Avis sur Holiday Inn Express Leeds East, an IHG Hotel
Holiday Inn Express Leeds East, an IHG Hotel
2 Aberford Road, Oulton, Leeds, England
Avis
8,4
Très bien
8,8/10
Propreté
9,0/10
Personnel et service
8,2/10
Équipements
8,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
Avis
5 oct. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
8/10 Bien
Voyageur vérifié
10 août 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
8/10 Bien
franck, lorient
19 juil. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ici le client est roi
franck
6/10 Satisfaisant
pierre, b
3 juil. 2015
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Confort de la chambre
En route vers Edimbourg
pierre
6/10 Satisfaisant
Herve, Paris
11 août 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bon emplacement pour une étape entre york et Leeds
Herve
10/10 Excellent
hamel, france
26 oct. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
service impeccable
hamel
8/10 Bien
Couple + 2 ados
4 sept. 2012
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon rapport qualité prix
Couple + 2 ados
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
25 juil. 2011
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice hotel for a conference at the Oulton Hall
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Laurence, ORLEANS
9 août 2010
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Holiday inn Leeds
Laurence
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants
5 juin 2021
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2021
10/10 Excellent
Dan, Brighton
Voyage en famille avec de jeunes enfants
8 sept. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dan
Séjour de 3 nuits en septembre 2020
Réponse de Reception Team le 9 sept. 2020
Thank you for taking the time to provide your positive feedback and kind comments regarding the team.
10/10 Excellent
Anthony
Voyage en groupe
3 sept. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Anthony
Séjour de 1 nuit en août 2020
Réponse de Reception Team le 7 sept. 2020
Thanks for reviewing your stay. We are glad you found the hotel to your expectations and had a clean, safe and comfortable stay. Please come back again soon
4/10 Médiocre
Lubna
Voyage en famille
30 août 2020
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Lubna
Séjour de 1 nuit en août 2020
Réponse de Reception Team le 30 août 2020
Hi, As with all Holiday Inn Express Hotels, breakfast is always included free of charge and is incorporated as part of the room rate. You will have been told on check in that due to the current covid-19 pandemic, breakfast is different to our normal breakfast. We still offer a reasonable breakfast for the rate paid by our guests. We hope to get our normal buffet back soon. However, this still does not include Halal products. Like all other dietry requirements, these can be requested prior to you stay and the hotel will try its best to cater for such needs. The coffee making machine obviously is used by multiple guests, which is why there are facilities for sanitizing hands before and after use and the machine itself kept clean by the strict systems put in place that meet the government recommendations. We look forward to welcoming you again in future , when hopefully our normal systems are back in place.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
27 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2020
Réponse de Reception Team le 28 août 2020
Thank you for reviewing your stay with us. We look forward to seeing you again soon.
8/10 Bien
Rita
25 août 2020
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Last minute
Rita
Séjour de 2 nuits en août 2020
Réponse de Reception Team le 28 août 2020
Thank you for reviewing your stay. Breakfast is limited due to covid. However the staff do top up according to demand, unless we run out of some items from time to time. Our breakfast arrangement is continually changing, as and when appropriate, with a view to slowly bring back our normal breakfast buffet. Please stay again in future to enjoy this. For now, however, the safety of all our guests and staff is paramount and we thank you for your understanding. We are glad you enjoyed the rest of your stay and we look forward to seeing you again soon.
6/10 Satisfaisant
FadyYanni, Derby
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
24 août 2020
Les points forts : Propreté et personnel et service
FadyYanni
Séjour de 1 nuit en août 2020
Réponse de Emily le 24 août 2020
Good Morning,
Thank you for your feedback. We hope to welcome you back to the hotel in future.
Many Thanks
8/10 Bien
Sharon, Glasgow Scotland
Voyage en couple
24 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sharon
Séjour de 2 nuits en août 2020
Réponse de Emily le 24 août 2020
Good Morning Sharon,
Thank you for your feedback! We're glad you enjoyed your stay with us.
Many Thanks
6/10 Satisfaisant
Sarah
Voyage en famille
22 août 2020
Les points forts : Propreté et personnel et service
Sarah
Séjour de 1 nuit en août 2020
Réponse de Emily le 23 août 2020
Good Evening,
Thank you for your feedback, there are fan's available at reception if the rooms do get too hot. I do apologize for running out of the juice pots and we are making sure this doesn't happen again for the future, Many Thanks
6/10 Satisfaisant
Nicolas
Voyage d’affaires
22 août 2020
Les points forts : Personnel et service
Nicolas
Séjour de 4 nuits en août 2020
Réponse de Reception Team le 22 août 2020
Thank you for reviewing your stay. We apologize for not meeting your expectations. Maybe you could contact the hotel and let us know why ? We hope to see you again and show you how our service to you can be better.
10/10 Excellent
Scott
21 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Scott
Séjour de 2 nuits en août 2020
Réponse de Reception Team le 22 août 2020
Thank you for reviewing your stay. We are glad you found everything as expected and that your stay was clean, comfortable and safe. We look forward to seeing you again.
10/10 Excellent
joanne
Voyage en groupe
18 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
relaxing
joanne
Séjour de 1 nuit en août 2020
Réponse de Reception Team le 20 août 2020
Thank you for taking the time to share your positive feedback. Kind regards, Reception Team
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
17 août 2020
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
Disappointing
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en août 2020
Réponse de Reception Team le 22 août 2020
Hi,
Thank you for reviewing your stay with us. We apologise for not meeting your expectations during this stay. We are using comments such as yours to improve service to all guests. Normally, we would have been able to room move yourselves to a more suitable room, however on this occasion we were fully booked. Our staff did try hard to room move you, but were unable to do so. Breakfast is very limited at the moment due to Covid restrictions. We are trying hard to get back to our normal breakfast offering as soon as possible. This has even changed again since your departure. We are only able to do things in a certain way, for the safety of all guests and staff. We apologize that the only "hot" items we do at the moment are the sandwiches. This is in an effort to reduce and minimize contact with the food.
Please contact me (Ian) at the hotel, as I'd like to discuss how we can redeem your custom, to show you that your experience was a one off and not the norm.
Thank you
8/10 Bien
E, Hong Kong
Voyage en famille
11 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
E
Séjour de 1 nuit en août 2020
Réponse de Reception Team le 16 août 2020
Hi, Thank you for reviewing your stay. You are right the hotel is situated central to Leeds, Wakefield and Rothwell and is mostly accessible by car and public transport. Our room design is pretty standard throughout the brand, but in some instances are maybe a little smaller than others. Thank you for enjoying your stay and we are glad our staff were able to assist you during your stay. We look forward to seeing you again.
10/10 Excellent
lindzi, Scotland
Voyage en famille
4 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
lindzi
Séjour de 3 nuits en juillet 2020
Réponse de Reception Team le 9 août 2020
Thank you for reviewing your stay. We are glad you enjoyed your time here and found everything clean, accessible and to hand.
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
1 août 2020
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2020
Réponse de Reception Team le 1 août 2020
Hi, Thank you for taking the time to review your stay. We are sorry we haven't met your expectations. Perhaps you could contact the hotel to discuss any issues you had during your stay, as they are not outlined in this review?
Thank you.
8/10 Bien
Vick
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
30 juil. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Vick
Séjour de 1 nuit en juillet 2020
Réponse de Reception Team le 31 juil. 2020
Hi Vick,
Thanks for staying with us. We're glad you enjoyed your stay. I'm happy to say the card machine is now fixed. We look forward to seeing you next time.
8/10 Bien
Patricia
Voyage d’affaires
13 juil. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Patricia
Séjour de 4 nuits en juillet 2020
Réponse de Reception Team le 31 juil. 2020
Hi Patricia,
Thanks for staying with us again. We're glad you enjoyed your stay. We look forward to next time.
Stay Safe.
10/10 Excellent
Joseph
Voyage en groupe
19 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Rugby visit
Joseph
Séjour de 1 nuit en mars 2020
Réponse de Lucie le 20 mars 2020
Thank you for your very kind feedback
10/10 Excellent
Nance, Saltburn-by-the-Sea
Voyage en couple
17 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nance
Séjour de 1 nuit en mars 2020
Réponse de Emily le 18 mars 2020
Good Afternoon,
Thank you for your feedback and so happy you enjoyed your stay with us. I will ensure all of your comments are pasted on to the members of staff.
We look forward to seeing you again!
Many thanks
10/10 Excellent
Malcolm
Voyage en famille
15 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Malcolm
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Emily le 18 mars 2020
Good afternoon,
Thanks you for the 10/10 on your feedback!
Many Thanks
10/10 Excellent
Anne-marie
Voyage en famille avec de jeunes enfants
9 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Anne-marie
Séjour de 1 nuit en mars 2020
Réponse de reception le 9 mars 2020
Thank you for your feedback
4/10 Médiocre
Tracy
Voyage en famille
9 mars 2020
Les points faibles : Confort de la chambre
Hard board for babies to sleep on
Tracy
Séjour de 1 nuit en mars 2020
Réponse de Reception le 9 mars 2020
Thank you for your feedback.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
7 mars 2020
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2020
Réponse de reception le 7 mars 2020
Thank you for your feedback.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
7 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2020
Réponse de Reception Team le 7 mars 2020
Thank you for your feedback.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
26 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de reception team le 26 févr. 2020
Dear Guest,
thank you for taking the time to leave us some feedback about your stay with us.
We regret to find out that your stay with us did not meet your expectations and that there were maintenance issues with your room.
Please be assured that our maintenance and management team have been made aware of the issues you had with your room so that we can make sure this does not happen again.
Kind regards
10/10 Excellent
Paul
Voyage en famille
22 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Paul
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de reception le 23 févr. 2020
Thank you for your feedback.
8/10 Bien
Joanne
Voyage en famille
18 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Joanne
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Reception le 22 févr. 2020
Thank you for your feedback.
10/10 Excellent
Neil
Voyage d’affaires
13 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Neil
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Richelle le 15 févr. 2020
Thank you for your feedback!
10/10 Excellent
GaneshKumar
Voyage d’affaires
13 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Value for money
GaneshKumar
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Richelle le 15 févr. 2020
Thank you for your feedback!
10/10 Excellent
Annette
12 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent value for money
Annette
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Richelle le 15 févr. 2020
Thank you for your feedback
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
10 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Lucie le 11 févr. 2020
Good morning,
Thank you for taking the time to provide your feedback regarding your recent stay. Sorry to hear that you had issues with TV sound. I will pass on your kind comments regarding the team,
Kind regards
Reception Team
8/10 Bien
Zoe
Voyage en famille
10 févr. 2020
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Zoe
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Lucie le 11 févr. 2020
Good morning,
Thank you for taking the time to provide your feedback regarding your recent stay. All feedback is valuable and helps us to improve our service. I will pass your feedback on to the team.
Kind regards
Reception Team
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
10 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Lucie le 11 févr. 2020
Good morning,
Thank you for taking the time to provide your very kind feedback regarding the team and your kind comments regarding the rooms. I will pass on your positive kind feedback to the team.
Kind regards
Reception Team
10/10 Excellent
Mehdi
8 févr. 2020
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
Mehdi
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Reception Team le 8 févr. 2020
Thank you for your feedback.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
3 févr. 2020
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Reception Team le 4 févr. 2020
Thank you for your feedback. We are sorry to hear you did not enjoy your stay with us.
6/10 Satisfaisant
jason
2 févr. 2020
Ok stay
jason
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Reception le 2 févr. 2020
Thank you for your feedback.
10/10 Excellent
Andrew
Voyage en famille
17 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Family room
Andrew
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Holiday Inn Express, Leeds East le 18 janv. 2020
Hi Andrew,
Thanks for leaving us a great review! We're glad you enjoyed your stay and hope you return again soon.
Kind regards,
Chris
Holiday Inn Express, Leeds East
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
16 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Reception le 17 janv. 2020
Thank you for taking the time to provide us with your positive feedback. Kind regards Reception Team
8/10 Bien
Voyageur vérifié
12 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Richelle le 12 janv. 2020
Thank you so much for your feedback.
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us.
8/10 Bien
Annette
Voyage en famille
6 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Annette
Séjour de 3 nuits en janvier 2020
Réponse de Holiday Inn Express, Leeds East le 8 janv. 2020
Hi Annette,
Thanks for leaving us a positive review regarding your recent stay with us at the Holiday Inn Express, Leeds East. We appreciate the time you have taken to stay with us and we will take your feedback forward as a means to improving our guest experience.
We hope to see you again very soon!
Kind Regards,
Chris
Holiday Inn Express, Leeds East