Avis sur Maison Messmer - ein Mitglied der Hommage Luxury Hotels Collection
Maison Messmer - ein Mitglied der Hommage Luxury Hotels Collection
Werderstr. 1, Baden-Baden, BW
Avis
9,0
Merveilleux
9,2/10
Propreté
9,0/10
Personnel et service
9,0/10
Équipements
9,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,2/10
Écoresponsabilité
Avis
4 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Hommage Hotel Maison Messmer le 18 févr. 2024
Dear Guests,thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear that we could make your birthday extra special with the handwritten management card and birthday cake. We'll be sure to pass along your appreciation to our morning team for their kindness.We hope you had a truly memorable stay with us, and we look forward to welcoming you back again soon!Warm regards,Benedikt JadzenskiGuest Relations
8/10 Bien
Aurelian
7 janv. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Aurelian
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Hommage Hotel Maison Messmer le 10 janv. 2024
Lieber Gast,vielen herzlichen Dank für die großartige 4-Sterne-Bewertung! Es freut uns sehr zu hören, dass Ihr Aufenthalt so positiv war. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,Benedikt JadzenskiGuest Relation
6/10 Satisfaisant
Christophe
6 janv. 2024
Christophe
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Michel
Voyage en couple
4 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michel
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Hommage Hotel Maison Messmer le 10 janv. 2024
Lieber Gast,vielen herzlichen Dank für die großartige 5-Sterne-Bewertung! Es freut uns sehr zu hören, dass Ihr Aufenthalt so positiv war. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,Benedikt JadzenskiGuest Relation
8/10 Bien
Natalie
Voyage en groupe
12 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super week end entre amis
Natalie
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Martin Benker le 13 nov. 2023
Dear Guest Thank you very much for your positive feedback regarding your stay at the Maison Messmer. I would like to take this opportunity to express my sincere gratitude to you for your great lines. Not only did you pay us a great compliment but your remarks also gave us confirmation that our efforts are bearing fruit. I greatly appreciate your honesty and enthusiasm – thank you very much once again. For our guests, we strive at all times to do everything possible to ensure that your stay fulfils your wishes and is exactly what you would expect from us. Your compliments, particularly those addressed at our employees will be proudly passed on to our team. I am already looking forward to welcoming you again to the Maison Messmer. With best regards Martin Benker Rooms Division Manager
10/10 Excellent
Daniel
Voyage en famille
15 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Daniel
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de reception le 17 sept. 2023
Dear guest,your review is very much appreciated and we thank you so much for your kind words. We are glad to hear that you were satisfied with our product and service we are offering our guests.Your praise is the greatest gift to us as a team, since it takes many hands to create an experience.We look forward to your return, hopefully soon.Yours most sincerelyNatalie StrasserAssistant Front Office Managerin
8/10 Bien
Jean-Robert
16 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jean-Robert
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Natalie Strasser le 18 août 2023
Dear guest,first of all I would like to thank you for taking the time to evaluate the stay at the Hommage Hotel Maison MessmerWe would be delighted to welcome you again soon as a guest in our hotel.With very best regards,
10/10 Excellent
Laurent
8 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent
Laurent
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Martin Benker le 13 août 2023
Dear Guest Thank you very much for your positive feedback regarding your stay at the Maison Messmer. I would like to take this opportunity to express my sincere gratitude to you for your great lines. Not only did you pay us a great compliment but your remarks also gave us confirmation that our efforts are bearing fruit. I greatly appreciate your honesty and enthusiasm – thank you very much once again. For our guests, we strive at all times to do everything possible to ensure that your stay fulfils your wishes and is exactly what you would expect from us. Your compliments, particularly those addressed at our employees will be proudly passed on to our team. I am already looking forward to welcoming you again to the Maison Messmer. With best regards Martin Benker Rooms Division Manager
10/10 Excellent
alexandre
2 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
alexandre
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Martin Benker le 13 août 2023
Dear Guest Thank you very much for your positive feedback regarding your stay at the Maison Messmer. I would like to take this opportunity to express my sincere gratitude to you for your great lines. Not only did you pay us a great compliment but your remarks also gave us confirmation that our efforts are bearing fruit. I greatly appreciate your honesty and enthusiasm – thank you very much once again. For our guests, we strive at all times to do everything possible to ensure that your stay fulfils your wishes and is exactly what you would expect from us. Your compliments, particularly those addressed at our employees will be proudly passed on to our team. I am already looking forward to welcoming you again to the Maison Messmer. With best regards Martin Benker Rooms Division Manager
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
29 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Hotel Maison Messmer le 5 juin 2023
Dear guest,Thank you very much for your rating.We have noted your concern with regret and would like to thank you for expressing your criticism openly.It is very important for us to learn from you “first hand” which points we can optimize.We are very sorry that your stay was affected by the issues you raised. Please be assured that we will gladly accept your criticism and will analyze it very carefully in order to learn from it for the future.We would be very happy to welcome you again soon!Meike JoóGuest relation agent
8/10 Bien
SZTARK
Voyage en couple
9 mai 2023
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
SZTARK
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Assistant Front Office Managerin le 12 mai 2023
Dear Guest, We highly apprecriate your feedback regarding your recent stay with us. I am pleased to read that you have felt comfortable with us and we have managed to make your stay a good experience.We would be delighted to welcome you back in the near future. With Kind regards, Natalie StrasserAssistant Front Office Managerin
10/10 Excellent
Tanguy
11 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tanguy
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de Hotel Maison Messmer le 13 avr. 2023
Sehr geehrter Gast,haben Sie recht herzlichen Dank, dass Sie zu Ihrem Besuch unser Haus ausgewählt haben.Ebenso möchten wir Ihnen danken, dass Sie mit Ihren netten Zeilen hier bei "hotels.com" Ihren Aufenthalt so positiv bewertet haben.Uns ist es eine besondere Freude, dass wir Ihnen einen perfekten und in Erinnerung bleibenden Aufenthalt bieten konnten und wären Ihnen sehr dankbar, wenn Sie sich bei Ihrem nächsten Besuch wieder für unser Haus entscheiden würden.Meine Mitarbeiter wie auch ich würden uns sehr freuen.Mit den besten Grüßen aus Baden-BadenMeike JoóGuest relation agent
10/10 Excellent
BERNAT
Voyage en famille
27 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
BERNAT
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Martin Benker Rooms DIvision Manager le 27 août 2022
Dear guest, thank you so much for your visit to the Maison Messmer and your time in sharing your impressions at Hotels.com. It is a great pleasure for us to read that you had a pleasant experience overall but especially your praises to our staff, and we will be happy to share this with our team. We would be delighted to welcome you again soon as a guest in our hotel. With very best regards, Meike Joó Guest relation agent
10/10 Excellent
Farid
26 juin 2022
Farid
Séjour de 2 nuits en juin 2022
Réponse de Martin Benker Rooms DIvision Manager le 1 juil. 2022
Dear Guest
Your review is very much appreciated and we thank you so much for your kind words. Your praise is the greatest gift to us as a team,
since it takes many hands to create an experience.
We look forward to your return, hopefully soon.
Yours most sincerely
Martin Benker
Rooms Division Manager
10/10 Excellent
Sandrine
Voyage en groupe
23 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Une adresse incontournable pour séjourner à Baden
Sandrine
Séjour de 1 nuit en mai 2022
Réponse de Martin Benker Rooms DIvision Manager le 26 juin 2022
Dear Guest
Thank you very much for your positive feedback regarding your stay at the Maison Messmer. I would like to take this opportunity to express my sincere gratitude to you for your great lines. Not only did you pay us a great compliment but your remarks also gave us confirmation that our efforts are bearing fruit.
I greatly appreciate your honesty and enthusiasm – thank you very much once again.
For our guests, we strive at all times to do everything possible to ensure that your stay fulfils your wishes and is exactly what you would expect from us.
Your compliments, particularly those addressed at our employees will be proudly passed on to our team.
I am already looking forward to welcoming you again to the Maison Messmer.
With best regards
Martin Benker
Rooms Division Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
21 févr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2022
Réponse de Hotel Maison Messmer le 26 févr. 2022
Sehr geehrter Gast,
ich danke Ihnen für diese Bewertung und schätze es sehr, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihre gesammelten Eindrücke anlässlich Ihres Aufenthaltes auf Expedia wiederzugeben. Ein großes Dankeschön für Ihr Lob, es freut mich, dass Sie sich in unserem Hause so wohl gefühlt haben. Es ist sehr schön zu wissen, dass Sie die Herzlichkeit und die Hilfsbereitschaft unserer Mitarbeiter überzeugt haben. Gerne gebe ich Ihre lobenden Worte weiter. Ich hoffe, Sie bald wieder in Baden-Baden willkommen heißen zu dürfen.
Mit freundlichen Grüßen aus Baden-Baden
Meike Joó
Empfangsmitarbeiterin
8/10 Bien
Charles
17 déc. 2021
Charles
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Réponse de Martin Benker Rooms DIvision Manager le 18 déc. 2021
Dear Guest, Thank you very much for your candid review of your recent stay at our hotel. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay. In taking great pride in our friendly and charming service, our main priority is to be able to offer a very comfortable and professional atmosphere to all our guests. We would be delighted to welcome you back in the near future. With kind regards Martin Benker Rooms Division Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants
18 août 2021
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de Martin Benker Rooms DIvision Manager le 22 août 2021
Sehr geehrter Gast, wir möchten Ihnen herzlichst für Ihren Besuch bei uns im Hause danken. Wir haben uns sehr gefreut, Sie bei uns im Maison Messmer willkommen zu heißen. Vielen Dank für Ihre Zeit, uns ein Feedback im Nachgang Ihres Aufenthalts zu geben. Wir freuen uns sehr, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns genossen haben. Die Zufriedenheit unserer Gäste steht für uns an erster Stelle. Im Namen des gesamten Teams freuen wir uns, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen und wünschen Ihnen bis dahin alles Gute. Mit freundlichen Grüßen Martin Benker Rooms Division Manager
8/10 Bien
Jean-Michel
17 août 2021
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
C’était mieux avant.
Jean-Michel
Séjour de 3 nuits en août 2021
Réponse de Martin Benker Rooms DIvision Manager le 17 août 2021
Dear Guest,
thank you very much for your feedback, and the nice comments about our staff. We are truly sorry that some bathroom articles where not filled up right away.
We would be glad to welcome you back here in the Maison Messmer and remain with best regards
Martin Benker
10/10 Excellent
Roger
Voyage en groupe
18 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Roger
Séjour de 2 nuits en juillet 2021
Réponse de Martin Benker Rooms DIvision Manager le 15 août 2021
Sehr geehrter Gast,
vielen Dank für das großartige Feedback, es hat uns sehr gefreut Sie als unsere Gäste im Maison Messmer bgrüßen zu dürfen. Wir würden uns sehr freuen Sie bald einmal wieder bei uns begrüßen zu dürfen.
Viele Grüße aus Baden-Baden
Martin Benker
Rooms Division Manager
8/10 Bien
Christophe
16 juil. 2021
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Christophe
Séjour de 4 nuits en juillet 2021
Réponse de Martin Benker Rooms DIvision Manager le 17 juil. 2021
Dear Guest, Thank you very much for your candid review of your recent stay at our hotel. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay. In taking great pride in our friendly and charming service, our main priority is to be able to offer a very comfortable and professional atmosphere to all our guests. We are very glad that you liked our charming staff. We are truly sorry for the inconveniences in ourbreakfast restaurant and the cleaning of your room. The rates for the parking are by the city of Baden-Baden, and unfortunatelly not in our hands.
We would be delighted to welcome you back in the near future. With kind regards, Martin Benker Rooms Division Manager
10/10 Excellent
Roger
11 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Roger
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Réponse de Martin Benker Rooms DIvision Manager le 17 juil. 2021
Dear Guest, Thank you very much for your candid review of your recent stay at our hotel. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay. In taking great pride in our friendly and charming service, our main priority is to be able to offer a very comfortable and professional atmosphere to all our. We are truly sorry that our breakfast did not meet your expectation.
We would be delighted to welcome you back in the near future. With kind regards,
Martin Benker
Rooms Division Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
5 juil. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2020
Réponse de Benker le 6 juil. 2020
Dear Guest, Thank you very much for your candid review of your recent stay at our hotel. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay. In taking great pride in our friendly and charming service, our main priority is to be able to offer a very comfortable and professional atmosphere to all our guests. We would be delighted to welcome you back in the near future. With kind regards
Martin Benker
Rooms Division Manager
10/10 Excellent
michel
Voyage d’affaires
1 juil. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
ideal pour séjourner a Baden
michel
Séjour de 3 nuits en juin 2020
Réponse de Benker le 1 juil. 2020
Dear Guest,
thank you very much for your great Feedback which we really appreciate.
BEST REGARDS
Martin Benker
10/10 Excellent
Olivier
28 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Parfait séjour
Olivier
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de CGeske le 8 janv. 2020
Dear guest,
We very much appreciate your kind comments regarding your stay at the Maison Messmer. We are indeed very glad to know that you were really satisfied staying with us. We look forward to seeing you again soon and we hope you could have a chance to enjoy other services from us upon your next visit.
Thank you!
Kind Regards,
Conrad Geske
Assistant General Manager
8/10 Bien
Erwan
23 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Erwan
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de CGeske le 8 janv. 2020
Dear guest,
We very much appreciate your kind comments regarding your stay at the Maison Messmer. We are indeed very glad to know that you were really satisfied staying with us. We look forward to seeing you again soon and we hope you could have a chance to enjoy other services from us upon your next visit.
Thank you!
Kind Regards,
Conrad Geske
Assistant General Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
18 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en décembre 2019
Réponse de Benker le 22 déc. 2019
Dear guest, I was delightet to learn, that you enjoyed your recent stay at the Maison Messmer.e. With kind regards
Martin Benker Rooms Division Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
11 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Elena Hanusch le 14 nov. 2019
Dear guest,
I was delightet to learn, that you enjoyed your recent stay at the Maison Messmer. I am most grateful for your warm words of praise, which I will, of course, pass on to everyone who helped make your recent stay so enjoyable.
With kind regards,
Elena Hanusch
Front Office Manager
10/10 Excellent
Sophie
Voyage en groupe
11 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
exceptionnel
Sophie
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Elena Hanusch le 14 nov. 2019
Dear guest,
Thank you for taking the time to write such a kind and detailed review, following your recent visit at the Maison Messmer.
We would be delighted to welcome you back someday soon.
With kind regards,
Elena Hanusch
Front Office Manager
10/10 Excellent
Veronique
9 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
week-end en amoureux de luxe
Veronique
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Elena Hanusch le 13 sept. 2019
Dear Guest,
we highly apprecriate your wonderful Feedback regarding your recent stay with us. I am pleased to read that you have felt so comfortable with us and we have managed to make your stay a wonderful experience. We would be delighted to welcome you back in the near future.
With Kind regards,
Elena Hanusch
Front Office Manager
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
18 août 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hôtel bruyant et décevant
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en août 2019
Réponse de CG le 4 oct. 2019
Dear guest,
We very much appreciate your comments regarding your stay at the Maison Messmer. I am saddened to learn that you are not satisfied with your stay in our hotel.
Dear guest,
Please be ensured that all employees of the Maison Messmer are always giving their best to deliver a service that is personal and of the highest quality.
We look forward to seeing you again soon and we hope you could have a chance to enjoy other services from us upon your next visit.
With kind regards,
Your Hotel Maison Messmer Team
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
14 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de Martin Benker le 19 août 2019
Dear guest, It was a pleasure to welcome you to the Dorint Maison Messmer recently and thank you for your lovely review, the entire team truly appreciate your warm words of praise and look forward to welcoming you back to our hotel for many more years. With Kind regards
Martin Benker
Rooms Divison Manager
10/10 Excellent
Saida
13 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Saida
Séjour de 3 nuits en août 2019
Réponse de Benker le 19 août 2019
Dear Guest,
thank you very much for taking the time to give us your feedback afteryour stay in our hotel. We really appreciate it. Looking forward to welcome you back soon, we remain with best regards.
Martin Benker#
Rooms DIvision Manager
10/10 Excellent
Laura
8 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Valeur sure
Laura
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Benker le 8 août 2019
Dear Guest, thank you very uch for your feedback, which we really appreciate.
Looking forward to welcome you back in Baden-Baden soon we remain with best regards
Martin Benker
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
27 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
À refaire !
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mai 2019
Réponse de Elena Hanusch le 28 mai 2019
Dear Guest,
Thank you so much for your previous stay with us and for posting such a lovely review.
With Kind regards,
Elena Hanusch
Front Office Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
19 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mai 2019
Réponse de Elena Hanusch le 22 mai 2019
Cher Clients !
Quelle agréable Notes, nous nous remercions pour la gentillesse que nous apportez.
Nous serons heureux de vous accueillir très bientôt dans notre établissement Maison Messmer.
Cordialement
Élena Hanusch
8/10 Bien
brigitte
14 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
brigitte
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de Elena Hanusch le 14 mai 2019
Sehr geehrter Gast,
vielen Dank für den Aufenthalt und die damit verbundene Bewertung. Wir hoffen Sie bald wieder zu sehen.
Herzlichst,
Ihre
Elena Hanusch
Front Office Manager
10/10 Excellent
FABIENNE
6 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
FABIENNE
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de Elena Hanusch le 6 mai 2019
Dear guest,
Dear Favienne, thank you for your beautiful detailed review of the Dorint Maison Messmer. We are thrilled to know that you enjoyed your stay and it is wonderful to read that our service and product as well as attention to detail and friendliness of our team kept exceeding your expectations throughout your stay.
We truly hope to welcome you again.
With Kind regards,
Elena Hanusch
Front Office Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
27 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en avril 2019
Réponse de Elena Hanusch le 3 mai 2019
Dear Guest,
Thank you so much for your previous stay with. It was a great pleasure to look welcome you .
With Kind regards,
Elena Hanusch
Front Office
10/10 Excellent
Kevin
1 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kevin
Séjour de 2 nuits en mars 2019
Réponse de Benker le 5 avr. 2019
Dear Guest,
thank you very much for the time you have taken to give us Feedback for your stay. We realy appriciate ist and look Forward welcome you soon back to our hotel.
With best regards
Martin Benker
8/10 Bien
Voyageur vérifié
13 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2019
Réponse de Benker le 22 janv. 2019
Madame, Monsieur,
Nous vous remercions de votre évaluation sur notre site Internet. Nous sommes désolés de lire que nous n'avons pas pu satisfaire toutes vos attentes lors de votre séjour chez nous et tenons à nous excuser des désagréments causés. Nous espérons pouvoir vous servir au mieux lors de votre prochain séjour.
Cordialement
Martin Benker
Rooms Division Manager
8/10 Bien
michel
5 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
un bon hotel confortable
michel
Séjour de 2 nuits en janvier 2019
Réponse de Benker le 8 janv. 2019
Mesdames et Messieurs,
Nous vous remercions beaucoup pour votre temps de nous avoir fait un retour comment vous avez ressenti le séjour dans notre maison.
C’était un plaisir pour notre équipe de vous pouvoir accueillir comme clients dans notre hôtel.
A fortiori nous sommes très contents que vous avez aimez notre hôtel ainsi que nous comme personnel.
C’est la meilleur motivation pour nous comme equipe que tout était parfait.
En espérant que nous pouvons vous accueillir encore une fois dans notre hôtel.
Bien cordialement
Martin Benker
4/10 Médiocre
Liliane, Paris
3 janv. 2019
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Liliane
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
Réponse de Benker le 9 janv. 2019
Madame, Monsieur,
Nous vous remercions de votre évaluation sur notre site Internet. Nous sommes désolés de lire que nous n'avons pas pu satisfaire toutes vos attentes lors de votre séjour chez nous et tenons à nous excuser des désagréments causés. Nous tiendrons dûment compte de vos remarques et nous employons à remédier au plus vite au problème que vous avez rencontré. Nous espérons pouvoir vous servir au mieux lors de votre prochain séjour.
Cordialement
Martin Benker
Rooms Division Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
1 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
agréable séjour , bon emplacement , prix à revoir
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2018
Réponse de Benker le 8 janv. 2019
Mesdames et Messieurs,
Nous vous remercions beaucoup pour votre temps de nous avoir fait un retour comment vous avez ressenti le séjour dans notre maison.
C’était un plaisir pour notre équipe de vous pouvoir accueillir comme clients dans notre hôtel.
A fortiori nous sommes très contents que vous avez aimez notre hôtel ainsi que nous comme personnel.
C’est la meilleur motivation pour nous comme equipe que tout était parfait.
En espérant que nous pouvons vous accueillir encore une fois dans notre hôtel.
Bien cordialement
8/10 Bien
Voyageur vérifié
30 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en décembre 2018
Réponse de Benker le 31 déc. 2018
Dear guest, thank you very much for your kind feedback ! It was a great pleasure to have you as our guest. Looking forward to welcome you back soon, we remain with best regards
Martin Benker
Rooms Division Manager
8/10 Bien
Nicolas
29 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nicolas
Séjour de 3 nuits en décembre 2018
Réponse de Benker le 31 déc. 2018
Dear guest, thank you very much for your great feedback, which we really appreciate. Looking forward to welcome you back at the Maison Messmer. With best regards Martin Benker Rooms Division Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
30 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
Réponse de Martin Benker le 4 déc. 2018
Thank you very much for your feedback, which we really appreciate.
With best regards
Martin Benker
Rooms Division Manager
10/10 Excellent
Patrick
30 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Patrick
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
Réponse de MBenker le 4 déc. 2018
Thank you very much for your Feedback !!
8/10 Bien
caroline
9 avr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
prédilection au court séjour
caroline
Réponse de Martin Benker Rooms Division Manager le 10 avr. 2018
Dear guest,
thank you very much for your Feedback ! It helps to improve our Services.
With best regards
10/10 Excellent
Manu, Pont à Mousson
3 avr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon we
Manu
Séjour de 2 nuits en mars 2018
Réponse de Martin Benker Rooms Division Manager le 10 avr. 2018
Thank you very much for your great Feedback !
With best regards