Vue sur la ville

Avis sur North Vancouver Hotel

2 out of 5
North Vancouver Hotel
1800 Capilano Rd, District of North Vancouver, BC

Avis

8,2

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 397 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 364 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 134 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 62 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 43 avis sur 1000." "

8,4/10

Propreté

8,6/10

Personnel et service

7,4/10

Équipements

7,4/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

7,8/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Maxime

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Julie - Reception Manager le 2 sept. 2023
Hi Maxime, Thank you so much for leaving us your review. We are so happy to see you had a good stay. We hope to have you again in the future,

6/10 Satisfaisant

jacques

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Rien à dire
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Julie - Reception Manager le 31 août 2023
Bonjour Jacques, Merci pour votre commentaire sur votre sejour. Nous sommes ravi de voir que vous avez passer un bon sejour.

10/10 Excellent

Fabien

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Julie - Reception Manager le 5 août 2023
Dear Fabien, Thank you for your review. We are very pleased to hear that you had a good stay with us.

8/10 Bien

Ann

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et équipements
Bien aimé les déjeuners!
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Julie - Reception Manager le 5 août 2023
Cher Ann, Merci Beaucoup pour votre commentaire. Nous sommes ravi vous avez eu un bon sejour avec nous,

8/10 Bien

Claudia

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Julie - Reception Manager le 29 juil. 2023
Dear Claudia, Thank you so much for staying with us and leaving a great review.

10/10 Excellent

patrick

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Super
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Julie - Reception Manager le 11 juil. 2023
Dear Patrick, Thank you so much for your great review, and we hope you will be staying with us next time you are in town.

8/10 Bien

Pierre

Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Julie - Reception Manager le 17 juil. 2023
Dear Pierre, Thank you so your great review, we are happy to see you are satisfied with your stay with us.

10/10 Excellent

Linda

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Très bien situé. Personnel courtois et professionnel. Lit confortable, chambres propres. Aurait besoin d’un petit coup de rénovation mais c’est très bien en général.
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Réponse de Julie - Reception Manager le 21 juin 2023
Bonjour Linda, Merci beaucoup pour votre commentaire. Soyez rassurée que nous sommes en projet de renovation pour bientot. Cordialement

6/10 Satisfaisant

carole

Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Bien situé pour visiter Capilano pont suspendu ,Grouse Mountain et Stanley Park. Cet hotel demande d'etre rénové. Les déjeuners inclus sont basics. C'est cher.
Séjour de 5 nuits en juin 2023
Réponse de Julie - Reception Manager le 21 juin 2023
Bonjour Carole, Merci pouur votre critique. Nous sommes toujours ravi quand nos clients sont content de leur sejour. Soyez rassurée que nous sommes en projet de renovation pour bientot. Cordialement,

10/10 Excellent

Nicole

Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Julie - Reception Manager le 4 juil. 2023
Dear Nicole, Thank you for your review. We are very pleased to hear that you had a good stay with us.

4/10 Médiocre

Paul-Andre

Voyage en famille
C’est sensé être non fumeur mais dans notre chambre il y avait une odeur de vieux tabac. ???
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Julie - Duty Manager le 26 mai 2023
Dear Paul-Andre, Je suis desole que vous aviez eu cette experience. Nous prendrons beaucoup plus de precaution pour que cela ne se reproduise plus. Merci de nous avoir laisser votre opinion,

8/10 Bien

Jean François

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Personnel à l'accueil très agréable
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Julie - Duty Manager le 26 mai 2023
Cher Jean-Francois, A great review is always highly appreciated. We hope to have you again soon, Nous esperons votre retour bientot!

8/10 Bien

Florence

Séjour de 1 nuit en décembre 2022

8/10 Bien

Jerome

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Hôtel qui n'est pas des plus moderne mais qui compte dans ses points forts la propreté.
Séjour de 1 nuit en octobre 2022

8/10 Bien

Jean

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon rapport qualité prix
Accueil rapide à l’arrivée, chambre propre et bien situé pour laisser la voiture à l’hôtel et se rendre à pied au pont suspendu Capilano (25 minutes)
Séjour de 2 nuits en septembre 2022

10/10 Excellent

Linda

Séjour de 1 nuit en juillet 2022

10/10 Excellent

Luc

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent service, autobus très accessible près de l’hôtel.
Séjour de 1 nuit en juin 2022

8/10 Bien

LILIANA

Voyage en famille, Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Le service excellent
Séjour de 1 nuit en juin 2022

10/10 Excellent

Patrick

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Prix très intéressant, chambre très propre ayant besoin d'être revampée.
Séjour de 2 nuits en novembre 2021

8/10 Bien

Denise

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Personnel gentil
Séjour de 1 nuit en octobre 2021

8/10 Bien

MARC

Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Generally clean, but the rug could use a good shampooing.
Séjour de 2 nuits en septembre 2021

10/10 Excellent

Charles

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice hotel in North Vancouver
Great motel for a trip in the Vancouver area, especially if you plan to be in North & West Vancouver. It's a very congested area because of the Lions Gate Bridge. The rooms are clean and pretty standard. The only downside is that the breakfast is the brown bag type. Most hotels in BC have reverted to usual Buffet Breakfast.
Séjour de 2 nuits en août 2021

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Hôtel bien situé pour prendre le traversier à Horseshoe bay (15 min ) le lendemain matin . Lit confortable . Déjeuner apporté à notre chambre bien apprécié . Un problème à signaler :nous avons dû changer de chambre car il y avait un problème avec la toilette ( le clapet à l’intérieur du réservoir ne se refermait pas hermétiquement et l’eau coulait sans cesse .
Séjour de 1 nuit en août 2021

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Endroit propre et calme, personnel très sympathique
Séjour de 1 nuit en avril 2021

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Propre, bien situé et petit déjeuner satisfaisant en temps de Covid
Séjour de 2 nuits en janvier 2021

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Séjour de 1 nuit en janvier 2020

10/10 Excellent

Patricia

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de North Vancouver Hotel Front Desk Team le 16 avr. 2024
Dear Patricia,A great review is always highly appreciated. We hope to have you again soon.

8/10 Bien

Randy, Halfmoon. Bay

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Affordable, central, and well-kept functional property with all the basic amenities coffee/tea, microwave, fridge.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de North Vancouver Hotel Front Desk Team le 13 avr. 2024
Dear Randy,Thank you so much for your great review. It’s always a pleasure to have our guests satisfied with the hotel's perks and location.We are finally starting renovations, so we hope you will be back and enjoy the newly remodeled rooms.

6/10 Satisfaisant

?????

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Good
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de North Vancouver Hotel Front Desk Team le 13 avr. 2024
Dear Anonymous, Thank you for your review and your feedback.We apologize that we did not meet your expectations, but we hope you give us a chance when you book with us in the future. Thank you and take care.

6/10 Satisfaisant

Glen

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté et équipements
Most staff is friendly but one person there doesn’t seem to like his job and is not what one would expect from someone at the front desk. Abrupt, doesn’t greet you and unfriendly. Find it strange that they ask if you want your room cleaned when spending multiple nights there.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de North Vancouver Hotel Front Desk Team le 13 avr. 2024
Dear Glen,Thank you for taking the time to give us a review and feedback about your previous stay.On behalf of our entire team, we apologize for the disappointment with the customer service experience, you encountered at the front desk during your stay with us.We do strive to ensure that all of our guests have a good experience while staying with us. We'll share your comment with our management team and staff.We hope you give us another chance and enjoy our remodeled rooms on your next visit.Thank you and take care.

6/10 Satisfaisant

Eldon

Voyage en famille
It was OK Prices have gone crazy.!
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de North Vancouver Hotel Front Desk Team le 13 avr. 2024
Dear Eldon,Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. The pricing reflects depending on the occupancy of rooms we have that day and also since our high peak season is arriving, pricing does change.We hope you understand, and hope to accommodate you again in the future, with our remodeled rooms. Thank you.

10/10 Excellent

Marcel

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Among the most comfortable beds and pillows we've slept on in our fairly extensive travels, and there's good food and shopping within walking distance. Would definitely return.
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de North Vancouver Hotel Front Desk Team le 13 avr. 2024
Dear Marcel,Thank you so much for your great review. It’s always a pleasure to have our guests satisfied with the hotel's perks. We are finally starting renovations, so we hope you will be back and enjoy the newly remodeled rooms.

6/10 Satisfaisant

John

Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de North Vancouver Hotel Front Desk Team le 23 avr. 2024
Dear John,We are sorry to hear that you were disappointed with your stay, as we do strive to ensure that all of our guests have a good experience while staying with us. We hope you give us a chance to make it right on the next visit. Thank you and take care.

10/10 Excellent

Taehyun

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
My room was very clean for the price I paid.
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de North Vancouver Hotel Front Desk le 13 avr. 2024
Dear Taehyun,Thank you so much for your great review. It’s always a pleasure to have our guests satisfied with their stay.We hope to accommodate you again in the future.

8/10 Bien

Jie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Free breakfast,staff is friendly.
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de North Vancouver Hotel Front Desk Team le 13 avr. 2024
Dear Jie,Thank you for your review, It’s always satisfying when our guests are happy with our hotel perks, we hope to accommodate you soon.

10/10 Excellent

douglas

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Considering extensive remodel of many units, my stay was pleasant & trouble free. Staff was very friendly & helpfull, room was nice, clean & love fridge & microwave. Location is great for all activities. Will stay here again
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Réponse de North Vancouver Hotel Front Desk Team le 13 avr. 2024
Dear Douglas,Thank you so much for your great review. It’s always a pleasure to have our guests satisfied with the hotel's perks.As mentioned, we are finally starting renovations, so we hope you will be back and enjoy the newly remodeled rooms.Thank you and take care.

8/10 Bien

Dean

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Handy location for canucks games.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de North Vancouver Hotel Front Desk Team le 13 avr. 2024
Dear Dean,Thank you so much for staying with us and leaving a great review. We are glad you enjoyed your experience with us and liked our location.We hope to accommodate you again soon for any sports event or special event in the future.

6/10 Satisfaisant

Scott, Kelowna

Les points forts : Personnel et service
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de North Vancouver Hotel Front Desk Team le 13 avr. 2024
Dear Scott,Thank you for your review, I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.Thank you.

4/10 Médiocre

Charito

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
There were some noises even at the very late night. It's just like Motel 8 ,2 star hotel.
Réponse de North Vancouver Hotel Front Desk Team le 22 mars 2024
Dear Charito, Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We apologize for the noise disturbance, We'll definitely share your comment with our management team and staff.Thank you and take care.North Vancouver Hotel Front Desk Team

8/10 Bien

Craig

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté et personnel et service
Solid property that’s out of the crowded downtown.
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de North Vancouver Hotel Front Desk Team le 22 mars 2024
Dear Craig, Thank you so much for staying with us and leaving a great review. We are glad you enjoyed your experience with us and liked our location, and we hope to see you again soon.

6/10 Satisfaisant

catherine

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Affordable place but dated. Breakfast good and parking included.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de North Vancouver Hotel Front Desk Team le 22 mars 2024
Dear Catherine,Thank you so much for your review. It’s always a pleasure to have our guests satisfied with the hotel's perks. We are finally starting renovations, so we hope you will be back and enjoy the newly remodeled rooms.

8/10 Bien

Ryan

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de North Vancouver Hotel Front Desk Team le 22 mars 2024
Dear Ryan,A great review is always highly appreciated. We hope to have you again soon.

8/10 Bien

Carlos

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
The breakfast service people were exceptional. The floors on the second floor squeaked quite a bit. Hopefully the remodeling going on will take care of that. I wish they banned people smoking in the hallways, as the smoke (cigarette and mariguana) penetrated into the room.
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de North Vancouver Hotel Front Desk Team le 22 mars 2024
Dear Carlos,Thank you for sharing your review and feedback. We will finally be starting renovation soon, so we hope you will be back and enjoy the newly remodeled rooms,For the smoking issue, our team would like to apologize, as we try our very best to remind other guests to smoke near the designated smoking area, however, we'll definitely share your comment with our management team and staff.

6/10 Satisfaisant

Lahni, Long Beach

Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de North Vancouver Hotel Front Desk Team le 13 avr. 2024
Dear Lahni,We strive to satisfy our guests and every feedback is welcome. We hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.

8/10 Bien

John

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et personnel et service
Good Location
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de North Vancouver Hotel le 10 mars 2024
Dear John, Thank you for your review and nice feedback. We look forward to welcome you again in the future.

10/10 Excellent

Hazel

Les points forts : Propreté
Wonderful location
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Julie - Reception Manager le 8 mars 2024
Dear Hazel, Thank you for your great review, we are so pleased you enjoyed your stay with us and hope to see you again.

8/10 Bien

kevin

Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Decent but under Reno’s
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Julie - Reception Manager le 8 mars 2024
Dear Kevin, Thank you for your recent review. We are in partial renovation to be able to propose some new options to our guests. You are welcome to try them, once we have them all sone and ready.

10/10 Excellent

LUIS ALBERTO

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The hotel is quite good for a short stay. The rooms are confortable and have basic amenities in good conditions. The breakfast included is fine to start the day with energy. Excellent location in North Vancouver
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Julie - Reception Manager le 8 mars 2024
Dear Luis, Thank you for your great review, we are so pleased you enjoyed your stay with us and our location. We hope to see you again.

10/10 Excellent

Reza

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté
Very friendly staff
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Julie - Reception Manager le 4 mars 2024
Dear Reza, Thank you so much for your review. We are happy you appreciated our staff during your stay. We hope to see you again soon.

8/10 Bien

Matthew

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very good
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Julie - Reception Manager le 4 mars 2024
Dear Matthew, Thank you so much for your review. We are happy you are happy with your stay. We hope to see you again soon.