Avis
7,2
Bien
7,6/10
Propreté
7,8/10
Personnel et service
5,8/10
Équipements
6,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
6,6/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
17 juil. 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
10/10 Excellent
Christina, The Dalles
Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
24 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Christina
Séjour de 1 nuit en mai 2024
6/10 Satisfaisant
Walter
19 mai 2024
Les points forts : Propreté
Walter
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Alexander
Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
14 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alexander
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Brand Experience Team le 21 mai 2024
Hi Alexander,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
6/10 Satisfaisant
paul
11 mai 2024
paul
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Nancy Y. le 23 mai 2024
Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
Jodi
Voyage en couple
5 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Jodi
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Brand Experience Team le 15 mai 2024
Hi Jodi, Thank you for the excellent review! We hope to see you soon.Natalie #Team6
4/10 Médiocre
Christine
Voyage en couple
3 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Christine
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Brand Experience Team le 15 mai 2024
Hi Christine, We appreciate you recognizing our excellent service, though it sounds like your stay might not have been as comfortable as you anticipated. We apologize for any inconvenience and appreciate you taking the time to share your feedback with us. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Natalie #Team6
4/10 Médiocre
Nicholas Ray
Voyage en groupe, Voyage en couple
29 avr. 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et équipements
Nicholas Ray
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 7 mai 2024
Hi Nicholas,We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback.Lilith#Team6
10/10 Excellent
Lynnie
Voyage en famille
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lynnie
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 2 mai 2024
Hi Lynnie, Thanks for your review, we really appreciate the support.Natalie #Team6
10/10 Excellent
Shawn
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Shawn
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 2 mai 2024
Hi Shawn, Thank you for taking time to share your review with us. We're happy to hear the stay was great and appreciate you recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Natalie #Team6
8/10 Bien
Mary, Tampa
21 avr. 2024
Mary
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Erin
Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
12 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Erin
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 24 avr. 2024
Hi Erin,Thank you for recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Lilith#Team6
8/10 Bien
Rodney
8 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Rodney
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 18 avr. 2024
Hi Rodney,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6
8/10 Bien
Peter
2 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Peter
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 11 avr. 2024
Hi Peter,We really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon.Maz K. #Team6
10/10 Excellent
Miguel
1 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Miguel
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 12 avr. 2024
Hi Miguel,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
10/10 Excellent
Danielle
Voyage en couple
1 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Danielle
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 11 avr. 2024
Hi Danielle,Five stars?! Thanks for your review, we really appreciate the support. We hope to see you again real soon.Maz K.#Team6
6/10 Satisfaisant
Rebecca
Voyage en couple
27 mars 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Rebecca
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 11 avr. 2024
Hi Rebecca, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! Maz K.#Team6
8/10 Bien
Eva
Voyage en couple
25 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Eva
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Nancy Y. le 3 avr. 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
6/10 Satisfaisant
Callienne
Voyage en famille
16 mars 2024
Les points faibles : Personnel et service et équipements
Callienne
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 27 mars 2024
Hi Callienne,We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Lilith#Team6
10/10 Excellent
Pamela
14 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Pamela
Séjour de 6 nuits en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 27 mars 2024
Hi Pamela,Thank you for recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Lilith#Team6
10/10 Excellent
Sarah
8 mars 2024
Les points forts : Propreté
Sarah
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Nancy Y. le 21 mars 2024
Thank you for the perfect rating!!Nancy Y.#Team6
8/10 Bien
Chris
Voyage en couple
3 mars 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Chris
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 12 mars 2024
Hi Chris,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6
10/10 Excellent
Laura
Voyage d’affaires
1 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Laura
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 12 mars 2024
Hi Laura,We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Lilith#Team6
8/10 Bien
kim
Voyage en famille
26 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
kim
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Nancy Y. le 6 mars 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
4/10 Médiocre
Benjamin
25 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Benjamin
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Nancy Y. le 6 mars 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
Jon
Voyage d’affaires
17 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jon
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Nancy Y. le 8 mars 2024
Thank you for the perfect rating!!Nancy Y.#Team6
6/10 Satisfaisant
Denise
15 févr. 2024
Denise
Séjour de 2 nuits en février 2024
6/10 Satisfaisant
Glen
11 févr. 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Glen
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 21 févr. 2024
Hi Glen,Thanks for your review, we really appreciate the support. Maz K.#Team6
8/10 Bien
Tracie
4 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tracie
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Nancy Y. le 14 févr. 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
6/10 Satisfaisant
Michael, Lacey
28 janv. 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Brand Experience Team le 6 févr. 2024
Hi Michael,Thank you for sharing your feedback with us. We take all guest experiences seriously and appreciate you bringing your concerns to our attention. We value your business and would love the chance to make your next visit with us even better. Please don’t hesitate to come back and stay with us again. We look forward to serving you.Lilith#Team6
10/10 Excellent
Laura
26 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Laura
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Brand Experience Team le 6 févr. 2024
Hi LauraThank you, we really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon. Lilith#Team6
10/10 Excellent
Barbara
25 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Barbara
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Brand Experience Team le 7 févr. 2024
Hi Barbara,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
10/10 Excellent
Laura
Voyage d’affaires
11 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Laura
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Nancy Y. le 23 janv. 2024
Thank you for taking time to share your review with us. We're happy to hear the stay was great and appreciate you recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels! Nancy Y.#Team6
2/10 Horrible
Jeffery
10 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jeffery
Séjour de 5 nuits en janvier 2024
8/10 Bien
susan
2 janv. 2024
susan
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Brock
Voyage en couple
29 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Brock
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 8 janv. 2024
Hi Brock,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
4/10 Médiocre
Kristy, MOLALLA
Voyage en couple
26 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements
Kristy
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Nancy Y. le 3 janv. 2024
Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Nancy Y.#Team6
2/10 Horrible
Julie
24 déc. 2023
Julie
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
8/10 Bien
Zoe
6 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Woodland Dec23
Zoe
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Bonny
Voyage d’affaires
2 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bonny
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Nancy Y. le 12 déc. 2023
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
Anona
Voyage en couple
27 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Anona
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Nancy Y. le 5 déc. 2023
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
6/10 Satisfaisant
Uyen
Voyage en famille
27 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Uyen
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Nancy Y. le 5 déc. 2023
Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Nancy Y.#Team6
2/10 Horrible
thomas
Voyage avec des animaux de compagnie
23 nov. 2023
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
thomas
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Nancy Y. le 5 déc. 2023
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
Mike
18 nov. 2023
Mike
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
4/10 Médiocre
MARK
14 nov. 2023
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
MARK
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
4/10 Médiocre
Kim
13 nov. 2023
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Bring your own supplies
Kim
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 21 nov. 2023
Hi Kim,We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Lilith#Team6
10/10 Excellent
Leah
12 nov. 2023
Leah
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
8/10 Bien
FERNANDO
12 nov. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Comfortable rooms for a quick stay in Astoria.
FERNANDO
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 21 nov. 2023
Hi Fernando,Thank you so much for sharing your kind words. We work hard to make your visit the best experience possible. We look forward to seeing you again soon!Lilith#Team6
8/10 Bien
Justin
Voyage d’affaires
3 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Justin
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 14 nov. 2023
Hi Justin, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Maz K.#Team6
6/10 Satisfaisant
Kevin
Voyage d’affaires
28 oct. 2023
Les points forts : Personnel et service
Kevin
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Réponse de Nancy Y. le 7 nov. 2023
Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Nancy Y.#Team6