Extérieur

Avis sur AC Hotel by Marriott Bella Sky Copenhagen

4 out of 5
AC Hotel by Marriott Bella Sky Copenhagen
Martha Christensens Vej 5, Copenhagen

Avis

8,4

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 628 avis sur 1266." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 408 avis sur 1266." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 113 avis sur 1266." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 75 avis sur 1266." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 42 avis sur 1266." "

8,6/10

Propreté

8,6/10

Personnel et service

8,2/10

Équipements

8,4/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,4/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

Dominique

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Près du métro. personnel faisant tout pour nous satisfaire
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Katerina Woleska, Guest Relations le 25 nov. 2023
Dear Dominique,We appreciate your positive feedback regarding our staff. It is our utmost priority to provide excellent customer service, and we are delighted to hear that our efforts were recognized during your stay. We are also pleased to hear that you found our hotel's location convenient. Thank you for taking the time to share your experience, and we hope to welcome you back again in the future.Kind Regards.

8/10 Bien

Julien

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excentré mais confortable
Lit un peu ferme Salle de douche exigue mais bonnes serviettes Décoration blanche spartiate Petit déjeuner bien mais assez cher (25€) Rapport qualité prix faible
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Katerina Woleska, Guest Relations le 25 nov. 2023
Dear Julien,Thank you for choosing to stay at AC Hotel Bella Sky and sharing your experience with us.We sincerely apologize for not meeting your expectations during your stay. It is disheartening to hear that both the shower and bed did not meet your satisfaction, in addition to the disappointment regarding the price of breakfast. Our prices are determined by the quality and variety of our offerings, and we strive to be in line with other hotels in the area. We hope you will consider staying with us again in the future.Kind Regards.

4/10 Médiocre

Jean-Francois

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté
Je ne recommande pas du tout.
Hôtel trop cher, restaurant au 24e étage trop cher pour la qualité de la nourriture et le contenu des assiettes presque vide. Qualité des meubles dans la chambre de piètre qualité.
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Nikoline le 8 juil. 2023
Dear Jean-FrancoisThank you for sharing your experience at AC Hotel Bella Sky Copenhagen. I deeply regret that your stay with us was not as positive as we would expect, and I apologize for the inconvenience you encountered during your stay.I regret to learn that you found the hotel to be expensive. We continuously evaluate our pricing to ensure it reflects the value we offer. Additionally, I appreciate your feedback regarding the restaurant SUKAIBA on the 23th floor. I will share your review with the restaurant manager who will see how they can improve, while keeping true to their gourmet concept.Your feedback is immensely valuable to us as it helps us improve our services. We hope you will consider giving us another opportunity to provide you with a more enjoyable stay in the future.Best regards, Nikoline Guest Relations AC Hotel Bella Sky Copenhagen

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Parfait
Séjour agréable, bonnes prestations, chambre bien équipée, propre, personnel compétant même avec le problème de langage, nous avons toujours trouvé une personne parlant français
Séjour de 1 nuit en mai 2023

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2022

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 7 nuits en mai 2022

10/10 Excellent

Hyun Joo

Séjour de 5 nuits en mai 2024

8/10 Bien

Erin

Voyage en couple
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
-
Séjour de 3 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Michael

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Interesting modern architecture and layout of the hotel. I liked the bar area with the offerings of local beer and food. The cheeseburger was one of the best I’ve ever had - no kidding! There are interesting areas on the ground and 1st floors to sit and enjoy a beverage and food. The room was small as most are in Europe but functional. The one draw back was the sink in the room. The faucet arches over the sink making shaving or face washing difficult. The upper level restaurant is well appointed and stylish. I took breakfast up there twice. However, it is my understanding that is not the norm. However, dinner there would probably be nice. Sit in a lower area for the full window and view experience. Overall a very good hotel with excellent service.

6/10 Satisfaisant

Irene, Ringsted

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2024

2/10 Horrible

Mechelle

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sent email to manager requesting full refund. The four rooms I was moved to were all disgustingly filthy. The fourth room and the fact that it was 12:30am in the morning forced me to decide to sleep in my clothes in the least of the filthiest room for a few hours. 1) Soiled mattresses 2) Dirty shower floors 3) Dirty glassware 4) Mirrors stained 5)Base boards filthy 6)Dirty shower head - unable yo take shower. I have pictures to support.
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 Excellent

Lars

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dejligt og roligt hotel, venligt personale
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 Excellent

Susanne

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Modernes und schönes Hotel. Lage Top und kurze Metro Anbindung in die Innenstadt. Zimmer sehr sauber und Frühstück sehr gut! Parkmöglichkeiten ausreichend vorhanden aber leider nur über App bzw. QR-Code zu bezahlen.
Séjour de 4 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Arne

Séjour de 1 nuit en avril 2024

8/10 Bien

Liwayway A

Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Good!!
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 Excellent

Sylvester, London

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I stayed for 2nights and it was amazing.l will visit again soon
Séjour de 2 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Sandor

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent 4 stars hotel, for an affordable price in April.
Séjour de 4 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Rita

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very good
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Katerina Woleska, Guest Relations le 31 mars 2024
Dear Rita,Thank you for your feedback and for giving us the highest score. We are delighted that you enjoyed your stay and that we met your expectations. We do hope to see you again in the future.Kind Regards.

10/10 Excellent

Ben

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en mars 2024

8/10 Bien

jonathan

Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent staff, check out the bathrooms , mine was dirty
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Katerina Woleska, Guest Relations le 31 mars 2024
Dear Jonathan,Thank you for taking the time to share your feedback. We are thrilled that you find our staff excellent as it is our goal to provide the best service possible. I would like to thank you for raising the issue regarding the bathroom cleanliness. We will investigate and address it to prevent future occurrences. We hope to welcome you back in the future and provide you with even more enjoyable experience.Kind Regards.

10/10 Excellent

Samuel

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Fantastic stay, beautiful hotel and fantastic staff. Everyone from the servers to the cleaners saying hello. Easy check in and out which always helps. The restaurant on the 23rd floor was unbelievable and definitely worth a visit.
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Katerina Woleska, Guest Relations le 31 mars 2024
Dear Samuel,On behalf of the entire team I would like to express our gratitude for your wonderful feedback. It brings us great joy to hear that you had a positive stay experience, that you were happy with our staff, and found the check-in and check-out processes to be seamless. Your compliments about Sukaiba are truly appreciated. We look forward to the opportunity to welcome you back in the future. Thank you once again.Warm Regards.

10/10 Excellent

Tak

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
excellent services, value for money.
Séjour de 4 nuits en février 2024

6/10 Satisfaisant

Pia

Les points forts : Personnel et service
Koldt værelse, meget fodkoldt. Toiletdør åbnet forkert, så entreen er svær at komme rundt i. Ikke super gode senge
Séjour de 1 nuit en février 2024

6/10 Satisfaisant

Thomas

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
Generelt et godt ophold, men hotellet er ved at være ret slidt. Jeg har boet på hotellet flere gange siden det blev bygget. Det virker ikke til at det bliver vedligeholdt. Personalet er imødekommet, men det hele går lidt langsomt. Morgenmaden er okay, men ikke fantastisk.
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 Excellent

Claes

Séjour de 1 nuit en janvier 2024

10/10 Excellent

Pia

Séjour de 3 nuits en février 2024

6/10 Satisfaisant

Andreas

Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 Excellent

Jan

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Par tur
Dejligt ophold med imødevenlig personale, fint værelse på 18 etage, minus ingen udsigt grundet dis og tåge ikke hotels skyld 😉😉 . Dejligt morgenmad. Alt i alt lækkert sted.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Katerina Woleska, Guest Relations le 31 mars 2024
Dear Jan,On behalf of our entire hotel team, I want to express our gratitude for your positive feedback. It brings us joy to know that you had a pleasurable stay with us and were pleased with our staff and breakfast options. Delivering exceptional service to our guests is always our top priority, and we are thrilled that we met your expectations. Thank you for your kind words, and we look forward to welcoming you back again in the future.Warm Regards.

10/10 Excellent

Louise

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en février 2024

4/10 Médiocre

Carsten

Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
Mangler en god bar.
Savnede en hyggelig bar. En skybar. Baren i lobbyen har kedelig, kold, og med manglende betjening. Manglende Clever opladningsmuligheder.
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 Excellent

Joshua

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement

10/10 Excellent

Thomas

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2024

6/10 Satisfaisant

Heidi

Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Så fyld dog minibaren op!
Det er et okay hotel, men med sådan en beliggenhed er det virkelig nødvendigt at der er mulighed for at købe en drink, en kop kaffe, snacks… Efter en depeche mode koncert ville vi lige mødes med et vennepar og får en drink - men ak. Skybaren lukket. I baren i lobbyen var der 20 min kø og de stakkels mennesker der havde været på arbejde hele dagen knoklede! Hvis ikke man kan finde personale nok, kan man jo sætte en vending machine op eller sørge for at minibar på værelset er fyldt. Man oplyste ved check in at man skulle bruge mit kort for det tilfælde at der var taget noget fra minibaren - men den er jo gabende tom! Morgenmadsbuffet var super travl - men igen var det personalet der reddede oplevelsen. Effektivt blev vi anvist en siddeplads og der kom hele tiden friske forsyninger.
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Konsert Royal arena
Bra hotell nära Royal arena för konsert
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Katerina Woleska, Guest Relations le 31 mars 2024
Dear Guest,Thank you for sharing your feedback. We are pleased that you found the hotel's location convenient, especially with the proximity to the Royal Arena. Your opinion is valuable to us, and we hope to welcome you back again in the future.Warm Regards.

10/10 Excellent

Eva

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en février 2024

8/10 Bien

Morten

Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 Excellent

Louise

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 Excellent

Sanne

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
dejligt ophold
Dejligt ophold, dejligt værelse med alt hvad vi behøvede, hjælpsomt personale.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Katerina Woleska, Guest Relations le 31 mars 2024
Dear Sanne,Thank you for your glowing feedback about our staff and rooms. We are committed to delivering exceptional service, and we are thrilled that we met your expectations. We sincerely look forward to the opportunity to welcome you back again in the future.Warm Regards.

10/10 Excellent

Rajbans

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Great room. Good bed.
Séjour de 2 nuits en février 2024

10/10 Excellent

Lars

Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 Excellent

Karin Hessel

Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 Excellent

Gitte

Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 Excellent

Carina

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2024

8/10 Bien

John

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Vi havde en enkelt overnatning i forbindelse med en Depeche Mode koncert i Royal Arena så beliggenheden var perfekt. Man blev mødt af en dejlig afslappet atmosfære og et venligt personale. Fik et værelse på 16 etage så der var en god udsigt. Selve værelset var også godt. God seng og et fint badeværelse og så var der også køleskab og mulighed for at lave en kop te eller kaffe. Morgenmaden var også helt i top. Ville ikke tøve med at bruge hotellet igen.
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 Excellent

Güven

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Einfach tolles hotel super personal
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Silvia Rosado, Guest Relations Manager le 11 févr. 2024
Dear Guven,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing your experience at AC Hotel Bella Sky. I'm delighted to read that you awarded us the highest score. I would also like to express gratitude for the kind words you've dedicated to our team. They mean a lot to us, as we are dedicated to providing warm and genuine hospitality to each and every one of our guests.We hope we can welcome you back soon.Kind regards

8/10 Bien

Christian

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en janvier 2024

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Katerina Woleska, Guest Relations le 31 mars 2024
Dear Guest,Thank you for your kind words. We are thrilled to hear that you had a great experience during your stay. We look forward to the possibility of welcoming you back again in the future.Warm Regards,

10/10 Excellent

Johnny

Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Silvia Rosado, Guest Relations Manager le 11 févr. 2024
Dear Johnny,Thank you for choosing to spend your time with us at Bella Sky. It was truly a pleasure to have you as our guest, and we look forward to the opportunity to welcome you back again soon.And do let us know if there are any preferences or requests that we can assist you with to make everything perfect again.Kind regards

8/10 Bien

Susanne

Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Silvia Rosado, Guest Relations Manager le 11 févr. 2024
Dear Susanne,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing your experience while staying with us. We are pleased to hear that overall, you had a good time at AC Hotel Bella Sky.We hope that you will consider our hotel on your next visit to the city so that we can provide you with the experience we have always strived for. And please do not hesitate to contact me ahead if there is anything I can assist you with to make sure that everything will be perfect. Warm regards

10/10 Excellent

Gitte

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Silvia Rosado, Guest Relations Manager le 11 févr. 2024
Dear Gitte,Reading your review and seeing the highest score fills us with immense pride, as it reaffirms our commitment to providing exceptional service every day. Your recognition serves as powerful motivation for our entire team. Thank you sincerely for your time and for choosing to stay with us. We eagerly anticipate your return to Bella Sky soon.Kind regards