Avis
6,2
6,4/10
Propreté
7,2/10
Personnel et service
6,0/10
Équipements
6,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
5,0/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
21 oct. 2019
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en octobre 2019
Réponse de Manager le 21 oct. 2019
Thank you for letting us know. As to our photos, we have uploaded all different layouts/types of rooms. Not all the rooms are the same. Each layout/types are subject to availability.
8/10 Bien
Neydi
6 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Neydi
Séjour de 1 nuit en mai 2024
2/10 Horrible
Irma
Voyage en famille
30 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Irma
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 6 mai 2024
Hi Irma,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
10/10 Excellent
Sean
25 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sean
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 6 mai 2024
Hey Sean, thanks for taking time to share your review. We appreciate your support.Lilith#Team6
8/10 Bien
Sean
16 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sean
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 22 avr. 2024
Hi SeanThanks for your review, we really appreciate the support. Lilith#Team6
2/10 Horrible
Shraddha
1 avr. 2024
Shraddha
Séjour de 1 nuit en mars 2024
2/10 Horrible
Keila
23 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Keila
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Nancy Y. le 2 avr. 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
6/10 Satisfaisant
Todd
21 mars 2024
Todd
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Nancy Y. le 2 avr. 2024
Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Nancy Y.#Team6
6/10 Satisfaisant
Kimlien
Voyage en famille
18 mars 2024
Kimlien
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 25 mars 2024
Hi Kimlien,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6
6/10 Satisfaisant
manjeet kaur
Voyage en famille
26 févr. 2024
manjeet kaur
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Nancy Y. le 5 mars 2024
Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Nancy Y.#Team6
4/10 Médiocre
Maria
25 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Maria
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Nancy Y. le 7 mars 2024
Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Nancy Y.#Team6
4/10 Médiocre
Maria
25 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Maria
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Nancy Y. le 7 mars 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
Craig
17 févr. 2024
Craig
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 26 févr. 2024
Hi Craig,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
10/10 Excellent
Donald
Voyage en famille
28 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Better than I expected! 👍
Donald
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Brand Experience Team le 5 févr. 2024
Hi DonaldThank you, we really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon. Lilith#Team6
4/10 Médiocre
Melina
19 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Melina
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Brand Experience Team le 29 janv. 2024
Hi Melina,Thank you for taking the time to share your review. We are committed to provide a comfortable night's rest and are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Maz K.#Team6
4/10 Médiocre
Saul
17 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Saul
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
6/10 Satisfaisant
Chelsea, Westminster
2 janv. 2024
Chelsea
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Erick
30 déc. 2023
Les points forts : Équipements
Erick
Séjour de 5 nuits en décembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 4 janv. 2024
Hi Erick,Thank you for recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Lilith#Team6
4/10 Médiocre
Quinton
Voyage en famille
30 déc. 2023
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Don’t expect much
Quinton
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 4 janv. 2024
Hi Quinron,Here at Motel 6, we’re always trying to do better. We're sorry to hear that you didn't enjoy your recent stay and would like to apologize that your experience wasn’t as good as it could’ve been. We’d love the chance to make it up to you, so hoping to see you again soon.Lilith#Team6
10/10 Excellent
Adelino
Voyage d’affaires
29 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Adelino
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 4 janv. 2024
Hi Adelino,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Lilith#Team6
10/10 Excellent
Erick
25 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Erick
Séjour de 5 nuits en décembre 2023
6/10 Satisfaisant
Juanito
Voyage d’affaires, Voyage en couple
23 déc. 2023
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Juanito
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Nancy Y. le 2 janv. 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
2/10 Horrible
Janet
21 déc. 2023
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
Janet
Séjour de 7 nuits en décembre 2023
4/10 Médiocre
Susan
Voyage en couple
13 déc. 2023
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Équipements
Susan
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 26 déc. 2023
Hi SusanAfter reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty. In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon. Lilith#Team6
4/10 Médiocre
Krystle
19 nov. 2023
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Krystle
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
10/10 Excellent
Carmen
11 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Carmen
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
2/10 Horrible
Jose
30 oct. 2023
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
Jose
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Nancy Y. le 6 nov. 2023
Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Nancy Y.#Team6
8/10 Bien
Valentine
Voyage d’affaires, Voyage en couple
28 oct. 2023
Valentine
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Nancy Y. le 6 nov. 2023
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
2/10 Horrible
Christopher
Voyage en couple
27 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Christopher
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Nancy Y. le 6 nov. 2023
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
2/10 Horrible
Adan Mares
Voyage en famille avec de jeunes enfants
22 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Adan Mares
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 30 oct. 2023
Hi Adan Mares,We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback.Lilith#Team6
4/10 Médiocre
Maria
22 oct. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Maria
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 30 oct. 2023
Hi Maria,We appreciate you recognizing our excellent service, though it sounds like your stay might not have been as comfortable as you anticipated. We apologize for any inconvenience and appreciate you taking the time to share your feedback with us. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
8/10 Bien
Ashley
Voyage en famille avec de jeunes enfants
19 oct. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements
Ashley
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 30 oct. 2023
Hi Ashley,Thank you for positively rating your stay!!Lilith#Team6
10/10 Excellent
Lindsay
16 oct. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Lindsay
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
4/10 Médiocre
Patrick
15 oct. 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Patrick
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 24 oct. 2023
Hi Patrick,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6
4/10 Médiocre
Charmaine
14 oct. 2023
Charmaine
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
6/10 Satisfaisant
Joshue
10 oct. 2023
Joshue
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
7 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Don’t stay if female solo
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Nancy Y. le 17 oct. 2023
We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Nancy Y.#Team6
8/10 Bien
Gary
6 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gary
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
6/10 Satisfaisant
David
Voyage avec des animaux de compagnie
7 sept. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Brand Experience Team le 18 sept. 2023
Hi David,Here at Motel 6, we’re always trying to do better. We're sorry to hear that you didn't enjoy your recent stay and would like to apologize that your experience wasn’t as good as it could’ve been. We’d love the chance to make it up to you, so hoping to see you again soon.Lilith#Team6
2/10 Horrible
Alyssa
7 sept. 2023
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alyssa
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 18 sept. 2023
Hi Alyssa,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
6/10 Satisfaisant
isaura
Voyage en famille
6 sept. 2023
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
isaura
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
8/10 Bien
Deanna
4 sept. 2023
Deanna
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
6/10 Satisfaisant
Arvin
Voyage en famille, Voyage en groupe
3 sept. 2023
Les points forts : Personnel et service
Room not clean
Arvin
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 11 sept. 2023
Hi Arvin,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us, and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6
10/10 Excellent
Josette
26 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Josette
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Nancy Y. le 5 sept. 2023
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
4/10 Médiocre
Andrew
7 août 2023
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Andrew
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Nancy Y. le 15 août 2023
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
2/10 Horrible
Mariana
Voyage en famille
29 juil. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Disgusting
Mariana
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Brand Experience Team le 7 août 2023
Hi Mariana,Here at Motel 6, we’re always trying to do better. We're sorry to hear that you didn't enjoy your recent stay and would like to apologize that your experience wasn’t as good as it could’ve been. We’d love the chance to make it up to you, so hoping to see you again soon.Lilith#Team6
4/10 Médiocre
Jane
Voyage en couple
25 juil. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jane
Séjour de 5 nuits en juillet 2023
Réponse de Brand Experience Team le 31 juil. 2023
Hi Jane,Thank you for taking the time to share your review. We are committed to provide a comfortable night's rest and are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Maz K.#Team6
2/10 Horrible
Jamie
Voyage en famille
23 juil. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Jamie
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Brand Experience Team le 31 juil. 2023
Hi Jamie,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6
2/10 Horrible
Sergio
18 juil. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Ghetto of Anaheim hills
Sergio
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Brand Experience Team le 25 juil. 2023
Hi Sergio, Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Kaur J.#Team6
4/10 Médiocre
Harold
18 juil. 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Harold
Séjour de 1 nuit en juillet 2023