Avis sur North Vancouver Hotel
North Vancouver Hotel
1800 Capilano Rd, District of North Vancouver, BC
Avis
8,2
Très bien
8,4/10
Propreté
8,6/10
Personnel et service
7,4/10
Équipements
7,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,8/10
Écoresponsabilité
Avis
30 août 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Julie - Reception Manager le 2 sept. 2023
Hi Maxime, Thank you so much for leaving us your review. We are so happy to see you had a good stay. We hope to have you again in the future,
6/10 Satisfaisant
jacques
21 août 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
jacques
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Julie - Reception Manager le 31 août 2023
Bonjour Jacques, Merci pour votre commentaire sur votre sejour. Nous sommes ravi de voir que vous avez passer un bon sejour.
10/10 Excellent
Fabien
5 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fabien
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Julie - Reception Manager le 5 août 2023
Dear Fabien, Thank you for your review. We are very pleased to hear that you had a good stay with us.
8/10 Bien
Ann
Voyage en famille
2 août 2023
Les points forts : Propreté et équipements
Ann
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Julie - Reception Manager le 5 août 2023
Cher Ann, Merci Beaucoup pour votre commentaire. Nous sommes ravi vous avez eu un bon sejour avec nous,
8/10 Bien
Claudia
Voyage en famille
29 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Claudia
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Julie - Reception Manager le 29 juil. 2023
Dear Claudia, Thank you so much for staying with us and leaving a great review.
10/10 Excellent
patrick
11 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
patrick
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Julie - Reception Manager le 11 juil. 2023
Dear Patrick, Thank you so much for your great review, and we hope you will be staying with us next time you are in town.
8/10 Bien
Pierre
26 juin 2023
Pierre
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Julie - Reception Manager le 17 juil. 2023
Dear Pierre, Thank you so your great review, we are happy to see you are satisfied with your stay with us.
10/10 Excellent
Linda
Voyage en couple
19 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Linda
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Réponse de Julie - Reception Manager le 21 juin 2023
Bonjour Linda, Merci beaucoup pour votre commentaire. Soyez rassurée que nous sommes en projet de renovation pour bientot. Cordialement
6/10 Satisfaisant
carole
19 juin 2023
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
carole
Séjour de 5 nuits en juin 2023
Réponse de Julie - Reception Manager le 21 juin 2023
Bonjour Carole, Merci pouur votre critique. Nous sommes toujours ravi quand nos clients sont content de leur sejour. Soyez rassurée que nous sommes en projet de renovation pour bientot. Cordialement,
10/10 Excellent
Nicole
14 juin 2023
Nicole
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Julie - Reception Manager le 4 juil. 2023
Dear Nicole, Thank you for your review. We are very pleased to hear that you had a good stay with us.
4/10 Médiocre
Paul-Andre
Voyage en famille
25 mai 2023
Paul-Andre
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Julie - Duty Manager le 26 mai 2023
Dear Paul-Andre, Je suis desole que vous aviez eu cette experience. Nous prendrons beaucoup plus de precaution pour que cela ne se reproduise plus. Merci de nous avoir laisser votre opinion,
8/10 Bien
Jean François
24 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jean François
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Julie - Duty Manager le 26 mai 2023
Cher Jean-Francois, A great review is always highly appreciated. We hope to have you again soon, Nous esperons votre retour bientot!
8/10 Bien
Florence
17 déc. 2022
Florence
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
8/10 Bien
Jerome
Voyage en famille
23 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Jerome
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
8/10 Bien
Jean
23 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon rapport qualité prix
Jean
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
10/10 Excellent
Linda
2 août 2022
Linda
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
10/10 Excellent
Luc
Voyage en groupe
12 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Luc
Séjour de 1 nuit en juin 2022
8/10 Bien
LILIANA
Voyage en famille, Voyage en groupe
12 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
LILIANA
Séjour de 1 nuit en juin 2022
10/10 Excellent
Patrick
15 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Patrick
Séjour de 2 nuits en novembre 2021
8/10 Bien
Denise
Voyage en groupe
24 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Denise
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
8/10 Bien
MARC
5 oct. 2021
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
MARC
Séjour de 2 nuits en septembre 2021
10/10 Excellent
Charles
22 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice hotel in North Vancouver
Charles
Séjour de 2 nuits en août 2021
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
8 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2021
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
16 avr. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en avril 2021
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
31 janv. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2021
8/10 Bien
Voyageur vérifié
2 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
10/10 Excellent
Patricia
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Patricia
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de North Vancouver Hotel Front Desk Team le 16 avr. 2024
Dear Patricia,A great review is always highly appreciated. We hope to have you again soon.
8/10 Bien
Randy, Halfmoon. Bay
Voyage en couple
13 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Randy
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de North Vancouver Hotel Front Desk Team le 13 avr. 2024
Dear Randy,Thank you so much for your great review. It’s always a pleasure to have our guests satisfied with the hotel's perks and location.We are finally starting renovations, so we hope you will be back and enjoy the newly remodeled rooms.
6/10 Satisfaisant
?????
12 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
?????
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de North Vancouver Hotel Front Desk Team le 13 avr. 2024
Dear Anonymous, Thank you for your review and your feedback.We apologize that we did not meet your expectations, but we hope you give us a chance when you book with us in the future. Thank you and take care.
6/10 Satisfaisant
Glen
Voyage d’affaires
11 avr. 2024
Les points forts : Propreté et équipements
Glen
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de North Vancouver Hotel Front Desk Team le 13 avr. 2024
Dear Glen,Thank you for taking the time to give us a review and feedback about your previous stay.On behalf of our entire team, we apologize for the disappointment with the customer service experience, you encountered at the front desk during your stay with us.We do strive to ensure that all of our guests have a good experience while staying with us. We'll share your comment with our management team and staff.We hope you give us another chance and enjoy our remodeled rooms on your next visit.Thank you and take care.
6/10 Satisfaisant
Eldon
Voyage en famille
5 avr. 2024
Eldon
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de North Vancouver Hotel Front Desk Team le 13 avr. 2024
Dear Eldon,Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. The pricing reflects depending on the occupancy of rooms we have that day and also since our high peak season is arriving, pricing does change.We hope you understand, and hope to accommodate you again in the future, with our remodeled rooms. Thank you.
10/10 Excellent
Marcel
3 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Marcel
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de North Vancouver Hotel Front Desk Team le 13 avr. 2024
Dear Marcel,Thank you so much for your great review. It’s always a pleasure to have our guests satisfied with the hotel's perks. We are finally starting renovations, so we hope you will be back and enjoy the newly remodeled rooms.
6/10 Satisfaisant
John
2 avr. 2024
John
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de North Vancouver Hotel Front Desk Team le 23 avr. 2024
Dear John,We are sorry to hear that you were disappointed with your stay, as we do strive to ensure that all of our guests have a good experience while staying with us. We hope you give us a chance to make it right on the next visit. Thank you and take care.
10/10 Excellent
Taehyun
Voyage en groupe
1 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Taehyun
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de North Vancouver Hotel Front Desk le 13 avr. 2024
Dear Taehyun,Thank you so much for your great review. It’s always a pleasure to have our guests satisfied with their stay.We hope to accommodate you again in the future.
8/10 Bien
Jie
1 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jie
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de North Vancouver Hotel Front Desk Team le 13 avr. 2024
Dear Jie,Thank you for your review, It’s always satisfying when our guests are happy with our hotel perks, we hope to accommodate you soon.
10/10 Excellent
douglas
28 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
douglas
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Réponse de North Vancouver Hotel Front Desk Team le 13 avr. 2024
Dear Douglas,Thank you so much for your great review. It’s always a pleasure to have our guests satisfied with the hotel's perks.As mentioned, we are finally starting renovations, so we hope you will be back and enjoy the newly remodeled rooms.Thank you and take care.
8/10 Bien
Dean
26 mars 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Dean
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de North Vancouver Hotel Front Desk Team le 13 avr. 2024
Dear Dean,Thank you so much for staying with us and leaving a great review. We are glad you enjoyed your experience with us and liked our location.We hope to accommodate you again soon for any sports event or special event in the future.
6/10 Satisfaisant
Scott, Kelowna
22 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Scott
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de North Vancouver Hotel Front Desk Team le 13 avr. 2024
Dear Scott,Thank you for your review, I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.Thank you.
4/10 Médiocre
Charito
Voyage en famille
19 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Charito
Réponse de North Vancouver Hotel Front Desk Team le 22 mars 2024
Dear Charito, Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We apologize for the noise disturbance, We'll definitely share your comment with our management team and staff.Thank you and take care.North Vancouver Hotel Front Desk Team
8/10 Bien
Craig
Voyage en groupe
17 mars 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Craig
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de North Vancouver Hotel Front Desk Team le 22 mars 2024
Dear Craig, Thank you so much for staying with us and leaving a great review. We are glad you enjoyed your experience with us and liked our location, and we hope to see you again soon.
6/10 Satisfaisant
catherine
Voyage en famille
17 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
catherine
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de North Vancouver Hotel Front Desk Team le 22 mars 2024
Dear Catherine,Thank you so much for your review. It’s always a pleasure to have our guests satisfied with the hotel's perks. We are finally starting renovations, so we hope you will be back and enjoy the newly remodeled rooms.
8/10 Bien
Ryan
12 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ryan
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de North Vancouver Hotel Front Desk Team le 22 mars 2024
Dear Ryan,A great review is always highly appreciated. We hope to have you again soon.
8/10 Bien
Carlos
Voyage en couple
11 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Carlos
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de North Vancouver Hotel Front Desk Team le 22 mars 2024
Dear Carlos,Thank you for sharing your review and feedback. We will finally be starting renovation soon, so we hope you will be back and enjoy the newly remodeled rooms,For the smoking issue, our team would like to apologize, as we try our very best to remind other guests to smoke near the designated smoking area, however, we'll definitely share your comment with our management team and staff.
6/10 Satisfaisant
Lahni, Long Beach
11 mars 2024
Lahni
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de North Vancouver Hotel Front Desk Team le 13 avr. 2024
Dear Lahni,We strive to satisfy our guests and every feedback is welcome. We hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.
8/10 Bien
John
Voyage en couple
9 mars 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
John
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de North Vancouver Hotel le 10 mars 2024
Dear John, Thank you for your review and nice feedback. We look forward to welcome you again in the future.
10/10 Excellent
Hazel
8 mars 2024
Les points forts : Propreté
Hazel
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Julie - Reception Manager le 8 mars 2024
Dear Hazel, Thank you for your great review, we are so pleased you enjoyed your stay with us and hope to see you again.
8/10 Bien
kevin
7 mars 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
kevin
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Julie - Reception Manager le 8 mars 2024
Dear Kevin, Thank you for your recent review. We are in partial renovation to be able to propose some new options to our guests. You are welcome to try them, once we have them all sone and ready.
10/10 Excellent
LUIS ALBERTO
Voyage en famille
5 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
LUIS ALBERTO
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Julie - Reception Manager le 8 mars 2024
Dear Luis, Thank you for your great review, we are so pleased you enjoyed your stay with us and our location. We hope to see you again.
10/10 Excellent
Reza
Voyage d’affaires
3 mars 2024
Les points forts : Propreté
Reza
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Julie - Reception Manager le 4 mars 2024
Dear Reza, Thank you so much for your review. We are happy you appreciated our staff during your stay. We hope to see you again soon.
8/10 Bien
Matthew
3 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Matthew
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Julie - Reception Manager le 4 mars 2024
Dear Matthew, Thank you so much for your review. We are happy you are happy with your stay. We hope to see you again soon.