Avis
8,8
Excellent
9,0/10
Propreté
9,0/10
Personnel et service
8,6/10
Équipements
8,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,6/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
1 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Guest Relations le 3 janv. 2024
Dear Jean-Philippe, Thank you for leaving a review of your stay at the Amsterdam Marriott. We are glad to hear you enjoyed your stay. We appreciate your feedback about the bathroom, and we will pass along your comments to the senior management. Thank you again for your feedback, and we hope to welcome you back.Regards,Guest Relations
2/10 Horrible
Danny
22 mai 2023
Danny
Séjour de 1 nuit en mai 2023
6/10 Satisfaisant
Joao P
23 juin 2021
Joao P
Séjour de 1 nuit en juin 2021
6/10 Satisfaisant
Daniel
Voyage en groupe
31 mai 2021
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Daniel
Séjour de 1 nuit en mai 2021
10/10 Excellent
Mickael
Voyage d’affaires
9 déc. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Parfait magnifique i love love hotel marriott
Mickael
Séjour de 1 nuit en décembre 2020
Réponse de Front Office team le 6 janv. 2021
Dear Mickael,
Thank you for taking the time to share this detailed review!!
We hope to welcome you back on your next visit to Amsterdam.
All the best for this new year,
10/10 Excellent
Mickael
Voyage d’affaires
6 déc. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
20/20
Mickael
Séjour de 1 nuit en décembre 2020
10/10 Excellent
Mickael
Voyage d’affaires
11 oct. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mickael
Séjour de 1 nuit en octobre 2020
10/10 Excellent
Mickael
8 sept. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
TOP TOP TOP TOP
Mickael
Séjour de 1 nuit en septembre 2020
8/10 Bien
Thieu kien
Voyage en famille
23 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Thieu kien
Séjour de 5 nuits en août 2020
8/10 Bien
Christophe
Voyage en famille
19 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bonne adresse proche du centre
Christophe
Séjour de 4 nuits en août 2020
8/10 Bien
Hocine
Voyage en famille
14 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hocine
Séjour de 4 nuits en août 2020
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
16 mars 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mars 2020
10/10 Excellent
Antoine
Voyage en groupe
9 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Antoine
Séjour de 1 nuit en mars 2020
10/10 Excellent
yoni
Voyage en groupe
25 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
yoni
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
4/10 Médiocre
richard
Voyage en famille
12 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
Pas au niveau du prix des chambres
richard
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de Rey le 12 nov. 2019
We appreciate the fact that you took the time to share your thoughts regarding your stay at our hotel. Thank you for raising the issue you encountered during your stay with the ventilation and heating. We have notified our Director of Engineering who will look into this immediately. We are sorry to hear some disruptive noise during your recent stay. We will look into how we can better insulate our rooms. Once again, we are so sorry to hear about your experience, it is certainly not exemplary of the stay that we strive to provide to our guests. Nevertheless, thank you for highlighting these issues. We hope that we are able to welcome you back once more to ensure a brilliant experience!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
11 nov. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
10/10 Excellent
Arnaud
Voyage en famille
4 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Arnaud
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
10/10 Excellent
Jérôme
23 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amazing trip
Jérôme
Séjour de 2 nuits en août 2019
8/10 Bien
Aline
Voyage en famille
3 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Aline
Séjour de 2 nuits en mai 2019
Réponse de Rey le 4 juin 2019
We would like to thank you for sharing this review. Our central location does indeed make for a convenient stay and we are happy to hear that our hotel provided the perfect base for your city trip. It is wonderful to read that you were pleased with hotel’s breakfast services and on-site parking! Thank you for staying with us and we hope to welcome you back again in the future.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
3 juin 2019
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en mai 2019
Réponse de Rey le 4 juin 2019
Thank you for sharing your Amsterdam Marriott experience with fellow travelers on Expedia. We are lucky to be able to offer our guests a location in the heart of the city within walking distance of the museum district, the renowned Vondelpark and ample entertainment, as well as connecting to the rest of the city by numerous public transport links. We are pleased to offer our guests a range of room options and are happy to hear that your room was to your taste! Thank you so much for your lovely comments and motivating words regarding the breakfast, we are delighted to exceed your expectations! Until we see you again, I wish you all the best from the entire team.
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires, Voyage en couple
12 mai 2019
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mai 2019
8/10 Bien
Gwenaëlle, St etienne
Voyage en groupe
22 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gwenaëlle
Séjour de 1 nuit en mars 2019
8/10 Bien
Marie
25 févr. 2019
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Marie
Séjour de 1 nuit en février 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
25 févr. 2019
Les points forts : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en février 2019
8/10 Bien
Mickael
2 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mickael
Séjour de 2 nuits en janvier 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
28 janv. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en janvier 2019
4/10 Médiocre
dumont
28 janv. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
dumont
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
13 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
10/10 Excellent
raphaelle
5 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
a recommandé pour séjour court , proche centre.
raphaelle
Séjour de 2 nuits en janvier 2019
8/10 Bien
Marc
24 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Marc
Séjour de 2 nuits en octobre 2018
10/10 Excellent
Pascal
22 oct. 2018
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Bel hôtel, bien situé, en plein coeur d'Amsterdam.
Pascal
Séjour de 1 nuit en octobre 2018
6/10 Satisfaisant
Marc
6 août 2018
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Pas la qualité ni les services d’un cinq étoiles !
Marc
Séjour de 3 nuits en août 2018
8/10 Bien
Voyageur vérifié
13 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Carl
16 mai 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Carl
Séjour de 2 nuits en mai 2024
8/10 Bien
Cristina
15 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cristina
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Guest Relations Team le 16 mai 2024
Dear Cristina,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are glad that you chose to stay with us.We apologize if the noise level during your stay caused any inconvenience. Our team strives to ensure all guests have a comfortable and peaceful experience, and we regret any disturbance caused by excess noise. Please know that we take your feedback seriously and will look into ways to address this issue to improve the overall guest experience.Regarding the sound of running water, we apologize for any inconvenience this may have caused. We will investigate this matter further to identify and resolve any issues with our plumbing systems.Your feedback is valuable to us as it helps us identify areas for improvement. If there is anything else we can assist you with or if you have any further comments, please feel free to reach out to us directly.Thank you for choosing to stay with us, and we hope to have the opportunity to welcome you back for a more pleasant experience in the future.Warm regards,Amsterdam Marriott Hotel
8/10 Bien
himanshu
10 mai 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
himanshu
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Guest Relations Team le 11 mai 2024
Dear himanshu,Warm greetings from the Amsterdam Marriott.Thank you for sharing your feedback with us. We are sorry to hear that your recent stay did not meet your expectations.Ensuring cleanliness and comfort is a top priority, and we apologize if we fell short in this regard during your visit. Your feedback is invaluable to us, and we will address this matter with our housekeeping team to ensure that such issues are promptly addressed and resolved.We appreciate you bringing this to our attention, and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future for a more enjoyable experience.Sincerely,Amsterdam Marriott Hotel
10/10 Excellent
Brenda
8 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Brenda
Séjour de 3 nuits en mai 2024
8/10 Bien
Micheal
6 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Micheal
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Ellen
Voyage en groupe
5 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ellen
Séjour de 3 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Adanel
2 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Adanel
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Guest Relations Team le 3 mai 2024
Dear Adanel,Warm greetings from the Amsterdam Marriott.Thank you for your positive feedback! We are delighted to hear that you enjoyed your stay at our beautiful hotel and that you found our breakfast to be excellent. It is great to know that our location near many attractions and restaurants added to your overall experience. We hope to welcome you back again soon for another wonderful stay!With kind regards,Amsterdam Marriott Hotel
10/10 Excellent
Susan
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Susan
Séjour de 2 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Michael
Voyage en couple
20 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Guest Experience Team le 20 avr. 2024
Dear Michael, We're thrilled to hear that you enjoyed our concierge service during your stay! Providing excellent service and assistance to our guests is always our top priority, and we're delighted that our concierge team met your expectations. If there's anything else we can assist you with or if you have any further feedback to share, please don't hesitate to let us know. We look forward to welcoming you back for another wonderful stay in the future!Warm regards
8/10 Bien
Lydia
Voyage en famille
18 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lydia
Séjour de 6 nuits en mars 2024
Réponse de Guest Relations Team le 19 avr. 2024
Thank you for taking the time to share your experience! We're thrilled to hear that you enjoyed our gym facility and found our location convenient for exploring the city's sights. Our spacious lobby is designed to ensure your comfort during your stay. We look forward to welcoming you back on your next visit!
10/10 Excellent
Bertram
12 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bertram
Séjour de 2 nuits en avril 2024
8/10 Bien
Krisinda, Toronto
10 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Krisinda
Séjour de 6 nuits en mars 2024
Réponse de Guest Relations Team le 11 avr. 2024
Dear Krisinda,Warm greetings from the Amsterdam Marriott!Thank you for your feedback. We are pleased to hear that you enjoyed our convenient location and found our staff to be friendly and helpful. We strive to provide a seamless experience for our guests, and we are glad to hear that we met your expectations. We hope to welcome you back again soon for another enjoyable stay!Warm regards,Amsterdam Marriott Hotel
8/10 Bien
Ravi
9 avr. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ravi
Séjour de 3 nuits en avril 2024
6/10 Satisfaisant
Michael
Voyage en famille
1 avr. 2024
Les points forts : Propreté
Michael
Séjour de 3 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
??
Voyage en famille
1 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
??
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 Excellent
ANTHONY JOHN
Voyage en groupe, Voyage en couple
1 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
ANTHONY JOHN
Séjour de 4 nuits en mars 2024
2/10 Horrible
Anupama
Voyage en famille
30 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Anupama
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Guest Experience Team le 30 mars 2024
Dear Anupama, We're sorry to hear about your experience and apologize for any inconvenience caused during your stay. Guest satisfaction is our top priority, and we regret that we fell short of meeting your expectations. Your feedback is appreciated, and we will use it to improve our services. We hope to have the chance to welcome you back for a more pleasant experience in the future.Best regards