Avis
9,0
Merveilleux
8,8/10
Propreté
8,4/10
Personnel et service
8,4/10
Équipements
8,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,6/10
Écoresponsabilité
Avis
24 juin 2023
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Receptie le 25 juin 2023
Thanks for your nice review! We are happy to hear from you. Hope to see you soon again.
8/10 Bien
Antonio
2 mai 2023
Antonio
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de Team Fletcher Baarlo le 3 mai 2023
Thanks for your nice response, hope to se you soon again!
10/10 Excellent
JC
21 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent séjour
JC
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Réception le 1 avr. 2023
Merci beaucoup d'avoir pris le temps d'évaluer notre hôtel. Nous sommes heureux d'apprendre que vous l'avez apprécié. Nous espérons pouvoir vous accueillir à nouveau dans notre magnifique château.Salutations hospitalières,Réception Château de Raay
10/10 Excellent
Antonio
10 mai 2022
Antonio
Séjour de 1 nuit en mai 2022
10/10 Excellent
Luc
26 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Luc
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de reception le 30 mars 2024
Dear Luc, 5 out of 5; Great! Thank you very much for your review and we hope to see you again in the future. Kind regards, Sylvia
8/10 Bien
Albert
25 févr. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Albert
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de receptie le 23 mars 2024
Beste Albert, bedankt voor deze review en hopelijk mogen wij u nog eens als onze gast verwelkomen! Hartelijke groet,Sylvia
10/10 Excellent
René
Voyage en couple
15 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
René
Séjour de 2 nuits en février 2024
10/10 Excellent
Peter
14 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Peter
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Sylvia le 20 janv. 2024
Hi Peter, 5 out of 5; great! Thank you very much for this review and we hope to see you again in future!Warm wishes, reception
10/10 Excellent
R C
Voyage d’affaires
15 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
R C
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Reception le 16 nov. 2023
Thank you for the review. we are glad to hear you had a great stay
8/10 Bien
Bart
4 nov. 2023
Bart
Séjour de 1 nuit en août 2023
6/10 Satisfaisant
Alexander
Voyage en couple
10 sept. 2023
Les points faibles : Personnel et service
Alexander
Réponse de Reception le 13 sept. 2023
Dankuwel voor de review we vinden het erg jammer om te horen dat de service niet naar wens is geweest. We gaan dit meenemen om dit in het vervolg beter te doen. Echter heeft u van ons geen rekening van de bar gehad.
6/10 Satisfaisant
Ron
3 sept. 2023
Ron
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Reception le 29 oct. 2023
Thenks for your review!
10/10 Excellent
Jeanette
11 août 2023
Jeanette
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Reception le 12 août 2023
Thank you for you review we appreciate it
6/10 Satisfaisant
Dirk, Leerdam
Voyage en couple
28 juil. 2023
Les points faibles : Propreté
Dirk
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Reception le 6 août 2023
Beste, bedankt voor uw feedback alleen wat u zegt is niet helemaal correct. wij hebben 15 kamers zonder airco. De overige kamers in ons hotel bevatten een airco. de kamers die een airco bevatten zijn ook te boeken. als u een kamer zonder airco of met boekt staat dit ook in de kamerbeschrijving erbij. hopelijk mogen we u snel nog een keer ontvangen in eventueel een kamer met airco
10/10 Excellent
Philip
17 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Oväntat magisk upplevelse
Philip
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Reception le 7 août 2023
Vi är mycket nöjda med ditt omdöme. Så trevligt att du hade en trevlig vistelse. Vi hoppas att välkomna dig igen en dag mottagning de raay
8/10 Bien
Björn
12 juin 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Björn
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Receptie le 23 juin 2023
Beste Björn, Hartelijk dank voor uw feedback van uw verblijf in ons hotel. U heeft ons een mooi cijfer gegeven en dat waarderen we enorm. Hopelijk mogen we u nog eens begroeten in ons hotel.Gastvrije groeten, Receptie Fletcher Hotel Chateau de Raay
10/10 Excellent
S R S
9 juin 2023
S R S
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Receptie le 23 juin 2023
Betse S R S,Dank voor uw prachtige waardering van uw verblijf, we doen ter alle tijden ons uiterste best om voor het hoogst haalbare te gaan. Fijn dat u zo genoten heeft,Gastvrije groeten.
8/10 Bien
Arstrid
Voyage d’affaires, Voyage en couple
7 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Arstrid
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Team Fletcher Chateau de Raay Baarlo le 7 mai 2023
Bedankt voor uw mooie beoordeling. Graag tot snel in Baarlo!
10/10 Excellent
Alexander
3 mai 2023
Alexander
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Team Fletcher Baarlo le 4 mai 2023
Thanks for your nice review! We are happy to hear from you. Hope to see you soon again.
6/10 Satisfaisant
Rene
10 avr. 2023
Les points faibles : Confort de la chambre
Schade, im Pillow Hotel war es besser
Rene
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de Receptie le 28 avr. 2023
Guten Tag,vielen Dank, dass Sie sich die Zeit und Mühe genommen haben, uns ein Feedback zu geben. Wir wissen dies sehr zu schätzen. Wir sind seit dem 1. März 2023 Teil der Fletcher-Kette, und es gibt immer noch ein paar kleine Startschwierigkeiten. Eine zweite Kaffeemaschine ist eine davon. Es tut uns sehr leid, dass Sie noch etwas länger warten mussten. Sie sollen wissen, dass wir daran arbeiten.Wir hoffen, dass Sie uns eine zweite Chance geben möchten und wir Sie auch in Zukunft bei uns begrüßen dürfen. Mit freundlichen Grüßen, Rezeption Chateau de Raay
8/10 Bien
Saulius
Voyage en famille
26 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Saulius
Réponse de Receptie le 1 avr. 2023
Thank you so much for your kind words. We are so happy you enjoyed your stay with us. Hope to see you again soon in the near future.Kind regards,Reception Chateau de Raay
8/10 Bien
Bianca
19 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bianca
Séjour de 2 nuits en mars 2023
Réponse de Reception le 1 avr. 2023
Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, unserem Hotel ein Feedback zu geben. Wir schätzen dies sehr. Schade, dass es für Sie etwas schwierig war, in das Bad ein- und auszusteigen. Für die Zukunft würde ich Ihnen raten, nach einem Zimmer mit begehbarer Dusche zu fragen. Das wird wahrscheinlich etwas einfacher für Sie sein.Hoffentlich sehen wir Sie bald wieder in unserem schönen Chateau.Gastfreundliche Grüße,Chateau de Raay
8/10 Bien
Günter
Voyage en couple
24 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Günter
Séjour de 2 nuits en octobre 2022
10/10 Excellent
David
3 oct. 2022
David
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
10/10 Excellent
Magnus
14 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Magnus
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Shawn van Veldhoven le 16 août 2022
Beste Magnus,
Wat fijn dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen, hartelijk dank daarvoor!
Fijn om te horen dat u heeft genoten van uw verblijf en we kijken ernaar uit om u in de nabije toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.
Hartelijke groet,
Team Pillows Limburg
10/10 Excellent
Barbara
Voyage en famille, Voyage en groupe
9 juil. 2022
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Barbara
Séjour de 1 nuit en juin 2022
10/10 Excellent
janne
27 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
janne
Séjour de 2 nuits en avril 2022
Réponse de Shawn le 3 mai 2022
Beste Janne,
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen te delen over ons hotel. We zijn blij te horen dat alles goed verzorgd was en hopen u opnieuw bij ons te mogen verwelkomen.
Hartelijk groet,
Team Pillows Limburg
10/10 Excellent
Jens
29 mars 2022
Jens
Séjour de 1 nuit en mars 2022
10/10 Excellent
Jon
Voyage d’affaires
2 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jon
Séjour de 2 nuits en novembre 2021
Réponse de Shawn van Veldhoven le 8 déc. 2021
Beste Jon,
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen te delen over ons hotel. We zijn blij te horen dat alles goed verzorgd was en hopen u opnieuw bij ons te mogen verwelkomen.
Hartelijk groet,
Team Pillows Limburg
8/10 Bien
Alexander
7 nov. 2021
Les points forts : Personnel et service
Alexander
Séjour de 2 nuits en octobre 2021
Réponse de Team Pillows Limburg le 8 nov. 2021
Beste Alexander,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons zo goed te beoordelen. We zien het als een groot compliment.
We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen bij Pillows Hotels. Namens het team wens ik u een fijne dag.
Hartelijke groet,
Team Pillows Limburg
10/10 Excellent
Stefan
23 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Stefan
Séjour de 1 nuit en août 2021
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
8 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en août 2021
Réponse de Jan Valkenburg, Front Office Manager le 10 août 2021
Beste,
Hartelijk dank voor uw verblijf en uw feedback. Mijn excuses dat de service niet in orde is geweest en dat de badkamer niet aan uw verwachting voldeed.
Wij vinden feedback erg belangrijk en zouden uw feedback graag ook als punt willen meenemen om onze service te verbeteren.
Graag kom ik met u in contact om de details hierover te bespreken.
Alvast bedankt.
Hartelijke groet,