Avis sur Hotel Jerome, Auberge Resorts Collection
Hotel Jerome, Auberge Resorts Collection
330 E Main Street, Aspen, CO
Avis
9,6
Exceptionnel
9,8/10
Propreté
9,6/10
Personnel et service
9,8/10
Équipements
9,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,6/10
Écoresponsabilité
Avis
30 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 6 nuits en janvier 2019
Réponse de Tony DiLucia le 10 juin 2019
Thank you Jean-Pierre for your high rating of Hotel Jerome.
We look forward to welcoming you back.
Warmest regards,
Tony DiLucia
General Manager Hotel Jerome An Auberge Resort
10/10 Excellent
Raflondon, London
21 juil. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fantastic hotel in Aspen
Raflondon
Séjour de 1 nuit en juillet 2018
10/10 Excellent
Marisa
Voyage en famille avec de jeunes enfants
9 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Marisa
Séjour de 6 nuits en mars 2024
Réponse de General Manager le 9 avr. 2024
Dear Marisa,Thank you very much for taking the time to write your review and give us a five star rating! We truly appreciate it and look forward to welcoming you back.Warmest regards,Patrick DavilaGeneral Manager
10/10 Excellent
Tom
7 avr. 2024
Tom
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de General Manager le 9 avr. 2024
Dear Tom,Thank you for taking the time to write your review and give us 5 out of 5! We truly appreciate it and look forward to welcoming you back in the future.Warmest regards,Patrick DavilaGeneral ManagerHotel Jerome An Auberge Resort
10/10 Excellent
Michael
Voyage avec des animaux de compagnie
7 avr. 2024
Michael
Séjour de 3 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Shawn, Round Rock
18 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Shawn
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de General Manager le 4 avr. 2024
Dear Shawn,Thank you for your five star rating. We truly appreciate it and look forward to welcoming you back.Warmest regards,Patrick DavilaGeneral Manager
10/10 Excellent
Christine
11 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Christine
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de General Manager le 4 avr. 2024
Dear Christine,Thank you so much for your review of our team and for the five stars! We truly appreciate it and look forward to welcoming you back.Warmest regards,Patrick DavilaGeneral ManagerHotel Jerome
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
8 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de General Manager le 8 janv. 2024
Thank you for the 10 out of 10 rating.We appreciate it and look forward to welcoming you back.Warmest regards,Patrick DavilaGeneral Manager
10/10 Excellent
Matlo
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
5 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Matlo
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de General Manager le 8 janv. 2024
Dear Matlo,Thank you for the 5 star rating and your lovely review.We look forward to welcoming you back.Warmest regards,Patrick DavilaGeneral Manager
10/10 Excellent
Richard
1 janv. 2024
Richard
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de General Manager le 8 janv. 2024
Dear Richard,Thank you for your five star rating.We appreciate you and look forward to welcoming you back.Warmest regards,Patrick DavilaGeneral Manager
4/10 Médiocre
Robert
Voyage en famille
3 déc. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Robert
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de General Manager le 14 déc. 2023
Dear Robert,I do appreciate you bringing this to my attention. after further investigation, our team did offer the a la carte menu for the evening of your reservation but we did not receive a response back. We were very apologetic that that happened and I truly apologize for the timing of the implementation of our new concept.I appreciate your comments and feedback. Please o not hesitate to contact me directly should I be of assistance to you in the future.Warmest regardsPatrick DavilaGeneral ManagerHotel Jerome
10/10 Excellent
Brandey
6 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Room with a view … Beautiful!
Brandey
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de General Manager le 14 déc. 2023
Dear Brandey,Thank you for your review and lovely picture. It was a pleasure to have you stay with us and we look forward to welcoming you back.Warmest regards,Patrick DavilaGeneral ManagerHotel Jerome
10/10 Excellent
mohamed
Voyage en famille
24 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
mohamed
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de General Manager le 3 nov. 2023
Dear Mohamed,Thank you for taking the time to write a review on Expedia of your recent stay with us.I truly appreciate your rating and your comments. I look forward to welcoming you back.Warmest regards,Patrick DavilaGeneral Manager
10/10 Excellent
Shane
23 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Shane
Séjour de 7 nuits en octobre 2023
Réponse de General Manager le 3 nov. 2023
Dear Shane,Thank you for the five star rating on Expedia.We truly appreciate it and look forward to welcoming you back.Warmest regards,Patrick DavilaGeneral Manager
10/10 Excellent
Jasmina
10 oct. 2023
Jasmina
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de General Manager le 3 nov. 2023
Dear Jasmina,Thank you for the five stars!We look forward to welcoming you back.Warmest regards,Patrick DavilaGeneral Manager
10/10 Excellent
witold
Voyage en couple
2 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
witold
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de General Manager le 2 oct. 2023
Dear Witold,Thank you for your review and rating of your recent experience at Hotel Jerome.I truly appreciate it and look forward to welcoming you back.Warmest regards,Patrick DavilaGeneral Manager, Hotel Jerome
8/10 Bien
Zara
1 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Zara
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de General Manager le 2 oct. 2023
Thank you Zara for your rating.We look forward to welcoming you back in the future.Warmest regards,Patrick DavilaGeneral Manager, Hotel Jerome
10/10 Excellent
Jeremiah
21 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jeremiah
Réponse de General Manager le 22 sept. 2023
Dear Jeremiah,Thank you very much for taking the time to write a review on Expedia regarding your recent stay and experience at Hotel Jerome. I truly appreciate knowing about our guests' experiences so we can celebrate our successes and address our challenges to better serve you in the future.If I can ever personally assist you with a return visit or help in any way please do not hesitate to contact my office directly.Thank you again. It was such a pleasure to have you stay with us and I look forward to welcoming you back.Sincerely,Patrick DavilaGeneral Manager
10/10 Excellent
Kate
30 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kate
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de General Manager le 22 sept. 2023
Dear Kate,Thank you for taking the time to write a review on Expedia of your recent experience with us. I truly appreciate your kind comments and feedback.It was a pleasure to have you with us and I look forward to welcoming you back.Warmest regards,Patrick DavilaGeneral ManagerHotel Jerome, An Auberge Resort
10/10 Excellent
Michael
23 août 2023
Michael
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de General Manager le 22 sept. 2023
Dear Michael,Thank you for your rating. We look forward to welcoming you back.Warmest regards,Patrick DavilaGeneral ManagerHotel Jerome, An Auberge Resort
10/10 Excellent
Tague
22 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tague
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de General Manager le 28 juil. 2023
Dear Tague,Thank you for your five star rating. We appreciate it and look forward to welcoming you back.Sincerely,Patrick DavilaGeneral Manager
10/10 Excellent
Karin
Voyage en couple
20 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Karin
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de General Manager le 28 juil. 2023
Dear Karin,Thank you for your lovely review. I am thrilled you enjoyed your stay and look forward to welcoming you back.Warmest regards,Patrick DavilaGeneral Manager
10/10 Excellent
cisco
15 juil. 2023
cisco
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de General Manager le 28 juil. 2023
Dear Cisco,Thank you for your rating of Hotel Jerome.We appreciate it and look forward to welcoming you back.Regards,Patrick DavilaGeneral Manager
10/10 Excellent
Lara
Voyage en couple
12 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lara
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de General Manager le 12 juin 2023
Dear Lara,Thank you very much for taking the time to write a review of your recent stay and experience at Hotel Jerome. We truly appreciate your kind comments.It was a pleasure to have you stay with us and we look forward to welcoming you back.Sinerely,Patrick DavilaGeneral Manager
10/10 Excellent
robert
Voyage en famille
17 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
robert
Séjour de 3 nuits en avril 2023
Réponse de General Manager le 18 avr. 2023
Dear RobertThank you for your rating. We appreciate it and look forward to welcoming you back.SincerelyPatrick DavilaGeneral Manager
10/10 Excellent
Andre
5 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Andre
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de General Manager le 11 avr. 2023
Dear Andre,Thank you for your rating of Hotel Jerome.We look forward to welcoming you back.Regards,Patrick DavilaGeneral Manager
10/10 Excellent
Andre
Voyage en groupe
4 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Iconic Aspen/Era hotel
Andre
Séjour de 6 nuits en mars 2023
Réponse de General Manager le 11 avr. 2023
Thank you for your lovely review with your great comments! We truly appreciate and look forward to welcoming you back.
10/10 Excellent
E
2 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
E
Séjour de 4 nuits en mars 2023
Réponse de General Manager le 11 avr. 2023
Thank you E for your rating.We truly appreciate it and look forward to welcoming you back.
10/10 Excellent
Allan
29 mars 2023
Allan
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de General Manager le 18 avr. 2023
Dear Allan,Thank you for your rating. Thrilled you enjoyed your stay! We appreciate you and look forward to welcoming you back.Sincerely,Patrick DavilaGeneral Manager
6/10 Satisfaisant
Richard
20 févr. 2023
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
Disappointed…
Richard
Séjour de 5 nuits en février 2023
Réponse de General Manager le 20 mars 2023
Thank you for taking the time to write a review of your recent stay and experience with us at Hotel Jerome. I truly appreciate knowing about all our guests' experiences so we can not only celebrate our successes but address our challenges to serve you in the future.I apologize we failed to meet your expectations on this trip and I look forward to having the opportunity to turn this experience around.Thank you again and I look forward to welcoming you back in the future.Warmest regards,Patrick DavilaGeneral Manager Hotel Jerome An Auberge Resort
10/10 Excellent
Austin L
Voyage en famille
12 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Austin L
Séjour de 4 nuits en décembre 2022
Réponse de General Manager le 20 mars 2023
Dear Austin L,Thank you for your review of your experience and I am thrilled you enjoyed your stay with us!I look forward to welcoming you back soon.Regards,Patrick Davila
10/10 Excellent
Brent
25 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Beautiful Hotel
Brent
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de General Manager le 20 mars 2023
Dear Brent,Thank you so much for your feedback and comments! I am thrilled you enjoyed your stay with us and appreciate knowing about your spa experience. Your feedback will only help us improve.I look forward to welcoming you back in the future.Regards,Patrick Davila
10/10 Excellent
Kevin
1 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kevin
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
Réponse de General Manager le 20 mars 2023
Thank you for your rating Kevin. I look forward to welcoming you back.
10/10 Excellent
Kraig
Voyage en famille
15 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kraig
Séjour de 3 nuits en juin 2022
Réponse de General Manager le 20 mars 2023
We greatly appreciate your kind comments and look forward to welcoming you back in the future.Warmest regards,Patrick Davila
10/10 Excellent
Emmanuele
15 févr. 2022
Emmanuele
Séjour de 1 nuit en février 2022
Réponse de General Manager le 20 mars 2023
Thank you Emmanuele for your rating! We look forward to welcoming you back.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
29 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2022
Réponse de General Manager le 20 mars 2023
Thank you for your rating!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
16 janv. 2022
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2022
Réponse de General Manager le 20 mars 2023
Thank you for your rating.
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en famille
2 janv. 2022
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
Left my son in a snowstorm. GM is awful.
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2021
10/10 Excellent
Cara
Voyage en couple
20 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cara
Séjour de 4 nuits en décembre 2021
10/10 Excellent
Sally
29 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sally
Séjour de 1 nuit en août 2021
10/10 Excellent
Joseph
Voyage en famille, Voyage en groupe
20 juin 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Joseph
Séjour de 4 nuits en juin 2021
Réponse de Jerome Reservations le 22 juil. 2021
Thank you! We're so glad you enjoyed your stay and look forward to hosting you at the Hotel Jerome in the future.
4/10 Médiocre
Serra
19 mars 2021
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
Couldn’t sleep.
Serra
Séjour de 4 nuits en mars 2021
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
12 mars 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en mars 2021
10/10 Excellent
Kerry, Missouri
Voyage en couple
4 janv. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kerry
Séjour de 4 nuits en décembre 2020
Réponse de David Arraya Acting General Manager le 4 janv. 2021
Dear Kerry,
Thank you so much for taking the time to write a review of your recent stay at Hotel Jerome. I appreciate your kind comments and I am thrilled you enjoyed your stay.
I look forward to having the opportunity to welcome you back.
Warmest regards,
David Arraya
Acting General Manager, Hotel Jerome An Auberge Resort
8/10 Bien
Lolakhon
27 déc. 2020
Lolakhon
Séjour de 3 nuits en décembre 2020
Réponse de David Arraya Acting General Manager le 4 janv. 2021
Dear Lolakhon,
Thank you so much for taking the time to score your recent stay at Hotel Jerome.
I look forward to having the opportunity to welcome you back.
Warmest regards,
David Arraya
Acting General Manager
2/10 Horrible
Dimitrios
Voyage d’affaires
25 déc. 2020
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Dimitrios
Séjour de 1 nuit en décembre 2020
2/10 Horrible
Dimitrios
Voyage d’affaires
20 déc. 2020
Les points faibles : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Dimitrios
Séjour de 1 nuit en décembre 2020
8/10 Bien
Voyageur vérifié
21 oct. 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en octobre 2020
10/10 Excellent
Stacey
Voyage en groupe
20 oct. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Stacey
Séjour de 3 nuits en octobre 2020
8/10 Bien
Gregory
11 sept. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gregory
Séjour de 2 nuits en septembre 2020