Avis
9,0
Merveilleux
9,2/10
Propreté
9,0/10
Personnel et service
8,0/10
Équipements
8,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,6/10
Écoresponsabilité
Avis
2 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Ken White, General Manager le 3 oct. 2023
Hello Anonymous! Thank you so much for such a wonderful review of the Historic Inns of Annapolis. Hopefully we get to see you again very soon!
10/10 Excellent
Nicole
Voyage en couple
27 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nicole
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Laura
Voyage en famille
25 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Laura
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Terry, Bethesda
24 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Terry
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Claire-Marie
24 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Claire-Marie
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
TYESSEN
Voyage en couple
23 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
TYESSEN
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Ken White, General Manager le 24 mai 2024
How awesome is that Tyessen! Please come and visit us again very soon -- we cant wait!
10/10 Excellent
Alfred
Voyage en couple
21 mai 2024
Alfred
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Ken White, General Manager le 21 mai 2024
Thank you so much for the wonderful feedback Alfred -- I will most certainly have the team look at the AC unit right away. Thank you so much for letting me know! Please come back and visit us again!
10/10 Excellent
Angel
20 mai 2024
Angel
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Ken White, General Manager le 20 mai 2024
Good morning Angel Thank you so much for such a wonderful review! Hopefully we get to see you again very soon!
6/10 Satisfaisant
Zoe
Voyage en famille
20 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements
Zoe
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Ken White, General Manager le 20 mai 2024
Good morning Zoe,Thank you so much for your feedback -- We will certainly discuss this with our team and game plan some solutions. To your point we are actually in the process of opening a breakfast option for our guests so very excited about that.
10/10 Excellent
Cecille, Tomball
Voyage en famille
18 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cecille
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Ken White, General Manager le 20 mai 2024
How wonderful Cecille! Thank you so much for your wonderful words! Please come visit us in Annapolis again very soon!
8/10 Bien
Candice
Voyage en groupe
17 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Candice
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Ken White, General Manager le 21 mai 2024
Hi Candice, Not our hotel but very glad you enjoyed your stay there :-) Please come visit us in Annapolis soon!
6/10 Satisfaisant
Cerryn
Voyage en famille
16 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Cerryn
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Ken White, General Manager le 21 mai 2024
Thank you so much for the feedback Cerryn. I certainly apologize for the inconvenience. Please come visit us again and I will share some different room types with you that offer a better experience
6/10 Satisfaisant
William
16 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
William
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Ken White, General Manager le 20 mai 2024
Good morning William,I am so sorry about those inconveniences -- we could have certainly handled this situation better and with that I will communicate your wonderful feedback to my team. Please come visit us again so we may show you that this is most certainly not the norm
8/10 Bien
Phil
9 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Phil
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Ken White, General Manager le 20 mai 2024
Good morning Phil,Thank you so much for the constructive feedback -- we will certainly present this to our team and game plans on how to improve on these items.
10/10 Excellent
Mark
Voyage d’affaires
8 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mark
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Ken White, General Manager le 9 mai 2024
Thank you so much Mark -- Really appreciate the feedback on your experience
10/10 Excellent
Patricia
Voyage en famille
6 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Patricia
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Ken White, General Manager le 9 mai 2024
Good afternoon Patricia,First and foremost, please accept my sincere condolences! So glad we could take great care of you and your guests!
6/10 Satisfaisant
Roberta
Voyage en couple
6 mai 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Roberta
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Kathleen
Voyage en couple
4 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kathleen
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Ken White, General Manager le 9 mai 2024
Hello Kathleen,That is so wonderful -- thank you so much for visiting with us and spending some time in Annapolis!
10/10 Excellent
Charles
4 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Charles
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Ken White, General Manager le 9 mai 2024
Thank you so much Charles! Really appreciate you staying with us! Please come visit us again soon!
10/10 Excellent
GREG
4 mai 2024
GREG
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Ken White, General Manager le 24 mai 2024
Thank you so much Greg! Much appreciate you taking the time to review our hotel and team! Please come visit us again very soon!
8/10 Bien
Rosa
1 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Rosa
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Ken White, General Manager le 9 mai 2024
Thank you so much for letting me know Rosa! I am so sorry you experienced these lock issues during your stay. Please come visit with us again very soon!
10/10 Excellent
Denise
Voyage en couple
1 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Denise
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Ken White, General Manager le 20 mai 2024
Thank you so much for such a wonderful review, Denise! So thankful for the wonderful feedback about the team and location!
10/10 Excellent
albert
30 avr. 2024
Les points forts : Propreté
albert
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Ken White, General Manager le 9 mai 2024
Thank you so much for the feedback, Albert! Hopefully we will see you visit with us again very soon!
10/10 Excellent
Linda
30 avr. 2024
Linda
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Ken White, General Manager le 20 mai 2024
Good morning Linda,Thank you so much for your wonderful feedback -- I will certainly share this with the team! Hopefully we get to see you back very soon!
10/10 Excellent
Walter
28 avr. 2024
Walter
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Ken White, General Manager le 20 mai 2024
Thank you so much for your wonderful feedback Walter! Please come visit us again very soon!
10/10 Excellent
Jennifer, Washington
26 avr. 2024
Jennifer
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Ken White, General Manager le 20 mai 2024
Thank you so much for your wonderful feedback! I will most certainly share this with our team!
2/10 Horrible
Maureen
26 avr. 2024
Maureen
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Ken White, General Manager le 20 mai 2024
Good afternoon Maureen,First and foremost, I sincerely apologize that your stay was not a great experience. I would love to know and understand how we could have done better to create a wow experience for you. Please feel free to contact me directly to discuss
10/10 Excellent
Rocco, Brooklyn
Voyage en couple
24 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rocco
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Ken White, General Manager le 25 avr. 2024
Good morning Rocco! Thank you so much for your wonderful review and comments -- I will absolutely love sharing these with our team! Respectfully,Ken WhiteHistoric Inns of Annapolis
10/10 Excellent
Jana
23 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jana
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Ken White, General Manager le 20 mai 2024
Thank you so much Jana! Please come visit us again very soon!
10/10 Excellent
Kathryn
22 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kathryn
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Ken White, General Manager le 23 avr. 2024
Good morning Kathryn, Thank you so much for rating your experience with us! So appreciative of you taking the time! Hopefully we get to see you back again very soon!
10/10 Excellent
Rochelle
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rochelle
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Ken White, General Manager le 20 mai 2024
Thank you so much Rochelle for your wonderful feedback! Please come visit us again soon!
8/10 Bien
Marjorie, Poulsbo
Voyage en famille
20 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marjorie
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Ken White, General Manager le 23 avr. 2024
Thank you so much for your kind words, Marjorie. I will surely share these with the team so we can discuss further.
8/10 Bien
DeRon
Voyage d’affaires
19 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
DeRon
Réponse de Ken White, General Manager le 23 avr. 2024
Good afternoon DeRon,Thank you so much for the information -- I will certainly take this back to my team to discuss the opportunities. Please come visit us again so we may have you stay issue free!
10/10 Excellent
David
Voyage en couple
15 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Ken White, General Manager le 16 avr. 2024
Thank you so much for visiting with us David! Much appreciated and hopefully we get to see you again very soon!
6/10 Satisfaisant
Andrew
14 avr. 2024
Andrew
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Ken White, General Manager le 16 avr. 2024
Good morning Andrew -- so sorry to hear of your disappointment with your stay. Feel free to contact me directly as I would like to understand a bit more about what issues you experienced. Thank you so much for your time
10/10 Excellent
Krista
13 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Krista
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Ken White, General Manager le 16 avr. 2024
Thank you so much for coming to visit with us Krista! Much appreciated and hopefully we get to see you again very soon!
10/10 Excellent
Stephanie
Voyage en famille
13 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Stephanie
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Ken White, General Manager le 16 avr. 2024
That is so awesome Stephanie -- thank you for spending that time with us and hopefully we get to see you again very soon!
10/10 Excellent
Sandra
12 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sandra
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Ken White, General Manager le 9 mai 2024
Thank you so much Sandra! Hopefully we get to see you again very soon!
2/10 Horrible
David
Voyage en couple
12 avr. 2024
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Ken White, General Manager le 16 avr. 2024
Good morning David,I am so sorry that this was your experience while staying with us. Please if you could contact me so I can understand better how we dropped the ball.
10/10 Excellent
Darlene
Voyage en couple
11 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Darlene
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Ken White, General Manager le 16 avr. 2024
Good morning Darlene,Thank you so much for such a stellar review! It means so much to the team and I that you enjoyed yourself while visiting Annapolis! Please come again soon!
10/10 Excellent
Elizabeth
Voyage en famille
8 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Elizabeth
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Ken White, General Manager le 12 avr. 2024
Hi Elizabeth - It is such a wonderful area! We just love being apart of the Annapolis and having our guests come and enjoy the city! Please come visit us again soon!
10/10 Excellent
Gwen
Voyage en couple
8 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Gwen
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Ken White, General Manager le 12 avr. 2024
That is so awesome Gwen! Thank you so much for spending some time with us and hopefully we get to see you again on your next visit to Annapolis!
4/10 Médiocre
Tomas
Voyage en couple
8 avr. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Tomas
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Ken White, General Manager le 12 avr. 2024
Tomas, I am really confused -- we do have a bar and although we do not have a restaurant there are about 40 in a 4-block radius (two wonderful restaurants directly next door) We do not have a breakfast or a lunch/dinner package online so I am unclear what you are referring too about being reimbursed. Please feel free to contact me directly so we can discuss.
10/10 Excellent
Jessica
Voyage en couple
7 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jessica
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Ken White, General Manager le 12 avr. 2024
Happy birthday Jessica!!! So happy you chose to spend it with us! Please come again .... either on your next one or sooner -- we would love to see you whenever!
10/10 Excellent
Chris
7 avr. 2024
Les points forts : Équipements
Chris
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Ken White, General Manager le 12 avr. 2024
Good evening Chris! Thank you so much for taking the time to review our hotel and team. We look forward to seeing you again in the future!
10/10 Excellent
Bonnie, Jeannette
Voyage en groupe
7 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bonnie
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Ken White, General Manager le 12 avr. 2024
Awesome Bonnie!!!Please come visit us again very soon! We can't wait to see you again!
10/10 Excellent
BRIAN
6 avr. 2024
BRIAN
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Ken White, General Manager le 27 avr. 2024
Thank you so much Brian! Really appreciate you taking the time to give us wonderful feedback!
10/10 Excellent
Kathryn, Cherry Hill
4 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kathryn
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Ken White, General Manager le 12 avr. 2024
So awesome Kathryn!!! Thank you so much for sharing your experience and commenting on our wonderful team! So thankful you were able to visit and hope you come again soon!
10/10 Excellent
Mitchell
4 avr. 2024
Mitchell
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Ken White, General Manager le 25 avr. 2024
Good morning Mitchell,Thank you so much for your wonderful review! Really hope to see you return in the near future!
10/10 Excellent
zhongyu
Voyage en famille
3 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
zhongyu
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Ken White, General Manager le 12 avr. 2024
Thank you so much Zhongyu!!! Please come visit us again in the near future!