Avis
8,0
Très bien
8,2/10
Propreté
8,6/10
Personnel et service
7,4/10
Équipements
7,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,8/10
Écoresponsabilité
Avis
2 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Séjour de 2 nuits en avril 2024
8/10 Bien
Pierre
Voyage en famille
10 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Pierre
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Stavroula le 30 avr. 2024
Dear Pierre, Thank you for taking the time to provide us with feedback regarding your stay. We are glad to know that Hotel Iron Horse's central location was an excellent starting point for your visit. We will take your suggestions about the room design and lighting into consideration as we continue to enhance our existing facilities. We hope to have the chance to welcome you back in the future. Best, Stavroula Online Reputation Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
5 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en février 2024
6/10 Satisfaisant
Eloïse
25 nov. 2023
Eloïse
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
10/10 Excellent
laurent-pascal
Voyage en couple
10 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
laurent-pascal
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
6/10 Satisfaisant
Laurence
Voyage en famille
22 avr. 2023
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Dommage
Laurence
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de Hotel Iron Horse Team le 1 mai 2023
Dear Laurence,We sincerely regret that your experience was less than perfect. We care deeply about our guests and want to provide the most comfortable experience possible. We value our guest’s feedback and work hard to ensure that similar issues do not occur in the future. We hope you give us another chance soon, so we can share a positive experience.Best regards,Hotel Iron Horse Team
10/10 Excellent
Michel
18 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour bien placé, - de 10mn à pied du Rijkmuseum
Michel
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de Hotel Iron Horse Team le 21 avr. 2023
Dear Michel,Thank you for choosing our hotel, and for taking the time to write a review. We are so glad to hear that you enjoyed our accommodations. Our hotel aims to provide truly unique experience, and we are thrilled that we were able to exceed your expectations. We are looking forward to welcoming you back to our hotel in the future. Best regards,Hotel Iron Horse Team
10/10 Excellent
sophie
3 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bien placé pour les excursions
sophie
Séjour de 3 nuits en mars 2023
Réponse de Hotel Iron Horse Team le 21 avr. 2023
Dear Sophie,Thank you so much for quickly sharing your review and for your stay.It is wonderful to see that you enjoyed your time with us and the team cannot wait to welcome you back in future.Thank you for being our guest!Best regards,Hotel Iron Horse Team
10/10 Excellent
sophe
Voyage en groupe
2 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon rapport qualité prix
sophe
Séjour de 3 nuits en mars 2023
Réponse de Hotel Iron Horse Team le 21 avr. 2023
Dear Sophe,Thank you for your stay and for this wonderful score.It was a pleasure being your host and we hope to have given you amazing memories of your time in Amsterdam.We hope to welcome you as our guest again soon.Best regards,Hotel Iron Horse Team
8/10 Bien
Patrice
30 mars 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Patrice
Séjour de 3 nuits en mars 2023
10/10 Excellent
PASCALE
6 mars 2023
PASCALE
Séjour de 2 nuits en février 2023
10/10 Excellent
NATHALIE
28 févr. 2023
NATHALIE
Séjour de 1 nuit en février 2023
10/10 Excellent
Mathilde
Voyage en groupe
16 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mathilde
Séjour de 2 nuits en février 2023
8/10 Bien
Mounia
31 janv. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mounia
Séjour de 3 nuits en janvier 2023
6/10 Satisfaisant
Anne Sophie
23 janv. 2023
Les points forts : Propreté
Cold and very noisy!
Anne Sophie
Séjour de 3 nuits en janvier 2023
Réponse de The Hotel Iron Horse le 13 févr. 2023
Dear Anne Sophie, Thank you very much for taking the time to give us feedback. We are really sorry for the inconvenience you had. We have addressed this straight away to our staff and escalated it to the management for immidiate action to ensure that this issued is not repeated again. Hoping to see you once again. Best regards,The Hotel Iron Horse Team
10/10 Excellent
Louis
23 déc. 2022
Louis
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
10/10 Excellent
François
Voyage en famille
1 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
François
Séjour de 1 nuit en novembre 2022
8/10 Bien
Samy
Voyage en couple
15 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Samy
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Réponse de The Iron Horse Hotel Team le 18 nov. 2022
Dear Samy,We appreciate you taking the time to give us the latest impression of the stay with us. Our staff and cleanliness are surely our strenghts and we do a little step every day to improve. We hope to improve your view on our facilities in the next stay. We will be happy to host you again. Best regards,The Iron Horse Hotel Team
10/10 Excellent
SAMIRA
Voyage en famille
28 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
TRES BON SEJOUR A AMSTERDAM
SAMIRA
Séjour de 3 nuits en août 2022
Réponse de The Iron Horse Hotel Team le 10 nov. 2022
Dear Samira,Thank you for sharing a review of your experience. Our team here at Iron Horse Hotel is committed to providing high-quality customer service, and we are thrilled to hear that we made a good impression on you. We hope you will visit us again soon. Best regards, The Iron Horse Hotel Team
2/10 Horrible
Anthony
Voyage en couple
13 août 2022
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Anthony
Séjour de 2 nuits en août 2022
6/10 Satisfaisant
Antoine
3 août 2022
Les points faibles : Personnel et service
Antoine
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
4/10 Médiocre
Sylvie
Voyage en groupe
26 juil. 2022
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Dommage !
Sylvie
Séjour de 5 nuits en juillet 2022
8/10 Bien
Sarah
24 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sarah
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
6/10 Satisfaisant
Emmy Reine
Voyage en couple
22 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Emmy Reine
Séjour de 5 nuits en juillet 2022
4/10 Médiocre
Benjamin
Voyage en groupe
16 juil. 2022
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Benjamin
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
10/10 Excellent
Anne
7 mai 2022
Anne
Séjour de 4 nuits en mai 2022
6/10 Satisfaisant
Oleksandra
Voyage en famille
9 avr. 2022
Les points forts : Personnel et service et équipements
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Oleksandra
Séjour de 3 nuits en avril 2022
10/10 Excellent
Ophélie
Voyage en groupe
18 mars 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Au calme et proche de tout
Ophélie
Séjour de 4 nuits en mars 2022
8/10 Bien
Clément
Voyage en groupe
24 févr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Clément
Séjour de 3 nuits en février 2022
8/10 Bien
Martin
7 sept. 2021
Martin
Séjour de 2 nuits en septembre 2021
10/10 Excellent
Jean François
10 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Parfait pour découvrir Amsterdam.
Jean François
Séjour de 2 nuits en août 2021
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
10 août 2021
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en août 2021
8/10 Bien
Jacques
Voyage en famille
29 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jacques
Séjour de 2 nuits en juillet 2021
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille
26 juil. 2021
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juillet 2021
Réponse de Hotel Iron Horse le 30 juil. 2021
Dear Anonymous, Thank you for taking the time to share your review of our hotel. Your feedback is very much valued. We love our central location too! Thank you again, and we look forward to seeing you on your next trip to Amsterdam! Best Regards, Kayleigh
8/10 Bien
Feltouille, Paris
Voyage en couple
25 août 2020
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements
Feltouille
Séjour de 3 nuits en août 2020
Réponse de Claudia le 29 août 2020
Dear Feltouille,
Thank you for your comments and for sharing your experience. We appreciate your feedback and we are pleased to know you enjoyed your overall stay; namely our friendly customer service. We are sorry to hear you found the television channel selection to be limited, and the non-opening window to be an inconvenience. We have taken your comments into consideration in order to improve moving forward.
Thank you again, and we hope to welcome you back on your next visit to Amsterdam.
Kind regards,
Claudia
Front Desk
Hotel Iron Horse
8/10 Bien
Carole-anne
Voyage en groupe
5 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Carole-anne
Séjour de 2 nuits en juillet 2020
Réponse de Claudia le 16 août 2020
Dear Carole-anne,
We greatly appreciate you taking the time to share your positive comments. We are pleased to know that your stay with us was enjoyable, namely due to our amenable customer service, room amenities and our location.
Our dedicated staff strive to accomodate our valued guests with the quality customer service they deserve.
We take the quality of our rooms very seriously and are consistently reevaluating and updating our amenities to the level our guests expect.
We love our location too! It provides an ideal base to explore the bustling city.
Our commitment to investing in our hotel will continue this season with expanding our in-stay services and updating our rooms. Thank you again, and we look forward to seeing you on your next trip to Amsterdam!
Kind regards,
Claudia
Front Desk
Hotel Iron Horse
10/10 Excellent
Pollianna
Voyage en famille
2 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bien
Pollianna
Séjour de 1 nuit en juillet 2020
Réponse de Claudia le 16 août 2020
Dear Pollianna,
Thank you so much for sharing your positive feedback with us. We value our guests' experience very highly, and therefore we are so delighted that you found your overall stay to be wholly enjoyable.
Our commitment to investing in our hotel will continue this season with expanding our in-stay services and updating our rooms. Thank you again for your comments and for recommending us. We look forward to seeing you on your next trip to Amsterdam!
Kind regards,
Claudia
Front Desk
Hotel Iron Horse
8/10 Bien
Voyageur vérifié
19 juil. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juillet 2020
8/10 Bien
Voyageur vérifié
15 juil. 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en juillet 2020
4/10 Médiocre
François
12 févr. 2020
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
François
Séjour de 3 nuits en février 2020
10/10 Excellent
Andre
Voyage en groupe
3 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Andre
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille, Voyage en groupe
30 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Claudia le 7 févr. 2020
Dear guest,
Thank you very much for your positive rating and for taking the time to share your comments. We are so pleased that your overall experience was enjoyable, and delighted that you especially appreciated our amenable staff customer service.
Our staff members take their roles in the industry very seriously, and providing the best customer service for our valued guests is top priority. Our good looks are a bonus… 😊
Thanks again, and we certainly hope to have the pleasure of accommodating you during your next trip to Amsterdam!
Kind regards,
Claudia
Front Desk
Hotel Iron Horse
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
19 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Réponse de Claudia le 7 févr. 2020
Dear guest,
Thank you for your positive feedback and for having taken the time to share your experience with us and other travelers. We are so pleased to know that you’ve enjoyed your overall stay with us, especially with regards to our location, amenable staff, and amenities.
Our staff members take their roles in our industry very seriously and strive to provide the quality customer service our guests deserve.
Our rooms and amenities are our continuous focus, as our aim is to provide comfort and ease for our valued guests, at our best achievable standard. Our commitment to investing in our hotel will continue this season with expanding in-stay services and updating our rooms. We would certainly love to welcome you back on your next visit to Amsterdam.
Kind regards,
Claudia
Front Desk
Hotel Iron Horse
10/10 Excellent
Aurélie, Tours
Voyage en groupe
13 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Aurélie
Séjour de 3 nuits en janvier 2020
Réponse de Claudia le 7 févr. 2020
Dear Aurélie,
Thank you for your positive feedback and for taking the time to share your experience. We value your comments greatly, and are pleased to hear you found your overall stay with us to be enjoyable. We are especially delighted that you were happy with the room and its cleanliness - we take the quality of our rooms very seriously, as our continuous aim is to provide the comfort our guests deserve. We were sorry to know however that you’ve experienced certain issues with the heating. Rest assured that we have taken this matter into serious consideration and it has now been resolved.
Thanks again and we hope to welcome you back on your next trip to Amsterdam!
Kind regards,
Claudia
Front Desk
Hotel Iron Horse
10/10 Excellent
Corentin
Voyage en famille, Voyage en groupe, Voyage d’affaires
9 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjournez le janvier 2020
Corentin
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Claudia le 7 févr. 2020
Dear Corentin,
Thank you so much for your shining review of our hotel. Your comments are greatly appreciated and we are so delighted to know you enjoyed your stay with us, especially regarding our hotel amenities, its cleanliness and our multilingual customer service.
Our staff members take their roles in our industry very seriously and strive to provide the quality customer service our guests deserve. Et si nous pouvons vous accueillir dans votre langue maternelle, alors cela nous fait plaisir 😊
Our commitment to investing in our hotel will continue this season with expanding in-stay services and updating our rooms. We would certainly love to welcome you back on your next visit to Amsterdam!
Kind regards,
Claudia
Front Desk
Hotel Iron Horse
4/10 Médiocre
Khadija
Voyage en famille
6 déc. 2019
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Khadija
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
28 nov. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
10/10 Excellent
Jessica
Voyage en groupe
25 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Here for the week-end
Jessica
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Claudia le 13 déc. 2019
Dear Jessica,
Thank you for taking the time to share your positive impressions of our hotel. Your comments are very much valued and we are so pleased to know you’ve enjoyed your experience, especially regarding our staff and cleanliness.
Our dedicated staff members take their roles in our industry very seriously and strive to provide the quality customer service that our guests deserve. We are so pleased to have met with your expectations.
We take the cleanliness of our rooms very seriously and are constantly evaluating and updating our rooms and amenities to the level that our guests expect.
Thanks again and we hope to accommodate you again during your next visit to Amsterdam!
Kind regards,
Claudia
Front Desk
Hotel Iron Horse
6/10 Satisfaisant
zohra
19 nov. 2019
Les points faibles : Confort de la chambre
Pas terrible
zohra
Séjour de 3 nuits en novembre 2019
Réponse de Claudia le 13 déc. 2019
Dear guest,
Thank you for your stay with us and for sharing your experience with other travelers. We were pleased that you’ve enjoyed our customer service and the hotel’s location, but were sorry to hear there were some issues some of the amenities and lack of mini fridge. Please rest assured we have addressed this with the team to ensure we improve on this moving forward.
Kind regards,
Claudia
Front Desk
Hotel Iron Horse
8/10 Bien
Benoit
13 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour en amoureux nov19
Benoit
Séjour de 4 nuits en novembre 2019
Réponse de Claudia le 13 déc. 2019
Dear Benoit,
Thank you for your stay with us and for sharing your experience with other travelers. We were pleased to know that you’ve enjoyed the hotel’s location and amenities but were sorry to hear that there were some issues regarding cleanliness and customer service. Please rest assured we have addressed this with the team to ensure we improve on this moving forward.
Kind regards,
Claudia
Front Desk
Hotel Iron Horse