Avis sur Sandman Signature London Gatwick Hotel
Sandman Signature London Gatwick Hotel
18-23 Tinsley Lane South, Three Bridges, Crawley, England
Avis
8,2
Très bien
8,6/10
Propreté
8,4/10
Personnel et service
8,2/10
Équipements
8,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,2/10
Écoresponsabilité
Avis
25 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de reception team le 27 janv. 2024
Hi Danien,Thank you for your 5 star rating. I truly appreciate. I hope to have you back soon. :)
8/10 Bien
STEPHANE
Voyage en famille
30 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon hôtel avec bon service
STEPHANE
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Guest Service Manager le 1 janv. 2024
Happy New Year Stephane,Thank you for leaving us a very nice review. I am pleased that you had a great stay with us. Until next time :)
10/10 Excellent
ALEXANDROS
10 juin 2023
ALEXANDROS
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Georgina le 12 juin 2023
What can I say Alexandros we must have met truly your expectations. Thanks to you. Until next time :)
8/10 Bien
Julien
17 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Correct
Julien
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Georgina le 19 avr. 2023
Hi Julien,Thank you for taking time in sharing your experience during your stay with us. I am glad that we have met some of your expectations.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
7 sept. 2022
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
Bon hotel mais attention à l'entretien ...
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de Georgina le 10 sept. 2022
Hi ,Thank you for taking time in giving us your rating and review. As for the latter I would like to apologize about the lift, just to let you know it will be changed soon. Maybe when you come back it will be brand new. :)
10/10 Excellent
jeanguy
22 août 2022
jeanguy
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Georgina le 24 août 2022
Thanks jeanguy for giving us your rating, truly appreciated :)
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
9 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bonne situation geographique
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Alison le 12 févr. 2020
Merci de rester avec nous. Nous apprécions vos commentaires!
8/10 Bien
HELENE
Voyage d’affaires
24 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
HELENE
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Joe le 30 janv. 2020
Good evening,
Thank you for leaving an 8 out of 10, we really do appreciate it.
I am glad to hear you enjoyed your stay.
We hope to welcome you back in the future!
Kind regards,
Joe Demol
Guest Service Manager
8/10 Bien
OLIVIER
Voyage d’affaires
25 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
OLIVIER
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Joe le 30 janv. 2020
Good afternoon,
Thank you so much for leaving such positive feedback with us regarding your most recent stay, . We hope to see you again soon!
Kind Regards,
Joe Demol
Guest Service Manager
10/10 Excellent
HELENE
4 nov. 2019
HELENE
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
8 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
3 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juillet 2019
10/10 Excellent
Samuel
24 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Samuel
Séjour de 3 nuits en juin 2019
10/10 Excellent
M.Carvalho, Neuchâtel, CH
Voyage en groupe
23 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
M.Carvalho
Séjour de 1 nuit en avril 2019
10/10 Excellent
Faith, Arouca
Voyage en couple
23 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Faith
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Reception team le 24 avr. 2024
Hi Faith!Thanks a lot for your warm words and it is great to hear that you enjoyed your stay at Sandman Signature London Gatwick. We would love to welcome you again in future!Take care,
8/10 Bien
STEPHEN
23 avr. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
STEPHEN
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Reception team le 24 avr. 2024
Dear Stephen!Thank you for reviewing your stay. We are thrilled to see that you found your room comfortable and had a great experience with our staff.All the best!
8/10 Bien
stephen
22 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
stephen
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Georgina le 22 avr. 2024
Dear Stephen,Thank you for choosing Sandman Signature London Gatwick Hotel. I am pleased that your last visit went really well. And our services suits your needs.
10/10 Excellent
Dawn
Voyage d’affaires
19 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dawn
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Guest Service Manager le 19 avr. 2024
Hi Dawn.Thank you for choosing Sandman Signature London Gatwick Hotel. I am delighted to read your review and from the rating you had given us, we have met all your expectations. Thank you and I hope to welcome you back so soon :)
10/10 Excellent
Becky
9 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Becky
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Georgina le 9 avr. 2024
Hi Becky,Thank you for choosing Sandman Signature London Gatwick Hotel. It appears to me that you had a great stay from your rating. I hope to welcome you back so soon :)
6/10 Satisfaisant
Alan
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
8 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alan
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Georgina le 9 avr. 2024
Hi Alan, Thank you for choosing Sandman Signature London Gatwick Hotel. It saddens me that we did not meet all your expectations and I would like to apologize for the inconvenienced it cause you and your daughter.
10/10 Excellent
Edward
31 mars 2024
Edward
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Guest Service Manager le 21 avr. 2024
Dear Edward,Thank you for choosing Sandman Signature London Gatwick Hotel. From your rating it appears that we have met all your expectations and we are happy about it. Until your next visit. :)
8/10 Bien
Aileen
31 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Aileen
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Reception team le 31 mars 2024
Dear Aileen! Thank you for your feedback, it is great to see that you enjoyed your stay at Sandman Signature London Gatwick! Until next time!
10/10 Excellent
Phil
27 mars 2024
Phil
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Reception team le 27 mars 2024
Hello Phil!Your comment is highly appreciated and it is great to know that you enjoyed your stay and would recommend our hotel to others!Take care!
10/10 Excellent
Sinara
Voyage en famille
26 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sinara
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Reception team le 27 mars 2024
Dear Sinara!Thanks a lot for your review, we are thrilled to see that you loved your stay at Sandman Signature London Gatwick and we can not wait to see you again in future!All the best!
10/10 Excellent
Darren
Voyage en famille
24 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Darren
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Dmitrijs / Guest Service Agent le 25 mars 2024
Hi Darren!Thank you for your review! It is great to see that you enjoyed your time at our hotel and found the location convenient. Take care and all the best!
10/10 Excellent
Barbara
22 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Barbara
Réponse de Dmitrijs / Guest Service Agent le 23 mars 2024
Hi Barbara!Thank you for your time to leave a review of your stay! We are thrilled to know that you enjoyed your time at Sandman Signature London Gatwick. Brijesh will definitely appreciate your warm words :). We hope we will see you at some point again in future!All the best,
10/10 Excellent
kevin
21 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
kevin
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Guest Service agent le 21 mars 2024
Dear Kevin, Thank you for choosing Sandman Signature London Gatwick Hotel. I am pleased that we have met all your expectations and I am looking forward to welcome you back. :)
8/10 Bien
Carolyn
Voyage en couple
18 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Carolyn
Réponse de Reception team le 18 mars 2024
Dear Carolyn!It is great to see that you a good time in our hotel and appreciated the location of the hotel and our staff. We would love to see you at Sandman Signature London Gatwick again!All the best!
10/10 Excellent
Julie
Voyage en groupe
13 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Julie
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Georgina le 13 mars 2024
Hi Julie,Thank you for choosing Sandman Signature London Gatwick Hotel. By the looks of the rating you had given us, it appears to me that we have met your expectations on facilities and services. Thank you once again :)
10/10 Excellent
Juan L
13 mars 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Juan L
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de reception le 14 mars 2024
Hi Juan,.Thank you for choosing Sandman Signature London Gatwick Hotel. I am pleased by the looks of the rating you gave us that we managed to meet your expectations.
10/10 Excellent
patricia
15 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
patricia
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Georgina le 15 févr. 2024
Hi patricia,Thank you for choosing Sandman Signature London Gatwick Hotel, I am pleased that you had an enjoyable stay. Until next time :)
8/10 Bien
Pamela
9 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Pamela
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Dmitrijs / Guest Service Agent le 9 févr. 2024
Dear Pamela!We appreciate the time you took to give us a review. It is great to see that you found the location of our hotel convenient and found the stay to be a good value for money. We would love to welcome you again in future!Take care and all the best!
10/10 Excellent
Susan
Voyage en famille
4 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Susan
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Dmitrijs/ Guest Service Agent le 7 févr. 2024
Dear Susan!Thank you for taking the time to give us a review. We are pleased to see that you appreciated the location of our hotel, our lovely staff and the state of the room. We would love to see you stay with us again in future!All the best!
10/10 Excellent
Saptarshi
1 févr. 2024
Saptarshi
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Guest Service agent le 21 mars 2024
Hi Saptarshi,Thank you for choosing Sandman Signature London Gatwick Hotel. It looks like we have met all your expectations. I will be looking forward to welcome you soon :)
10/10 Excellent
David
31 janv. 2024
David
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Guest Service agent le 21 mars 2024
Hi David,Thank you for choosing Sandman Signature London Gatwick Hotel. It looks like we have met all your expectations. I will be looking forward to welcome you soon :)
10/10 Excellent
Lesley
Voyage en famille avec de jeunes enfants
31 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lesley
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de reception team le 31 janv. 2024
Hi Lesley,Thank you for choosing Sandman Signature Hotel. I am pleased that your stay went well and we have met your expectations
10/10 Excellent
Stephen
28 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Stephen
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Georgina le 30 janv. 2024
Hi Stephen, Thank you for choosing Sandman Signature London Gatwick Hotel. I am pleased that it appears that we have met all your expectations. Until your next visit, :)
10/10 Excellent
Paul
Voyage d’affaires
23 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great location for Manor Royal
Paul
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de reception team le 23 janv. 2024
Dear Paul,Thank you for choosing sandman Signature London Gatwick Hotel. I am pleased to know that we have met your expectations and you find Georgina helpful
4/10 Médiocre
claire
Voyage d’affaires
16 janv. 2024
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté et personnel et service
claire
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Guest Service agent le 21 janv. 2024
Dear Claire,I would like to apologize for the inconvenience you experience during your stay with us. I am keen to hear more of your experience so if you could give us more details by contacting our Guest Service Manager. We will be looking forward to hearing from you.
10/10 Excellent
Steinar
15 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Steinar
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Dmitrijs le 18 janv. 2024
Dear Steinar!Thank you for rating your stay. We are pleased to see that we have met your expectations and that high score you gave us. We would love to have you stay with us in future.Best regards,Dmitrijs/ Guest Service Agent
10/10 Excellent
Maria Nieves
13 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Recommended!
Maria Nieves
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Georgina le 13 janv. 2024
Dear Maria,Thank you for choosing Sandman Gatwick. I am pleased to hear that we tick all the boxes to satisfy your stay. We will be looking forward to welcome you again one day. :)
8/10 Bien
Valeri
10 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Valeri
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Guest Service agent le 12 janv. 2024
Hello Valeri, thank you for your time and review we are pleased to hear your stay with us was pleasant and that we exceeded your expectations, we hope to welcome you back to the hotel in the future kind regards reception.
8/10 Bien
Detty
Voyage en famille
9 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
2nd stay
Detty
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Guest Service agent le 12 janv. 2024
Hello Detty, thank you for your time and for giving us a 10 star rating we are delighted to hear your stay with us was pleasant and that we exceeded your expectations, we hope to welcome you back to the sandman very soon kind regards reception.
4/10 Médiocre
Adam
Voyage en groupe
9 janv. 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Adam
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Guest Service agent le 12 janv. 2024
Hello Adam, thank you for your time and review it appears we didn't meet your expectations on your recent visit with us, we hope this does not affect you returning to the sandman in the futurekind regards reception.
10/10 Excellent
Mary
6 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mary
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Guest Service agent le 12 janv. 2024
Hello Mary, thank you for your time and review we are delighted to hear we met your expectations on your recent stay with us, and we hope to welcome you back to the sandman in the futurekind regards reception.
10/10 Excellent
Dimitrios
6 janv. 2024
Dimitrios
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Guest Service agent le 12 janv. 2024
Hello Dimitrios, thank you for your time and for giving us a 10 star rating we are delighted to hear your stay with us was pleasant and that we met your expectations we hope to welcome you back to the hotel soonkind regards reception.
10/10 Excellent
Trevor
4 janv. 2024
Trevor
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Guest Service agent le 12 janv. 2024
Hello Trevor, thank you for your time and review, it appears we didn't exceed your expectations when you visited us, we hope this does not effect you returning to the sandman in the futurekid regards reception
10/10 Excellent
Janice
3 janv. 2024
Janice
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Guest Service agent le 12 janv. 2024
Hello Janice, thank you for your time and review, we are delighted to hear we exceeded your expectations and we hope to welcome you back soon to the hotelkind regards reception team
10/10 Excellent
Niko
2 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Niko
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Guest Service Manager le 6 janv. 2024
Hi Niko,Thank you for your rating. I am pleased that we have met your expectations.
2/10 Horrible
Tamana
Voyage en famille
1 janv. 2024
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Tamana
Séjour de 8 nuits en décembre 2023
Réponse de Guest Service Manager le 6 janv. 2024
Hi Tamana,It looks like we did not meet your expectations on this occasion. If you will let us know what went wrong I will be happy to find to a solution.