Hall

Avis sur Sandman Signature London Gatwick Hotel

4 out of 5
Sandman Signature London Gatwick Hotel
18-23 Tinsley Lane South, Three Bridges, Crawley, England

Avis

8,2

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 490 avis sur 1004." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 281 avis sur 1004." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 117 avis sur 1004." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 60 avis sur 1004." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 56 avis sur 1004." "

8,6/10

Propreté

8,4/10

Personnel et service

8,2/10

Équipements

8,2/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,2/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Damien

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de reception team le 27 janv. 2024
Hi Danien,Thank you for your 5 star rating. I truly appreciate. I hope to have you back soon. :)

8/10 Bien

STEPHANE

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon hôtel avec bon service
Hôtel de bonne qualité avec un personnel très efficace. Petit déjeuner cher pour ce que c’est.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Guest Service Manager le 1 janv. 2024
Happy New Year Stephane,Thank you for leaving us a very nice review. I am pleased that you had a great stay with us. Until next time :)

10/10 Excellent

ALEXANDROS

Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Georgina le 12 juin 2023
What can I say Alexandros we must have met truly your expectations. Thanks to you. Until next time :)

8/10 Bien

Julien

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Correct
Les chambres sont grandes, confortables et propres mais les fenêtres ne s’ouvrent pas, du coup impossible d’aérer la chambre et malheureusement la climatisation est extrêmement bruitante.
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Georgina le 19 avr. 2023
Hi Julien,Thank you for taking time in sharing your experience during your stay with us. I am glad that we have met some of your expectations.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
Bon hotel mais attention à l'entretien ...
Augmentation sensible du prix de l'hotel. L'entretien reste à voir (ascensceur en mauvais état).
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de Georgina le 10 sept. 2022
Hi ,Thank you for taking time in giving us your rating and review. As for the latter I would like to apologize about the lift, just to let you know it will be changed soon. Maybe when you come back it will be brand new. :)

10/10 Excellent

jeanguy

Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Georgina le 24 août 2022
Thanks jeanguy for giving us your rating, truly appreciated :)

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bonne situation geographique
Tres bien situé et près des moyens de transport
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Alison le 12 févr. 2020
Merci de rester avec nous. Nous apprécions vos commentaires!

8/10 Bien

HELENE

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Joe le 30 janv. 2020
Good evening, Thank you for leaving an 8 out of 10, we really do appreciate it. I am glad to hear you enjoyed your stay. We hope to welcome you back in the future! Kind regards, Joe Demol Guest Service Manager

8/10 Bien

OLIVIER

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Joe le 30 janv. 2020
Good afternoon, Thank you so much for leaving such positive feedback with us regarding your most recent stay, . We hope to see you again soon! Kind Regards, Joe Demol Guest Service Manager

10/10 Excellent

HELENE

Séjour de 1 nuit en octobre 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel à prix correct, mais éloigné de LONDRES compter 40 min avec le train pour rejoindre Londres. La gare se trouve à 15 min à pied sur la gauche. Prix d’un Day card 11 £ par personne donnant accès au train, métro, et bus illimité pour la journée. Sinon l’hotel Se trouve à une station de Gatwick airport ce qui est intéressant si vous repartez de cet aéroport. Si c’etait A refaire je prendrai un hôtel dans Londres car moins de perte de temps dans les transports et plus économique avec une oyster card même s.ils sont un peu plus chers. Sinon rien à redire pour cet hôtel tout à fait correct.
Séjour de 2 nuits en septembre 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
La literie était au top!! Par contre l'emplacement de l'hôtel n'est pas top pour ceux qui prennent les bus!!
Séjour de 3 nuits en juillet 2019

10/10 Excellent

Samuel

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en juin 2019

10/10 Excellent

M.Carvalho, Neuchâtel, CH

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Le personnel est accueillant et très compréhensif avec les clients n'étant pas à l'aise avec l'Anglais. De plus après un petit accident dans notre première chambre il nous en on donner une nouvelle sans aucun frais supplémentaire.
Séjour de 1 nuit en avril 2019

10/10 Excellent

Faith, Arouca

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Clean and spacious room. Friendly and helpful front desk staff
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Reception team le 24 avr. 2024
Hi Faith!Thanks a lot for your warm words and it is great to hear that you enjoyed your stay at Sandman Signature London Gatwick. We would love to welcome you again in future!Take care,

8/10 Bien

STEPHEN

Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Very comfortable and the staff were helpful and friendly
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Reception team le 24 avr. 2024
Dear Stephen!Thank you for reviewing your stay. We are thrilled to see that you found your room comfortable and had a great experience with our staff.All the best!

8/10 Bien

stephen

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Perfect for pre flight stay. Convenient for airport and parking on sitr
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Georgina le 22 avr. 2024
Dear Stephen,Thank you for choosing Sandman Signature London Gatwick Hotel. I am pleased that your last visit went really well. And our services suits your needs.

10/10 Excellent

Dawn

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
An excellent experience from start to finish! Great concierge service, check-in was a breeze, the bar and restaurant options were top notch, staff was wonderful, and the room was quite spacious. Will definitely be returning.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Guest Service Manager le 19 avr. 2024
Hi Dawn.Thank you for choosing Sandman Signature London Gatwick Hotel. I am delighted to read your review and from the rating you had given us, we have met all your expectations. Thank you and I hope to welcome you back so soon :)

10/10 Excellent

Becky

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great stay
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Georgina le 9 avr. 2024
Hi Becky,Thank you for choosing Sandman Signature London Gatwick Hotel. It appears to me that you had a great stay from your rating. I hope to welcome you back so soon :)

6/10 Satisfaisant

Alan

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Everything ok. Dining limited, especially for vegetarians. Ask for a late check out for 2pm, was offered check at 12pm.for free or I had to.pay from 11am to 2pm, which I had to do, be nice if they could still had given me the 11am.to 12pm.free, leaving me to pay for 2hrs instead of 3. Although still got a call at 11am getting me out the showe to tell me I had to leave the room at 11, whici didn't have too. Alarm test was planned for 1030 but went off at 1130, freaked my youngest out a touch. Would i stay again, probably not.for the one night, I'd use a travelodge or Premier inn.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Georgina le 9 avr. 2024
Hi Alan, Thank you for choosing Sandman Signature London Gatwick Hotel. It saddens me that we did not meet all your expectations and I would like to apologize for the inconvenienced it cause you and your daughter.

10/10 Excellent

Edward

Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Guest Service Manager le 21 avr. 2024
Dear Edward,Thank you for choosing Sandman Signature London Gatwick Hotel. From your rating it appears that we have met all your expectations and we are happy about it. Until your next visit. :)

8/10 Bien

Aileen

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The staff were friendly and helpful. Very comfortable bed.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Reception team le 31 mars 2024
Dear Aileen! Thank you for your feedback, it is great to see that you enjoyed your stay at Sandman Signature London Gatwick! Until next time!

10/10 Excellent

Phil

Great place to stay, would recommend.
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Reception team le 27 mars 2024
Hello Phil!Your comment is highly appreciated and it is great to know that you enjoyed your stay and would recommend our hotel to others!Take care!

10/10 Excellent

Sinara

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I will come back to stay at this hotel.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Reception team le 27 mars 2024
Dear Sinara!Thanks a lot for your review, we are thrilled to see that you loved your stay at Sandman Signature London Gatwick and we can not wait to see you again in future!All the best!

10/10 Excellent

Darren

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very clean and beds are comfortable and near to the airport
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Dmitrijs / Guest Service Agent le 25 mars 2024
Hi Darren!Thank you for your review! It is great to see that you enjoyed your time at our hotel and found the location convenient. Take care and all the best!

10/10 Excellent

Barbara

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
It was a really great hotel. Lovely Reception area. I checked in at 1am and Brijesh was on duty, He was amazing and definitely get 5 Stars from me. Facilities were great. Had a fridge and a microwave and a lovely lounge area in the room. Tea making facilities were great. Parking facilities were great too. Breakfast was superb. I always love a hotel that offers fried eggs (not just scrambled) and fresh fruits and fresh pastries.
Réponse de Dmitrijs / Guest Service Agent le 23 mars 2024
Hi Barbara!Thank you for your time to leave a review of your stay! We are thrilled to know that you enjoyed your time at Sandman Signature London Gatwick. Brijesh will definitely appreciate your warm words :). We hope we will see you at some point again in future!All the best,

10/10 Excellent

kevin

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great overnight stay - 10 mins drive to Gatwick, Would definitely stay again.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Guest Service agent le 21 mars 2024
Dear Kevin, Thank you for choosing Sandman Signature London Gatwick Hotel. I am pleased that we have met all your expectations and I am looking forward to welcome you back. :)

8/10 Bien

Carolyn

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Convenient hotel for Gatwick lovely rooms and good staff
Réponse de Reception team le 18 mars 2024
Dear Carolyn!It is great to see that you a good time in our hotel and appreciated the location of the hotel and our staff. We would love to see you at Sandman Signature London Gatwick again!All the best!

10/10 Excellent

Julie

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very clean and the food was great. A lot farther from the airport than I expected.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Georgina le 13 mars 2024
Hi Julie,Thank you for choosing Sandman Signature London Gatwick Hotel. By the looks of the rating you had given us, it appears to me that we have met your expectations on facilities and services. Thank you once again :)

10/10 Excellent

Juan L

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de reception le 14 mars 2024
Hi Juan,.Thank you for choosing Sandman Signature London Gatwick Hotel. I am pleased by the looks of the rating you gave us that we managed to meet your expectations.

10/10 Excellent

patricia

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Just enjoyed my stay ,meet up with family ,which was great ,tks so much .
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Georgina le 15 févr. 2024
Hi patricia,Thank you for choosing Sandman Signature London Gatwick Hotel, I am pleased that you had an enjoyable stay. Until next time :)

8/10 Bien

Pamela

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Close to the airport and a reasonable rate/place to stay.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Dmitrijs / Guest Service Agent le 9 févr. 2024
Dear Pamela!We appreciate the time you took to give us a review. It is great to see that you found the location of our hotel convenient and found the stay to be a good value for money. We would love to welcome you again in future!Take care and all the best!

10/10 Excellent

Susan

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Convenient location, large room, friendky staff
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Dmitrijs/ Guest Service Agent le 7 févr. 2024
Dear Susan!Thank you for taking the time to give us a review. We are pleased to see that you appreciated the location of our hotel, our lovely staff and the state of the room. We would love to see you stay with us again in future!All the best!

10/10 Excellent

Saptarshi

Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Guest Service agent le 21 mars 2024
Hi Saptarshi,Thank you for choosing Sandman Signature London Gatwick Hotel. It looks like we have met all your expectations. I will be looking forward to welcome you soon :)

10/10 Excellent

David

Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Guest Service agent le 21 mars 2024
Hi David,Thank you for choosing Sandman Signature London Gatwick Hotel. It looks like we have met all your expectations. I will be looking forward to welcome you soon :)

10/10 Excellent

Lesley

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lovely modern hotel close to the airport, perfect for our needs.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de reception team le 31 janv. 2024
Hi Lesley,Thank you for choosing Sandman Signature Hotel. I am pleased that your stay went well and we have met your expectations

10/10 Excellent

Stephen

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff was very helpful with directions and suggestions on what to do and where to go.
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Georgina le 30 janv. 2024
Hi Stephen, Thank you for choosing Sandman Signature London Gatwick Hotel. I am pleased that it appears that we have met all your expectations. Until your next visit, :)

10/10 Excellent

Paul

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great location for Manor Royal
Friendly staff , handy location for work. GM Georgina most helpful. Good value for money
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de reception team le 23 janv. 2024
Dear Paul,Thank you for choosing sandman Signature London Gatwick Hotel. I am pleased to know that we have met your expectations and you find Georgina helpful

4/10 Médiocre

claire

Voyage d’affaires
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Miserable staff and property looking really tired.
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Guest Service agent le 21 janv. 2024
Dear Claire,I would like to apologize for the inconvenience you experience during your stay with us. I am keen to hear more of your experience so if you could give us more details by contacting our Guest Service Manager. We will be looking forward to hearing from you.

10/10 Excellent

Steinar

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Dmitrijs le 18 janv. 2024
Dear Steinar!Thank you for rating your stay. We are pleased to see that we have met your expectations and that high score you gave us. We would love to have you stay with us in future.Best regards,Dmitrijs/ Guest Service Agent

10/10 Excellent

Maria Nieves

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Recommended!
The hotel is great, clean and comfortable rooms, great gym and pool facilities and the staff helpful and polite. We spent a night awaiting a connecting flight from Gatwick and very happy we chose the Sandman!
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Georgina le 13 janv. 2024
Dear Maria,Thank you for choosing Sandman Gatwick. I am pleased to hear that we tick all the boxes to satisfy your stay. We will be looking forward to welcome you again one day. :)

8/10 Bien

Valeri

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Guest Service agent le 12 janv. 2024
Hello Valeri, thank you for your time and review we are pleased to hear your stay with us was pleasant and that we exceeded your expectations, we hope to welcome you back to the hotel in the future kind regards reception.

8/10 Bien

Detty

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
2nd stay
This was our second stay- we loved it when we stayed for a wedding last month we decided to come for a weekend. Lovely rooms, nice food for dinner
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Guest Service agent le 12 janv. 2024
Hello Detty, thank you for your time and for giving us a 10 star rating we are delighted to hear your stay with us was pleasant and that we exceeded your expectations, we hope to welcome you back to the sandman very soon kind regards reception.

4/10 Médiocre

Adam

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Guest Service agent le 12 janv. 2024
Hello Adam, thank you for your time and review it appears we didn't meet your expectations on your recent visit with us, we hope this does not affect you returning to the sandman in the futurekind regards reception.

10/10 Excellent

Mary

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Guest Service agent le 12 janv. 2024
Hello Mary, thank you for your time and review we are delighted to hear we met your expectations on your recent stay with us, and we hope to welcome you back to the sandman in the futurekind regards reception.

10/10 Excellent

Dimitrios

Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Guest Service agent le 12 janv. 2024
Hello Dimitrios, thank you for your time and for giving us a 10 star rating we are delighted to hear your stay with us was pleasant and that we met your expectations we hope to welcome you back to the hotel soonkind regards reception.

10/10 Excellent

Trevor

Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Guest Service agent le 12 janv. 2024
Hello Trevor, thank you for your time and review, it appears we didn't exceed your expectations when you visited us, we hope this does not effect you returning to the sandman in the futurekid regards reception

10/10 Excellent

Janice

Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Guest Service agent le 12 janv. 2024
Hello Janice, thank you for your time and review, we are delighted to hear we exceeded your expectations and we hope to welcome you back soon to the hotelkind regards reception team

10/10 Excellent

Niko

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Guest Service Manager le 6 janv. 2024
Hi Niko,Thank you for your rating. I am pleased that we have met your expectations.

2/10 Horrible

Tamana

Voyage en famille
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 8 nuits en décembre 2023
Réponse de Guest Service Manager le 6 janv. 2024
Hi Tamana,It looks like we did not meet your expectations on this occasion. If you will let us know what went wrong I will be happy to find to a solution.