Avis sur Grand Millennium Al Wahda
Grand Millennium Al Wahda
Hazza Bin Zayed St, Al Wahda Complex, Abu Dhabi
Avis
8,8
Excellent
9,0/10
Propreté
8,6/10
Personnel et service
9,0/10
Équipements
8,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,6/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Réponse de Fadi Ammache le 29 avr. 2024
Dear Aissetou,Thank you so much for taking the time to leave such a positive review of your recent experience at Grand Millennium Al Wahda Abu Dhabi. We truly appreciate your kind words and are thrilled to hear that you enjoyed your stay with us.Providing excellent service and creating memorable experiences for our guests is our top priority, and it means a lot to us to know that we succeeded in making your stay special.Your feedback is incredibly valuable to us, and we are grateful for your support. We hope to have the pleasure of welcoming you back to our hotel in the near future for another wonderful stay.Warm regards, Fadi Ammache General Manager
8/10 Bien
cynthia
Voyage en groupe
30 janv. 2023
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
cynthia
Séjour de 2 nuits en janvier 2023
Réponse de Fadi Ammache General Manager le 1 févr. 2024
Dear Guest,Thank you for sharing your experience at Grand Millennium Al Wahda Abu Dhabi. We appreciate your feedback and hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.Warm regards, Fadi Ammache General Manager
10/10 Excellent
Jean Pierre
Voyage en famille
26 mars 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jean Pierre
Séjour de 1 nuit en mars 2022
Réponse de Fadi Ammache le 19 mai 2022
Dear Jean,
Thank you for your perfect rating and kind review of Grand Millennium Al Wahda Hotel.
We hope to welcome you back with us soon.
Warm regards,
Fadi Ammache
General Manager
8/10 Bien
Mahmoud
Voyage d’affaires
14 nov. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mahmoud
Séjour de 2 nuits en novembre 2020
Réponse de Enad Tannous le 15 nov. 2020
Dear Mahmoud,
Thank you for your kind rating of Grand Millennium Al Wahda Hotel. We hope to welcome you back with us soon.
Warm regards,
Enad Tannous
General Manager
10/10 Excellent
Abdourahmane
Voyage d’affaires
15 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Abdourahmane
Séjour de 6 nuits en février 2020
Réponse de JR le 18 févr. 2020
Thank you for taking the time to share your experience in Grand Millennium Al Wahda Abu Dhabi on Expedia Review Page
10/10 Excellent
Abdourahmane
Voyage d’affaires
15 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Abdourahmane
Séjour de 6 nuits en février 2020
Réponse de JR le 18 févr. 2020
Thank you for taking the time to share your experience in Grand Millennium Al Wahda Abu Dhabi on Expedia Review Page
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
15 déc. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en décembre 2019
Réponse de JR le 18 déc. 2019
Thank you for taking the time to share your experience in Grand Millennium Al Wahda Abu Dhabi on Expedia Review Page
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
15 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de JR le 18 déc. 2019
Thank you for taking the time to share your experience in Grand Millennium Al Wahda Abu Dhabi on Expedia Review Page
10/10 Excellent
Anne, bourgogne
Voyage en couple
9 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Anne
Séjour de 4 nuits en décembre 2019
Réponse de JR le 13 déc. 2019
Thank you for taking the time to share your experience in Grand Millennium Al Wahda Abu Dhabi on Expedia Review Page
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
7 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de JR le 8 déc. 2019
Thank you for taking the time to share your experience in Grand Millennium Al Wahda Abu Dhabi on Expedia Review Page
10/10 Excellent
Myrianne
13 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Myrianne
Séjour de 5 nuits en août 2019
Réponse de Dina Bayoumy le 14 août 2019
Thank you for choosing to stay at Grand Millennium Al Wahda Abu Dhabi and providing your honest feedback on Expedia Review Page
10/10 Excellent
Ilham
29 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Superbe hôtel
Ilham
Séjour de 4 nuits en juillet 2019
Réponse de Dina Bayoumy le 30 juil. 2019
Thank you for choosing to stay at Grand Millennium Al Wahda Abu Dhabi and providing your honest feedback on Expedia Review Page
10/10 Excellent
Ilham
24 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nous recommandons vivement !
Ilham
Séjour de 3 nuits en juillet 2019
Réponse de Dina Bayoumy le 24 juil. 2019
Thank you for choosing to stay at Grand Millennium Al Wahda Abu Dhabi and providing your honest feedback on Expedia Review Page
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
30 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juin 2019
Réponse de Emeterio Custodio Jr le 30 juin 2019
Thank you for staying here in Grand Millennium Al Wahda it’s our pleasure to serve you
10/10 Excellent
samir
18 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
samir
Séjour de 3 nuits en avril 2019
Réponse de Dina Bayoumy le 18 avr. 2019
Thank you for choosing to stay at Grand Millennium Al Wahda Abu Dhabi and providing your honest feedback on Expedia Review Page
10/10 Excellent
Fatiha
13 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Parfait
Fatiha
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Réponse de Dina Bayoumy le 14 mars 2019
Thank you for choosing to stay at Grand Millennium Al Wahda Abu Dhabi and providing your honest feedback on Expedia Review Page
8/10 Bien
Davy
9 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Davy
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Réponse de Dina Bayoumy le 10 mars 2019
Thank you for choosing to stay at Grand Millennium Al Wahda Abu Dhabi and providing your honest feedback on Expedia Review Page
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants
3 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en février 2019
Réponse de Dina Bayoumy le 5 mars 2019
Merci d'avoir pris le temps de partager vos commentaires sur votre séjour à Grand Millennium Al Wahda Abu Dhabi
8/10 Bien
Voyageur vérifié
2 janv. 2019
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en décembre 2018
Réponse de Dina Bayoumy le 3 janv. 2019
Thank you for taking the time to share your feedback about your stay in Grand Millennium Al Wahda Abu Dhabi
8/10 Bien
Carmène, Bruxelles
16 avr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
J'y retournerai;)
Carmène
Séjour de 3 nuits en avril 2018
Réponse de Abazar Elsheikh le 5 mai 2018
Dear Carmene,
Thank you for your time sharing your experience with us and writing review,
We're very delighted to hear that you had great stay with us and you have enjoyed the room allocation , you felt safe and the friendliness of the staff.
We're happy to hear that you will return back and we will be more Than happy welcoming you back again,
Warmest Regards,
Abazar Hag Elsheikh,
Asst. Front Office Manager
8/10 Bien
Smahan
6 févr. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bien mais pas 5 étoiles
Smahan
8/10 Bien
nora, abu dhabi
30 janv. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon séjour au grand millenium el whada
nora
Réponse de Clive le 19 juin 2017
Dear nora,
Thank you for your review.
We hope to welcome you back again soon.
Kind regards,
Clive Smith
General Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
14 déc. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel excellent !
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Mahdi, France
9 déc. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lune de Miel
Mahdi
10/10 Excellent
Kenza
4 déc. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon hôtel
Kenza
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
26 mai 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super, j'y retournerai
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
2 mai 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super hôtel, grand centre commercial à côté
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
2 mai 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel parfait pour séjour business
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
25 avr. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Parfait, je reviendrai
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Gerard
15 nov. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gerard
8/10 Bien
philippe
12 nov. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
philippe
8/10 Bien
Jeff, Belgium
8 sept. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour agréable, mais installations vieillissantes
Jeff
8/10 Bien
Gazelle du désert
27 nov. 2012
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyage découverte d'Abu Dhabi
Gazelle du désert
8/10 Bien
SANJAY
5 nov. 2012
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
SANJAY
10/10 Excellent
Eric, Rennes, France
27 mai 2012
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Rien de spécial à signaler...
Eric
8/10 Bien
Voyageur vérifié
18 mai 2012
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
5 janv. 2012
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel Grand Millennium al Whada
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Voyageur vérifié
1 août 2011
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
4/10 Médiocre
Mona
Voyage en famille avec de jeunes enfants
28 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Mona
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Fadi Ammache le 2 mai 2024
Dear Mona,Thank you for taking the time to share your experience at Grand Millennium Al Wahda Abu Dhabi. We sincerely apologize that your experience did not meet your expectations.Your feedback is important to us, and we will review these issues to ensure improvements are made.We hope to have the opportunity to welcome you back in the future.Warm regards, Fadi Ammache General Manager
10/10 Excellent
Chun
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Chun
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Fadi Ammache le 26 avr. 2024
Dear Chun,Thank you for sharing your experience with wonderful comments to Grand Millennium Al Wahda Abu Dhabi. We're thrilled to hear that you enjoyed your stay with us and that our hotel exceeded your expectations.It's fantastic to know that you found our facilities and services to your liking. Providing a comfortable and memorable experience for our guests is our top priority, and we're delighted that we achieved that during your stay.We appreciate your feedback and hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.Warm regards, Fadi Ammache General Manager
10/10 Excellent
Ankur
Voyage en famille
18 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ankur
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Fadi Ammache le 19 avr. 2024
Dear Ankur,Thank you so much for your rating at Grand Millennium Al Wahda Abu Dhabi. Providing top-notch service and creating memorable experiences for our guests is what we strive for every day.Your positive feedback means a lot to us and serves as a great encouragement to our team. We're delighted that we were able to exceed your expectations and make your stay enjoyable.We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. If there's anything we can do to make your next stay even better, please don't hesitate to let us know.Warm regards, Fadi Ammache General Manager
10/10 Excellent
Bryan, Annandale
Voyage en famille
3 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bryan
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Fadi Ammache le 4 avr. 2024
Dear Bryan,Thank you so much for your rating at Grand Millennium Al Wahda Abu Dhabi. Providing top-notch service and creating memorable experiences for our guests is what we strive for every day.Your positive feedback means a lot to us and serves as a great encouragement to our team. We're delighted that we were able to exceed your expectations and make your stay enjoyable.We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. If there's anything we can do to make your next stay even better, please don't hesitate to let us know.Warm regards, Fadi Ammache General Manager
10/10 Excellent
LaShanda, cedar hill
17 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
LaShanda
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Khay le 18 mars 2024
Dear LaShanda,Thank you for sharing your experience with wonderful comments to Grand Millennium Al Wahda Abu Dhabi. We're thrilled to hear that you enjoyed your stay with us and that our hotel exceeded your expectations.It's fantastic to know that you found our facilities and services to your liking. Providing a comfortable and memorable experience for our guests is our top priority, and we're delighted that we achieved that during your stay.We appreciate your feedback and hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.Warm regards, Fadi Ammache General Manager
8/10 Bien
Darar
14 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Darar
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Khay le 18 mars 2024
Dear Darar,Thank you for rating us at Grand Millennium Al Wahda Abu Dhabi. We're thrilled to know you enjoyed your stay with us. We appreciate it and hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.Warm regards, Fadi Ammache General Manager
10/10 Excellent
Terry, DENVER
Voyage d’affaires
6 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Terry
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Khay le 14 mars 2024
Dear Terry,Thank you so much for your glowing review! We're thrilled to hear that you enjoyed your stay at our hotel. We hope to have the pleasure of welcoming you back to our hotel in the near future. Thank you again for choosing to stay with us, and for taking the time to share your feedback. Warm regards, Fadi Ammache General Manager
10/10 Excellent
Ellie
21 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ellie
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Khay le 14 mars 2024
Dear Ellie,Thank you for rating us at Grand Millennium Al Wahda Abu Dhabi. We're thrilled to know you enjoyed your stay with us. We appreciate it and hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.Warm regards, Fadi Ammache General Manager
10/10 Excellent
Heather
21 févr. 2024
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Heather
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Khay le 14 mars 2024
Dear Heather,Thank you for sharing your experience with wonderful comments to Grand Millennium Al Wahda Abu Dhabi. We're delighted to hear you had a great stay with us. We hope to welcome you back soon.We appreciate your feedback and hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.Warm regards, Fadi Ammache General Manager
6/10 Satisfaisant
Dhruv
12 févr. 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Dhruv
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Khay le 14 mars 2024
Dear Dhruv,Thank you for sharing your experience with wonderful comments to Grand Millennium Al Wahda Abu Dhabi. We're delighted to hear you had a great stay with us. We hope to welcome you back soon.We appreciate your feedback and hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.Warm regards, Fadi Ammache General Manager
10/10 Excellent
Evaristo
11 févr. 2024
Evaristo
Séjour de 7 nuits en février 2024
Réponse de Khay le 14 mars 2024
Dear Evaristo,Thank you for the wonderful rating! We're delighted to hear that you enjoyed your stay with us.Looking forward to welcoming you back soon.Warm regards, Fadi Ammache General Manager
10/10 Excellent
HANNA, LONDON
8 févr. 2024
Les points forts : Propreté
HANNA
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Fadi Ammache General Manager le 12 févr. 2024
Dear Valued Guest,Thank you for sharing your experience at Grand Millennium Al Wahda Abu Dhabi. We appreciate your feedback and hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.Warm regards, Fadi Ammache General Manager