Coin salon dans le hall

Avis sur CopperLeaf Boutique Hotel & Spa, BW Premier Collection

3.5 out of 5
CopperLeaf Boutique Hotel & Spa, BW Premier Collection
300 West College Avenue, Appleton, WI

Avis

9,4

Exceptionnel

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 671 avis sur 871." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 136 avis sur 871." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 47 avis sur 871." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 8 avis sur 871." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 9 avis sur 871." "

9,6/10

Propreté

9,6/10

Personnel et service

9,2/10

Équipements

9,6/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

9,2/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Corinne

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Parfait
Très bien
Séjour de 2 nuits en octobre 2018
Réponse de Deb Johnson, General Manager le 30 oct. 2018
Thank you!

10/10 Excellent

Corinne

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Halte recommandée
formidable arrêt nocturne

8/10 Bien

Nadine

Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

Mark

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Top notch, perhaps the best Wisconsin hotel I’ve ever stayed in
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Peter Rank, General Manager le 23 mai 2024
Mark, I appreciate your review and your comments on the CopperLeaf, couldn't agree more!

10/10 Excellent

Michelle

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Peter Rank, General Manager le 20 mai 2024
Thank you, Michelle, for your vote of confidence.

8/10 Bien

Astin

Les points forts : Personnel et service
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Peter Rank, General Manager le 18 mai 2024
Astin, thank you for your review.

10/10 Excellent

Richard, Elm Grove

Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Very satisfying
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Peter Rank, General Manager le 19 mai 2024
Richard, I am delighted to read that you enjoyed your stay with us.

10/10 Excellent

kelly, glenview

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Peter Rank, General Manager le 17 mai 2024
Kelly, thank you for your review of the CopperLeaf!

10/10 Excellent

Kariann

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great hotel right on college ave, close to dining and Lawrence University.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Peter Rank, General Manager le 15 mai 2024
Kariann, thank you for your kind words.

10/10 Excellent

Troy

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Everything was great.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Peter Rank, General Manager le 11 mai 2024
Troy, thank you for your review of the CopperLeaf Hotel!

6/10 Satisfaisant

Heather

Voyage en couple
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
The property was priced at a premium, and the amenities were limited. We were not told of construction happening in the lobby when we booked. Parking is a public garage offsite with no connecting doors or walkways and no valet service. I didn’t not feel safe walking half a block to my car at night to the parking garage if something was needed. The staff was not super helpful or accommodating. Lots of rules that aren’t in place at most hotels.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Peter Rank, General Manager le 8 mai 2024
Heather, thank you for taking a moment to write down your thoughts on your recent stay with us. We are genuinely sorry to hear about your experience at the hotel. Ensuring our guests have a comfortable and enjoyable stay with us is our top priority, and it is disappointing to learn we fell short of your expectations.

10/10 Excellent

Gregory, Sussex

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Peter Rank, General Manager le 6 mai 2024
Thank you for your review, Gregory!

10/10 Excellent

Heather

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great stay! In walking distance to several restaurants and pubs.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Peter Rank, General Manager le 4 mai 2024
Thank you, Heather for your review!

10/10 Excellent

Ashley

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great location downtown. Great rooms and very clean! I am not from the area so staff were very friendly and helpful with questions.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Peter Rank, General Manager le 30 avr. 2024
Ashley, thank you for your review of the CopperLeaf Hotel. I will be sure to share your comments with the entire staff-they will be elated!

10/10 Excellent

Benjamin

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great hotel.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Peter Rank, General Manager le 29 avr. 2024
Benjamin, thank you for your review of the CopperLeaf.

10/10 Excellent

Monica J

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The location on College Avenue is great for walking to restaurants, shops and to Lawrence University. The hotel was very quiet, the beds are comfy and everything was super clean. The whirlpool was wonderful! I really appreciated the free Uber to the airport.
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Peter Rank, General Manager le 23 avr. 2024
Monica, thank you for taking a moment to write down your thoughts on your recent stay with us, they are greatly appreciated.

10/10 Excellent

Brian Dale

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Everything was excellent. But do know many local restaurants including Rye are closed on Sundays. Parking is in garage behind hotel.
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Peter Rank, General Manager le 23 avr. 2024
Brian, thank you for your review and comments.

8/10 Bien

john m

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Peter Rank, General Manager le 23 avr. 2024
Thank you, John M, for your review.

10/10 Excellent

Mark

Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Peter Rank, General Manager le 8 mai 2024
Mark, thank you for your review.

8/10 Bien

cindy, verona

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
It was a very nice place to stay. If we’d been there longer than one night I would have asked for a room with a better view. Our only view were several large air handlers a few feet from our windows, along with a brick wall.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Peter Rank, General Manager le 17 avr. 2024
Cindy, my apologies for your view from your guestroom.

8/10 Bien

David

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Spent the night so we could watch a comedy show, me and my partner for the most part walked everywhere we went comedy show, coffee shop, art museum. Still weird to charge for the treats separately but all in all very nice stay.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Peter Rank, General Manager le 14 avr. 2024
David, thank you for your review of the CopperLeaf!

10/10 Excellent

Owen

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Wonderful boutique hotel-great restaurant and esp the bar mixologist Jonathan- worth going just for that alone!
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Peter Rank, General Manager le 13 avr. 2024
Thank you, Owen for your review of the hotel. I will be sure to share your comments with Jonathan, he will be elated!

10/10 Excellent

Hayley

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Peter Rank, General Manager le 8 avr. 2024
Thank you, Hayley, for your review.

10/10 Excellent

Jamie

Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Peter Rank, General Manager le 23 avr. 2024
Jamie, thank you for your review.

10/10 Excellent

Stephen, New York

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Well located property. Friendly, helpful staff. Nice rooms. Breakfast box option is great since no breakfast service. Coffee turns on lobby. Comfortable place to stay.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Peter Rank, General Manager le 31 mars 2024
Stephan, thank you for sharing your positive thoughts on your recent stay with us, they are greatly appreciated.

10/10 Excellent

david, Carnation

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Great stay. Will be back.
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Réponse de Peter Rank, General Manager le 31 mars 2024
David, thank you for your review and we look forward to your next visit with us.

10/10 Excellent

Nicholas

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Peter Rank, General Manager le 28 mars 2024
Thank you, Nicholas for your review.

2/10 Horrible

Ashley

Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Réponse de Peter Rank, General Manager le 24 mars 2024
Ashley,Thank you for reviewing our hotel over multiple platforms and again I want to personally apologize for your experience with us.

10/10 Excellent

Jamie

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
This hotel was wonderful - great location, incredibly nice staff at the front desk, and delicious restaurant (Rye) downstairs. Our only complaint is about the room directly above us because they paced back and forth and sounded like they were moving furniture until 3am but that's not the hotel's fault! Parking garage is directly behind the hotel and easy to access. Rooms were clean and the mini bar had a great selection! We will definitely book again.
Réponse de Peter Rank, General Manager le 18 mars 2024
Jamie, thank you for taking a moment to write down your thoughts on your recent stay with us, they are greatly appreciated.

10/10 Excellent

Tami, Gladstone

Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Peter Rank, General Manager le 31 mars 2024
I appreciate your review of the CopperLeaf Hotel!

10/10 Excellent

Robin

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
It's the best hotel in Appleton. Always stay there when I'm in town. And their restaurant, Rye, is worth a trip to Appleton all on its own!
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Peter Rank, General Manager le 27 févr. 2024
Robin, I appreciate the time you took to review our hotel. The team will be elated to read your review.

10/10 Excellent

Haoyu

Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Peter Rank, General Manager le 24 mars 2024
Haoyu, thank you for your review!

10/10 Excellent

Ian

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
very comfortable and nice location
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Peter Rank, General Manager le 26 févr. 2024
Ian, thank you for your review and your kind words.

10/10 Excellent

Erik

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Peter Rank, General Manager le 21 févr. 2024
Thank you, Erik, for your review.

10/10 Excellent

Sahe

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
It was very clean and things were easygoing
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Peter Rank, General Manager le 16 févr. 2024
Sahe, thank you for writing down your thoughts about the CopperLeaf, they are greatly appreciated.

8/10 Bien

Bryan

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Aces in Appleton
My go to lodging for business in Appleton. Comfortable and well located, with a friendly, professional staff and a great restaurant.
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Peter Rank, General Manager le 14 févr. 2024
Bryan, thank you for your continued patronage of the CopperLeaf Hotel and your review.

10/10 Excellent

Erik

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Coming back every year!
Will make this or annual anniversary get-away! Only one complaint and it is so minor; I wish the tvs were a little bigger and you were able to rent movies.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Peter Rank, General Manager le 14 févr. 2024
Erik, thank you for your recent visit, your review, and congratulations on your anniversary!

10/10 Excellent

Mark

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Just a nice place to relax
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Peter Rank, General Manager le 12 févr. 2024
Thank you Mark for your review.

10/10 Excellent

Marcus

Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Peter Rank, General Manager le 13 févr. 2024
Marcus, I appreciate your review!

10/10 Excellent

Rhonda

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Peter Rank, General Manager le 11 févr. 2024
Thank you, Rhonda for your review!

10/10 Excellent

Eric, Fond du Lac

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great location
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Peter Rank, General Manager le 12 févr. 2024
Eric, I appreciate your recent review of our hotel.

8/10 Bien

Alexandra

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Peter Rank, General Manager le 10 févr. 2024
Alexandra, thank you for your review.

10/10 Excellent

David

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great location and easy access to everything i am looking for.
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Peter Rank, General Manager le 29 janv. 2024
David, my personal thanks for your review!

10/10 Excellent

John

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Peter Rank, General Manager le 18 janv. 2024
John, thank you for your review.

6/10 Satisfaisant

David

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
I expected more for what I paid.. opened the blinds and dust flew everywhere.the jetted tub handle fell off when I turned the water on.. I was able to fix that. Jetted tub did not work.. maintenance and front desk staff were great and fixed in in 30 min or less.. the shower although the water was hot had no water pressure. The room temp was either to hot or to cold so had to adjust the temperature multiple times. The heating vent had constant cold air coming out regardless of the temperature. USB ports on the night stand did not work.. like I said expected more or better for what we paid. I can't say enough about the staff, they were great!!!
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Peter Rank, General Manager le 14 janv. 2024
David, thank you for taking time to review our hotel. Please accept my personal apologies for the issues you expeiriencec during your recent stay. I am delighted that Maintenance and our Reception Desk were able to fix your jetted tub, but all these deficiencies should have been fixed prior to your arrival.

10/10 Excellent

Micheal

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Peter Rank, General Manager le 11 janv. 2024
Michael, my personal thanks for your review!

10/10 Excellent

Dawn

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The hotel is beautiful and our room was amazing, clean and plenty of towels.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Peter Rank, General Manager le 10 janv. 2024
Dawn, thank you for your kind words in your review.

6/10 Satisfaisant

Bobbie

Voyage en famille, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
The hotel was beautiful, and the staff were very friendly. The spa was out dated, and mediocre. Our toilet had a sewer smell every time we flushed. It was very off putting.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Peter Rank, General Manager le 8 janv. 2024
Bobbie, thank you for your review.

10/10 Excellent

Kelly

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Peter Rank, General Manager le 28 déc. 2023
Kelly, I appreciate your review.

10/10 Excellent

Wayne

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
EXCELLENT SERVICE NO PROBLEMS HERE
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Peter Rank, General Manager le 26 déc. 2023
Wayne, thank you for your review of the CopperLeaf Hotel.