Avis sur Emirates Palace Mandarin Oriental, Abu Dhabi
Emirates Palace Mandarin Oriental, Abu Dhabi
West Corniche Road, Abu Dhabi
Avis
9,4
Exceptionnel
9,8/10
Propreté
9,4/10
Personnel et service
9,6/10
Équipements
9,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,2/10
Écoresponsabilité
Avis
28 déc. 2023
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
8/10 Bien
Reza
23 avr. 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Reza
Séjour de 2 nuits en avril 2023
10/10 Excellent
thomas
Voyage en famille
12 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
thomas
Séjour de 4 nuits en août 2022
10/10 Excellent
samir, saint sauveur
Voyage en couple
26 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
samir
Séjour de 2 nuits en juin 2022
8/10 Bien
Laurent
17 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Laurent
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de MCR le 27 févr. 2020
Dear Guest,
thank you for your review. We hope you have enjoyed your stay and looking forward welcoming you back soon.
With best regards,
Martin Cramer
General Manager
10/10 Excellent
JoanneetRéjean, Long Sault ontario
Voyage en couple
5 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
JoanneetRéjean
Séjour de 9 nuits en septembre 2019
Réponse de MCR le 7 oct. 2019
Dear Guest,
thank you for taking the time and share your review with us. We were pleased with your comments regarding the palace as well as the service delivery. It was my pleasure to share your comments with my team and we are all delighted, that you have enjoyed your stay and looking forwards hosting you in the near future.
With best regards,
Martin Cramer,
General Manager
8/10 Bien
NEIKO
2 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Chambre
NEIKO
Séjour de 3 nuits en août 2019
Réponse de MCR le 3 sept. 2019
Dear Neiko,
thank you very much for taking the time and sharing your feedback with us. We were pleased to learn that you had an enjoyable stay and looking forward to welcome you back soon.
With warm regards,
Martin Cramer
General Manager
10/10 Excellent
SAFIA
24 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
The best palace!
SAFIA
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de MCR le 2 sept. 2019
Dear Guest,
thank you for taking the time and share your review with us. We were pleased that you had an enjoyable stay and looking forward welcoming you back soon.
With best regards,
Martin Cramer
General Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants
22 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de MCR le 2 sept. 2019
Dear Guest,
thank you for taking the time and share your review with us. We were pleased that you had an enjoyable stay and looking forward welcoming you back soon.
With best regards,
Martin Cramer
General Manager
10/10 Excellent
Zouhair
29 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Zouhair
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de MCR le 30 juil. 2019
Dear Mr. Zouhair,
thank you for sharing your rating with us. We were pleased, that you have had a wonderful stay at the Emirates Palace and looking forward hosting you in the near future.
With warm regards,
Martin Cramer
General Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
30 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de MCR le 3 mai 2019
Cher Client,
Merci d'avoir séjourné dans notre établissement. Nous apprécions vos commentaires !
Martin Cramer
General Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
23 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en avril 2019
Réponse de MCR le 24 avr. 2019
Dear Guest,
thank you for your rating. We were pleased to read that you had an enjoyable stay with us and looking forward hosting you soon again,
With warm regards,
Martin Cramer
General Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
20 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en avril 2019
Réponse de MCR le 21 avr. 2019
Dear Guest,
thank you very much for your kind words, we were very pleased to host such an honorable guest. We wish you many more years travelling the world and one day maybe welcoming you again.
With warm regards,
Martin Cramer
General Manager
10/10 Excellent
Marie-Claude
10 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Palais grandiose au bord de la mer
Marie-Claude
Séjour de 7 nuits en mars 2019
Réponse de MCR le 11 mars 2019
Dear Marie-Claude,
thank you very much for your review. We appreciate your comments regarding your experience at the Emirates Palace and looking forward welcoming you back in the near future. With best regards, Martin Cramer, General Manager.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
23 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
Réponse de MCR le 24 janv. 2019
Dear Guest, thank you for your review. We appreciate your comments. Emirates Palace Team
10/10 Excellent
Angelica
6 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour Emirates Palace
Angelica
Séjour de 9 nuits en juillet 2018
Réponse de MCR le 15 août 2018
Dear Guest,
Thank you for taking the time to write a review of your stay with us. We continuously strive to offer the best accommodation and hospitality in Abu Dhabi, and we appreciate the feedback of guests such as yourself. I will be glad to pass your kind words and your helpful advice going forward onto the rest of my team.
We hope to have the pleasure of welcoming you back to the Palace soon.
Sincerely,
Martin Cramer
General Manager
10/10 Excellent
nathalie
10 avr. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel extraordinaire
nathalie
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
24 mars 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Superbe hotel
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Gilles
7 sept. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fabuleux
Gilles
10/10 Excellent
patricia, m
6 août 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Le luxe a l'état pur .......
patricia
10/10 Excellent
Marie-Claude, Luxembourg
15 févr. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Palais luxurieux situé sur la plage
Marie-Claude
10/10 Excellent
Xavi
1 août 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Magnifique séjour
Xavi
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
11 janv. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
incontournable à Abu dabi
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Jean-Paul, Bruxelles
6 nov. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel impressionnant merveilleusement situé
Jean-Paul
10/10 Excellent
Loizelet, Bordeaux
20 sept. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un véritable palais des mille et une nuit
Loizelet
10/10 Excellent
Sam, Paris
1 sept. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Luxueux
Sam
10/10 Excellent
Besma, Paris
11 mai 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Exceptionnel
Besma
8/10 Bien
Gillian, Dubai
3 janv. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gillian
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
22 nov. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
HOTEL INCROYABLE
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
mahmoud, neuchâtel
7 oct. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Le luxe à l'orientale
mahmoud
10/10 Excellent
Françoise, Rhône
6 oct. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un séjour merveilleux
Françoise
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
13 août 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sublime
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
19 mars 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Magnifique
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Deshays
27 avr. 2012
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Extraordinaire
Deshays
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
15 févr. 2012
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel de Plage
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Thomas, Paris
14 oct. 2011
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
La perfection
Thomas
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
27 avr. 2011
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel emirates Abu dhabi, a luxury eden
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
esra, San Francisco
Voyage d’affaires
26 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
esra
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Charles Aird le 29 avr. 2024
Dear Esra,Thank you very much for your amazing review. We greatly appreciate your kind patronage and look forward to seeing you again soon!Sincerely,Charles AirdHotel Manager
10/10 Excellent
Parmjit Kaur
Voyage en famille avec de jeunes enfants
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Parmjit Kaur
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de Charles Aird le 15 avr. 2024
Dear Parmjit, Thank you for your excellent review. We greatly appreciate your loyal patronage and look forward to welcoming you back at Emirates Palace Mandarin Oriental, Abu Dhabi!Sincerely, Charles AirdHotel Manager
10/10 Excellent
Daigo
27 mars 2024
Daigo
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Charles Aird le 17 avr. 2024
Dear Daigo, We greatly appreciate your loyal patronage and look forward to welcoming you back at Emirates Palace Mandarin Oriental, Abu Dhabi!Sincerely, Charles AirdHotel Manager
10/10 Excellent
Jan
Voyage d’affaires
6 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jan
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Charles Aird le 7 mars 2024
Dear valued guest, Thank you for your excellent review. We greatly appreciate your loyal patronage and look forward to welcoming you back at Emirates Palace Mandarin Oriental, Abu Dhabi!Sincerely, Charles AirdHotel Manager
10/10 Excellent
Emmanuel
15 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Worth every penny!
Emmanuel
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Michael Koth le 27 févr. 2024
Dear valued guest, Thank you very much for sharing with us your recent experience at Emirates Palace Mandarin Oriental, Abu Dhabi.I greatly appreciate your commendation towards Fred and Aristoteles which I will share with them.Your kind patronage is greatly valued and we look forward to welcoming you back in the near future. Best regards, Michael KothGeneral Manager
4/10 Médiocre
Inyoung
15 févr. 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Inyoung
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Michael Koth le 28 févr. 2024
Dear Inyoung, Thank you for your feedback and I truly regret to note that we did not meet your expectations on this occasion. Your invaluable input allows us to monitor the delivery of our service pillar among our guests.I have personally reviewed your comments and observations with our managers for immediate address and rest assured that every effort is being made to satisfy and exceed our guests’ expectations. Your kind patronage is much appreciated and we look forward to welcoming you back as we strive to serve you better in the future and to regain your confidence in us.Sincerely,Michael Koth General Manager
10/10 Excellent
SUNGJOON
11 févr. 2024
SUNGJOON
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Michael Koth le 27 févr. 2024
Dear valued guest,Thank you very much for your amazing review. We greatly appreciate your kind patronage and look forward to seeing you again soon!Sincerely,Michael KothGeneral Manager
10/10 Excellent
barry
29 janv. 2024
barry
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Michael Koth le 6 févr. 2024
Dear Barry,Thank you very much for your amazing review. We greatly appreciate your kind patronage and look forward to seeing you again soon!Sincerely,Michael KothGeneral Manager
10/10 Excellent
Uliana
Voyage en famille
19 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Uliana
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Michael Koth le 6 févr. 2024
Dear Uliana,It is our pleasure to serve you and we look forward to welcoming you back to enjoy the hotel’s many facilities in the near future.Best regards,Michael KothGeneral Manager
10/10 Excellent
Abdullah
Voyage en couple
15 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Abdullah
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Michael Koth le 6 févr. 2024
Dear Abdullah, We greatly appreciate your loyal patronage and look forward to welcoming you back to Emirates Palace Mandarin Oriental, Abu Dhabi!Sincerely, Michael KothGeneral Manager
10/10 Excellent
Jose, Lawrenceville
Voyage en couple
13 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jose
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Michael Koth le 6 févr. 2024
Dear Jose, We greatly appreciate your kind patronage and look forward to seeing you again soon! Best regards,Michael KothGeneral Manager
8/10 Bien
Steffen
8 janv. 2024
Steffen
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Michael Koth le 6 févr. 2024
Dear Steffen, We greatly appreciate your loyal patronage and look forward to welcoming you back to Emirates Palace Mandarin Oriental, Abu Dhabi!Sincerely, Michael KothGeneral Manager
10/10 Excellent
Abe
5 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Abe
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Michael Koth le 6 févr. 2024
Dear valued guest, Thank you for your 5-star rating and we look forward to seeing you again soon! Best regards, Michael KothGeneral Manager