Avis
8,2
Très bien
8,8/10
Propreté
8,4/10
Personnel et service
8,2/10
Équipements
8,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,2/10
Écoresponsabilité
Avis
24 déc. 2023
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
8/10 Bien
Najla
Voyage en groupe
29 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Najla
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
14 août 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en août 2023
8/10 Bien
Pascal
9 juil. 2023
Pascal
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
10/10 Excellent
Greg
16 juin 2023
Greg
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Front Office Manager le 9 juil. 2023
Dear Valued Guest,thank you for taking the time to leave your feedback, following your recent stay at the Radisson Hotel Zurich Airport. We hope you will be able to come back and see us again soon.Best regards,Marc Vincent Pachaly and Radisson Team,Front Office Manager
10/10 Excellent
Ludovic
11 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ludovic
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Front Office Manager le 19 juin 2023
Dear Valued Guest,thank you for the high scores and choosing the Radisson Zurich Airport.We hope you will be able to come back and see us again soon.Best regards,Marc Vincent Pachaly and Radisson Team,Front Office Manager
8/10 Bien
Mary-Claire
7 avr. 2023
Mary-Claire
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Front Office Manager le 1 mai 2023
Dear Valued GuestThank you for the high scores and positive feedback. We are delighted you enjoyed your Radisson Hotel Zurich Airport experience and hope to welcome you back again soon. Best regards,Marc Vincent Pachaly and Radisson Team,Front Office Manager
8/10 Bien
CHANG JIN
Voyage d’affaires
12 févr. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
CHANG JIN
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Front Office Manager le 14 févr. 2023
Dear Chang Jin,thank you very much for choosing the Radisson Zurich Airport.Best regards,Marc Vincent Pachaly,Front Office Manager
8/10 Bien
LUDOVIC
8 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sejour tres agreable.
LUDOVIC
Séjour de 2 nuits en janvier 2023
Réponse de Front Office Manager le 25 janv. 2023
Dear Ludovic,thank you for taking the time to leave your feedback, following your recent stay at the Radisson Hotel.We truly appreciate feedback as it is the only way we can improve services for our guests.Regarding to the minibar,This service has been updated according to the Radisson Brand standards. From now on you benefit of a mini-fridge for your own use in the room. Should you want to purchase drinks or snacks during your stay, you can purchase a variety of items at our “Drinks & Snacks” bar directly and the hotel lobby.We hope to welcome you back to Radisson Hotel Zurich Airport on many future occasions.Best regards,Marc Vincent Pachaly and Radisson Team,Front Office Manager
8/10 Bien
jean
24 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
jean
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Réponse de Front Office Manager le 28 déc. 2022
Dear Jean,Thank you very much for your feedback.We are delighted you enjoyed your stay with us and hope to have the pleasure of welcoming you again to the Radisson Hotel Zurich Airport in the near future. Best regards,Marc Vincent Pachaly and Radisson Team,Front Office Manager
10/10 Excellent
Dag Lars
26 nov. 2022
Dag Lars
Séjour de 1 nuit en novembre 2022
Réponse de Front Office Manager le 28 nov. 2022
Dear Valued Guest,thank you for the 10/10 score.We hope you will be able to come back and see us again soon.Best regards,Marc Vincent Pachaly,Front Office Manager
6/10 Satisfaisant
Yanick
Voyage en groupe
4 nov. 2022
Yanick
Réponse de Front Office Manager le 7 nov. 2022
Dear Yanick,thank you very much for your stay at our Radisson Zurich Airport and your comment on Expedia. We are delighted that you generally enjoyed your stay and hope to have the pleasure of welcoming you back again soon. Best regards,Marc Vincent Pachaly and Radisson Team,Front Office Manager
10/10 Excellent
Stephanie
28 oct. 2022
Stephanie
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
2/10 Horrible
Martine
Voyage d’affaires
24 oct. 2022
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Martine
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Réponse de Front Office Manager le 25 oct. 2022
Dear Martine,thank you for reviewing your recent stay at Radisson Hotel Zurich Airport.We are so very sorry for the disappointing experience during your stay, but thank you for agreeing to spend time with our management team whilst you were in house, so we could understand your concerns. I share in your disappointment that we failed to meet your expectations on this occasion and please be assured that your feedback has been taken seriously. We do hope to have another opportunity to welcome you back to the Radisson Zurich in the future.Best regards,Marc Vincent Pachaly and Radisson Team, Front Office Manager
8/10 Bien
Giory
Voyage en couple
9 juil. 2022
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Giory
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Gül Sadic, Front Office Supervisor le 19 juil. 2022
Dear Giory,
thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay with us. We are happy that our facilities met your expectations and you enjoyed the stay in our hotel. We hope you will visit us soon again.
Kind regards
10/10 Excellent
Raphael
23 mai 2022
Raphael
Séjour de 1 nuit en mai 2022
Réponse de Gül Sadic, Front Office Team le 29 mai 2022
Dear Raphael
thank you so much for your wonderful rating. we are happy to see that you had a memorable stay with us
we wish you a sunny week
see you next time
Kind regards
8/10 Bien
Mathias
Voyage d’affaires
14 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon rapport qualité prix
Mathias
Séjour de 1 nuit en avril 2022
Réponse de Gül, Front Office Team le 16 avr. 2022
Dear Mathias,
thank you very much for choosing our Hotel for your trip and for sharing your impressions with us and our future guests. Guest feedback is very helpful for us to improve our service. We hope to welcome you very soon in our hotel.
Kind regards
6/10 Satisfaisant
Chaib
Voyage d’affaires
10 mars 2022
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Chaib
Séjour de 1 nuit en mars 2022
Réponse de Gül Sadic, Front Office Team le 24 mars 2022
Dear Chaib,
thank you for feedback! We are sorry that not everything was to your satisfaction. Hopefully we can convince you next time and we will try to improve your advices. Until then we wish you a great time
Kind regards
8/10 Bien
MICHEL
Voyage d’affaires
26 oct. 2021
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
MICHEL
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Réponse de Patrick Modan le 1 nov. 2021
Dear Michel,
thank you very much for choosing our Hotel for your trip and for sharing your impressions with us and our future guests. Guest feedback is very helpful for us to improve our service. We hope to welcome you very soon in our hotel.
Best regards
Patrick Modan
Front Office Manager
8/10 Bien
sabrina
Voyage d’affaires
5 août 2021
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Correct
sabrina
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Réponse de Agustin, jr. Imperial Bergamo & The Radisson Team le 9 août 2021
Dear Sabrina,
Thank you for taking time to express your objective impressions from your stay and visit in our Bocca Buona Restaurant We are very sorry to hear that your visit in our restaurant was anything less than satisfying and apologize for all inconveniences you had during your stay. Your expereinece will help us improve our service. Please be rest assured that we will share your experience with our F&B Manager for him to take an appropriate action to avoid it^s future occurance.
We thank you for letting us know your impression and look forward to welcoming you back to the hotel soon.
Kindest regards,
8/10 Bien
Philippe
Voyage d’affaires
6 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Philippe
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Réponse de Agustin Bergamo, jr. / Night Supervisor le 8 juil. 2021
Grüezi Philipp
Herzlichen Dank für Ihr Feedback. Wir wissen es zu schätzen, dass Sie sich die Zeit für eine Bewertung genommen haben.
Wir hoffen Sie beim nächsten Aufenthalt voll und ganz überzeugen zu können. Bis dahin alles Gute für Sie.
Mit gastfreundlichen Grüssen
8/10 Bien
A
4 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel confortable avec personnel serviable
A
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de s le 8 mars 2020
Dear guest,
thank you for your kind review. Good to see that you had a pleasant stay at our hotel. We would be pleased to welcome you again soon.
Best regards,
Your Online Reputation Team from Radisson Hotel Zurich Airport
8/10 Bien
Voyageur vérifié
1 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de g le 2 mars 2020
Dear guest,
Thank you for taking the time to leave your honest review. We are sorry that we did not meet your expectations during your last stay and apologize for any dissatisfaction regarding TV functionality. Your comment about your experience is very important for us and we thank you for sharing your concerns with us. Statements such as yours help us to see how we can make improvements for the future.
Kind regards,
Your Online Reputation Team from Radisson Hotel Zurich Airport
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
23 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de s le 26 févr. 2020
Cher invité,
merci beaucoup pour les commentaires concernant votre séjour dans notre hôtel. Nous vous remercions d'être notre invité et nous nous excusons que tout ne réponde pas à vos attentes. Sachez que vos commentaires sont extrêmement précieux pour nous et nous utiliserons votre réponse en continuant de nous concentrer sur l'amélioration de chaque expérience client. Nous vous remercions de nous avoir fait part de votre impression et nous nous réjouissons de vous accueillir bientôt à l'hôtel!
Meilleures salutations,
Votre équipe de réputation en ligne du Radisson Hotel Zurich Airport
10/10 Excellent
Emanuela
12 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Emanuela
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de s le 14 févr. 2020
Dear guest,
Many thanks for your fantastic rating. We already look forward to your next stay.
Best regards,
Your Online Reputation Team from Radisson Hotel Zurich Airport
8/10 Bien
Stefan
Voyage d’affaires
9 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Stefan
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de d le 12 févr. 2020
Cher invité,
Merci d'avoir pris le temps de partager vos impressions avec nous. Nous sommes très heureux que vous ayez apprécié votre séjour et vous remercions pour vos commentaires. Si vous dirigez votre voyage, nous nous réjouissons de vous accueillir à nouveau.
Votre équipe de réputation en ligne du Radisson Hotel Zurich Airport
8/10 Bien
Ricardo
Voyage en famille
2 févr. 2020
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Ricardo
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de s le 6 févr. 2020
Cher invité,
Merci de nous avoir notés. Nous sommes désolés de ne pas avoir pu répondre à vos attentes. Nous espérons toujours que vous avez apprécié votre séjour dans l'ensemble. Nous espérons vous revoir prochainement.
Votre équipe de réputation en ligne du Radisson Hotel Zurich Airport
8/10 Bien
Rachel
13 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Rachel
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de f le 17 janv. 2020
Dear guest,
thanks a lot for your positive rating. Please come back soon for another wonderful stay.
Best regards,
Your Online Reputation Team from Radisson Hotel Zurich Airport
10/10 Excellent
Peter
Voyage en famille
6 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Peter
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de f le 17 janv. 2020
Dear guest,
thank you for taking the time to share your amazing feedback. We hope to welcome you back soon to our hotel!
Sincerely,
Your Online Reputation Team from Radisson Hotel Zurich Airport
10/10 Excellent
Sema
Voyage en famille
5 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sema
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de a le 17 janv. 2020
Dear guest,
thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Your Online Reputation Team from Radisson Hotel Zurich Airport
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
3 janv. 2020
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de a le 17 janv. 2020
Cher invité,merci beaucoup d'avoir pris le temps de revoir notre hôtel. Nous travaillons constamment à améliorer la satisfaction de nos clients; par conséquent, vos commentaires, positifs ou négatifs, nous aident à voir notre produit à travers les yeux de nos clients et sont très précieux pour nous. Nous sommes désolés d'apprendre que tout au cours de votre séjour n'a pas été à votre entière satisfaction. Nous espérons avoir la chance de vous convaincre la prochaine fois de nos normes élevées.Meilleures salutations,Votre équipe de réputation en ligne du Radisson Hotel Zurich Airport
8/10 Bien
Voyageur vérifié
25 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Clean and good for short night before flying
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de a le 26 déc. 2019
Dear guest,
Thank you very much for taking the time to review your stay. We are really happy that you enjoyed your time with us and that our hotel met your expectations. We are looking forward to welcoming you soon again!
Best regards,
Your Online Reputation Team from Radisson Hotel Zurich Airport
8/10 Bien
Pascale
4 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Facile d’accès avec la navette gratuite à l’aller
Pascale
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de d le 4 déc. 2019
Dear guest,
Thank you that you have taken the time to share your impressions with us. We are very pleased that you enjoyed our home stay and thank you for your feedback. If you lead your trip back, we are looking forward to welcoming you again.
Your Online Reputation Team from Radisson Hotel Zurich Airport
8/10 Bien
Voyageur vérifié
1 déc. 2019
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de g le 2 déc. 2019
Dear guest,
thank you so much for your stay and the good review you gave us despite the fact that parking prices did not meet your expectations entirely. We are happy that you had a good experience. We would be pleased to welcome you again soon for another lovely stay.
Best regards,
Your Online Reputation Team from Radisson Hotel Zurich Airport
8/10 Bien
Guillaume
11 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Presque très bien
Guillaume
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de h le 18 nov. 2019
Dear Guillaume,
Thank you for the feedback regarding your stay in our Hotel. We appreciate that you took the time to review your stay and hope to welcome you again in our Hotel.
Your Online Reputation Team from Radisson Hotel Zurich Airport
8/10 Bien
Ismael
10 nov. 2019
Ismael
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
4 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en octobre 2019
Réponse de a le 18 nov. 2019
Dear guest,
Thank you for rating us. We are very sorry that we could not fulfil your expectations. We still hope you enjoyed your stay in overall. We look forward to welcoming you again.
Best regards,
Your Online Reputation Team from Radisson Hotel Zurich Airport
10/10 Excellent
Roselyne
4 nov. 2019
Roselyne
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
20 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de a le 24 oct. 2019
Dear guest,
Thank you for the feedback regarding your stay in our Hotel. We appreciate that you took the time to review your stay and hope to welcome you again in our Hotel.
Your Online Reputation Team from Radisson Hotel Zurich Airport
8/10 Bien
Voyageur vérifié
1 oct. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de a le 2 oct. 2019
Dear guest,
many thanks for your fantastic rating. We already look forward to your next stay.
Best regards,
Your Online Reputation Team from Radisson Hotel Zurich Airport
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
29 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de a le 26 oct. 2019
Dear guest,
thank you very much for your wonderful review! Your feedback is very much appreciated and it would be fantastic to welcome you back soon!
Best regards,
Your Online Reputation Team from Radisson Hotel Zurich Airport
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants
15 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de d le 4 déc. 2019
Dear guest,
thanks a million for your fantastic review regarding your recent stay at our hotel. We are more than happy about your 5 star rating and we will share your comment with Mostafa. Please come back soon for another brilliant stay.
Kind regards,
Your Online Reputation Team from Radisson Hotel Zurich Airport
2/10 Horrible
Denis
7 août 2019
Les points faibles : Personnel et service
Denis
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de s le 5 déc. 2019
Dear guest,
Thank you for your stay and for rating us. We are really sorry about your bad experiences with our reception. We will definitely discuss the case with our service team to make sure it doesn't happen again. Once again we want to apologize and we hope to get a second chance to convince you of our high level standard.
Kind regards,
Your Online Reputation Team from Radisson Hotel Zurich Airport
8/10 Bien
Rene
1 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Rene
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de a le 18 août 2019
Dear guest,
Thank you for the feedback regarding your stay in our Hotel. We appreciate that you took the time to review your stay and hope to welcome you again in our Hotel.
Your Online Reputation Team from Radisson Hotel Zurich Airport
4/10 Médiocre
Andree
1 août 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Andree
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de d le 5 déc. 2019
Dear guest,
thank you for feedback! We are sorry that not everything was to your satisfaction. Hopefully we can convince you next time and we will try to improve your advices. Until then we wish you a great time!
Your Online Reputation Team from Radisson Hotel Zurich Airport
8/10 Bien
serge
30 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
serge
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de a le 18 août 2019
Cher invité,
Merci pour les commentaires concernant votre séjour dans notre hôtel. Nous vous remercions d’avoir pris le temps de passer en revue votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau dans notre hôtel.
Votre équipe de réputation en ligne de Radisson Hotel Zurich Airport
6/10 Satisfaisant
Alexis
26 juil. 2019
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Alexis
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de a le 18 août 2019
Dear guest,
Thank you for the feedback regarding your stay in our Hotel. We appreciate that you took the time to review your stay and hope to welcome you again in our Hotel.
Your Online Reputation Team from Radisson Hotel Zurich Airport
10/10 Excellent
Claude
3 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Claude
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de LCI le 6 juil. 2019
Dear guest,
Thank you very much for taking the time to review your stay. We are really happy that you enjoyed your time with us and that our hotel met your expectations. We are looking forward to welcoming you soon again!
Best regards,
Your Online Reputation Team from Radisson Hotel Zurich Airport
8/10 Bien
Voyageur vérifié
26 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de LCI le 6 juil. 2019
Dear guest,
Thank you very much for taking the time to review your stay. We are really happy that you enjoyed your time with us and that our hotel met your expectations. We are looking forward to welcoming you soon again!
Best regards,
Your Online Reputation Team from Radisson Hotel Zurich Airport
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
26 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de d le 15 déc. 2019
Dear guest,
Thank you very much for having chosen our hotel and for taking the time for this assessment. It´s very important for us to get the opinion and comments our guests, since it will help us to maintain the standard of the hotel and its quality of service.
Best regards,
Your Online Reputation Team from Radisson Hotel Zurich Airport