hello Daniel, Thank you for sharing your feedback with us. We appreciate you choosing our hotel. We talked to the hotel management and they checked the condition of the room. The issues raised about your review were not accurate. Our team is continuously working to make improvements to the overall condition of our property and strive to serve a great experience to our guests.
2/10 Horrible
Maria
Voyage d’affaires
9 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Maria
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de MP - Guest Relations Manager le 10 févr. 2024
Hello Maria, We’re so sorry that your experience did not match your expectations. Please help us to improve by providing more information on your experience. Thank you.
6/10 Satisfaisant
Lorena
4 févr. 2024
Lorena
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de MP - Guest Relations Manager le 6 févr. 2024
Hello Lorena, We’re so sorry that your experience did not match your expectations. Please help us to improve by providing more information on your experience. Thank you.
4/10 Médiocre
Phil
Voyage en famille
4 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Phil
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de MP - Guest Relations Manager le 4 févr. 2024
Hello Phil, We’re so sorry that your experience did not match your expectations. We’re sorry to hear of your less than satisfactory experience and hope you will accept our sincerest apologies. We are committed to providing great customer service. We value our customers’ opinions and would like to thank you for bringing this to our attention.
10/10 Excellent
Juana
Voyage en famille
21 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent
Juana
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de MP - Guest Relations Manager le 23 janv. 2024
Hello Juana, We appreciate the time you took to leave us a perfect rating! Positive survey responses help our continuing efforts to provide exceptional service. We hope that you will come back and see us again.
8/10 Bien
d
12 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
d
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de MP - Guest Relations Manager le 13 janv. 2024
Hello D, Thank you for your feedback. We are glad to hear that you enjoy your stay with us. We always make sure to provide the best experience to our guests. We look forward to hosting you again soon for another fantastic experience! Have a great day!
8/10 Bien
Noman, Concord
Voyage en famille
11 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Noman
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de MP - Guest Relations Manager le 13 janv. 2024
Hello Noman, Thank you for your positive comments. I am so glad to hear that you enjoyed your stay with us! We hope your next stay is just around the corner. We hope to see you again and that you will be truly impressed with our continued improvements.
8/10 Bien
Agapito
Voyage en groupe, Voyage en couple
31 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Agapito
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de MP - Guest Relations Manager le 1 janv. 2024
Hello Agapito, Thank you for your positive comments. I am so glad to hear that you enjoyed your stay with us! We hope your next stay is just around the corner. We hope to see you again and that you will be truly impressed with our continued improvements.
10/10 Excellent
Charles
26 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Well Pleased
Charles
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de MP - Guest Relations Manager le 27 déc. 2023
Hello Charles, Thank you for your heartwarming review about your stay with us! We are glad to know that your stay with us was wonderful with great room spaces. We are looking forward in sharing our best moments with you again!
6/10 Satisfaisant
Sergio
26 déc. 2023
Sergio
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de MP - Guest Relations Manager le 27 déc. 2023
Hello Sergio, We’re so sorry that your experience did not match your expectations. Please help us to improve by providing more information on your experience. Thank you.
10/10 Excellent
Ariel
23 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ariel
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de MP - Guest Relations Manager le 23 déc. 2023
Hello Ariel, We’re delighted to hear about your recent experience with us. Thank you for taking the time to share your experience and we look forward to welcoming you back soon!
8/10 Bien
hai
22 déc. 2023
hai
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de MP - Guest Relations Manager le 23 déc. 2023
Hello Hai, Many thanks for taking the time to share your feedback with us. We’re very happy to hear that we met your expectations. We are looking forward to welcoming you again soon!
10/10 Excellent
Jose
20 déc. 2023
Jose
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de MP - Guest Relations Manager le 13 janv. 2024
Hello Jose, We’re so happy to hear that you enjoyed your stay with us and we are looking forward to welcoming you again soon!
4/10 Médiocre
Michael
Voyage d’affaires
18 déc. 2023
Didn’t get the room I wanted again!
Michael
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de MP - Guest Relations Manager le 19 déc. 2023
Hello Michael, Thank you for letting us know about the issues that you experienced during your recent stay at our hotel. Reviews like these give us an opportunity to address areas of improvement. Guest satisfaction is our top priority, Rest assured that your concern has been forwarded to the hotel management and will be handled accordingly.
10/10 Excellent
Ariel
12 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ariel
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de MP - Guest Relations Manager le 12 déc. 2023
Hello Ariel, Thank you for taking the time to give your feedback. We really appreciate it. Looking forward to seeing you again. Please let us know about your future experiences.
10/10 Excellent
Ariel
Voyage d’affaires
7 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ariel
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de MP - Guest Relations Manager le 10 déc. 2023
Hello Ariel, We appreciate the time you took to leave us a perfect rating! Positive survey responses help our continuing efforts to provide exceptional service. We hope that you will come back and see us again.
6/10 Satisfaisant
Justin
1 déc. 2023
Justin
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de MP - Guest Relations Manager le 10 déc. 2023
Hello Justin, We’re so sorry that your experience did not match your expectations. Please help us to improve by providing more information on your experience. Thank you.
6/10 Satisfaisant
jami
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
30 nov. 2023
jami
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de MP - Guest Relations Manager le 3 déc. 2023
Hello Jami, We're very sorry to hear that you encountered such unusual circumstances and inconveniences during your most recent experience with us, especially that we were not able to address the issues and misunderstandings right away. Thank you for bringing this matter to our attention so that we can make sure no future guest experiences the same inconvenience.