Avis sur Studio 6 Albuquerque, NM - North
Studio 6 Albuquerque, NM - North
4441 Osuna Rd Ne, Albuquerque, NM
Avis
6,0
6,0/10
Propreté
6,6/10
Personnel et service
5,6/10
Équipements
6,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
5,4/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en groupe
14 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 6 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Carmen
4 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Carmen
Séjour de 28 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 14 mai 2024
Hi Carmen,Thank you for the 5-star rating!Natalie #Team6
10/10 Excellent
Kiresten Sims
1 mai 2024
Kiresten Sims
Séjour de 11 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Maria R
Voyage en groupe
29 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Maria R
Séjour de 8 nuits en avril 2024
2/10 Horrible
Jeremy
Voyage en famille
28 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jeremy
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 7 mai 2024
Hi Jeremy,Thank you for providing your feedback. Your experience is definitely not our standard of service. We appreciate you bringing this to our attention. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith#Team6
10/10 Excellent
Vincent
23 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Vincent
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 2 mai 2024
Hi Vincent,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
10/10 Excellent
Megan
Voyage en couple
8 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Megan
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 18 avr. 2024
Hi Megan, Thank you for the excellent review! We hope to see you soon.Natalie #Team6
2/10 Horrible
Hortencia
7 avr. 2024
Hortencia
Séjour de 2 nuits en avril 2024
2/10 Horrible
Raymond
Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
6 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Raymond
Séjour de 14 nuits en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 18 avr. 2024
Hi Raymond, After reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty.In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon.Natalie #Team6
10/10 Excellent
Louie
Voyage en couple
29 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Louie
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 9 avr. 2024
Hi Louie, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Maz K.#Team6
2/10 Horrible
Gabriella
Voyage en famille
29 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gabriella
Séjour de 13 nuits en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 9 avr. 2024
Hi Gabriella,We would like to discuss your experience with you further and ask that you reach out to our Guest Relations Team by using the Contact Us feature on our website to connect with us.Maz K.#Team6
4/10 Médiocre
Marita
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage avec des animaux de compagnie
16 mars 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Marita
Séjour de 7 nuits en mars 2024
2/10 Horrible
Alta
11 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Alta
Réponse de Nancy Y. le 21 mars 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
2/10 Horrible
Newcomb
Voyage d’affaires
3 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Newcomb
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 12 mars 2024
Hi Newcomb,We’d like to apologize for falling short where safety is concerned. The safety of our guests is our highest priority, so rest assured we’re giving this the attention it deserves. Lilith#Team6
8/10 Bien
Mark, Jacksonville
2 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mark
Séjour de 7 nuits en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 12 mars 2024
Hi Mark,Thank you for recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Lilith#Team6
10/10 Excellent
Gabriella
21 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Gabriella
Séjour de 7 nuits en février 2024
10/10 Excellent
Roberto
16 févr. 2024
Roberto
Séjour de 7 nuits en février 2024
2/10 Horrible
Jacqueline
Voyage en famille
14 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Horrible and nasty
Jacqueline
Séjour de 7 nuits en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 27 févr. 2024
Hi Jacqueline,On behalf of Motel 6, we would like to apologize for the inconvenience you incurred while being our guest as this is not our standard. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Thank you for bringing this to our attention.Lilith #Team6
10/10 Excellent
Ashley
11 févr. 2024
Ashley
Séjour de 9 nuits en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 23 févr. 2024
Hi Ashley,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6
6/10 Satisfaisant
Stephen
Voyage d’affaires
11 févr. 2024
Les points faibles : Propreté
Stephen
Séjour de 7 nuits en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 23 févr. 2024
Hi Stephen,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6
2/10 Horrible
Andrea
10 févr. 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Andrea
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
Réponse de Brand Experience Team le 23 févr. 2024
Hi Andrea,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6
2/10 Horrible
Andrea
10 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Andrea
Séjour de 15 nuits en janvier 2024
Réponse de Brand Experience Team le 23 févr. 2024
Hi Andrea,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6
6/10 Satisfaisant
Theresa
30 janv. 2024
Theresa
Séjour de 8 nuits en janvier 2024
Réponse de Brand Experience Team le 7 févr. 2024
Hi Theresa,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6
10/10 Excellent
Lisa
28 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lisa
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Jennifer
27 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jennifer
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
Réponse de Brand Experience Team le 7 févr. 2024
Hi Jennifer,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
10/10 Excellent
Lisa
Voyage en famille, Voyage d’affaires
26 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lisa
Séjour de 15 nuits en janvier 2024
Réponse de Brand Experience Team le 6 févr. 2024
Hi Lisa,Thank you for taking time to share your review with us. We're happy to hear the stay was great and appreciate you recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Lilith#Team6
6/10 Satisfaisant
Susan
24 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Susan
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Brand Experience Team le 6 févr. 2024
Hi SusanThanks for your review, we really appreciate the support. Lilith#Team6
4/10 Médiocre
john
Voyage d’affaires
19 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
john
Séjour de 15 nuits en janvier 2024
Réponse de Brand Experience Team le 29 janv. 2024
Hi Traveler,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6
10/10 Excellent
Benjamin
17 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great staff
Benjamin
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Brand Experience Team le 29 janv. 2024
Hi Benjamin,We really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon.Maz K. #Team6
8/10 Bien
Robert
16 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Robert
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
2/10 Horrible
Esteban
Voyage en famille
16 janv. 2024
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Esteban
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
Réponse de Nancy Y. le 23 janv. 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
jennifer
Voyage en famille
9 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
jennifer
Séjour de 14 nuits en décembre 2023
4/10 Médiocre
Sarah
5 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sarah
Séjour de 8 nuits en octobre 2023
Réponse de Nancy Y. le 16 janv. 2024
We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback. Nancy Y.#Team6
2/10 Horrible
ERNESTO R.
Voyage en famille
4 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
ERNESTO R.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Nancy Y. le 16 janv. 2024
Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Nancy Y.#Team6
2/10 Horrible
Patrick
3 janv. 2024
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Patrick
Séjour de 9 nuits en décembre 2023
Réponse de Nancy Y. le 16 janv. 2024
After reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty. In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon. Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
Karen
Voyage d’affaires
31 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Karen
Séjour de 12 nuits en décembre 2023
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
27 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
I want my deposit back before 8 AM
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 8 janv. 2024
Hi Traveler,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
2/10 Horrible
JOHN W
24 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
JOHN W
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Nancy Y. le 2 janv. 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
Andrew
18 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Andrew
Séjour de 7 nuits en décembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 26 déc. 2023
Hi Andrew,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
8/10 Bien
Julio
Voyage d’affaires
18 déc. 2023
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Julio
Séjour de 7 nuits en décembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 26 déc. 2023
Hi Julio, Thank you for taking time to share your review with us. We love hearing from our guests and are happy you enjoyed your stay. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Lilith#Team6
4/10 Médiocre
Taheera
Voyage d’affaires
17 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Taheera
Réponse de Brand Experience Team le 26 déc. 2023
Hi Taheera,We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback.Lilith#Team6
4/10 Médiocre
Martin
15 déc. 2023
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Mehhh
Martin
Séjour de 7 nuits en décembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 26 déc. 2023
Hi Martin,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
6/10 Satisfaisant
Sonai
12 déc. 2023
Sonai
Séjour de 9 nuits en novembre 2023
4/10 Médiocre
JUAN CARLOS
11 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
JUAN CARLOS
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
2/10 Horrible
Joseph
Voyage d’affaires
7 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Joseph
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Nancy Y. le 20 déc. 2023
We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback. Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
Andrew
Voyage en famille
1 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Andrew
Séjour de 7 nuits en novembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 12 déc. 2023
Hi Andrew, We’re glad you enjoyed your stay! Come back real soon. Until then, we’ll leave the light on. For You. Cameron A. #Team6
6/10 Satisfaisant
Diana
1 déc. 2023
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Diana
Séjour de 14 nuits en novembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 12 déc. 2023
Hi Diana, We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Until then, we’ll leave the light on. For you. Cameron A. #Team6
2/10 Horrible
pamela
Voyage d’affaires
26 nov. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
pamela
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 5 déc. 2023
Hi Pamela,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
2/10 Horrible
Lacey
Voyage en famille
19 nov. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lacey
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
Réponse de Nancy Y. le 28 nov. 2023
We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Nancy Y.#Team6
6/10 Satisfaisant
Nicholas
18 nov. 2023
Nicholas
Séjour de 1 nuit en novembre 2023