Hall

Avis sur Travelodge by Wyndham Bakersfield

2 out of 5
Travelodge by Wyndham Bakersfield
1011 Oak Street, Bakersfield, CA

Avis

6,6
Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 212 avis sur 1002." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 269 avis sur 1002." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 208 avis sur 1002." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 137 avis sur 1002." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 176 avis sur 1002." "

6,6/10

Propreté

7,2/10

Personnel et service

6,2/10

Équipements

6,2/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

5,8/10

Écoresponsabilité

Avis

6/10 Satisfaisant

Francois

Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de MP - Guest Relations Manager le 3 oct. 2023
Hello Francois, We’re so sorry that your experience did not match your expectations. Please help us to improve by providing more information on your experience. Thank you.

2/10 Horrible

Ines, France

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nous avons dormi dans la chambre située à côté de la cuisine, des cafards se promenaient dans la chambre, horrible ! Le sol était sale, nos pieds devenaient noirs en marchant dessus, la douche ne fonctionnait pas. Quartier bruyant situé à côté d’un axe routier. Mauvaise expérience !
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de kam le 22 oct. 2019
Thank you for taking the time to write a review. Have a great time !!

10/10 Excellent

GuyBoulanger, Bakersfield

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nous avons vraiment aimé cet endroit ainsi que la nourriture du déjeuner on a vraiment apprécié
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de kam le 15 sept. 2019
We are glad to hear you enjoyed our property.Thanks for staying with us and we appreciate your feedback!.

10/10 Excellent

Séverine

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de kam le 1 sept. 2019
We are glad to hear you enjoyed our property.Thanks for staying with us and we appreciate your feedback!.

8/10 Bien

Magali

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de kam le 14 juil. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!.

2/10 Horrible

denis

Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
cet hôtel présente un état de propreté déplorable car drap taché ainsi que les serviettes
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de kam le 16 juin 2019
Thank you for taking the time to write a review. Have a great time !!

8/10 Bien

ROMAIN

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel un peu vieillissant mais bon rapport qualité prix. Bon petit déjeuner
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de kam le 12 mai 2019
We are glad to hear you enjoyed our property. Thank You.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff disponible, chambre propre avec un petit déjeuner inclus. Petit déjeuner basic mais suffisant. Parking disponible. J’y ai séjourné comme point d’étape entre Sequoia Park et la Death Valley.
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de kam le 12 mai 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!.

8/10 Bien

Lionel

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Propre et fonctionnel
On y trouve ce qu’on recherche dans ce genre d’établissement, un endroit pratique et pas trop cher où dormir une nuit. Pour le prix c’est très bien, c’est propre, la literie est bonne, le petit-déjeuner est inclus et il y a même une piscine !... Il ne faut pas s’attendre à quelque chose d’extraordinaire, c’est fonctionnel mais le rapport qualité/prix est bon.
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de Chris le 5 mai 2019
Thank you taking the time to respond with your review.

6/10 Satisfaisant

sylvie

Les points forts : Propreté et confort de la chambre
hotel très bruyant car situé près d'un grand axe routier . Petit déjeuner composé de produits surgelés qui ne sont pas très gouteux … Hotel pas cher alors la prestation est à la hauteur du prix
Séjour de 1 nuit en octobre 2018
Réponse de kam le 2 janv. 2019
Thank you for taking the time to write a review. Have a great time !!

8/10 Bien

Aurelien

Les points forts : Personnel et service
Ok go pour une nuit! N’y allez pas pour le petit dej!
Séjour de 1 nuit en décembre 2018
Réponse de kam le 2 janv. 2019
Thank you for taking the time to write a review. Have a great time !!

10/10 Excellent

Joseph

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent petit hôtel
Très bon hôtel avec confort et propreté. Personnel très sympathique. Excellent petit déjeuner continental servi dans une salle à part. Rien ne manque.
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
Réponse de kam le 19 nov. 2018
We are glad to hear you enjoyed our property. Thank You.

10/10 Excellent

Flavien

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bien pour cours séjour de transit
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
Réponse de kam le 19 nov. 2018
We are glad to hear you enjoyed our property. Thank You.

8/10 Bien

Marc

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 1 nuit en juin 2018
Réponse de Kam le 22 juin 2018
Thank you for taking the time to give us a feedback and choosing our hotel for you stay. we look forward to seeing you again.

8/10 Bien

Dominique

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Reste quand même très bon rapport qualité prix
Un peu déçu à notre arrivée car à la réservation il était prévu une chambre avec vue sur la piscine résultat notre chambre était vue sur les toits de la salle de breakfast et son patio, calme avec un petit balcon muni d'un seul fauteuil... Alors que les autres balcons avaient 2 fauteuils... Bref aucun regrets, toutes les autres chambres donnant plus cotés autoroute...Très bruyantes. Contents également qu'il y ait une piscine en fonctionnement, mais pas nettoyée régulièrement, beaucoup de feuilles mortes en surface, 3 transats tous cassés et les chaises de salon de jardin défraîchies et salles également.. Heureusement que l'hôtel n'était pas plein ! Petit déjeuner correct
Réponse de Chris le 27 avr. 2018
Thank you for taking the time to write a review.

8/10 Bien

stephanie, Tahiti

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Parfait pour une étape. Petit déjeuner assez bon et complet. Nombreuses possibilités de restauration aux alentours.
Séjour de 1 nuit en août 2017

8/10 Bien

Anais

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Trés bien
Pour un stop avant d'arriver à Las Vegas, cette hôtel est idéal et vraiment pas cher. Il est trés bien équipé et calme. Avec la chaleur qu'on a eu la piscine était un régal. Le petit déjeuner est trés complet (vous pouvez même vous faire des gauffres)
Séjour de 1 nuit en août 2017

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en août 2017

2/10 Horrible

Gerard

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fuyez passez votre chemin
Il faudrait démolir cet hôtel C'est infect à tous niveaux De l'accueil à la chambre et au petit déjeuner rien ne va On a même l'impression de se salut en prenant sa douche Les parties communes sont sales NON NON NON
Séjour de 1 nuit en juin 2017

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel bon rapport qualité prix
Chambre confortable Petit déjeuner très correct Calme

6/10 Satisfaisant

Julien

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Pour une nuit, amplement suffisant !
Bon hôtel dans l'ensemble ! Petit déjeuner un peu simpliste et hôtel à rafraîchir, mais personnel courtois et accueillant ! Pour une nuit c'est amplement suffisant.

8/10 Bien

sarah, aix en provence

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
bon hotel
Bon hotel, parking gratuit, piscine rien que pour nous

8/10 Bien

Steeve

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

8/10 Bien

Gregory, Tahiti

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Bon rapport qualité-prix
très bien pour une étape, chambre spacieuse et confortable. Pb de wifi.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Étape sympa et reposante
Repos

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points faibles : Personnel et service

2/10 Horrible

Jose

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Room next door had a dog and bark all night and on top of that someone hit my car and lobby didn’t want to review cameras
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de CC - Guest Relations Manager le 22 avr. 2024
Dear Jose, We're deeply sorry to hear about the disturbances you encountered during your stay and the unfortunate incident with your car. Your comfort and safety are of utmost importance to us, and we sincerely apologize for any inconvenience caused by the noise from the neighboring room and the lack of assistance regarding the incident with your vehicle. Rest assured, we take these matters very seriously, and we will address them promptly with our team to prevent any recurrence. We understand your frustration and appreciate your understanding. If there's anything further we can do to assist you or if you have any additional concerns, please don't hesitate to contact us directly.

10/10 Excellent

Eva

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Property owners very nice people
Séjour de 8 nuits en mars 2024
Réponse de CC - Guest Relations Manager le 11 avr. 2024
Dear Eva,It's wonderful to hear that the property owners made a positive impression during your stay! Having attentive and friendly management can significantly enhance the guest experience. We truly appreciate your kind words and are glad that their hospitality contributed to your satisfaction. Thank you for sharing your feedback, and we look forward to welcoming you back in the future.Sincerely,

10/10 Excellent

Susanne

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Perfect for a place to stay overnight, but the area around the hotel is very industrial and U noticed some homeless people around.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de MP - Guest Relations Manager le 6 avr. 2024
Hello Susanne, We would like to thank you for taking the time to complete our online survey. Feedback from our guests is very important to us and your input helps with our continuing efforts to provide excellent service and a great stay. Thank you so much for your business and we look forward to seeing you in the future.

10/10 Excellent

Amanda

Voyage en famille, Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de MP - Guest Relations Manager le 26 févr. 2024
Hello Amanda, We’re delighted to hear about your recent experience with us. Thank you for taking the time to share your experience and we look forward to welcoming you back soon!

2/10 Horrible

JOSE

Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de MP - Guest Relations Manager le 24 mars 2024
Hello Jose, We’re so sorry that your experience did not match your expectations. Please help us to improve by providing more information on your experience. Thank you.

4/10 Médiocre

Louise, Buffalo

Voyage en couple
Too many creepers walking outside
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de MP - Guest Relations Manager le 12 févr. 2024
Hello Louise, Thank you for letting us know about the issues that you experienced during your recent stay at our hotel. Reviews like these give us an opportunity to address areas of improvement. Guest satisfaction is our top priority, Rest assured that your concern has been forwarded to the hotel management and will be handled accordingly.

2/10 Horrible

Daniel

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Worst motel ever walked in the room. The furniture look like it came out of a secondhand store. Cigarette burn holes in the blankets TV did not function. No amenities in the room no coffee maker, no cloth iron, dirty floors, clean shower, homeless in the parking lot. Staff was very friendly. Will definitely not be staying there ever again.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de MP - Guest Relations Manager le 11 févr. 2024
Hello Daniel, Thank you for sharing your feedback with us. We appreciate you choosing our hotel. We talked to the hotel management and they checked the condition of the room. The issues raised about your review were not accurate. Our team is continuously working to make improvements to the overall condition of our property and strive to serve a great experience to our guests.

2/10 Horrible

Maria

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de MP - Guest Relations Manager le 10 févr. 2024
Hello Maria, We’re so sorry that your experience did not match your expectations. Please help us to improve by providing more information on your experience. Thank you.

6/10 Satisfaisant

Lorena

Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de MP - Guest Relations Manager le 6 févr. 2024
Hello Lorena, We’re so sorry that your experience did not match your expectations. Please help us to improve by providing more information on your experience. Thank you.

4/10 Médiocre

Phil

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
The shower valve didn’t properly work. A nearly guest at smoked in the area outside his room, we could smell it. Other guests came back to their room after midnight and were loud. A homeless person stayed in an alley across lot from our room. Breakfast was cereal, coffee and packaged hostess doughnuts.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de MP - Guest Relations Manager le 4 févr. 2024
Hello Phil, We’re so sorry that your experience did not match your expectations. We’re sorry to hear of your less than satisfactory experience and hope you will accept our sincerest apologies. We are committed to providing great customer service. We value our customers’ opinions and would like to thank you for bringing this to our attention.

10/10 Excellent

Juana

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent
It was great. And it's a clean an friendly place. The housekeepers are excellent and friendly. I recommend this place for family traveling and it's close to fast food restaurants too.
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de MP - Guest Relations Manager le 23 janv. 2024
Hello Juana, We appreciate the time you took to leave us a perfect rating! Positive survey responses help our continuing efforts to provide exceptional service. We hope that you will come back and see us again.

8/10 Bien

d

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
🐰Great place to stay Stay there every year passing through
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de MP - Guest Relations Manager le 13 janv. 2024
Hello D, Thank you for your feedback. We are glad to hear that you enjoy your stay with us. We always make sure to provide the best experience to our guests. We look forward to hosting you again soon for another fantastic experience! Have a great day!

8/10 Bien

Noman, Concord

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Limited parking space can be an issue in busy days. No microwave in room but available in lobby.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de MP - Guest Relations Manager le 13 janv. 2024
Hello Noman, Thank you for your positive comments. I am so glad to hear that you enjoyed your stay with us! We hope your next stay is just around the corner. We hope to see you again and that you will be truly impressed with our continued improvements.

8/10 Bien

Agapito

Voyage en groupe, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
It was way better than my last stay
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de MP - Guest Relations Manager le 1 janv. 2024
Hello Agapito, Thank you for your positive comments. I am so glad to hear that you enjoyed your stay with us! We hope your next stay is just around the corner. We hope to see you again and that you will be truly impressed with our continued improvements.

10/10 Excellent

Charles

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Well Pleased
I really enjoyed my guy stay and quietness, and I have always liked and enjoyed the Travel Lodge
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de MP - Guest Relations Manager le 27 déc. 2023
Hello Charles, Thank you for your heartwarming review about your stay with us! We are glad to know that your stay with us was wonderful with great room spaces. We are looking forward in sharing our best moments with you again!

6/10 Satisfaisant

Sergio

Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de MP - Guest Relations Manager le 27 déc. 2023
Hello Sergio, We’re so sorry that your experience did not match your expectations. Please help us to improve by providing more information on your experience. Thank you.

10/10 Excellent

Ariel

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de MP - Guest Relations Manager le 23 déc. 2023
Hello Ariel, We’re delighted to hear about your recent experience with us. Thank you for taking the time to share your experience and we look forward to welcoming you back soon!

8/10 Bien

hai

Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de MP - Guest Relations Manager le 23 déc. 2023
Hello Hai, Many thanks for taking the time to share your feedback with us. We’re very happy to hear that we met your expectations. We are looking forward to welcoming you again soon!

10/10 Excellent

Jose

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de MP - Guest Relations Manager le 13 janv. 2024
Hello Jose, We’re so happy to hear that you enjoyed your stay with us and we are looking forward to welcoming you again soon!

4/10 Médiocre

Michael

Voyage d’affaires
Didn’t get the room I wanted again!
For the second booking in a row I asked for a smoking room and they didn’t have one when I arrived. The man working was able to get me a refund but why did this happen again?
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de MP - Guest Relations Manager le 19 déc. 2023
Hello Michael, Thank you for letting us know about the issues that you experienced during your recent stay at our hotel. Reviews like these give us an opportunity to address areas of improvement. Guest satisfaction is our top priority, Rest assured that your concern has been forwarded to the hotel management and will be handled accordingly.

10/10 Excellent

Ariel

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de MP - Guest Relations Manager le 12 déc. 2023
Hello Ariel, Thank you for taking the time to give your feedback. We really appreciate it. Looking forward to seeing you again. Please let us know about your future experiences.

10/10 Excellent

Ariel

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
None
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de MP - Guest Relations Manager le 10 déc. 2023
Hello Ariel, We appreciate the time you took to leave us a perfect rating! Positive survey responses help our continuing efforts to provide exceptional service. We hope that you will come back and see us again.

6/10 Satisfaisant

Justin

Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de MP - Guest Relations Manager le 10 déc. 2023
Hello Justin, We’re so sorry that your experience did not match your expectations. Please help us to improve by providing more information on your experience. Thank you.

6/10 Satisfaisant

jami

Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
Nice enough place, staff and owner were pleasant to talk to. Great price to lay your head, especially if you have a dog. We had single cup coffee maker, microwave and fridge in our 2 full bed room and filtered hot/cold in the lobby which was nice to refill bottles instead of going out and buying more. But at 2AM the nearby bar lets out and it gets crazy loud in the parking lot - I suppose if you have a room around the back, by the freeway you may not hear the car & motorcycle revving contest and all the yelling and screaming that accompanies it - then all of a sudden - its gone and its quiet again.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de MP - Guest Relations Manager le 3 déc. 2023
Hello Jami, We're very sorry to hear that you encountered such unusual circumstances and inconveniences during your most recent experience with us, especially that we were not able to address the issues and misunderstandings right away. Thank you for bringing this matter to our attention so that we can make sure no future guest experiences the same inconvenience.