Avis
9,0
Merveilleux
9,6/10
Propreté
9,4/10
Personnel et service
9,0/10
Équipements
8,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,0/10
Écoresponsabilité
Avis
3 oct. 2022
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
30 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Wonderful hotel.
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Alexia Rooms Division Manager le 30 sept. 2023
Dear Madam, Dear Sir,We appreciate very much your comments regarding your stay at Imperial Garoupe. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. We hope to have the pleasure to welcoming you again for your next stay. Thank you again and best regards from the French Riviera, Alexia TosaniRooms Division Manager
10/10 Excellent
Andrew
21 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Andrew
Séjour de 5 nuits en août 2023
10/10 Excellent
Paolo
Voyage en famille
13 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Paolo
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Alexia le 22 août 2023
Egreggio Signore Paolo, La ringrazio per il suo feedback, Siamo felici di leggere che ha apprezzato il vostro soggiorno con noi.Saremo lieti di darvi il benvenuto nel nostro hotel!Distinti Saluti, AlexiaDirettrice dell'alberghoGrazie per il tuo feedback e siamo felici di leggere che ti è piaciuto il tuo soggiorno con noi.
10/10 Excellent
Simon
Voyage en famille
3 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Back again!
Simon
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Alexia Rooms Division le 3 août 2023
Dear Sir, Thank you for your lovely feedback about your stay with us, It was a real pleasure for us the welcome you!We hope to have the chance to welcome you back.Best regards,
8/10 Bien
Claudia Connor
1 juil. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Claudia Connor
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Réponse de Alexia le 1 juil. 2023
Dear Mrs Connor, We would like to thank you for taking the time to fill out our customer questionnaire following your stay in our hotel.We are very sorry to hear that you are disappointed with your stay. We have taken good note of all your comments and would like to apologize for the inconvenience caused. Thank you for your understanding and for helping us to improve the quality of our service.With all our very best regardsThe Hotel Imperial Garoupe Team Management
6/10 Satisfaisant
Eva
20 juin 2023
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Eva
Séjour de 2 nuits en juin 2023
10/10 Excellent
michelle
3 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amazing
michelle
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Alexia, Rooms Division Manager Hotel Imperial Garo le 6 juin 2023
Dear Michelle, All the Imperial Garoupe Team, thank you for staying with us and your lovely feedback.We are glad to hear that you enjoyed our Hotel , Restaurant and Service all the way.We hope to have the chance to welcome you back in the future.Yours Sincerely,
8/10 Bien
Liv
Voyage d’affaires
21 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Liv
Séjour de 2 nuits en mai 2023
10/10 Excellent
Bente
3 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bente
Séjour de 5 nuits en avril 2023
Réponse de Alexia Tosani Rooms Division Manager le 22 mai 2023
Dear Bente,Thank you for choosing the Hôtel Imperial Garoupe for your stay. From the entire team, it was a real pleasure having you with us. Thank you for your kind feedback. We hope to have the chance to welcome back in the future.Yours Sincerely,
10/10 Excellent
Robert
Voyage d’affaires
5 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Robert
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
8/10 Bien
alan
4 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
alan
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
10/10 Excellent
simon
Voyage en famille
18 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
simon
Séjour de 2 nuits en août 2022
Réponse de Gilbert Irondelle-General Manager le 23 août 2022
Dear Mister Shaw,We would like to thank you very much for your pleasant comments and are delighted to read that your stay with us was memorable.We are encouraged by your appreciation and it strengthens us to continue our efforts to ensure that your next stay takes place in the best conditions.We hope to welcome you soon at the Imperial Garoupe.Best Regards.Gilbert IrondelleGeneral Manager
10/10 Excellent
morten
17 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
morten
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
10/10 Excellent
Tom
9 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tom
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
8/10 Bien
Expedia
22 août 2021
Expedia
Séjour de 4 nuits en août 2021
8/10 Bien
Gustav
Voyage en famille
9 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gustav
Séjour de 3 nuits en août 2021
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
14 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en septembre 2019
Réponse de General Manager le 21 sept. 2019
Dear Guests,
We thank you for taking time to share your experience at the Imperial Garoupe Hotel.
We are happy to read that you ave enjoyed your stay !
Looking forward to the pleasure of wlecoming you again the next summer.
Best Regards.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
4 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Hotel Imperial Garoupe le 29 oct. 2019
Dear Guests,
We thank you for you kind comment.
We are delighted that you have enjoyed your stay with us.
Looking forward the pleaure of welcoming you again the next summer.
Kind Regards.
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
17 août 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en août 2019
10/10 Excellent
Henrik
12 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Henrik
Séjour de 3 nuits en juin 2019
10/10 Excellent
Cynthia, USA
16 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Cynthia
Séjour de 1 nuit en septembre 2018
Réponse de Gilbert Irondelle le 19 sept. 2018
Dear Guest,
We thank you for your laudatory comment which encourages us always has to improve our establishment in the service of our guests.
Kind Regards.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
27 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amazing Stay! Wonderful Staff! Beautiful!
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en août 2018
Réponse de Gilbert Irondelle Managing Director le 29 août 2018
Dear Guest,
Thank you for sharing your experience at the Hotel Imperial Garoupe.We are happy that you have spent an " amazing stay" with us. The whole team joins me to thank you. Looking forward to the pleasure of welcoming you again. Kind Regards.
6/10 Satisfaisant
akiko
9 août 2018
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
akiko
Séjour de 2 nuits en août 2018
Réponse de Gilbert Irondelle le 12 sept. 2018
Dear Madam,
We are saddened to read that your stay was not as high as your expectations. Unfortunately you did not come directly to see us to discuss it. We sent you an e-mail from your departure and unfortunately we are always looking forward to reading you for power to discuss it. We hope to welcome you again among us.
Kind Regards.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
19 juin 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2018
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
12 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
MIGUEL
9 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
MIGUEL
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
24 sept. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en septembre 2017
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
26 août 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excelente
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juin 2017
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
17 août 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2017