Avis
9,2
Merveilleux
9,4/10
Propreté
9,2/10
Personnel et service
9,0/10
Équipements
9,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,8/10
Écoresponsabilité
Avis
17 août 2023
Séjour de 3 nuits en août 2023
10/10 Excellent
Pascal
Voyage d’affaires
5 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Double Tree 3x nights stay
Pascal
Séjour de 3 nuits en mai 2023
10/10 Excellent
Stephane
26 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Stephane
Séjour de 1 nuit en mai 2023
10/10 Excellent
yvon
11 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
yvon
Séjour de 2 nuits en avril 2023
10/10 Excellent
Pierre-Olivier
Voyage en couple
15 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Pierre-Olivier
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
4/10 Médiocre
eric
6 oct. 2022
eric
Séjour de 2 nuits en octobre 2022
10/10 Excellent
olivera
Voyage d’affaires
14 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
olivera
Séjour de 3 nuits en juin 2022
10/10 Excellent
Emmanuelle
31 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Emmanuelle
Séjour de 1 nuit en mai 2022
8/10 Bien
MINA
7 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
MINA
Séjour de 1 nuit en avril 2022
8/10 Bien
Abdelhadi
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
6 févr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Abdelhadi
Séjour de 2 nuits en janvier 2022
8/10 Bien
Quentin
Voyage d’affaires
25 juin 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
One relaxing night
Quentin
Séjour de 1 nuit en juin 2021
6/10 Satisfaisant
boris
Voyage en groupe
27 avr. 2021
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
A voir hors Covid
boris
Séjour de 1 nuit en février 2021
10/10 Excellent
Dimitri
28 sept. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent séjour
Dimitri
Séjour de 1 nuit en septembre 2020
10/10 Excellent
Bernardino
Voyage d’affaires
23 sept. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
séjour
Bernardino
Séjour de 3 nuits en septembre 2020
10/10 Excellent
Adeline, Paris
Voyage en couple
11 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Adeline
Séjour de 3 nuits en août 2020
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
29 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de dt hilton zg le 14 août 2019
Dear Guest,
I’m happy to read that you had a nice stay at DoubleTree by Hilton Zagreb. We appreciate your feedback. Thank you once again and we’re looking forward to your next visit.
Best regards, Petar Petrović, Front Office Manager at DoubleTree by Hilton Zagreb
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
3 juil. 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de DT Hilton Zagreb le 23 juil. 2019
Dear guest,
thank you for providing us with valuable feedback. I do apologize that you haven't enjoyed your experience, as we strive to provide a truly warm and attentive service to all our guests, I have shared your comments with our Management team and we will take action steps in order to improve.
Sincerely, Nives Volarević, Marketing Manager at DoubleTree by Hilton Zagreb
10/10 Excellent
patrick
14 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
patrick
Séjour de 2 nuits en mars 2019
Réponse de DT HIlton team le 3 avr. 2019
Dear Patrick,
thank you for praising our team at Canopy by Hilton.
Regards from DoubleTree by Hilton and Canopy team
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
26 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2018
Réponse de DTHilton Team le 10 sept. 2018
Thank you
10/10 Excellent
Claudine
3 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
SEjour en famille
Claudine
Réponse de DoubleTree Team le 7 mai 2018
Dear Claudine,
It's great to read that you enjoyed your stay at DoubleTree by Hilton Zagreb and thank you dearly for writing a review. Hopefully we will welcome you back soon!
Best regards, Martina Krizancic, Housekeeping Manager at DoubleTree by Hilton Zagreb
8/10 Bien
Voyageur vérifié
29 janv. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2018
Réponse de DoubleTree Team le 19 févr. 2018
Dear Guest,
thank you dearly for writing a review. Hopefully we will welcome you back soon!
Best regards, Martina Krizancic, Housekeeping Manager at DoubleTree by Hilton Zagreb
6/10 Satisfaisant
Philippe
4 janv. 2018
Les points forts : Propreté et personnel et service
Heureusement que nous sommes facile à vivre.
Philippe
Séjour de 2 nuits en décembre 2017
Réponse de DTHilton Team le 19 févr. 2018
Dear Phillipe,
Thank you for taking the time to write this review about your stay at DoubleTree by Hilton Zagreb. We appreciate your valuable feedback, trying to make each guest experience a great one at DoubleTree by Hilton Zagreb and your satisfaction is important to us. I have shared your feedback with our management team and we do apologize for all the inconveniences. Thank you once again and we’re looking forward to your next visit.
Best regards, Ana Bogovic, Front Office Manager at DoubleTree by Hilton Zagreb
10/10 Excellent
Alain
20 déc. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très agréable et de tout confort
Alain
Réponse de General Manager le 27 déc. 2016
Dear Guest, thank you so much for such a nice words. I have shared your comments about breakfast with our Chef and F&B Manager.
Hope to see you soon.
Regards, Nives Volarević, Marketing Manager at DoubleTree by Hilton Zagreb
10/10 Excellent
Liselotte
5 août 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Liselotte
Réponse de General Manager le 12 sept. 2016
Dear Liselotte, thank you a lot!
Sincerely, DT Hilton Zagreb team!
8/10 Bien
Karine, Montréal
28 juil. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Beau séjour dans la capitale.
Karine
Réponse de General Manager le 30 août 2016
Dear Karine,
I’m happy to read that you had a nice stay at DoubleTree by Hilton Zagreb. We appreciate your feedback. Thank you once again and we’re looking forward to your next visit.
Best regards, Ana Bogovic, Front Office Manager at DoubleTree by Hilton Zagreb
10/10 Excellent
Sylvain, Montréal
17 oct. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Journée à Zagreg avant le départ
Sylvain
10/10 Excellent
Melanie, nancy
17 août 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
parfait
Melanie
10/10 Excellent
Squalito
27 juin 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Un super moment
Squalito
8/10 Bien
Voyageur vérifié
17 juin 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Réponse de Tomislav Sprajacek le 5 sept. 2015
Dear Guest,
Thank you kindly for rating our hotel.
Sincerely,
8/10 Bien
VRo, Paris
3 mai 2015
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Staff vraiment aux petits soins !
VRo
Réponse de TeaN le 13 mai 2015
Hello,
thank you for taking the time to write a review about your recent stay at DoubleTree by Hilton Zagreb.I'm happy to learn it was a truly pleasant experience and we hope to see you soon.
Sincerely,
Tea Nadj Zupan, PR Executive at DoubleTree by Hilton Zagreb
10/10 Excellent
CARDIN, NICE
13 août 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
CARDIN
Réponse de Tomislav Sprajacek le 18 oct. 2014
Dear Cardin,
thank you for your review on your stay at DoubleTree by Hilton Zagreb. I am happy to hear you have enjoyed our rooms and our OXBO Urban Bar&Grill, as well as the city it self. Hope we can welcome you back.
Best regards,
Tomislav Šprajaček
Guest Service Agent
8/10 Bien
Ultra21, Marseille
28 juil. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon hôtel
Ultra21
Réponse de Tomislav Sprajacek le 4 oct. 2014
Hello,
thank you for reviewing DoubleTree by Hilton Zagreb. We're happy to read you've enjoyed your stay. Come back for another visit and we'll have another warm DoubleTree cookie for you.
À la prochaine,
Tea Nadj Zupan, PR Executive at DoubleTree by Hilton Zagreb
8/10 Bien
Fred, France
13 sept. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel de luxe mais peut mieux faire
Fred
Réponse de Tomislav Sprajacek le 16 août 2014
Dear guest,
thank you for choosing DoubleTree by Hilton for your recent visit to our city and for providing us with valuable feedback. I do apologize for the room not being prepared to your liking and thank you for your patience while we were resolving that. We are also happy to inform you that we have put our best effort, together with our provider, to maintain highest quality of the spa and our pool is again open. If you would be staying with us, we can recommend booking the stay with breakfast included in the price or select from the couple of Wake Up DoubleTree breakfast options.
We are looking forward to welcome you back in the future.
With regards,
Tea Nadj Zupan, PR Executive at DoubleTree by Hilton Zagreb
8/10 Bien
Herve & Anne, Paris
12 sept. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent souvenirs
Herve & Anne
Réponse de Tomislav Sprajacek le 16 août 2014
Dear guest,
thank you for taking the time to share your thoughts about your stay at DoubleTree by Hilton Zagreb. We are looking forward to welcome you back.
With regards,
Tea Nadj Zupan, PR Executive at DoubleTree by Hilton Zagreb
10/10 Excellent
Herve, Paris
12 sept. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent hôtel
Herve
Réponse de Tomislav Sprajacek le 16 août 2014
Dear guest,
thank you for taking the time to post a review of your recent stay at DoubleTree by Hilton Zagreb. We're happy that you have enjoyed the accommodation and our Wake Up DoubleTree breakfast.
We're looking forward to welcome you back.
With regards,
Tea Nadj Zupan, PR Executive at DoubleTree by Hilton Zagreb
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
30 août 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Exceptionnel
Voyageur vérifié
Réponse de Tomislav Sprajacek le 16 août 2014
Dear guest,
I am happy to read you had a positive stay at DoubleTree by Hilton Zagreb and thank you for sharing that with us.
We're looking forward to welcome you back.
With regards,
Tea Nadj Zupan, PR Executive at DoubleTree by Hilton Zagreb
10/10 Excellent
David, Paris
26 août 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très très bien. Rien a redire sur les services
David
Réponse de Tomislav Sprajacek le 16 août 2014
Dear guest,
thank you for taking the time to post a positive feedback of your recent stay with us. We're happy your stay was made comfortable by our attentive staff. Hope to see you soon. With regards, Tea Nadj Zupan, PR Executive at DoubleTree by Hilton Zagreb
10/10 Excellent
Gwen, France
20 août 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Une chambre de rêve !
Gwen
Réponse de Tomislav Sprajacek le 16 août 2014
Dear guest,
it's really special to read that you had a dream room while staying with us, and thank you for sharing that sentiment with us. I am happy that you have enjoyed your stay fully and we hope to welcome you back. With regards, Tea Nadj Zupan, PR Executive at DoubleTree by Hilton Zagreb
10/10 Excellent
steph, st etienne
19 août 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
steph
Réponse de Tomislav Sprajacek le 16 août 2014
Dear guest,
our team thanks you for choosing DoubleTree by Hilton Zagreb for your recent visit to our city and for sharing with us your positive feedback. Hope to see you again. With regards, Tea Nadj Zupan, PR Executive at DoubleTree by Hilton Zagreb
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
14 août 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
très bon hôtel
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Fanfan, Le Mans
14 août 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Confortable hotel
Fanfan
Réponse de Tomislav Sprajacek le 16 août 2014
Dear guest,
thank yo for choosing DoubleTree by Hilton Zagreb for your recent visit to our city. I am happy to read that you have enjoyed your stay and we do look forward to welcome you back. With regards, Tea Nadj Zupan, PR Executive at DoubleTree by Hilton Zagreb
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
14 août 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Réponse de Tomislav Sprajacek le 16 août 2014
Thank you for rating DoubleTree by Hilton Zagreb
10/10 Excellent
Iljazi
14 août 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Iljazi
Réponse de Tomislav Sprajacek le 16 août 2014
Dear Iljazi,
thank you for rating.
DoubleTree by Hilton Zagreb team
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
5 août 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Rien à dire de négatif
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Alizée, Bordeaux
30 juil. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Trés bon séjour
Alizée
Réponse de Tomislav Sprajacek le 16 août 2014
Dear guest,
thank you for choosing DoubleTree by Hilton Zagreb as your place of rest while touring Croatia and providing us with valuable feedback.
I am glad to hear that you have enjoyed your stay and we're looking forward to welcome you back.
With regards,
Tea Nadj Zupan, PR Executive at DoubleTree by Hilton Zagreb
10/10 Excellent
MC
18 juil. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
MC
Réponse de Tomislav Sprajacek le 16 août 2014
Dear MC, t
thank you for taking the time to rate our hotel. With regards, Tea Nadj Zupan, PR Executive at DoubleTree by Hilton Zagreb
8/10 Bien
DELVILLE, France
1 juil. 2013
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Excellent hotel
DELVILLE
Réponse de Tomislav Sprajacek le 16 août 2014
Dear guest ,
Thank you for taking your time to post a review. I am happy to hear you have experienced our caring service and enjoyed your stay at DoubleTree by Hilton Zagreb.
We look forward to welcome you back !
With regards,
Marina Doroslovac, DoubleTree by Hilton Zagreb
10/10 Excellent
Francois, Nancy
26 mai 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon Hotel.bien situe
Francois
6/10 Satisfaisant
Sudka
17 avr. 2024
Les points forts : Propreté
Sudka
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Katarina le 18 avr. 2024
Dear Mr./Mrs. Sudka, please accept our apologies for not fulfilling your expectations staying with us. Every comment, including yours we value to improve our service. We really do hope that you will stay with us in future so can improve your first impression. Please, accept our sincere apologies once more. Kind regards Guest Service Team
8/10 Bien
THULITHA DESHAPRIYA DE SILVA, London
4 mars 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
THULITHA DESHAPRIYA DE SILVA
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Katarina le 7 mars 2024
Dear Guest, Thank you for taking your time for writing this review and thank you for choosing DoubleTree by Hilton Zagreb for your stay. Could we kindly ask you if you can give us a little more details about what exactly was wrong during your stay. We hope that we will have another opportunity to welcome you at DoubleTree by Hilton Zagreb. Kind regards, Guest Service Team.