Avis
8,8
Excellent
8,8/10
Propreté
9,0/10
Personnel et service
8,6/10
Équipements
8,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,2/10
Écoresponsabilité
Avis
14 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Adelaide Central YHA le 27 févr. 2023
Thanks for the feedback
8/10 Bien
Tom
Voyage en groupe
8 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tom
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
6/10 Satisfaisant
MOURAD
1 mars 2020
Les points forts : Confort de la chambre
MOURAD
Séjour de 2 nuits en février 2020
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
23 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en novembre 2018
8/10 Bien
Voyageur vérifié
24 janv. 2018
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2018
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
12 déc. 2015
Voyageur vérifié
8/10 Bien
David
Voyage en famille
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Rose le 12 mai 2024
Dear David, Thank you for your review! We're glad to hear that you found Adelaide Central YHA to be a cost-effective and clean option for a short-term stay in the city. We aim to provide comfort while keeping our accommodation affordable. We appreciate your feedback and hope to welcome you back in the future.Sincerely, Rose - Shift Manager
10/10 Excellent
Shaojie
26 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Shaojie
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Rose le 13 avr. 2024
Dear Shaojie,Thank you for the excellent rating! We're pleased to hear you had a good experience at Adelaide Central YHA. We hope to see you again soon!Kind regards, Rose - Shift Manager
10/10 Excellent
Charmian
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
17 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Charmian
Séjour de 6 nuits en mars 2024
Réponse de Rose le 24 mars 2024
Dear Charmain,Thank you so much for your fantastic review! We're pleased to hear that you enjoyed both our shared spaces and your private room at Adelaide Central YHA. We try to create a welcoming and comfortable environment for all our guests, so it's great to receive your positive feedback. We look forward to welcoming you back on your next visit. Safe travels until then!Sincerely, Rose - Shift Manager
6/10 Satisfaisant
Sean
11 mars 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Sean
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Rose le 6 avr. 2024
Dear Sean, Thank you for taking the time to share your feedback. We're glad to hear that your stay met your expectations. At Adelaide Central YHA, we strive to provide a comfortable experience for all our guests. If there's anything specific you believe we can improve or add to make future stays more memorable, please don't hesitate to let us know. We hope to have the opportunity to exceed your expectations in the future!Sincerely, Rose - Shift Manager
10/10 Excellent
Ailsa
4 févr. 2024
Ailsa
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Rose le 19 févr. 2024
Dear Ailsa, Thank you for the perfect rating! We're thrilled to know you had a wonderful experience at Adelaide Central YHA. Looking forward to welcoming you back!Kind regards, Rose - Shift Manager
8/10 Bien
Anthony
28 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Anthony
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Rose le 19 févr. 2024
Dear Anthony,We're happy to hear you had a comfortable stay with us at Adelaide Central YHA! It's great to know that you found our beds comfy and our pricing reasonable. We look forward to welcoming you back again!Kind regards, Rose - Shift Manager
8/10 Bien
Aleesha
Voyage en famille
16 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Aleesha
Séjour de 5 nuits en janvier 2024
Réponse de Rose le 9 mai 2024
Dear Aleesha, Thank you for sharing your experience at Adelaide Central YHA! We're pleased to hear that you found our staff lovely and your overall stay very satisfactory. We appreciate your feedback regarding the parking and are glad you could utilise our cheap car parking.Regarding the smell in the women's toilets on the ground level, we will address this issue right away.We hope to see you again and provide a more enjoyable experience.Sincerely, Rose - Shift Manager
10/10 Excellent
Russ
9 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Russ
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Rose le 5 févr. 2024
Dear Russ,Thank you for taking the time to rate us, and for giving us 5/5! We're committed to maintaining this standard and hope to see you again soon.Sincerely, Rose - Shift Manager
6/10 Satisfaisant
Sathish Anand
Voyage en groupe
2 janv. 2024
Les points faibles : Équipements
Sathish Anand
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Rose le 7 janv. 2024
Dear Sathish,Thank you for taking the time to review your stay at Adelaide Central YHA! We're delighted to hear that you found our common kitchen to your liking. Your feedback regarding the room is greatly appreciated. We understand that the absence of an in-room toilet and the size of the room might have impacted your comfort. Please know that we aim to provide a variety of room options to suit different needs and budgets, and we're sorry if this particular room did not meet your expectations. We're continuously working on improving our facilities and services, and your input is very helpful to this process. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with a more satisfying experience.Sincerely, Rose - Shift Manager
10/10 Excellent
Shannon
Voyage en famille
6 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Shannon
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Will B le 8 déc. 2023
Dear Shannon,Thank you for the great review of Adelaide Central YHA! We are glad that you enjoyed your stay, especially so that you felt so comfortable and welcome. We hope to see you again very soon.Kind Regards,Will BShift Manager
10/10 Excellent
Fleur
25 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Fleur
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Rose le 12 déc. 2023
Dear Fleur,Thank you for awarding Adelaide Central YHA a fantastic 5 out of 5 rating! We are happy to know that your experience with us met your expectations to such a high degree.It's always our aim to provide excellent service and a comfortable stay, and receiving such positive feedback is a great affirmation for our team.We appreciate you choosing Adelaide Central YHA and look forward to the opportunity of welcoming you back in the future!Sincerely, Rose - Duty Manager
8/10 Bien
caroline
16 nov. 2023
One night at YHA
caroline
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Rose le 12 déc. 2023
Dear Caroline, Thank you for choosing Adelaide Central YHA for your stay and for taking the time to share your experience!We're glad to hear that you enjoyed the privacy of your single room with its ensuite bathroom. Also, that our central location, right down the street from the Adelaide bus station, added convenience to your stay.Regarding the washing machines, we sincerely apologise for the inconvenience caused due to some of them being out of service during your stay. We have now fixed one of the broken washing machines and are working on the last one, so we have three available currently. Thank you again for your feedback. We hope to welcome you back again soon!Sincerely, Rose - Duty Manager
8/10 Bien
THOMAS
13 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
THOMAS
Séjour de 6 nuits en novembre 2023
Réponse de Rose le 22 nov. 2023
Dear Thomas, Thank you so much for your enthusiastic review! We're thrilled to hear that you had a great experience staying at Adelaide Central YHA.We'd love to welcome you back on your next visit to Adelaide!Kind regards, Rose - Duty Manager
2/10 Horrible
Vinit
Voyage d’affaires
19 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Vinit
Réponse de Rose le 13 nov. 2023
Dear Vinit,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent stay at Adelaide Central YHA. We sincerely apologize for the less-than-satisfactory experience you had during your most recent stay, and we appreciate you bringing these problems to our attention.We are truly sorry to hear about the issues you encountered, both during with the check-in process and within your dormitory. Your experience does not at all align with the high standards of customer service or standards of cleanliness we hold ourselves to at YHA, and we understand the impact this had on your stay.Cleanliness and guest comfort are our top priorities, and it is disheartening to learn that we failed to meet our usual standards on this occasion. We will review our housekeeping procedures and make sure they are being followed in order to prevent such occurrences in the future.Regarding the lockers in the dorm room, we understand the importance of securing personal belongings and although we do not provide free locks, they are available for purchase at reception. Alternatively, we recommend that guests bring their own locks. We genuinely regret that your experience with us fell short of your expectations. We value your input as it helps us identify areas for improvement at the property. It is our hope that you might reconsider staying with us in the future, allowing us the opportunity to provide you with a much more positive experience. If you would like to discuss your experience further, or have any additional comments, please feel free to reach out to us directly. Once again, we apologize for the inconvenience you faced and appreciate your understanding.Sincerely,Rose - Duty Manager
10/10 Excellent
Kenneth
6 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kenneth
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de YHA Adelaide Central le 24 oct. 2023
Hi Kenneth, we're glad to hear you had a great time during your stay! Happy travels. Kind regards, Alex - Shift Manager
10/10 Excellent
Joshua S
26 sept. 2023
Joshua S
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de YHA Adelaide Central le 24 oct. 2023
Hi Joshua, thanks for leaving a review! Safe travels. Thanks, Alex - Shift Manager
10/10 Excellent
Judith
24 sept. 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Good place to stay
Judith
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de YHA Adelaide Central le 24 oct. 2023
Hi Judith, thanks for leaving us a review! Glad to hear you enjoyed your stay. Kind regards, Alex - Shift Manager
8/10 Bien
MAKI
31 août 2023
MAKI
Séjour de 8 nuits en août 2023
Réponse de YHA Adelaide Central le 24 oct. 2023
Hi Maki, thanks for your review. Safe travels! Kind regards, Alex - Shift Manager
10/10 Excellent
Ashley
Voyage d’affaires
28 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Clean, comfortable and affordable
Ashley
Séjour de 5 nuits en août 2023
Réponse de Adelaide Central YHA le 1 sept. 2023
Hi Ashley, thanks so much for taking the time to leave us a review! We're glad to hear you had a great stay and received awesome service from our staff. Happy travels, and we hope to see you again soon! Kind regards, Alex - Shift Manager
6/10 Satisfaisant
Han Ling
13 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Han Ling
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Réponse de Adelaide Central YHA le 14 juin 2023
Hi Han Ling,Thank-you for taking the time to leave us a review. We've heard your feedback and will do our best to improve for next time.We hope to see you again!
8/10 Bien
Emmanuel
Voyage en couple
16 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Emmanuel
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Adelaide Central YHA le 14 juin 2023
Hi Emmanuel,Thanks so much for leaving us a review. We're glad to hear you enjoyed your stay.We look forward to hosting you next time!
10/10 Excellent
sharon
31 mars 2023
sharon
Séjour de 1 nuit en mars 2023
10/10 Excellent
R D
23 mars 2023
R D
Séjour de 7 nuits en mars 2023
10/10 Excellent
Wai Hung
5 mars 2023
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Wai Hung
Séjour de 12 nuits en février 2023
Réponse de Adelaide Central YHA le 6 mars 2023
Thank you so much for staying with us. We will see you next time.
8/10 Bien
Jordan
Voyage en couple
3 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jordan
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Adelaide Central YHA le 6 mars 2023
Thank you very much for the kind words and the feedback. We will take it on board.
8/10 Bien
Wai Hung
19 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Wai Hung
Séjour de 12 nuits en janvier 2023
Réponse de Adelaide Central YHA le 27 févr. 2023
Thanks so much for staying with us. Happy travels!
10/10 Excellent
Natalie
11 janv. 2023
Natalie
10/10 Excellent
Sahana
23 nov. 2022
Sahana
Séjour de 2 nuits en novembre 2022
2/10 Horrible
Michael
Voyage d’affaires
13 oct. 2022
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service et équipements
Michael
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
10/10 Excellent
MAGA
11 oct. 2022
MAGA
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
8/10 Bien
andres
22 sept. 2022
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
andres
Séjour de 5 nuits en septembre 2022
8/10 Bien
Katherine Louise
21 sept. 2022
Les points forts : Propreté et équipements
Katherine Louise
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
10/10 Excellent
Pawel
1 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Pawel
Séjour de 4 nuits en juillet 2022
10/10 Excellent
Angus B
22 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great hostel and great ensuite rooms
Angus B
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
10/10 Excellent
Rob
1 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rob
Séjour de 4 nuits en juin 2022
10/10 Excellent
Holly
12 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent service and facilities
Holly
Séjour de 1 nuit en juin 2022
10/10 Excellent
Holly
11 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Highly recommend!
Holly
Séjour de 3 nuits en juin 2022
8/10 Bien
Voyageur vérifié
7 mai 2022
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
The word “Hostel” says it all
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mai 2022
8/10 Bien
Matthew
24 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Matthew
Séjour de 2 nuits en avril 2022
8/10 Bien
Janice
Voyage en couple
14 mars 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Janice
Séjour de 3 nuits en mars 2022
8/10 Bien
Voyageur vérifié
18 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2022
8/10 Bien
Desere
13 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Desere
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
10/10 Excellent
Alex
8 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alex
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
2/10 Horrible
Raymond
Voyage d’affaires
7 déc. 2021
Les points faibles : Personnel et service
Raymond
Séjour de 1 nuit en décembre 2021