Avis sur AC Hotel by Marriott Bella Sky Copenhagen
AC Hotel by Marriott Bella Sky Copenhagen
Martha Christensens Vej 5, Copenhagen
Avis
8,4
Très bien
8,6/10
Propreté
8,6/10
Personnel et service
8,2/10
Équipements
8,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,4/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
29 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Katerina Woleska, Guest Relations le 25 nov. 2023
Dear Dominique,We appreciate your positive feedback regarding our staff. It is our utmost priority to provide excellent customer service, and we are delighted to hear that our efforts were recognized during your stay. We are also pleased to hear that you found our hotel's location convenient. Thank you for taking the time to share your experience, and we hope to welcome you back again in the future.Kind Regards.
8/10 Bien
Julien
Voyage d’affaires
27 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excentré mais confortable
Julien
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Katerina Woleska, Guest Relations le 25 nov. 2023
Dear Julien,Thank you for choosing to stay at AC Hotel Bella Sky and sharing your experience with us.We sincerely apologize for not meeting your expectations during your stay. It is disheartening to hear that both the shower and bed did not meet your satisfaction, in addition to the disappointment regarding the price of breakfast. Our prices are determined by the quality and variety of our offerings, and we strive to be in line with other hotels in the area. We hope you will consider staying with us again in the future.Kind Regards.
4/10 Médiocre
Jean-Francois
Voyage en groupe
24 juin 2023
Les points forts : Propreté
Je ne recommande pas du tout.
Jean-Francois
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Nikoline le 8 juil. 2023
Dear Jean-FrancoisThank you for sharing your experience at AC Hotel Bella Sky Copenhagen. I deeply regret that your stay with us was not as positive as we would expect, and I apologize for the inconvenience you encountered during your stay.I regret to learn that you found the hotel to be expensive. We continuously evaluate our pricing to ensure it reflects the value we offer. Additionally, I appreciate your feedback regarding the restaurant SUKAIBA on the 23th floor. I will share your review with the restaurant manager who will see how they can improve, while keeping true to their gourmet concept.Your feedback is immensely valuable to us as it helps us improve our services. We hope you will consider giving us another opportunity to provide you with a more enjoyable stay in the future.Best regards, Nikoline Guest Relations AC Hotel Bella Sky Copenhagen
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
7 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Parfait
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mai 2023
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
6 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
21 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en mai 2022
10/10 Excellent
Hyun Joo
15 mai 2024
Hyun Joo
Séjour de 5 nuits en mai 2024
8/10 Bien
Erin
Voyage en couple
11 mai 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Erin
Séjour de 3 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Michael
4 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
6/10 Satisfaisant
Irene, Ringsted
3 mai 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Irene
Séjour de 1 nuit en mai 2024
2/10 Horrible
Mechelle
30 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mechelle
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Lars
Voyage en couple
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lars
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Susanne
Voyage en famille
23 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Susanne
Séjour de 4 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Arne
21 avr. 2024
Arne
Séjour de 1 nuit en avril 2024
8/10 Bien
Liwayway A
19 avr. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Liwayway A
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Sylvester, London
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sylvester
Séjour de 2 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Sandor
Voyage en couple
13 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sandor
Séjour de 4 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Rita
Voyage en couple
19 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rita
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Katerina Woleska, Guest Relations le 31 mars 2024
Dear Rita,Thank you for your feedback and for giving us the highest score. We are delighted that you enjoyed your stay and that we met your expectations. We do hope to see you again in the future.Kind Regards.
10/10 Excellent
Ben
15 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ben
Séjour de 3 nuits en mars 2024
8/10 Bien
jonathan
8 mars 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
jonathan
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Katerina Woleska, Guest Relations le 31 mars 2024
Dear Jonathan,Thank you for taking the time to share your feedback. We are thrilled that you find our staff excellent as it is our goal to provide the best service possible. I would like to thank you for raising the issue regarding the bathroom cleanliness. We will investigate and address it to prevent future occurrences. We hope to welcome you back in the future and provide you with even more enjoyable experience.Kind Regards.
10/10 Excellent
Samuel
3 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Samuel
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Katerina Woleska, Guest Relations le 31 mars 2024
Dear Samuel,On behalf of the entire team I would like to express our gratitude for your wonderful feedback. It brings us great joy to hear that you had a positive stay experience, that you were happy with our staff, and found the check-in and check-out processes to be seamless. Your compliments about Sukaiba are truly appreciated. We look forward to the opportunity to welcome you back in the future. Thank you once again.Warm Regards.
10/10 Excellent
Tak
23 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tak
Séjour de 4 nuits en février 2024
6/10 Satisfaisant
Pia
21 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Pia
Séjour de 1 nuit en février 2024
6/10 Satisfaisant
Thomas
Voyage en famille
20 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
Thomas
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Claes
16 févr. 2024
Claes
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
10/10 Excellent
Pia
16 févr. 2024
Pia
Séjour de 3 nuits en février 2024
6/10 Satisfaisant
Andreas
16 févr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Andreas
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Jan
15 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Par tur
Jan
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Katerina Woleska, Guest Relations le 31 mars 2024
Dear Jan,On behalf of our entire hotel team, I want to express our gratitude for your positive feedback. It brings us joy to know that you had a pleasurable stay with us and were pleased with our staff and breakfast options. Delivering exceptional service to our guests is always our top priority, and we are thrilled that we met your expectations. Thank you for your kind words, and we look forward to welcoming you back again in the future.Warm Regards.
10/10 Excellent
Louise
Voyage en famille
15 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Louise
Séjour de 1 nuit en février 2024
4/10 Médiocre
Carsten
13 févr. 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
Mangler en god bar.
Carsten
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Joshua
12 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Joshua
10/10 Excellent
Thomas
12 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Thomas
Séjour de 1 nuit en février 2024
6/10 Satisfaisant
Heidi
12 févr. 2024
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Så fyld dog minibaren op!
Heidi
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
12 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Konsert Royal arena
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Katerina Woleska, Guest Relations le 31 mars 2024
Dear Guest,Thank you for sharing your feedback. We are pleased that you found the hotel's location convenient, especially with the proximity to the Royal Arena. Your opinion is valuable to us, and we hope to welcome you back again in the future.Warm Regards.
10/10 Excellent
Eva
11 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Eva
Séjour de 2 nuits en février 2024
8/10 Bien
Morten
11 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Morten
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Louise
Voyage en famille
11 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Louise
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Sanne
11 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
dejligt ophold
Sanne
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Katerina Woleska, Guest Relations le 31 mars 2024
Dear Sanne,Thank you for your glowing feedback about our staff and rooms. We are committed to delivering exceptional service, and we are thrilled that we met your expectations. We sincerely look forward to the opportunity to welcome you back again in the future.Warm Regards.
10/10 Excellent
Rajbans
Voyage en couple
11 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Rajbans
Séjour de 2 nuits en février 2024
10/10 Excellent
Lars
11 févr. 2024
Lars
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Karin Hessel
11 févr. 2024
Karin Hessel
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Gitte
10 févr. 2024
Gitte
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Carina
10 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Carina
Séjour de 1 nuit en février 2024
8/10 Bien
John
Voyage en famille
10 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
John
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Güven
10 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Güven
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Silvia Rosado, Guest Relations Manager le 11 févr. 2024
Dear Guven,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing your experience at AC Hotel Bella Sky. I'm delighted to read that you awarded us the highest score. I would also like to express gratitude for the kind words you've dedicated to our team. They mean a lot to us, as we are dedicated to providing warm and genuine hospitality to each and every one of our guests.We hope we can welcome you back soon.Kind regards
8/10 Bien
Christian
7 févr. 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Christian
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
7 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Katerina Woleska, Guest Relations le 31 mars 2024
Dear Guest,Thank you for your kind words. We are thrilled to hear that you had a great experience during your stay. We look forward to the possibility of welcoming you back again in the future.Warm Regards,
10/10 Excellent
Johnny
7 févr. 2024
Johnny
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Silvia Rosado, Guest Relations Manager le 11 févr. 2024
Dear Johnny,Thank you for choosing to spend your time with us at Bella Sky. It was truly a pleasure to have you as our guest, and we look forward to the opportunity to welcome you back again soon.And do let us know if there are any preferences or requests that we can assist you with to make everything perfect again.Kind regards
8/10 Bien
Susanne
7 févr. 2024
Susanne
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Silvia Rosado, Guest Relations Manager le 11 févr. 2024
Dear Susanne,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing your experience while staying with us. We are pleased to hear that overall, you had a good time at AC Hotel Bella Sky.We hope that you will consider our hotel on your next visit to the city so that we can provide you with the experience we have always strived for. And please do not hesitate to contact me ahead if there is anything I can assist you with to make sure that everything will be perfect. Warm regards
10/10 Excellent
Gitte
6 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gitte
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Silvia Rosado, Guest Relations Manager le 11 févr. 2024
Dear Gitte,Reading your review and seeing the highest score fills us with immense pride, as it reaffirms our commitment to providing exceptional service every day. Your recognition serves as powerful motivation for our entire team. Thank you sincerely for your time and for choosing to stay with us. We eagerly anticipate your return to Bella Sky soon.Kind regards