Avis sur Leonardo Hotel Vienna Schönbrunn
Leonardo Hotel Vienna Schönbrunn
Linke Wienzeile 224, Vienna, Vienna
Avis
8,8
Excellent
8,8/10
Propreté
9,0/10
Personnel et service
8,4/10
Équipements
8,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,4/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
29 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Leonardo Team le 30 nov. 2023
Dear Charlotte,thank you for your good review. We are pleased to hear that you enjoyed your stay, especially the convenient location of our hotel.We strive to provide a pleasant experience for each of our guests, and we are pleased that we were able to accomplish this for you. We look forward to welcoming you back soon!With kind regards,Milica KrojsGuest Relation Agent
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
16 oct. 2023
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Leonardo Team le 18 oct. 2023
Dear guest,thank you for your good review. We are pleased to hear that you enjoyed your stay with us.We strive to provide a pleasant experience for each of our guests, and we are pleased that we were able to accomplish this for you. We look forward to welcoming you back soon!With kind regards,Milica KrojsGuest Relation Agent
6/10 Satisfaisant
David
Voyage en famille
7 sept. 2023
Les points forts : Confort de la chambre
David
Séjour de 4 nuits en août 2023
Réponse de Leonardo Team le 8 sept. 2023
Dear David,thank you for taking the time to share your feedback.We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,Milica KrojsGuest Relation Agent
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
6 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en août 2023
Réponse de Leonardo Team le 8 sept. 2023
Dear guest,thank you for your good review. We are pleased to hear that you enjoyed the convenient location of our hotel.We strive to provide a pleasant experience for each of our guests, and we are pleased that we were able to accomplish this for you. We look forward to welcoming you back soon!With kind regards,Milica KrojsGuest Relation Agent
10/10 Excellent
Kevin
28 août 2023
Kevin
Séjour de 6 nuits en août 2023
Réponse de Leonardo Team le 19 sept. 2023
Dear Kevin,thank you for the excellent review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay. We strive to provide a pleasant experience for each of our guests, and we are pleased that we were able to accomplish this for you. We look forward to welcoming you back soon!With kind regards,Milica KrojsGuest Relation Agent
10/10 Excellent
Guillaume
Voyage en couple
12 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Guillaume
Séjour de 4 nuits en août 2023
Réponse de Star Inn Team le 14 août 2023
Dear Guillaume,thank you for the excellent review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay. We hope to see you again very soon. Sincerely, Milica KrojsGuest Relation Agent
8/10 Bien
Jean-Christophe
Voyage en couple
28 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jean-Christophe
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Réponse de Star Inn Team le 4 juil. 2023
Dear Jean-Christophe,thank you for the good review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay.We hope to see you again very soon.Sincerely,
10/10 Excellent
Mehdi
25 juin 2023
Mehdi
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Réponse de Star Inn Team le 4 juil. 2023
Dear Mehdi,thank you very much for your excellent feedback and for taking the time to tell us about your stay. We are very pleased that you enjoyed your stay in our house. We look forward to welcoming you back to our house soon.Best regards,
8/10 Bien
Anne Fabienne
20 mars 2023
Anne Fabienne
Séjour de 2 nuits en mars 2023
Réponse de Front Office le 9 avr. 2023
Sehr geehrter Gast,es freut uns, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns genossen haben.Mit freundlichen GrüßenIhr Star Inn Team
8/10 Bien
Patricia
Voyage d’affaires
25 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Patricia
Séjour de 2 nuits en octobre 2021
Réponse de Kaiser le 25 oct. 2021
Sehr geehrter Gast,
vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns eine Rückmeldung bezüglich Ihres letzten Aufenthalts in unserem Hotel zu geben. Über Ihre gute Bewertung freuen wir uns sehr. Ihr positives Feedback werden wir selbstverständlich gerne an die betreffenden Mitarbeiter weiterleiten. Ihre Zufriedenheit ist für unsere Mitarbeiter eine der schönsten Belohnung.
Wir hoffen, Sie schon bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.
Mit herzlichen Grüßen aus dem Star Inn Hotel Wien Schönbrunn
Ihr Gastgeber Team
10/10 Excellent
Nicolas
Voyage d’affaires
6 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nicolas
Séjour de 5 nuits en juillet 2021
Réponse de Kaiser le 7 août 2021
Monsieur
Nous vous remercions pour vos commentaires suite à votre séjour à Star Inn Hotel Wien Schönbrunn.
C’est avec grand plaisir que nous recevons vos compliments. Aussi, nous ne manquerons pas de partager vos appréciations avec toute notre équipe. Votre satisfaction est la plus belle récompense pour notre personnel qui travaille jour après jour pour vous offrir un service irréprochable.
Dans l’attente de vous accueillir de nouveau, nous vous prions de croire, Monsieur, en l’expression de nos sentiments les meilleurs.
Star Inn Hotel Wien Schönbrunn
10/10 Excellent
Nicolas
10 avr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon hôtel
Nicolas
Séjour de 4 nuits en février 2020
Réponse de Johann le 12 avr. 2020
Monsieur
Nous vous remercions pour vos commentaires suite à votre séjour à Star Inn Hotel Wien Schönbrunn.
C’est avec grand plaisir que nous recevons vos compliments. Aussi, nous ne manquerons pas de partager vos appréciations avec toute notre équipe. Votre satisfaction est la plus belle récompense pour notre personnel qui travaille jour après jour pour vous offrir un service irréprochable.
Dans l’attente de vous accueillir de nouveau, nous vous prions de croire, Monsieur, en l’expression de nos sentiments les meilleurs.
Star Inn host Team
10/10 Excellent
Grégory
1 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Satisfait
Grégory
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
Réponse de your Star Inn host team le 4 nov. 2019
Dear Star Inn Guest, dear Gregory,
thank you for choosing the Star Inn Hotel Wien Schönbrunn, by Comfort for your stay in Vienna! We thank you too for taking time to comment on our hotel and services.
It is fine that you enjoyed our location .
Best Regards
your Star Inn host team
8/10 Bien
Jean baptiste
16 août 2019
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Jean baptiste
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de your Star Inn host team le 16 août 2019
Dear Star Inn Guest,
thank you very much for taking the time to describe your impressions regarding your stay at Star Inn Hotel Wien Schönbrunn,
As a 3-star Hotel we provide the basic requirements of todays travellers - best quality at good value for money.
We do appreciate the suggestions our guests make and implement new ideas to improve quality but it is not always possible to meet personal and subjective requirements of all guests.
We hope your travels were nice and would be happy to welcome you in any one of our Star Inn Hotels in Europe once again!
Sincerely,
your Star Inn host team
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
22 avr. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en avril 2019
Réponse de your star inn host team le 23 avr. 2019
Thank you for your rating after your stay at the Star Inn Hotel Vienna Schönbrunn, by Comfort.
Reviews of our guests are very important to us, thank you again.
We hope your travels were nice and would be happy to welcome you once again.
Best regards from Vienna
your star inn host team
8/10 Bien
Voyageur vérifié
1 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en décembre 2018
Réponse de your Star Inn host team le 3 janv. 2019
Dear Star Inn Guest,
we are delighted to read about your nice experience and thank you for your compliments.
We hope you will keep your stay at our Star Inn Hotel Wien Schönbrunn, by Comfort in good memories and would be happy to welcome you back in future.
In the meantime, we remain,
sincerely,
your Star Inn host team
10/10 Excellent
henri
11 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
henri
Séjour de 3 nuits en décembre 2018
Réponse de your Star Inn host team le 11 déc. 2018
Dear Star Inn Guest, dear Henri
thank you very much for your visit and your value to the hotel. It's great to know, that everything was right for you and you had a good time by Star Inn Hotel Wien Schönbrunn, by Comfort.
We are looking forward to welcome you at one of our Star Inn Hotels in Europe once again.
Sincerely,
your Star Inn host team
8/10 Bien
Voyageur vérifié
29 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en septembre 2018
Réponse de Andrea H. le 1 oct. 2018
Dear Star Inn Guest,
thank you for this nice review!
Satisfied guests are our goal and, therefore, our greatest motivation.
We are very pleased that you had a nice stay at the hotel and in Vienna.
We hope to see you again soon at the Star Inn Hotel Wien Schönbrunn, by Comfort and are always at your disposal.
With best wishes from Vienna,
Your Star Inn Host Team
8/10 Bien
Philippe, Paris
26 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Commode
Philippe
Séjour de 4 nuits en septembre 2018
Réponse de your Star Inn Host Team le 27 sept. 2018
Dear Phillippe.
It is very encouraging to read that we were able to provide a perfect stay for you and especially that you enjoyed our great breakfast .We know how important breakfast is for a successful start to the day and therefore pay close attention to the quality of our breakfast. We are pleased that we have made a great start to your day.
As you mentioned, our hotel is pretty well located, very close to the Subway Station.
We are looking forward to welcome you again, whenever you visit Vienna and wish you
a good time .
Greetings from Vienna
your Star Inn Host Team
8/10 Bien
RAOUF
22 août 2018
wonderful hotel near the underground
RAOUF
Séjour de 1 nuit en août 2018
Réponse de Petra Takacs, Sales Assistant le 23 août 2018
Dear Star Inn Guest, dear RAOUF,
we very much appreciate your comments regarding your stay at the Star Inn Hotel Wien Schönbrunn, by Comfort. It is always a pleasure to receive positive feedback.
Our location is a big plus point for us and appreciated by most guests.
We always strive to offer our guests the best services and your feedback shows us that we were on the right way.
We are looking forward to welcome you at one of our Star Inn Hotels in Europe once again.
Sincerely,
Your Star Inn Team
8/10 Bien
Gantzer
14 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A recommander
Gantzer
Séjour de 2 nuits en juillet 2018
Réponse de your star inn host team le 15 août 2018
Dear Gantzer,
We would like to thank you for taking the time to value our hotel. Feedback from our guests is very important to us and your input helps with our continuing efforts to provide excellent service and a great stay.
Thank you so much for your staying by us and we look forward to see you in the future.
Kind regards,
your star inn host team
8/10 Bien
Luc
11 août 2018
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Moderne et confortable
Luc
Séjour de 2 nuits en août 2018
Réponse de your star inn host team le 12 août 2018
Dear Star Inn Guest, dear Luc,
Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Star Inn Hotel Wien Schönbrunn, by Comfort. It's great to know, that everything was right for you and you had a good time by us.
As you mentioned the subway stop is located eopposite the hotel. In a few minutes you are in the city center.
We have comfortable rooms !
Thank you for comment about the cleaning, we will discuss it aat once.
Remember us for your next trip to Vienna and visit us again, it would be a pleasure to welcome you in our hotel.
your star inn host team
10/10 Excellent
Marc
8 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Marc
Séjour de 1 nuit en juillet 2018
Réponse de your star Inn host team le 9 août 2018
Dear Star Inn Guest, dear Marc,
thank you for choosing our Hotel during your recent visit to Vienna! Thank you too for your wonderful valuation we were all delighted to read your compliments!
It would be a pleasure to welcome you at the Star Inn Hotel Wien Schönbrunn, by Comfort or at any other Star Inn Hotel in Europe once again.
Many greetings from Vienna
your star Inn host team
10/10 Excellent
Vasile
6 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Vasile
Séjour de 2 nuits en juillet 2018
Réponse de your Star Inn host team le 7 août 2018
Dear Vasile,
thank you very much for sharing your feedback on your recent stay with us.
It is very encouraging to read that we were able to provide a perfect stay for you .
We hope your travels were nice and would be happy to welcome you in any one of our Star Inn Hotels in Europe once again!
Sincerely,
your Star Inn host team
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
29 juil. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel accueillant proche du métro
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juillet 2018
Réponse de your Star Inn host team le 30 juil. 2018
Dear Star Inn Guest,
thank you very much for your visit and your valuation to the Star Inn Hotel Wien Schönbrunn, by Comfort. It's great to know, that everything was right for you and you had a good time by us.
Our location is a big plus point for us and appreciated by most guests.
We always strive to offer our guests the best services and your feedback shows us that we were on the right way.
We are looking forward to welcome you in our hotel or at any one of our Star Inn Hotels in Europe once again !
Sincerely,
your Star Inn host team
8/10 Bien
Me
22 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Me
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Leonardo Team le 23 avr. 2024
Dear Me,thank you for your good review. We are pleased to hear that you enjoyed your stay.We strive to provide a pleasant experience for each of our guests, and we are pleased that we were able to accomplish this for you. We look forward to welcoming you back soon!With kind regards,Milica KrojsGuest Relation Agent
8/10 Bien
Philip
22 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Philip
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Leonardo Team le 23 avr. 2024
Dear Philip,your detailed review is greatly appreciated. We are pleased to know that you found our hotel to be a good value choice with its convenient location and amenities. Our team always strives to provide a comfortable stay and we're glad to hear that your issue with the door lock was promptly attended to. Your comments regarding breakfast have been noted. We constantly aim to enhance our guests' experiences and your feedback is invaluable in this regard.We hope you enjoyed exploring the city and found the nearby transport links useful. It's our goal to offer a base from which our guests can easily explore all that Vienna has to offer.We look forward to welcoming you back to Leonardo Hotel Vienna Schoenbrunn in the future.Sincerely,Milica KrojsGuest Relation Agent
10/10 Excellent
Veronica
22 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Veronica
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Leonardo Team le 23 avr. 2024
Dear Veronica,thank you for the excellent review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay. We strive to provide a pleasant experience for each of our guests, and we are pleased that we were able to accomplish this for you. We look forward to welcoming you back soon!With kind regards,Milica KrojsGuest Relation Agent
10/10 Excellent
Shunichi
21 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Shunichi
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de Leonardo Team le 23 avr. 2024
Dear Shunichi,thank you for the excellent review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay. We strive to provide a pleasant experience for each of our guests, and we are pleased that we were able to accomplish this for you. We look forward to welcoming you back soon!With kind regards,Milica KrojsGuest Relation Agent
8/10 Bien
Manuela
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Manuela
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Leonardo Team le 22 avr. 2024
Liebe Manuela,vielen Dank für Ihre gute Bewertung. Es freut uns zu hören, dass Ihnen Ihr Aufenthalt gefallen hat Es tut uns sehr leid, dass der Kühlschrank während Ihres Aufenthaltes nicht funktioniert hat und wir bedauern alle Unannehmlichkeiten, die Ihnen dadurch entstanden sind.Wir freuen uns, Sie schon bald wieder in unserem Haus begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,Milica KrojsGuest Relation Agent
10/10 Excellent
Angel
Voyage en famille
6 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Angel
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Leonardo Team le 8 avr. 2024
Dear Angel,thank you for the excellent review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay. We strive to provide a pleasant experience for each of our guests, and we are pleased that we were able to accomplish this for you. We look forward to welcoming you back soon!With kind regards,Milica KrojsGuest Relation Agent
8/10 Bien
Yesilyayla
3 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Yesilyayla
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Leonardo Team le 3 avr. 2024
Lieber Yesilyayla,vielen Dank für Ihre gute Bewertung. Es freut uns zu hören, dass Ihnen Ihr Aufenthalt gefallen hat.Wir bemühen uns ständig, unseren Gästen ein komfortables, hochwertiges Erlebnis zu bieten. Es ist schön zu hören, dass wir dies für Sie erreicht haben. Wir freuen uns, Sie schon bald wieder in unserem Haus begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,Milica KrojsGuest Relation Agent
10/10 Excellent
Mari
31 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mari
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Leonardo Team le 2 avr. 2024
Dear Mari,thank you for the excellent review of our hotel! We are delighted to hear that you enjoyed the convenient location of our hotel as well as the room to be clean. Your positive comments regarding our breakfast are also appreciated. We strive to provide a variety of options to cater to the diverse tastes of our guests. Thank you once again for sharing your experience. We look forward to welcoming you back during your next visit to Vienna.Best regards,Milica KrojsGuest Relation Agent
10/10 Excellent
Brian
Voyage en groupe
30 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Brian
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Leonardo Team le 2 avr. 2024
Dear Brian,thank you for the excellent review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay. We strive to provide a pleasant experience for each of our guests, and we are pleased that we were able to accomplish this for you. We look forward to welcoming you back soon!With kind regards,Milica KrojsGuest Relation Agent
10/10 Excellent
Polona
Voyage en groupe
30 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Polona
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Leonardo Team le 2 avr. 2024
Dear Polona,thank you for the excellent review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay. We are also particularly pleased that we were able to check you in earlier.We look forward to welcoming you back soon!With kind regards,Milica KrojsGuest Relation Agent
8/10 Bien
Lourdes, Oslo
29 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lourdes
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Leonardo Team le 2 avr. 2024
Dear Lourdes,thank you for your good review. We are pleased to hear that you enjoyed your stay.We strive to provide a pleasant experience for each of our guests, and we are pleased that we were able to accomplish this for you. We look forward to welcoming you back soon!With kind regards,Milica KrojsGuest Relation Agent
10/10 Excellent
Gerald, High Bentham
27 mars 2024
Les points forts : Propreté
Gerald
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Réponse de Leonardo Team le 29 mars 2024
Dear Gerald,thank you for the excellent review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay. We strive to provide a pleasant experience for each of our guests, and we are pleased that we were able to accomplish this for you. We look forward to welcoming you back soon!With kind regards,Milica KrojsGuest Relation Agent
10/10 Excellent
Melanie
21 mars 2024
Melanie
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Leonardo Team le 11 avr. 2024
Liebe Melanie,vielen Dank für Ihre gute Bewertung. Es freut uns zu hören, dass Ihnen Ihr Aufenthalt gefallen hat.Wir bemühen uns ständig, unseren Gästen ein komfortables, hochwertiges Erlebnis zu bieten. Es ist schön zu hören, dass wir dies für Sie erreicht haben. Wir freuen uns, Sie schon bald wieder in unserem Haus begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,Milica KrojsGuest Relation Agent
10/10 Excellent
Denny
20 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Denny
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Leonardo Team le 20 mars 2024
Dear Denny,thank you for your positive review. We are delighted to hear that you enjoyed our extensive breakfast buffet and found our location convenient, with easy access to public transport and local amenities.We hope to have the opportunity to welcome you back to Leonardo Hotel Vienna Schoenbrunn in the future. With warm regards,Milica KrojsGuest Relation Agent
6/10 Satisfaisant
Brigitte
Voyage d’affaires
20 mars 2024
Brigitte
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Leonardo Team le 20 mars 2024
Liebe Brigitte,vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihre Erfahrungen zu schildern. Es tut uns sehr leid zu hören, dass einige Aspekte Ihres Aufenthaltes nicht Ihren Erwartungen entsprochen haben. Wir bedauern aufrichtig, dass wir nicht in der Lage waren, Ihre Wünsche bezüglich der Zimmervergabe vollständig zu erfüllen und dass Sie einige Bereiche im Zimmer und Bad als nicht zufriedenstellend empfunden haben.Ihr Feedback ist für uns sehr wertvoll, da es uns hilft, unsere Dienstleistungen stets zu verbessern und unseren Gästen den bestmöglichen Aufenthalt zu bieten. Wir hoffen, dass Sie uns dennoch eine weitere Chance geben, Ihre Erwartungen zu erfüllen und Ihre Erfahrungen bei uns zu verbessern.Mit herzlichen Grüßen,Milica KrojsGuest Relation Agent
10/10 Excellent
Sabine
15 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sabine
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Leonardo Team le 18 mars 2024
Liebe Sabine,vielen Dank für Ihr freundliches Feedback!Es freut uns sehr, dass Sie Ihren Aufenthalt im Leonardo Hotel Vienna Schoenbrunn genossen haben. Ihre positiven Worte bezüglich unserer Sauberkeit und Freundlichkeit machen uns stolz und dienen als wunderbare Bestätigung unserer Bemühungen, unseren Gästen den bestmöglichen Service zu bieten. Es ist schön zu hören, dass unsere günstige Lage für Sie vorteilhaft war. Unser Ziel ist es immer, unseren Gästen einen angenehmen und bequemen Aufenthalt zu ermöglichen. Wir freuen uns auf Ihren nächsten Besuch und versichern Ihnen, dass wir uns stets bemühen, Ihren Erwartungen gerecht zu werden.Mit besten Grüßen,Milica KrojsGuest Relation Agent
10/10 Excellent
Jack, Halstead
Voyage en couple
5 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jack
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Leonardo Team le 6 mars 2024
Dear Jack,thank you for sharing your experience with us. We are delighted to learn that you found our hotel nice and our pricing agreeable. We're also glad that you found the proximity to the supermarket and metro station convenient for your needs. We are looking forward to welcoming you back in the future.With warm regards,Milica KrojsGuest Relation Agent
8/10 Bien
Andrea
Voyage en couple
1 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Andrea
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Leonardo Team le 1 mars 2024
Dear Andrea,your feedback is highly appreciated. We are delighted to hear that our strategic location was beneficial to your visit, and that the cleanliness of our hotel met your expectations. It's always encouraging to hear that our team was able to assist you throughout your stay.Additionally, it's great to hear that you enjoyed our breakfast buffet. We strive to cater to various tastes and preferences and it's fulfilling to know we were able to meet yours.We hope to welcome you back to Leonardo Hotel Vienna Schoenbrunn in the near future.With warm regards,Milica KrojsGuest Relation Agent
10/10 Excellent
Jernej, Ljubljana
Voyage d’affaires
27 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jernej
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Leonardo Team le 28 févr. 2024
Lieber Jernej,vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihre Meinung zu Ihrem Aufenthalt bei uns mitzuteilen. Ihr positives Feedback zur angenehmen Atmosphäre und zum freundlichen Personal im Leonardo Hotel Vienna Schoenbrunn ist eine große Freude für uns. Es ist uns wichtig, unseren Gästen einen komfortablen und einladenden Aufenthalt zu bieten. Wir freuen uns darauf, Sie in der Zukunft wieder willkommen zu heißen.Mit freundlichen Grüßen,Milica KrojsGuest Relation Agent
10/10 Excellent
Carolin
Voyage en groupe
25 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Carolin
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Leonardo Team le 25 févr. 2024
Liebe Carolin,vielen Dank für Ihr freundliches Feedback!Wir freuen uns sehr, dass Sie Ihren Aufenthalt im Leonardo Hotel Vienna Schoenbrunn genossen haben. Es erfüllt uns mit Stolz, dass Sie unser Frühstück als "Top" bezeichnen und unsere zentral gelegene Lage zu schätzen wissen. Es ist uns ein echtes Anliegen, dass unsere Gäste sich in unseren sauberen und komfortablen Zimmern wohl fühlen.Besonders freut es uns, dass Sie die Freundlichkeit unseres Personals hervorheben. Ihre lobenden Worte werden wir selbstverständlich an unser Team weiterleiten.Wir freuen uns darauf, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit herzlichen Grüßen,Milica KrojsGuest Relation Agent
10/10 Excellent
Federica
23 févr. 2024
Federica
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Leonardo Team le 20 mars 2024
Dear Federica,thank you for the excellent review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay. We strive to provide a pleasant experience for each of our guests, and we are pleased that we were able to accomplish this for you. We look forward to welcoming you back soon!With kind regards,Milica KrojsGuest Relation Agent
10/10 Excellent
Celia
Voyage en famille
20 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Celia
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Leonardo Team le 21 févr. 2024
Dear Celia,thank you for the excellent review of our hotel! It is great to hear that you appreciate our location near the metro station.Your remarks regarding the cleanliness, comfort, and tidiness of our facilities are especially heartening. We strive to maintain high standards in these areas to ensure our guests have a pleasant stay.Your recommendation means the world to us. It was our privilege to host you, and we hope to welcome you back in the near future.Sincerely,Milica KrojsGuest Relation Agent
8/10 Bien
Christina
Voyage en couple
19 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Christina
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Leonardo Team le 25 févr. 2024
Liebe Christina,vielen Dank für Ihre gute Bewertung. Es freut uns zu hören, dass Ihnen Ihr Aufenthalt gefallen hat. Wir bemühen uns ständig, unseren Gästen ein komfortables, hochwertiges Erlebnis zu bieten. Es ist schön zu hören, dass wir dies für Sie erreicht haben. Wir freuen uns, Sie schon bald wieder in unserem Haus begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,Milica KrojsGuest Relation Agent
10/10 Excellent
Richard
19 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Richard
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Leonardo Team le 21 févr. 2024
Lieber Richard,vielen Dank für Ihr ausgezeichnetes Feedback und dafür, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns von Ihrem Aufenthalt zu berichten.Wir bemühen uns ständig, unseren Gästen ein komfortables, hochwertiges Erlebnis zu bieten. Es ist schön zu hören, dass wir dies für Sie erreicht haben. Wir freuen uns, Sie schon bald wieder in unserem Haus begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,Milica KrojsGuest Relation Agent
10/10 Excellent
William
Voyage en couple
18 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
William
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Eva Fitzinger, General Manager le 20 févr. 2024
Dear William,we are pleased to hear that you appreciate our location and the friendliness of our staff. Your positive comments are very motivating for our team. However, we note that you were not completely satisfied with some aspects of your stay. Please be assured that we always strive to provide the best possible experience for our guests. In this regard, we place great importance on the training and development of our staff.Thank you again for your feedback and we hope to welcome you back soon.With kind regards,