Avis sur Best Western Westminster Inn
Best Western Westminster Inn
5755 Westminster Blvd, Westminster, CA
Avis
8,0
Très bien
8,2/10
Propreté
8,8/10
Personnel et service
8,0/10
Équipements
7,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,6/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
22 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de BW Management le 23 juil. 2022
Hello Bernard,
Thank you for your rating. We are happy to know that you enjoyed your stay with us overall. We do hope to see you on your next trip to Westminster.
6/10 Satisfaisant
Karine
22 mai 2022
Karine
Séjour de 1 nuit en mai 2022
Réponse de BW Management le 28 mai 2022
Hello Karine,
Thank you so much for your rating. We are happy to know that you enjoyed your stay with us overall. We will be looking forward to your next stay with us in Westminster.
10/10 Excellent
Yves
31 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Yves
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Réponse de BW Management le 1 janv. 2022
Hello Yves,
Thank you for your rating. We will be looking forward to your next stay with us in Westminster.
8/10 Bien
Patricia
16 oct. 2021
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Hôtel idéal pour une étape
Patricia
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Réponse de BW Management le 23 oct. 2021
Hello Patricia
Merci pour votre avis. Nous sommes heureux que vous ayez apprécié votre séjour. Et vos commentaires ont été partagés avec le service concerné.
8/10 Bien
Roger
23 oct. 2019
Les points forts : Personnel et service
Roger
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
8 oct. 2019
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Good location
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
6/10 Satisfaisant
KUCHEIDA
19 sept. 2019
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
Juste moyen
KUCHEIDA
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
8/10 Bien
Christelle
14 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Christelle
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
10/10 Excellent
Patrick
29 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon hotel
Patrick
Séjour de 1 nuit en juin 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
30 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en septembre 2018
8/10 Bien
Valérie, France
12 avr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Petite déception mais bon hôtel en général
Valérie
Séjour de 9 nuits en avril 2018
6/10 Satisfaisant
Yannick
10 juin 2017
Les points forts : Propreté
Moyen
Yannick
Séjour de 1 nuit en juin 2017
8/10 Bien
Ghislaine
15 oct. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ghislaine
8/10 Bien
Stéphanie, Québec
26 août 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bien
Stéphanie
10/10 Excellent
LOC, PARIS
29 juil. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Best Western westminster Inn is THE BEST
LOC
8/10 Bien
Stéphane, Né à Paris
19 juil. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voiture indispensable pour ne pas être limité !
Stéphane
6/10 Satisfaisant
joel
25 mai 2016
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
joel
8/10 Bien
Cindy
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
20 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cindy
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de BW Management le 21 mars 2024
Thank you for your feedback, please be assured your feedback regarding cleanliness, has been shared with the concerned department.We are looking forward to serve you again, on your next visit to Westminster. BW Management
6/10 Satisfaisant
George
Voyage en famille
13 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
George
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de BW Management le 20 mars 2024
Hello,Thank you for your feedback, We are thrilled to inform you that we have been constantly making upgrades to our hotel to enhance your experience. Some of the recent upgrades include upgraded vinyl laminated flooring, 3.0 fast USB ports, and 4K 55-inch and larger TVs, just to name a few.We can't wait for you to experience these improvements firsthand during your next stay with us!BW Management
10/10 Excellent
David
3 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de BW management le 4 mars 2024
Thank you for the rating, we are looking forward to serve you again, on your next visit to Westminster.BW Management
8/10 Bien
Hy
17 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hy
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de BW Management le 19 févr. 2024
Thank you for your feedback, we are looking forward to serve you again, on your next visit to Westminster.
6/10 Satisfaisant
Chau
16 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Chau
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de BW Management le 19 févr. 2024
Thank you for your feedback, we are looking forward to serve you again, on your next visit to Westminster.
4/10 Médiocre
John
Voyage en couple
15 févr. 2024
Les points faibles : Équipements
John
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de BW Management le 16 févr. 2024
Hello John,Thank you for your feedback, we are sorry to hear about your experience after your departure. Please be aware that we take every concern very seriously and it has been shared with the concerned department. We take pride to inform you, our hotel is one of the top rated hotel in orange county. Here at Best Western Westminster inn Cleanliness is our top notch priority. We do hope to see you on your next stay in Westminster.
6/10 Satisfaisant
kanndice
14 févr. 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
kanndice
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de BW Management le 16 févr. 2024
Hello Kanndice,Thank you for your feedback, we are happy, you enjoyed your stay with us, we are looking forward to serve you again.
10/10 Excellent
Vu
Voyage en famille
11 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Vu
Séjour de 6 nuits en février 2024
Réponse de BW Management le 13 févr. 2024
Thank you for your feedback, we are looking forward to serve you again, on your next visit to Westminster.BW Management
10/10 Excellent
Aram
Voyage en famille
4 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Aram
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de BW Management le 11 févr. 2024
Hello,Thank you for your feedback, we are happy you enjoyed your stay with us, overall.We are looking forward to serve you again,on your next visit to Westminster.Thank you
2/10 Horrible
Greshaun
28 janv. 2024
Greshaun
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de BW Management le 20 mars 2024
Thank you for taking time out to rate our hotel, we would really appreciate, if you can also let us know what can be done to earn perfect score.We are looking forward to serve you again, on your next visit to westminster.BW Management
10/10 Excellent
Laura
25 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Laura
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de BW Management le 26 janv. 2024
Hello Laura,Thank you so much for feedback, we are pleased to know that you enjoyed your stay with us overall. Our top priority is our guest to feel comfortable and we are pleased to know that we provided that for you. We will be looking forward to your next stay in Westminster.
10/10 Excellent
Lena
Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
20 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lena
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de BW Management le 26 janv. 2024
Hello Lena,Thank you so much for feedback, we are pleased to know that you enjoyed your stay with us overall. Our top priority is our guest to feel comfortable and we apologize if we made you feel that way. We are not a pet friendly hotel but we do accept Service Dogs. We will be looking forward to your next stay in Westminster.
10/10 Excellent
Timothy
Voyage en famille, Voyage d’affaires
19 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Timothy
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de BW Management le 26 janv. 2024
Hello Timothy,Thank you for the perfect score, We are looking forward to serve you again, on your next visit to Westminster.
8/10 Bien
Judy, Nanaimo
Voyage en famille
12 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Judy
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de BW Management le 14 janv. 2024
Hello Judy,Thank you so much for your feedback, we are pleased to know that you enjoyed your stay with us overall. Our top priority is our guest to feel comfortable and we are pleased to know that we provided that. We will be looking forward to your next stay with us here at Best Western Westminster inn.
10/10 Excellent
Alejandra
Voyage en famille
8 janv. 2024
Alejandra
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de BW Management le 14 janv. 2024
Hello Alejandra,Thank you for the perfect score, We are looking forward to serve you again, on your next visit to Westminster.
10/10 Excellent
Lynne
Voyage en famille
3 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great Place
Lynne
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de BW Management le 14 janv. 2024
Hello Lynne,Thank you so much for feedback, we are pleased to know that you enjoyed your stay with us overall. Our top priority is our guest to feel comfortable and we are pleased to know that we provided that for you. We will be looking forward to your next stay in Westminster.
8/10 Bien
Tea
Voyage en couple
2 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tea
Réponse de BW Management le 6 janv. 2024
Hello Tea,,Thank you so much for feedback, we are pleased to know that you enjoyed your stay with us overall. Our top priority is our guest to feel comfortable and we are pleased to know that we provided that for you. We will be looking forward to your next stay in Westminster.
2/10 Horrible
Minh
2 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Minh
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de BW Management le 6 janv. 2024
Hello Minh,Thank you for your rating, We would really appreciate, if you can also let us know, what can be done to earn perfect score.
10/10 Excellent
THERESA
1 janv. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
THERESA
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de BW Management le 6 janv. 2024
Hello Theresa,,Thank you so much for feedback, we are pleased to know that you enjoyed your stay with us overall. Our top priority is our guest to feel comfortable and we are pleased to know that we provided that for you. We will be looking forward to your next stay in Westminster.
8/10 Bien
Arturo
Voyage en famille
31 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Arturo
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de BW Management le 6 janv. 2024
Hello Arturo,Thank you so much for feedback, we are pleased to know that you enjoyed your stay with us overall. Our top priority is our guest to feel comfortable and we are pleased to know that we provided that for you. We will be looking forward to your next stay in Westminster.
10/10 Excellent
Hoan
Voyage en famille
29 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hoan
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de BW Management le 30 déc. 2023
Hello Hoan,Thank you so much for feedback, we are pleased to know that you enjoyed your stay with us overall. Our top priority is our guest to feel comfortable and we are pleased to know that we provided that for you. We will be looking forward to your next stay in Westminster.
6/10 Satisfaisant
Lisa
27 déc. 2023
Les points faibles : Propreté
Lisa
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de BW Management le 28 déc. 2023
Hello Lisa, We are sorry to hear about your experience after your departure, We strive to provide clean and comfortable stay but we did miss few check marks during your stay with us.Please be assured the front desk personnel in question was asked to go through training again and next steps will be determined based on the performance.BW Management
2/10 Horrible
Vu
5 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Vu
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de BW Management le 5 déc. 2023
Thank you for your feedback, We are saddened to hear about your experience after departure.As you can see from the other reviews, we strive to provide clean and comfortable stay but we did miss few check marks during your stay with us, we sincerely apologize for the same.We would have resolved all your concerns, only if the opportunity was given during your stay with us.we still hope that you will consider staying with us again, in near future.
10/10 Excellent
Preston
1 déc. 2023
Preston
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de BW Management le 5 déc. 2023
Thank you for the perfect score,We are looking forward to serve you again, on your next visit to westminster.
6/10 Satisfaisant
Yolanda
Voyage en famille
25 nov. 2023
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Yolanda
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de BW Management le 1 déc. 2023
Hello Yolanda,Thank you for your feedback Yolanda ,We are glad you enjoyed all the aspects of your stay overall, we are looking forward to serve you again, on your next visit to Westminster.
10/10 Excellent
Austin
20 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Austin
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de BW Management le 20 nov. 2023
Hello Austin,Thank you for your feedback, we are happy, you enjoyed your stay with us, we are looking forward to serve you again.
6/10 Satisfaisant
Sarah
17 nov. 2023
Sarah
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de by BW Management le 18 nov. 2023
Hello Sarah, Thank you for your feedback, we are happy, you enjoyed your stay with us, we are looking forward to serve you again.
6/10 Satisfaisant
Scott
14 nov. 2023
Scott
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de BW Management le 15 nov. 2023
Hello Scott,Thank you for the rating, we hope that you will consider staying with us again, in future.BW Management
8/10 Bien
Leokadia
Voyage en couple
13 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Leokadia
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de BW Management le 13 nov. 2023
Thank you for your feedback Leokadia,We are glad you enjoyed all the aspects of your stay overall, we are looking forward to serve you again, on your next visit to Westminster.BW Management
10/10 Excellent
Nikki
Voyage en famille
4 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nikki
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de BW Management le 5 nov. 2023
Hello Nikki,Thank you for your feedback, we are happy, you enjoyed your stay with us, we are looking forward to serve you again.
10/10 Excellent
Hoan
Voyage en famille
2 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hoan
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de BW Management le 2 nov. 2023
Hello Hoan,Thank you for your feedback, we are happy, you enjoyed your stay with us, we are looking forward to serve you again.
8/10 Bien
cam
Voyage en groupe
31 oct. 2023
Les points forts : Personnel et service et équipements
cam
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Réponse de BW Management le 2 nov. 2023
Hello Cam,Thank you for your feedback, we are happy, you enjoyed your stay with us, we are looking forward to serve you again.
8/10 Bien
William
30 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
good hotel
William
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de BW Management le 30 oct. 2023
Hello William,Thank you so much for your feedback, we are pleased to know that you enjoyed your stay with us overall. Our top priority is our guest to feel comfortable and we are pleased to know that we provided that. We will be looking forward to your next stay with us here at Best Western Westminster inn.