Avis sur Radisson Blu Hotel, Wroclaw
Radisson Blu Hotel, Wroclaw
10 Purkyniego Street, Wroclaw, Lower Silesian
Avis
9,0
Merveilleux
9,4/10
Propreté
9,0/10
Personnel et service
8,8/10
Équipements
9,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,2/10
Écoresponsabilité
Avis
18 mai 2022
Séjour de 1 nuit en mai 2022
Réponse de Monika Gordziejewska - Front Office Deputy Manager le 11 juil. 2022
Dear Dylan, thank you for the rating! Best Regards, Monika Gordziejewska - Front Office Deputy Manager
10/10 Excellent
Szapary
22 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bien
Szapary
Séjour de 1 nuit en août 2020
Réponse de Monika Gordziejewska - Front Office Deputy Manager le 23 août 2020
Dear Mr. Szapary,
on behalf of our entire team I would like to thank you for always leaving positive comments about your stays in Radisson Blu Hotel in Wrocław.
Thank you for all kind words and the key points with things that we could do better.
We hope to be able to meet all your expectations next time.
Best regards,
Monika Gordziejewska
Front Office Deputy Manager
8/10 Bien
Szapary
Voyage d’affaires
22 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bien
Szapary
Séjour de 1 nuit en août 2020
Réponse de Monika Gordziejewska - Front Office Deputy Manager le 23 août 2020
Dear Mr. Szapary,
on behalf of our entire team I would like to thank you for always leaving positive comments about your stays in Radisson Blu Hotel in Wrocław.
Thank you for all kind words and the key points with things that we could do better.
We hope to be able to meet all your expectations next time.
Best regards,
Monika Gordziejewska
Front Office Deputy Manager
10/10 Excellent
Szapary
Voyage d’affaires
11 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
À recommander
Szapary
Séjour de 1 nuit en juillet 2020
Réponse de Monika Gordziejewska - Front Office Deputy Manager le 11 août 2020
Dear Mr. Szapary,
it is such a pleasure to read all your positive opinions about your stay with us.
We are really happy to have a chance to host you here with your family and beautiful dog :)
Have a good stay with us.
If there is anything that we can do for you, please let us know.
Best regards,
Monika Gordziejewska
Front Office Deputy Manager
10/10 Excellent
Szapary
Voyage d’affaires
11 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super
Szapary
Séjour de 3 nuits en août 2020
Réponse de Monika Gordziejewska - Front Office Deputy Manager le 11 août 2020
Dear Mr. Szapary,
it is such a pleasure to read all your positive opinions about your stay with us.
We are really happy to have a chance to host you here with your family and beautiful dog :)
Have a good stay with us.
If there is anything that we can do for you, please let us know.
Best regards,
Monika Gordziejewska
Front Office Deputy Manager
10/10 Excellent
Szapary
Voyage d’affaires
11 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Parfait
Szapary
Séjour de 1 nuit en août 2020
Réponse de Monika Gordziejewska - Front Office Deputy Manager le 11 août 2020
Dear Mr. Szapary,
it is such a pleasure to read all your positive opinions about your stay with us.
We are really happy to have a chance to host you here with your family and beautiful dog :)
Have a good stay with us.
If there is anything that we can do for you, please let us know.
Best regards,
Monika Gordziejewska
Front Office Deputy Manager
8/10 Bien
Mr
7 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bien situe et au calme
Mr
Séjour de 5 nuits en décembre 2019
Réponse de Dagmara Swancar le 8 janv. 2020
We appreciate your feedback. Hope to see you soon.
10/10 Excellent
DESENFANT
Voyage en groupe
3 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
DESENFANT
Séjour de 5 nuits en décembre 2019
Réponse de Dominika Swancar le 3 janv. 2020
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
8/10 Bien
sebastien
Voyage d’affaires
29 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
sebastien
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
Réponse de Dominika Swancar, Receptionist le 2 oct. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
24 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en septembre 2019
Réponse de Milena Bąk Front Office Deputy Manager le 24 sept. 2019
Dear Guest,
Thank you for your feedback.
We are glad you enjoyed staying with us.
Your suggestion has been passed to the responsible staff.
Hopefully, we will be able to host you again in near future.
Best regards,
Milena Bąk
Front Office Deputy Manager
8/10 Bien
JEAN-LUC
Voyage d’affaires
23 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Very good location in Wroclaw Old town
JEAN-LUC
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Milena Bąk Front Office Deputy Manager le 24 sept. 2019
Dear Guest,
Thank you for your feedback.
We are glad you enjoyed staying with us.
We appreciate all you suggestions. As we are trying to meet the expectations of our guests your feedback has been passed to the staff responsible.
We are hoping we will host you once more in near future.
Best regards,
Milena Bąk
Front Office Deputy Manager
8/10 Bien
Bernard
10 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon hôtel
Bernard
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
Réponse de Sandra Główczewska, Front Office Service Manager le 22 sept. 2019
Dear Bernard, Thank you for your feed back. Your opinion is very important for us. Hope to see you again.
10/10 Excellent
Olivier
21 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
J'y retournerais avec plaisir.
Olivier
Séjour de 7 nuits en août 2019
Réponse de Sandra Główczewska Front Office Service Manager le 21 août 2019
Dear Guest, Thank you for your rating, Best Regards
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
21 août 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Dominika le 21 août 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
17 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de Dominika le 18 août 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
17 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de Dominika le 18 août 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
13 juil. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juin 2019
Réponse de Milena Bąk le 19 juil. 2019
Dear Guest,
Thank you for your rating.
Milena Bąk
Front Office Deputy Manager
4/10 Médiocre
Christophe
3 juin 2019
Les points forts : Propreté
Christophe
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de Milena Bąk Front Office Deputy Manager le 6 juin 2019
Dear Mr. Perut,
Thank you for your feedback.
I did the check-in personally and asked if you needed additional beds to your room, also I have upgraded you to the Executive Suite considering the number of persons - you declined the offer for additional beds. After the check in, you cam back to the Front Desk to ask for additional beds after all and agreed to the cost. Ultimately, you were not pleased with the circumstances so we did not charge you with his amount. We are sorry that this was an inconvenience for you, however we believe we tried our best to make your stay comfortable and meet all you expectations. We are hoping that we will be able to host you again.
Best regards,
Milena Bąk
Front Office Deputy Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
21 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Business trip
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de Justyna Szwalikowska- Front Office Service Manager le 22 avr. 2019
Dear Sir or Madame,
Thank you for your rating. We are very sorry that we didn't met your expectations. We hope you will give us another chance to deliver the best service if you are in our area again. Looking forward for your next visit. With best regards, Justyna Szwalikowska- Front Office Service Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
1 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mars 2019
Réponse de Magdalena le 2 avr. 2019
Dear Guest,
Thank you very much for your stay with us.
Hope to host you once again.
Regards,
Magdalena Seniuta
8/10 Bien
Didier
14 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent
Didier
Séjour de 2 nuits en août 2018
Réponse de Monika Gordziejewska -Front Office Service Manager le 14 août 2018
Dear Didier,
Thank you very much for your positive feedback.
We appreciate the fact you spend your time on commenting our hotel and service.
We look forward to host you in near future to make your stay even more satisfying.
Best regards,
Monika Gordziejewska
Front Office Service Manager
10/10 Excellent
jean, lille
10 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
jean
Séjour de 1 nuit en août 2018
Réponse de Monika Gordziejewska -Front Office Service Manager le 13 août 2018
Dear Jean,
Thank You so much for your feedback. We are pleased to hear you enjoyed your stay with us and we look forward to host you in near future.
Best Regards,
Monika Gordziejewska
Front Office Service Manager
10/10 Excellent
SANDRINE
24 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Top
SANDRINE
Séjour de 7 nuits en mai 2018
Réponse de Monika Gordziejewska -Front Office Service Manager le 30 mai 2018
Dear Sandrine,
Thank you very much for your positive feedback. We are looking forward to host you in near future.
Best regards,
Monika Gordziejewska
Front Office Service Manager
4/10 Médiocre
ophelie
6 janv. 2018
ophelie
Séjour de 3 nuits en décembre 2017
Réponse de Front Office Deputy Manager le 8 janv. 2018
Dear Ophelie,
We appreciate you taking the time to write comment about your recent stay with us.
On behalf of our entire staff here at the Radisson Blu we apologize for the inconvenience you have met during your stay in our hotel.
We appreciate the feedback and will use it to fine tune our operations in the hope that upon your next visit, we can meet or exceed your expectations.
Best Regards, Olga Marzec - Front Office Deputy Manager
10/10 Excellent
Rene
15 oct. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Chaudement recommandé pour un agréable séjour.
Rene
Séjour de 3 nuits en octobre 2017
Dear Rene,
Thank you very much for your stay with us and your comment.
Kind regards,
Magdalena Seniuta
Front Office Manager
8/10 Bien
Joao
7 oct. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Joao
Séjour de 12 nuits en septembre 2017
Dear Geust, Thank you for your rating. Best Regards, Olga.
8/10 Bien
jerome, l
24 avr. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon hotel mais...
jerome
Réponse de Magdalena Seniuta - Front Office Manager le 27 avr. 2017
Dear Guest,
Thank you for your time spent on writing this review.
We are glad you enjoyed staying with us and we hope we can improve on the remarks you have mentioned, during your future stay.
Magdalena Seniuta-Front Office Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
13 mars 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Réponse de Elzbieta Rokowska le 21 mai 2016
Dear Guest, thank you fort staying with us. We hope to see you here again soon,
Regards
Radisson Blu Wroclaw
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
5 mars 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Réponse de Elzbieta Rokowska le 14 mai 2016
Dear Guest, thank you for a 5 out of 5 comment.
We look forward to your next visit.
Regards
8/10 Bien
Voyageur vérifié
6 nov. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hotel tres bien
Voyageur vérifié
Réponse de Elzbieta Rokowska le 9 janv. 2016
Je vous remercie d'avoir pris le temps de répondre à notre enquête concernant votre récent séjour chez nous.
Au nom de tout le personnel du Radisson Blu, je souhaite vous remercier de nous avoir fait confiance et j'espère avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau très bientôt !
Salutations,
Elzbieta Rokowska
10/10 Excellent
sebastien, TOULOUSE
19 sept. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
sebastien
Réponse de Elzbieta Rokowska le 21 nov. 2015
Dear Sebastien,
thank you for such a positive comment.
We are pleased that your stay with us was enjoyable.
We look forward to welcoming you back in Wroclaw.
KInd Regards,
Elzbieta Rokowska
Front Office Manager
8/10 Bien
hamza, paris
22 juil. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hotel agréable
hamza
Réponse de Elzbieta Rokowska le 3 oct. 2015
Dear Guest,
We appreciate you taking the time to complete a survey regarding your recent stay with us.
On behalf of our entire staff here at the Radisson Blu we apologize for the concerns you have about your experience at our hotel.
Your comment has been passed onto our Head Houskeeper who will look into this matter further.
We appreciate the feedback and will use it to fine tune our operations in the hope that upon your next visit, we can meet or exceed your expectations.
Sincerely,
Elzbieta Rokowska
Front Office Manager
RadissonBlu Hotel Wroclaw
8/10 Bien
ph, bruxelles
31 mars 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Hôtel très agréable
ph
Réponse de Elzbieta Rokowska le 14 sept. 2015
Dear ph,
We appreciate you taking the time to complete a survey regarding your recent stay with us.
On behalf of our entire staff here at the Radisson Blu we would like to thank you for your business and we hope to see you again when your travels bring you back to the area!
Sincerely,
Elzbieta Rokowska
Front Office Manager
10/10 Excellent
Tremblay
3 sept. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tremblay
6/10 Satisfaisant
Dani, France
7 nov. 2013
Les points faibles : Propreté
Dani
10/10 Excellent
Heidi, Wien
2 sept. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hotel bien situé et accueillant malgré des travaux
Heidi
10/10 Excellent
Hervé, LYON
22 août 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bien placé, a proximité de la riviere.
Hervé
10/10 Excellent
john, aix en provence
16 juil. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
séjour professionnel.
john
8/10 Bien
petite voyageuse
12 juil. 2013
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Très bon hôtel
petite voyageuse
10/10 Excellent
Chantrel
1 juil. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Chantrel
8/10 Bien
Voyageur vérifié
24 avr. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Dan
9 déc. 2012
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel
Dan
8/10 Bien
Phillip, Paris, France
29 août 2012
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great hotel, except for the bad coffee
Phillip
10/10 Excellent
Michel
6 juil. 2012
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
jamais déçu
Michel
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
16 avr. 2012
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Radisson
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Marcin
2 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Marcin
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Monika Gordziejewska - Front Office Manager le 20 janv. 2024
Drogi Panie Marcinie, serdecznie dziękujemy za ocenę hotelu Radisson Blu we Wrocławiu i zapraszamy do ponownych odwiedzin. Z pozdrowieniami, Monika Gordziejewska - Front Office Manager
10/10 Excellent
Yuriko
Voyage en famille
25 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Yuriko
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Monika Gordziejewska - Front Office Manager le 20 janv. 2024
Dear Yuriko, thank you for the high rating of the Radisson Blu Hotel in Wroclaw. We truly hope you will visit us again. Best regards, Monika Gordziejewska - Front Office Manager
10/10 Excellent
Nicholas
2 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Christmas Market visit
Nicholas
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Monika Gordziejewska - Front Office Manager le 20 janv. 2024
Dear Nicholas, thank you so much for taking the time to rate Radisson Blu Hotel in Wroclaw on Hotels.com. We strive to provide exceptional service, and your positive rating is a testament to our efforts. We look forward to welcoming you back for another excellent stay in the future. Warm regards, Monika Gordziejewska - Front Office Manager
8/10 Bien
Paul
Voyage d’affaires
19 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Paul
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
8/10 Bien
Heidi
Voyage en famille
15 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Heidi
Séjour de 2 nuits en octobre 2023