Terrasse/Patio

Avis sur Fletcher Hotel Château De Raay

4 out of 5
Fletcher Hotel Château De Raay
Raayerveldlaan 6, Baarlo

Avis

9,0

Merveilleux

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 18 avis sur 32." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 10 avis sur 32." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 4 avis sur 32." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 0 avis sur 32." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 0 avis sur 32." "

8,8/10

Propreté

8,4/10

Personnel et service

8,4/10

Équipements

8,8/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,6/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

I

Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Receptie le 25 juin 2023
Thanks for your nice review! We are happy to hear from you. Hope to see you soon again.

8/10 Bien

Antonio

Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de Team Fletcher Baarlo le 3 mai 2023
Thanks for your nice response, hope to se you soon again!

10/10 Excellent

JC

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent séjour
Très bon séjour dans cet hôtel de charme magnifiquement situé près d’une grande forêt
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Réception le 1 avr. 2023
Merci beaucoup d'avoir pris le temps d'évaluer notre hôtel. Nous sommes heureux d'apprendre que vous l'avez apprécié. Nous espérons pouvoir vous accueillir à nouveau dans notre magnifique château.Salutations hospitalières,Réception Château de Raay

10/10 Excellent

Antonio

Séjour de 1 nuit en mai 2022

10/10 Excellent

Luc

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de reception le 30 mars 2024
Dear Luc, 5 out of 5; Great! Thank you very much for your review and we hope to see you again in the future. Kind regards, Sylvia

8/10 Bien

Albert

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
prima hotel
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de receptie le 23 mars 2024
Beste Albert, bedankt voor deze review en hopelijk mogen wij u nog eens als onze gast verwelkomen! Hartelijke groet,Sylvia

10/10 Excellent

René

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Prachtig verbouwd chateau tot hotel . Mooie omgeving ,zal in het voorjaar nog mooier zijn. Roermond ,Venlo en Tegelen vlakbij ,kortom prima locatie
Séjour de 2 nuits en février 2024

10/10 Excellent

Peter

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Sylvia le 20 janv. 2024
Hi Peter, 5 out of 5; great! Thank you very much for this review and we hope to see you again in future!Warm wishes, reception

10/10 Excellent

R C

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Reception le 16 nov. 2023
Thank you for the review. we are glad to hear you had a great stay

8/10 Bien

Bart

Séjour de 1 nuit en août 2023

6/10 Satisfaisant

Alexander

Voyage en couple
Les points faibles : Personnel et service
Tolles Gebäude, aber der Service und das Frühstück sind nicht gut. Lange Schlangen beim Kaffe holen, liebloses Frühstück Ich habe eine Rechnung von der Bar bekommen, obwohl ich nie in der Bar oder dem Restaurant war. Insgesamt ist der Service nicht gut, es gibt viele Kleinigkeiten die man besser machen kann.
Réponse de Reception le 13 sept. 2023
Dankuwel voor de review we vinden het erg jammer om te horen dat de service niet naar wens is geweest. We gaan dit meenemen om dit in het vervolg beter te doen. Echter heeft u van ons geen rekening van de bar gehad.

6/10 Satisfaisant

Ron

Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Reception le 29 oct. 2023
Thenks for your review!

10/10 Excellent

Jeanette

Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Reception le 12 août 2023
Thank you for you review we appreciate it

6/10 Satisfaisant

Dirk, Leerdam

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté
Opzich prima hotel. Geen airco is wat lastig in een hotel in de zomer zeker als het gebouw zo oud is.
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Reception le 6 août 2023
Beste, bedankt voor uw feedback alleen wat u zegt is niet helemaal correct. wij hebben 15 kamers zonder airco. De overige kamers in ons hotel bevatten een airco. de kamers die een airco bevatten zijn ook te boeken. als u een kamer zonder airco of met boekt staat dit ook in de kamerbeschrijving erbij. hopelijk mogen we u snel nog een keer ontvangen in eventueel een kamer met airco

10/10 Excellent

Philip

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Oväntat magisk upplevelse
Bokad övernattning i sista stund under genomresa i Nederländerna. Blev föreslagna hotellet som visade sig mer likna ett slott, men till en prissättning likt ett standardhotell. Fantastiska rum, underbar omgivning och bra service.
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Reception le 7 août 2023
Vi är mycket nöjda med ditt omdöme. Så trevligt att du hade en trevlig vistelse. Vi hoppas att välkomna dig igen en dag mottagning de raay

8/10 Bien

Björn

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Receptie le 23 juin 2023
Beste Björn, Hartelijk dank voor uw feedback van uw verblijf in ons hotel. U heeft ons een mooi cijfer gegeven en dat waarderen we enorm. Hopelijk mogen we u nog eens begroeten in ons hotel.Gastvrije groeten, Receptie Fletcher Hotel Chateau de Raay

10/10 Excellent

S R S

Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Receptie le 23 juin 2023
Betse S R S,Dank voor uw prachtige waardering van uw verblijf, we doen ter alle tijden ons uiterste best om voor het hoogst haalbare te gaan. Fijn dat u zo genoten heeft,Gastvrije groeten.

8/10 Bien

Arstrid

Voyage d’affaires, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Prachtige locatie, ervaren personeel dat kan improviseren
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Team Fletcher Chateau de Raay Baarlo le 7 mai 2023
Bedankt voor uw mooie beoordeling. Graag tot snel in Baarlo!

10/10 Excellent

Alexander

Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Team Fletcher Baarlo le 4 mai 2023
Thanks for your nice review! We are happy to hear from you. Hope to see you soon again.

6/10 Satisfaisant

Rene

Les points faibles : Confort de la chambre
Schade, im Pillow Hotel war es besser
Wir hatten im letzten Jahr ein Wochenende in dem Hotel verbracht da gehörte es noch zur Pillow Kette. Leider hat sich der Service bei Fletcher verschlechtert. Dies macht sich besonders beim Frühstück bemerkbar lange Schlangen am Kaffee Automaten, kein frischer O Saft und auch keine frischen Eier Speisen mehr. Stattdessen Hektik und herumlaufende Chefs im Anzug. Den Chateau Charme und die Gemütlichkeit gibt es leider nicht mehr. Es erinnert nun mehr an ein Discount Hotel. Das ist sehr schade.
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de Receptie le 28 avr. 2023
Guten Tag,vielen Dank, dass Sie sich die Zeit und Mühe genommen haben, uns ein Feedback zu geben. Wir wissen dies sehr zu schätzen. Wir sind seit dem 1. März 2023 Teil der Fletcher-Kette, und es gibt immer noch ein paar kleine Startschwierigkeiten. Eine zweite Kaffeemaschine ist eine davon. Es tut uns sehr leid, dass Sie noch etwas länger warten mussten. Sie sollen wissen, dass wir daran arbeiten.Wir hoffen, dass Sie uns eine zweite Chance geben möchten und wir Sie auch in Zukunft bei uns begrüßen dürfen. Mit freundlichen Grüßen, Rezeption Chateau de Raay

8/10 Bien

Saulius

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Good place !!!
Réponse de Receptie le 1 avr. 2023
Thank you so much for your kind words. We are so happy you enjoyed your stay with us. Hope to see you again soon in the near future.Kind regards,Reception Chateau de Raay

8/10 Bien

Bianca

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
das badewanñewar ein wenig zu hoch für mich
Séjour de 2 nuits en mars 2023
Réponse de Reception le 1 avr. 2023
Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, unserem Hotel ein Feedback zu geben. Wir schätzen dies sehr. Schade, dass es für Sie etwas schwierig war, in das Bad ein- und auszusteigen. Für die Zukunft würde ich Ihnen raten, nach einem Zimmer mit begehbarer Dusche zu fragen. Das wird wahrscheinlich etwas einfacher für Sie sein.Hoffentlich sehen wir Sie bald wieder in unserem schönen Chateau.Gastfreundliche Grüße,Chateau de Raay

8/10 Bien

Günter

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ein Traum und so nah hinter der Grenze direkt eine ganz andere Welt. Katastrophal die Geräusche von Lüftungstechnik im Zimmer 20. Sollte unbedingt abgestellt werden und am besten kein Zimmer in dem Trakt buchen. Alles andere phantastisch ☺️
Séjour de 2 nuits en octobre 2022

10/10 Excellent

David

Séjour de 2 nuits en septembre 2022

10/10 Excellent

Magnus

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Shawn van Veldhoven le 16 août 2022
Beste Magnus, Wat fijn dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen, hartelijk dank daarvoor! Fijn om te horen dat u heeft genoten van uw verblijf en we kijken ernaar uit om u in de nabije toekomst opnieuw te mogen verwelkomen. Hartelijke groet, Team Pillows Limburg

10/10 Excellent

Barbara

Voyage en famille, Voyage en groupe
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Perfect place to relax in peace. Beautiful bar and dining area. Really comfortable. Delicious food.
Séjour de 1 nuit en juin 2022

10/10 Excellent

janne

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en avril 2022
Réponse de Shawn le 3 mai 2022
Beste Janne, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen te delen over ons hotel. We zijn blij te horen dat alles goed verzorgd was en hopen u opnieuw bij ons te mogen verwelkomen. Hartelijk groet, Team Pillows Limburg

10/10 Excellent

Jens

Séjour de 1 nuit en mars 2022

10/10 Excellent

Jon

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en novembre 2021
Réponse de Shawn van Veldhoven le 8 déc. 2021
Beste Jon, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen te delen over ons hotel. We zijn blij te horen dat alles goed verzorgd was en hopen u opnieuw bij ons te mogen verwelkomen. Hartelijk groet, Team Pillows Limburg

8/10 Bien

Alexander

Les points forts : Personnel et service
Séjour de 2 nuits en octobre 2021
Réponse de Team Pillows Limburg le 8 nov. 2021
Beste Alexander, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons zo goed te beoordelen. We zien het als een groot compliment. We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen bij Pillows Hotels. Namens het team wens ik u een fijne dag. Hartelijke groet, Team Pillows Limburg

10/10 Excellent

Stefan

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en août 2021

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rustige ligging in groene omgeving. Ontbijt was lekker, maar de service liet echt te wensen over. De 2de morgen zaten de broodjes nog in de oven, moesten we lang wachten op koffie en hadden de indruk dat we genegeerd werden ! Bijbetalen voor pancakes, drankjes ook duur. Mooie kamer, maar slechte verlichting badkamer en erg hoge wastafels.
Séjour de 2 nuits en août 2021
Réponse de Jan Valkenburg, Front Office Manager le 10 août 2021
Beste, Hartelijk dank voor uw verblijf en uw feedback. Mijn excuses dat de service niet in orde is geweest en dat de badkamer niet aan uw verwachting voldeed. Wij vinden feedback erg belangrijk en zouden uw feedback graag ook als punt willen meenemen om onze service te verbeteren. Graag kom ik met u in contact om de details hierover te bespreken. Alvast bedankt. Hartelijke groet,